Ik vond 'm wel lachen! Je moet van het genre houden, net als Forgetting Sarah Marshall en Superbad.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoorde dat die film tegen moet vallen. Kan altijd wel om Seth Rogen lachen.
Mwah. Vond 'em wel geinig, maar van de combo Kevin Smith/Seth Rogen had ik toch iets meer verwacht. Wellicht niet geheel reëel, maar toch.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoorde dat die film tegen moet vallen. Kan altijd wel om Seth Rogen lachen.
Vertel ?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:57 schreef Susi het volgende:
Ik voel me niet aangetrokken tot de titel
Shit! dat zou trouwens wel een leuke topictitel zijn geweestquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Jungle drum, hier ook een hitje... (kleintje)
2 many dj's in de studio - Gerard: Nu al!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:59 schreef themauster het volgende:
Mensen ik ga ik wens u allen nog een fijne pasen toe en dikke eieren![]()
Forgetting Sarah Marshall heb ik ook nog niet gezien (Kristen Bellquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:58 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel lachen! Je moet van het genre houden, net als Forgetting Sarah Marshall en Superbad.
Volledig mee eens is, wat de aanbeveler lekker vindt wil niets zeggen over de proever van de wijn. Smaak is nou eenmaal niet het zelfde.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beste tip voor een beginnende wijndrinker is dat ie gewoon een pallet verschillende wijnen moet inslaan en dan op moet schrijven welke daarvan lekker zijn.
Das waarquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volledig mee eens is, wat de aanbeveler lekker vindt wil niets zeggen over de proever van de wijn. Smaak is nou eenmaal niet het zelfde.
Staat op de playlistquote:
quote:22-23
Gossip – Standing In The Way Of Control (Soulwax Nite Version)
Maxïmo Park – The Kids Are Sick Again
Lily Allen – Fuck You
The Killers – Spaceman
DJ Kool – Let Me Clear My Throat
Esser – Headlock
Royksopp – Happy Up Here
Franz Ferdinand – No You Girls
U2 – Get On Your Boots (Justice Remix)
Metric – Help I'm Alive
B52's – Love Shack
The Gaslight Anthem – Old White Lincoln
Forum Opties | |