Normaal gesproken is Tilburg thuis altijd een simpel duel.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:11 schreef sezten het volgende:
Ik zie Ajax nog wel gelijkspelen tegen Tilburg Terreur.
Waarom wilde jij dat Ajax ging verliezen als AZ gisteren gelijk zou spelen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Normaal gesproken is Tilburg thuis altijd een simpel duel.
Alleen als Twente verliest want dan wordt AZ niet op het veld kampioen. En ik heb het nooit gehad over een gelijkspel van AZ.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom wilde jij dat Ajax ging verliezen als AZ gisteren gelijk zou spelen?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Misschien moet je hier dan even kijken.
quote:Schilder krijgt niet de voorkeur boven Vertonghen
Robbert Schilder maakt geen deel uit van de selectie van trainer Marco van Basten voor de thuiswedstrijd tegen Willem II. Volgens eerdere berichtgeving zou de 22-jarige Ajacied de voorkeur krijgen boven Jan Vertonghen, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Schilder zou in de basis beginnen tegen Willem II. De 22-jarige Ajacied is echter niet in de selectie opgenomen. Of dat automatisch betekent dat Vertonghen zondag in de basis start, is onduidelijk.
Hieronder de vermoedelijke opstelling:
Vermeer; Van der Wiel, Wielaert, Olegeur, Vertonghen; Anita, Enoh, Aissati; Suarez, Cvitanich, Emanuelson.
19 april in eindhoven inderdaad. Dag na psv-uit van het eerste.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:30 schreef kurk_droog het volgende:
Wanneer moet jong ajax weer? PSV uit was het toch?Leuk reisje
Hallelujah. Marco heeft het licht gezien.quote:
Nicequote:Op zondag 12 april 2009 09:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
19 april in eindhoven inderdaad. Dag na psv-uit van het eerste.
Misschien dat die daarna er harder voor gaat werken om weer op niveau te komen. Hij mag ook wel wat meer passeerbewegingen leren..quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 10:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hallelujah. Marco heeft het licht gezien.
Sorry?quote:
Oh, daar keek ik niet naar. Dacht dat het om zijn basisplek ging. My bad.quote:Op zondag 12 april 2009 10:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je weet niet hoe je zijn naam schrijft?
Die hangt er in HOOLS ook weleensquote:
Me tooquote:Op zondag 12 april 2009 10:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh, daar keek ik niet naar. Dacht dat het om zijn basisplek ging. My bad.
Vandaag had hij een hattrick gemaaktquote:Op zondag 12 april 2009 11:05 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n probleemZijn goede acties zijn op 1 hand te tellen.
Als het nou 30 graden was. Lekker bierenquote:Op zondag 12 april 2009 11:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het vandaag wel lekker. Morgen toch vrij
Ik hoop echt dat 'ie volgend seizoen gaat schitteren.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 11:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat 'ie volgend seizoen gaat schitteren.
* Aanvoerder grijpt met z'n hand in de koelkast naast z'n PC om een koele Freddy te pakken. BVO'tje!quote:Op zondag 12 april 2009 11:42 schreef kurk_droog het volgende:
Ik hoop dat ik binnen een half uur een koude freddy in mijn hand heb.
quote:Op zondag 12 april 2009 11:46 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
* Aanvoerder grijpt met z'n hand in de koelkast naast z'n PC om een koele Freddy te pakken. BVO'tje!
quote:Op zondag 12 april 2009 11:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgende week helemaal...wtf half vijf tegen PSV
Waarom staat dit in hemelsnaam op ajax.netwerkquote:Nieuws en artikelen elders op het web: [voeg zelf toe]
Selectie redactie Ajax Netwerk:
11/4 Highlow.nl: Ajax A1 loot Chelsea, Chivas en FCNH
10/4 Parool: De stadionspeaker kent zijn plek
9/4 AT5: [video] Terugblik op Ajax-tijd Adrie Koster
Meer links naar geselecteerde andere bronnen...
Real-time andere bronnen (voor de echte news-junkies):
23:34 Nieuws.nl: Jankovic en Suarez in finale Marbella
19:24 RTV Noord-Holland: Doek bijna gevallen voor Ajax(ama)
19:05 AD: Jankovic en Suarez spelen finale Marbella
Meer real-time links naar andere bronnen...
Hoe staat de zon rond die tijd in de Arena ? Ik ga vanmiddag ook weer eens kijken.quote:Op zondag 12 april 2009 11:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vind het vandaag wel lekker. Morgen toch vrij
Third qualifying round, 1st leg 28/29.07.2009quote:
Tenzij we gewoon UEFA-Cup halen. Dan hoeven we pas veel later aan de bakquote:Op zondag 12 april 2009 12:22 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Third qualifying round, 1st leg 28/29.07.2009
Third qualifying round, 2nd leg 04/05.08.2009
Eind juli begint de kwalificatie dus al.
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'quote:Op zondag 12 april 2009 12:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Tenzij we gewoon UEFA-Cup halen. Dan hoeven we pas veel later aan de bak
Die site scanned scanned volgens mij naar meta data dat met Ajax te maken heeft. Suarez kan inderdaad met Ajax te maken hebben en wordt er dus ingezetquote:Op zondag 12 april 2009 12:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Waarom staat dit in hemelsnaam op ajax.netwerkDat heeft in de verste verte niet met Luis Suarez te maken
quote:Op zondag 12 april 2009 12:28 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Die site scanned scanned volgens mij naar meta data dat met Ajax te maken heeft. Suarez kan inderdaad met Ajax te maken hebben en wordt er dus ingezet
quote:Henk ten Cate is het wachten op Leonardo zat. De Braziliaan houdt de Grieken al een tijdje aan het lijntje omdat hij hoopt dat zijn contract in Amsterdam alsnog verlengd wordt. De Grieken lijken nu voor Djibril Cissé van Olympique Marseille te gaan.
Cissé is momenteel verhuurd aan Sunderland maar die lijken de Franse spits niet te kunnen betalen, mede doordat het in degradatienood verkeert.
Bij Ajax lijkt er wel toekomst voor Leonardo, Marco van Basten wil de Braziliaan echter alleen als hij er vrede mee kan hebben het vaak als invaller te moeten doen. Zo maakte Leonardo dit seizoen met name in internationaal verband vaak het verschil in het voordeel van Ajax.
We zullen eens kijken dan. Ik gok dat er 40000 zitten.quote:Op zondag 12 april 2009 12:44 schreef Houniet het volgende:
Ajax heeft ondertussen gemeld dat de wedstrijd is uitverkocht.
Gelukkig is het in de ArenA.quote:Op zondag 12 april 2009 12:52 schreef finsdefis het volgende:
bij Willem II uit moet ik altijd aan de laatste wedstrijd van 2 seizoenen terug denken. Wat een kutdag was dat zeg
Het was wel lekker weer toenquote:Op zondag 12 april 2009 12:52 schreef finsdefis het volgende:bij Willem II uit moet ik altijd aan de laatste wedstrijd van 2 seizoenen terug denken. Wat een kutdag was dat zeg
Jaja weet ik, maar ik was net die dramawedstrijd aan het bekijken die we aan het begin van het seizoen speelden.quote:
Toch zou ik hem liever in de selectie hebben dan Leonardo.quote:Op zondag 12 april 2009 12:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Djibril Cissé. Over vergane glorie gesproken
Weer Sulejmaniquote:Vertonghen verrassend in basis
AMSTERDAM - Jan Vertonghen staat verrassend in de basis bij Ajax, dat vanmiddag in de Amsterdam ArenA speelt tegen Willem II (16.30 uur). Robbert Schilder mag plaatsnemen op de tribune. Vertonghen had op de vrijdagtraining een reserverol, maar kreeg zaterdag tot zijn eigen verbazig te horen dat hij toch zal spelen.
Schilder, die tegen Roda JC naar behoren de linksbackpositie invulde, krijgt geen vertrouwen van trainer Marco van Basten en zit zelfs op de tribune. Opvallend is dat Van Basten tijdens het wekelijkse perspraatje op vrijdag uitgebreid in ging op de reserverol van Vertonghen.
Ten opzichte van de wedstrijd in Kerkrade zijn Leonardo (ziek) en Rasmus Lindgren terug in de wedstrijdselectie van Ajax.
Opstelling Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Wielaert, Oleguer, Vertonghen; Enoh, Aissati, Anita; Suarez, Sulejmani en Emanuelson.
Wat wil je dan?quote:
Cvitanich.quote:Op zondag 12 april 2009 14:07 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Er zijn helaas niet zoveel alternatieven, Leonardo in de basis stelt ook meestal teleur.
Ja.quote:Op zondag 12 april 2009 14:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat wil je dan?
16.5 miljoen op de bank zetten?
Hij kost nog geen 16 miljoen.quote:Op zondag 12 april 2009 14:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat wil je dan?
Toch geestig dat Vermaelen tegen Roda linksback stond.quote:Schilder, die tegen Roda JC naar behoren de linksbackpositie invulde, krijgt geen vertrouwen van trainer Marco van Basten en zit zelfs op de tribune.
Boeiend dat hij 16.5 miljoen kost? Dat is de fout van ajax, als hij niet goed presteert moet je hem ook niet laten spelen.quote:Op zondag 12 april 2009 14:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat wil je dan?
Aangezien die dit seizoen een abonnement op blessures heeft was ik hem vergeten. Dat lijkt me dan inderdaad een betere optie, zeker gezien het feit dat Sulejmani de laatste weken als centrumspits wordt gebruikt/misbruikt.quote:
Sulejmani moet eigenlijk gewoon op de bank beginnen, hij is gewoon niet in vorm nu.quote:Op zondag 12 april 2009 14:36 schreef thewishmaster het volgende:
Er wordt elke keer ook druk gezocht naar een plaats voor Urby in de basisopstelling. Aangezien het middenveld de laatste tijd opeens draait is dat dus links voorin, waardoor Sulejmani maar op posities wordt neergezet waar toevallig nog plaats over is.
Deel van Column Rik van den Boog.quote:Zo werken we goed samen met AEGON en adidas. Samenwerkingsverbanden om trots op te zijn. Met onze kledingsponsor hebben we al jaren een zeer goede relatie. Voor een voetbalclub op het hoogste niveau is dat belangrijk. Iedereen herkent adidas aan de drie strepen op de kleding en op de schoenen. Wie goed oplet en verder denkt, kan ook goed voetbal herkennen aan drie strepen. De spelers van AC Milan, Real Madrid, Liverpool en Chelsea dragen de strepen zichtbaar op hun tenue. Ajax speelt al jaren met de strepen in uitwedstrijden in Nederland en in alle Europese duels. Geheel op onze eigen manier introduceren wij de strepen ook op het thuisshirt voor komend seizoen. De strepen komen niet op de hele mouw, zoals her en der wordt beweerd, maar op de schouder. Bij de keuze hebben we samen met adidas diverse afwegingen gemaakt. Er is met respect naar het shirt gekeken. Ajax heeft een fantastisch en vooral herkenbaar shirt, dat moet zo blijven. Er is gewikt en gewogen waarbij het hart en het gevoel sprak, en dat moest in harmonie komen met het gezonde verstand, dus onze ambitie.
Hoop het en Sulejmani dan op de bank, maar ff teletekst afwachtenquote:Op zondag 12 april 2009 15:36 schreef Frankz0rz het volgende:
Bij EredivisieLive zeggen ze nu weer dat Cvitanich start.. Ik raak in de war
Nou zeg.. zo slecht is hij niet maar we verwachten gewoon meer en ik hoop dat ie hierdoor geprikkeld zal zijn om de schroom van zich af te gooien en te gaan voetballen.quote:
Welja. 't Is een jong ventje, die komt er mettertijd wel.quote:Op zondag 12 april 2009 16:19 schreef Emimich het volgende:
Sulejmani komt er echt nog wel, prima dat hij nu uit de wind gehouden wordt.
quote:Op zondag 12 april 2009 16:33 schreef VoreG het volgende:
Waarom speelt Dario ipv Sulejmani, slechte keuze..
haha je laat me lachenquote:Op zondag 12 april 2009 16:33 schreef VoreG het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |