Ik zou ze ook liever voor de zaterdag of zondag hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:22 schreef Sersjee het volgende:
Pinkpop maandag... Neuh, daar hoef ik niet heen. Ik hou het wel bij de zaterdag
Ik denk eerder dat Me First & the Gimme Gimmes me op gaan brekenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarna ben jij he-le-maal gesloopt door Bruce.
Hans je stottert als je je naam wilt uitsprekenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Ha - Ha - Ha - Ha Ha Ha
Whehequote:Op vrijdag 10 april 2009 22:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Hans wil je je naam uitspreken of stotter je ?
Of hij hoorde de mop van die dames die naar een bikinifinale gingen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Hans je stottert als je je naam wilt uitspreken![]()
Ja. Draai nog es wat muziek!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
lekker lenteplaatje, die van Esser!
Ja, klopt. 's Avonds is 't wat relaxter, en tegelijkertijd een heerlijke aanloop naar Bertje's programma.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tussen 10 en 12 is daar toch weer Stenders en Siebelink? Was vanmiddag iig erg lachen. Morgen de podcast maar eens meepakken.
Oh jammer. Had wel nog wat meer willen horen van Rob's gesmeek om enige vergelijking met The Countquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, klopt. 's Avonds is 't wat relaxter, en tegelijkertijd een heerlijke aanloop naar Bertje's programma.
Stenders is er vanavond niet bij trouwens....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |