Jup! duidelijker kun je het niet krijgenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:16 schreef Marc63 het volgende:
Hoor dat kwaliteitsverschil mensen! Eerst de oudeen nu de nieuwe
megahit!
Juist. Dat gevloek en getier en gekots en noem maar op...quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mensen die vaak alleen maar negatief doen over 3fm. gok ik zo
Oeh! ziet er goed uit, Timo!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:16 schreef Timo20 het volgende:
Hij pakt wel heerlijk beet die Warsteiner, zeker na zo`n lange, hele lange week avonddienst![]()
![]()
[ afbeelding ]
Niet op reagerenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mensen die vaak alleen maar negatief doen over 3fm. gok ik zo
Kan je in beide punten alleen maar gelijk ingeven, alleen sommige mensen hier zijn onverbeterlijk helaas.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:18 schreef Brennel het volgende:
[..]
Juist. Dat gevloek en getier en gekots en noem maar op...![]()
Deze MH klinkt wel aardig
Die heeft de support niet nodig, hij wordt steeds breder gedraait, oke tussen 12-2 nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet op reagerenHad wel gehoopt (en gedacht) dat Pet Shop Boys de MH zou zijn
Zal wel een storing zijn. Dan zie je ff tweets niet ofzo. Die zijn niet helemaal wegquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:20 schreef themauster het volgende:
Iemand anders problemen met twitter? het lijkt of er niemand heeft getweet tussen half 10 en 11uur en er verdwijnen zomaar tweets ik heb dat bij tweetdeck,thwirl en de gewone webversie
"komen weg van" is dialect volgens mij. Ik hoor het wel vaker eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat blijkt. Maar er zit nog een verschil tussen een accent en het gebruiken van rare woorden (zoals 'weg' in deze zin). Of is dat ook onderdeel van een bepaald accent
quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:21 schreef -Hans- het volgende:
Deze MH past ook zoveel beter bij 3FM, imo. Naja, ben dan ook absoluut geen Dio-fan.
Wel tof net Goose op de achtergrond. Straks tijdens de Live Request heb je ook de keuze uit Goose - British Mode. Al is dEUS ook wel tof!
Ik heb er nog niets van gemerkt. Nou ben ik wel aardig duf op het momentquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:20 schreef themauster het volgende:
Iemand anders problemen met twitter? het lijkt of er niemand heeft getweet tussen half 10 en 11uur en er verdwijnen zomaar tweets ik heb dat bij tweetdeck,thwirl en de gewone webversie
Heb er eigenlijk nog steeds wel spijt van dat ik die heb gemist toen ze op het bevrijdingsfestival (Grunn) stonden. Ik ben na Johan en The View naar huis gegaan en Goose heb ik geskipped omdat die pas erg laat stonden ingepland. Britisch mode is gruwelijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]en hij smaakt nog beter
[ afbeelding ]
[..]British Mode
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Trusten Brennelquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:28 schreef Brennel het volgende:
Would you be mine?
Lekker 'deuntje'![]()
Ik ga slapen, morgen heerlijk een dagje sauna-stoombad-whirpool-zwembadhangentruste!
Geniet er vanquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:28 schreef Brennel het volgende:
Would you be mine?
Lekker 'deuntje'![]()
Ik ga slapen, morgen heerlijk een dagje sauna-stoombad-whirpool-zwembadhangentruste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |