quote:Op zondag 12 april 2009 16:33 schreef VoreG het volgende:
Waarom speelt Dario ipv Sulejmani, slechte keuze..
haha je laat me lachenquote:Op zondag 12 april 2009 16:33 schreef VoreG het volgende:
De gasten die er nu instaan zijn oud wil je zeggen?quote:Op zondag 12 april 2009 17:18 schreef Wooldoor het volgende:
Hmm van tevoren 4-0 gezegd, zou nu teleurstellend zijn
Vertonghen speelt echt dramatisch maar die heeft ritme nodig, halverwege 2e helft maar wat jonge gasten erin
Ik twijfelde ook al een beetje toen ik op invoeren druktequote:Op zondag 12 april 2009 17:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
De gasten die er nu instaan zijn oud wil je zeggen?
Hou je niet zo bezig met die middenmoter joh.quote:Op zondag 12 april 2009 17:19 schreef Doopy-X- het volgende:
Te mooi, die kakkerlakken winnen een keer dit seizoen en dan nog met 5-1 ook. Gaat Ajax drek gewoon ff met dubbele cijfers over Willen 2 heen
Jammer dan dat Ajax blijkbaar alleen op die manier gemotiveerd kan worden.quote:Op zondag 12 april 2009 17:19 schreef Doopy-X- het volgende:
Te mooi, die kakkerlakken winnen een keer dit seizoen en dan nog met 5-1 ook. Gaat Ajax drek gewoon ff met dubbele cijfers over Willen 2 heen
quote:Op zondag 12 april 2009 17:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hou je niet zo bezig met die middenmoter joh.
Hoop het.quote:Op zondag 12 april 2009 18:12 schreef rompompom het volgende:
Suarez gaat El Hamdaoui nog voorbij op de topscorerlijst..
Serieus in de 80e minuut vroeg ik me af of hij daadwerkelijk wel in het veld was gekomen.quote:Op zondag 12 april 2009 18:18 schreef Chadi het volgende:
Sulejmani was weer onzichtbaar
quote:Op zondag 12 april 2009 18:20 schreef Ritmo het volgende:
Suarez deze zomer weg dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de rest liep hij er bij alsof hij Epstein-Barr onder de ledematen hadquote:Op zondag 12 april 2009 18:21 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Niet helemaal.. die pingel van suarez was een prachtige kaats van sulejmani
Net als met Sneijder en Huntelaar?quote:Op zondag 12 april 2009 18:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet er een club veel geld op tafel leggen en ik denk niet dat dat gaat gebeuren.
Dat was jammer inderdaad, ik vraag me af hoe dat nou toch blijft komen dat hij vaak onzichtbaar is. Ik zie hem regelmatig geniale loopacties maken maar hij wordt gewoon niet aangespeeld. Hij lijkt zelfs wel onzichtbaar te zijn voor zijn medespelers.quote:Op zondag 12 april 2009 @ 18:18 schreef Chadi het volgende:
Sulejmani was weer onzichtbaar
Jij als objectieve Ajax-volgerquote:
Z'n contract loopt tot 2012 ofzo toch? Ajax kan deze zomer toch wel tussen de 25 en 30 miljoen voor hem vragen naar mijn mening. Maar ik denk dat als Ajax CL-voetbal haalt hij misschien nog een half of zelfs een heel seizoen zou willen blijven.quote:Op zondag 12 april 2009 18:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij als objectieve Ajax-volger, op hoeveel schat jij Suarez in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |