Ik blijf toch what else is there het beste vinden van ze. Trendmoller remix!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Zo, wat een plaat eigenlijk weer van Röyksopp. Staat zonder twijfel erg hoog in mijn favo top 10 van dit jaar.
Het is ook zeker niet mijn favo Röyksopp plaat, maar puur kijkend naar wat dit jaar is uitgebracht dan staat de plaat toch wel erg hoogquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik blijf toch what else is there het beste vinden van ze. Trendmoller remix!
ik vind track 2 van het album, In Love with A Robot (gezongen door Robyn), nog veel beter... wat een track!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Zo, wat een plaat eigenlijk weer van Röyksopp. Staat zonder twijfel erg hoog in mijn favo top 10 van dit jaar.
Dquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:41 schreef Susi het volgende:
Ik ga Donnie Darko kijken. Aangezien ik een held op sokken ben en nu in mijn eentje ook nog eens, kom ik vast zo weer terug
Omdat het eng is? En het gaat nog wel over smurfen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:41 schreef Susi het volgende:
Ik ga Donnie Darko kijken. Aangezien ik een held op sokken ben en nu in mijn eentje ook nog eens, kom ik vast zo weer terug
In de wandelgangen wordt al gefluisterd dat het de opvolger gaat worden van Happy up here. Ik vind 'm ook erg sterk. Trouwens weer een leuke samenwerking met Robyn. De samenwerking tijdens Sexual Eruption met Snoop vond ik ook al bijzonder geslaagd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:41 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik vind track 2 van het album, In Love with A Robot (gezongen door Robyn), nog veel beter... wat een track!
Ja.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Omdat het eng is? En het gaat nog wel over smurfen.
heel ff dan
haha Jan Waynequote:Op vrijdag 10 april 2009 22:49 schreef borisz het volgende:
Kevin als muziek voor na 0.00 heb ik nog wel paar leuke artiesten: Gunther of Jan Wayne.
You touch my tralalaquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:49 schreef borisz het volgende:
Kevin als muziek voor na 0.00 heb ik nog wel paar leuke artiesten: Gunther of Jan Wayne.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:49 schreef borisz het volgende:
Het tv-programma is veul beter.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:52 schreef -Hans- het volgende:
3 op reis vind ik eerlijk gezegd niet echt een heel erg boeiend programma onderdeel. Sorry.
Jupquote:
Hehehequote:Op vrijdag 10 april 2009 22:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oh jammer. Had wel nog wat meer willen horen van Rob's gesmeek om enige vergelijking met The Count
The Girl and the Robot bedoel je, die's wel geinig ja.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:41 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik vind track 2 van het album, In Love with A Robot (gezongen door Robyn), nog veel beter... wat een track!
Hij gaat natuurlijk bewijzen dat hij wél op The Count lijkt. Zul je zien dat ze pas na een half jaar merken dat ie aan boord isquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe! Hij zit op één of andere piratenboot in/bij Engeland, wat weer met die film The Boat That Rocked te maken heeft ofzo.... Ik heb 't niet helemaal meegekregen omdat ik later inschakelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |