SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gisteren toch nog één zaak gezien, van Het Zesde Zintuig.quote:
Coos ! hier is het toepje wat ik gisteren niet kon vindenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:12 schreef Coos het volgende:
Fuck a duck mag met dit mooie weer niet de zon in en tante Ronald belde net of ik meeging naar het strand.![]()
Ik ga maar een kappertje doen.![]()
Lies opschieten anders komt het nooit af!!!
Ja om 2 uur is ex weer klaar daar, en ga ik beginnen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:12 schreef Coos het volgende:
Fuck a duck mag met dit mooie weer niet de zon in en tante Ronald belde net of ik meeging naar het strand.![]()
Ik ga maar een kappertje doen.![]()
Lies opschieten anders komt het nooit af!!!
O, misschien wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja om 2 uur is ex weer klaar daar, en ga ik beginnen.
Oeh kom je straks even kijken Coos?
Ok, ik ga nu de laptop dichtklappen, op mijn mobiel kijken en dan naar mijn huisje fietsenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:28 schreef Coos het volgende:
[..]
O, misschien wel.
en kijk eens op je mobiel![]()
Is daar een topic over? waar waar waar??? ik ga meteen zoekenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toch nog één zaak gezien, van Het Zesde Zintuig.![]()
En een ontregelend stukje gepost in dat topic, vlak onder iemand die het allemaal erg serieus lijkt te nemen.
Wel frappant hoor, dat de paragnosten onafhankelijk van elkaar vonden dat de hoofddader rond de 40 is.![]()
Hier is het zonloos (en zinloos), en het licht doet pijn aan mijn ogen.
Ben ook netjes in de schaduw gebleven maar de zon is alweer weg hier.quote:
Ja hoor ze schiet best op.quote:
Ik zou graag willen, maar heb spierpijn van 400 meter lopen gister en licht benauwdquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hoor ze schiet best op.
Maar als training of zo kan jij toch wel gaan helpen een paar dagen?![]()
Daar wordt je weer groot en sterk van.
Heerlijk geslapen tot 12 uur ongeveer. Daarna lekker in de tuin zitten hangen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:20 schreef Marrije het volgende:
Nee hoor, ik zit binnen, mn kindjes sliepen om en om vanmiddag dus kon de deur niet uit.
Ik destijds ook, al begrijp ik daar nu niets meer vanquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Dat vond ik zo'n mooi meekrijs liedje nmns
Net het eten op, zie ik een folder in de bus, drie pizza's halen, twee betalen. Da's wel wat voor mijquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:50 schreef beequeen het volgende:
Tijd om in de pizza in de oven te schuiven....smakelijk allemaal.
Gewoon bestellen en in de vriezer pleuren. For a rainy day, zeg maar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Net het eten op, zie ik een folder in de bus, drie pizza's halen, twee betalen. Da's wel wat voor mij
Dan zal jij het wel verdiend hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:50 schreef beequeen het volgende:
Oh wat erg, ik durf het bijna niet te posten maar ik heb de hele dag lekker in het zonnetje gezeten. sorry Deisyy en Marrije.
Het is hier nu ook bewolkt, af en toe valt er een spat regen en hoor ik het rommelen in de verte.
Tijd om in de pizza in de oven te schuiven....smakelijk allemaal.
Op één avond?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Net het eten op, zie ik een folder in de bus, drie pizza's halen, twee betalen. Da's wel wat voor mij
Jah, jij ook fijne paas, laat ze niet te hard in je eieren happenquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:55 schreef willem-jozef het volgende:
terugvomitpaaseierentyfusverpakkingplastic![]()
leters daisy, bbqueen, nmns fijne paas alvast als ik jullie niet meer spreek op msn/yahoo/27mc or whatever![]()
Dat lukt me nog niet eens op een hele dagquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat red ik niet, maar twee moet lukken met wat doorzettingsvermogen
Een avond duurt best lang, dat krijg je toch wel weg dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat lukt me nog niet eens op een hele dag
Zalig pasen, wim-josquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:55 schreef willem-jozef het volgende:
terugvomitpaaseierentyfusverpakkingplastic![]()
leters daisy, bbqueen, nmns. fijne paas alvast als ik jullie niet meer spreek op msn/yahoo/27mc or whatever![]()
Hou je niet van pizza?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat lukt me nog niet eens op een hele dag
Nee, over het algemeen eet ik niet zoveelquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een avond duurt best lang, dat krijg je toch wel weg dan?
Jups, uit een Europees land, 2500 kilometer verderop.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:13 schreef Marrije het volgende:
Wat een foto NMNS, brrr.
Hoi!quote:
quote:
Spreek je wel vaker wartaal Marrijequote:Op vrijdag 10 april 2009 20:37 schreef Marrije het volgende:
nou, als Angela aan de beurt is om een kandidate te verliezen dan Irma graag
x-factor taal NMNSquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spreek je wel vaker wartaal Marrije![]()
Dan had jij het ook niet verdiend Gertquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier hetzelfde Deisy. Ik ging extra vroeg richting huis, nog even lekker doezelen in de achtertuin dacht ik. Stond er eerst 11 kilomter file vanwege een ongeluk, en tegen de tijd dat ik eindelijk m'n dorp inreed was het al betrokken. En normaal denk je dan: "helaas pindakaas", maar nu dacht ik "godverdomme sterf allemaal maar". Kun je zo es hebben hè.
Hoe smaakte de champignonsoep en wat heb je er doorheen gemikt vandaag?
Begrijp er niks vanquote:
Ah dat kijk ik morgen terugquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zit er eigenlijk niet zo in en heb net weggezapt![]()
Ik kijk nu naar de leugen regeert.
als je die xl oid mag geloven was de selectieronde wel succesvolquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:42 schreef lies1958 het volgende:
de nieuwsinfo qua bunker valt wel helemaal stil he. Zouden er wel genoeg aanmeldingen zijn binnengekomen. Er was tot de 5e april dat er aangemeld kon worden he.
Ja tis zo alweer afgelopen en dan is er niks meer op tv. Niks leuks in elk geval. Tenminste, niet wat ik leuk vindquote:
Ja kut, bad karma.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had jij het ook niet verdiend Gert![]()
Vanavond stond er eens geen champignoncremesoep op het menu, maar spinazie, diepvries, dat dan weer wel![]()
Ik wil ook onweer
Echt?! Ik moet gaan verhuizenquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:55 schreef Soury het volgende:
Sjesus harde klappen hier nu !! Alarm dingen die aan gaan enz
Ik vind het wel coolquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik moet gaan verhuizen![]()
Gaat ff snel op buienradar kijken.
Meen jij het dat je onweer leuk vindt om te zien. Ik heb gewoon een trauma opgelopen als 20 jarige dat het insloeg in een vakantiehuis waar ik was. Zie nog de vlammetjes boven het hoofd van een vriend gaan van de geiser naar de gevelkachel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik moet gaan verhuizen![]()
Gaat ff snel op buienradar kijken.
Ik ook welquote:
Zijn maar botsende wolkjes Lies.. Oh en nu je hier toch bent. Wat is je Ava ?? Ik zie een schaats hangen. Klopt datquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:05 schreef lies1958 het volgende:
godver de godver het komt hier gewoon weer terug. Was net even weg. En ik hou niet van onweer.
Heb nu keiharde muziek op mijn hoofd aanstaan en rolgordijnen dicht maar nog komen die flitsen er door heen.
ik vindt onweer ook wel leuk ......... maar ja ik heb ook nog nooit zoiets meegemaakt dan kanquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:07 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Meen jij het dat je onweer leuk vindt om te zien. Ik heb gewoon een trauma opgelopen als 20 jarige dat het insloeg in een vakantiehuis waar ik was. Zie nog de vlammetjes boven het hoofd van een vriend gaan van de geiser naar de gevelkachel.
Ik slaap er ook lekker op als het noodweer is met donders en toeters en bellen..quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook welik denk dat jij hetzelfde hoort als ik nu.... romelderommelderommel en het giet
als de neten...........
Ja is een schaats die in het vikinskipet hangt in hamar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn maar botsende wolkjes Lies.. Oh en nu je hier toch bent. Wat is je Ava ?? Ik zie een schaats hangen. Klopt dat
Als ik uit mijn slaapkamerraam kijk kan ik over het IJ kijkenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik slaap er ook lekker op als het noodweer is met donders en toeters en bellen..![]()
Vroeger niet hoor als kind zijnde ..Toen scheet ik alle kleuren
Ahhh... de schaats had ik goed de rest nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:11 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja is een schaats die in het vikinskipet hangt in hamar.
Is een hobby van mij, ga naar allerlei wedstrijden in het buitenland toe met 9 vriendinnen en 1 man.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhh... de schaats had ik goed de rest niet
Ja dan komt het wel érg dichtbij.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:07 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Meen jij het dat je onweer leuk vindt om te zien. Ik heb gewoon een trauma opgelopen als 20 jarige dat het insloeg in een vakantiehuis waar ik was. Zie nog de vlammetjes boven het hoofd van een vriend gaan van de geiser naar de gevelkachel.
Mmm we hadden een huisje in de duinen (Egmond) en geloof me das angstig soms als het donderd...quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik uit mijn slaapkamerraam kijk kan ik over het IJ kijken![]()
dat ziet er wel cool uit![]()
neu was vroeger eigenlijk ook niet bang voor... vond ik het wel altijd spannend
Zou al blij zijn als ik mijn knieen op schouder hoogte zou krijgen. God wat zou ik dan lenig overkomen zeg.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:15 schreef FANN het volgende:
dit is toch de chat voor ''flexibele mensen?''
wel uitkijken als je de vijftig gepasseerd bent![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_vast__.html?p=27,2
ik moest even googelen wat voor standje dat was standje 'Indrani
indrani; de knieën van de vrouw tegen haar schouders aan
dus die twee zijn saampjes op een brancard naar de EHBO gebracht
romantisch.....
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:17 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Zou al blij zijn als ik mijn knieen op schouder hoogte zou krijgen. God wat zou ik dan lenig overkomen zeg.
Daar wil ik dan best wel daarna een bezoekje aan de ehbo willen brengen hoor.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja kut, bad karma.
Hee lekker zegg, diepvries-spinazie!!! Alleen het is wel stevig doorkauwen.![]()
Sorry, net de dikvoormekaarshow gezien
(het is groen en het houdt alles in de gaten...
- spionazi)
Oh god dat heb ik ook gegoogeld vanmiddag.. Kreeg een bewegend plaatje btw.. Zo moeilijk lijkt het me nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:17 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Zou al blij zijn als ik mijn knieen op schouder hoogte zou krijgen. God wat zou ik dan lenig overkomen zeg.
Daar wil ik dan best wel daarna een bezoekje aan de ehbo willen brengen hoor.
zet is neer dat plaatje als je het nog kan vinden..... als ik het intik krijg ik helemaal geen afbeeldingenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh god dat heb ik ook gegoogeld vanmiddag.. Kreeg een bewegend plaatje btw.. Zo moeilijk lijkt het me niet
Ga het ook even google kijken of ik een gokje wat dat betreft kan wagen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh god dat heb ik ook gegoogeld vanmiddag.. Kreeg een bewegend plaatje btw.. Zo moeilijk lijkt het me niet
explicit shit blabla...quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
zet is neer dat plaatje als je het nog kan vinden..... als ik het intik krijg ik helemaal geen afbeeldingen![]()
en nu wil ik wel eens zien ook.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel knap als je dan vast komt te zitten.
En ook wel zielig, want ze deden juist zo hun best om hun relatie nieuw leven in te blazen.
Maar misschien is zoiets als dit dan juist wel goed.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
klopt toch niet..... ze had d'r knieën in haar nek.....quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel knap als je dan vast komt te zitten.
En ook wel zielig, want ze deden juist zo hun best om hun relatie nieuw leven in te blazen.
Het ziet er normaal uit, maar die vrouw verkrampte en toen zoog ze vacuum denk ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
klopt toch niet..... ze had d'r knieën in haar nek.....![]()
dit is vrij normaaltoch?
Lijkt me wel ja. Maar los daarvan, hoe kun je nou "vast" komen te zitten dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is vrij normaaltoch?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
explicit shit blabla...Toch zit dat been anders hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel knap als je dan vast komt te zitten.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja heb het net ook opgezocht, maar zelfs wij als 40+ vinden dit dus normaal. En lenig hoef je er niet eens voor te zijn hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is vrij normaaltoch?
quote:
Ja bij dat bewegende beeldje zit dat been van die man heel ergens anders dan op de foto's die ik gezien heb.quote:
Da's net zoiets als patat met zonder mayonaisequote:Op vrijdag 10 april 2009 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Vaak ga ik er ook voor uit mijn bed en dan met zonder licht naar buiten kijken.
we gaan het gewoon dit paasweekend allemaal uitproberen en dan verslag doen hierquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:30 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja bij dat bewegende beeldje zit dat been van die man heel ergens anders dan op de foto's die ik gezien heb.
Tis nacht sukkelquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:30 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja bij dat bewegende beeldje zit dat been van die man heel ergens anders dan op de foto's die ik gezien heb.
Oh ik snap het al is natuurlijk een variant op het standje.
Ik vraag het even aan mijn man wat hij ervan vindt. Momentquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
we gaan het gewoon dit paasweekend allemaal uitproberen en dan verslag doen hier![]()
wie niet komt opdagen morgen ligt dus in een kramp......![]()
![]()
die vindt het wel best denk ik ......quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:34 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik vraag het even aan mijn man wat hij ervan vindt. Moment
Zo niet is een scheve schaats altijd handigquote:
Ik was nog ff aan het bijlezen en vraag me af waar die onweer blijft.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja...... laten we het maar weer over het weer hebben.... veiliger
Ja hij vindt het een goed idee, vroeg of ik naar nog meer kamasutra standjes wilde zoeken die getest moeten worden.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo niet is een scheve schaats altijd handig
Als het nog langer duurt weten we het antwoordquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:36 schreef FANN het volgende:
we wachten met spanning op het antwoord van de husband van Lies
Tofquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:36 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja hij vindt het een goed idee, vroeg of ik naar nog meer kamasutra standjes wilde zoeken die getest moeten worden.
Ik google wel ffquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:36 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja hij vindt het een goed idee, vroeg of ik naar nog meer kamasutra standjes wilde zoeken die getest moeten worden.
![]()
Als je net naar het noorden had gekeken had je het zien weerlichten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik was nog ff aan het bijlezen en vraag me af waar die onweer blijft.
Nee is niet handig in mijn geval, heb de jackpot getroffen na eerst met een grote sof getrouwd te zijn geweest dus bij deze kijk ik alleen maar naar het schaatsen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo niet is een scheve schaats altijd handig
Kijk en daarom bof ik zo. Dat is hier al in bettie gezet door mijn jackpotquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:39 schreef FANN het volgende:nou moet ik de sfeer weer effe verpesten met een huishoudelijke mededeling......
ik moet de afwas nog doen.......![]()
maar gaan jullie effe verder heb ik wat te lezen strakkies......
Pics or it didn't happen gaat zeker te ver?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:36 schreef lies1958 het volgende:
[..]
![]()
Wat jij wil maakt niet uit hoor. Alleen niet al te moeilijk of te vermoeiend hoor. Heb niet zo een goede conditie.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen gaat zeker te ver?
Zeker gaaf vrouw werpen ipv dwergwerpen. Nieuwe sport. Is mijn man in het nadeel ik heb een paar kilo extra.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:43 schreef Soury het volgende:
Niks te doen met kamasutra maar kwam deze tegen en is wel gaaf
[ afbeelding ]
Ik zie daar wat anders in... Dat ie haar ten aller tijden wil redden. Gut ben ik zo bloemigquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:46 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Zeker gaaf vrouw werpen ipv dwergwerpen. Nieuwe sport. Is mijn man in het nadeel ik heb een paar kilo extra.
Door d'r aan haar oren op zijn rug te dragen? De Romeo.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:52 schreef Soury het volgende:
Ik zie daar wat anders in... Dat ie haar ten aller tijden wil redden. Gut ben ik zo bloemig
Volgens mij trekt hij haar aan haar haren op zijn rug mee. Dan wil ik liever niet gered worden op die manier.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie daar wat anders in... Dat ie haar ten aller tijden wil redden. Gut ben ik zo bloemig
Ik weet niet wat het is .. Maar nogmaals het komt me als desperate en samen zijn overquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door d'r aan haar oren op zijn rug te dragen? De Romeo.
En haar tiet kijkt me aan.
Dan zal je het verdiend hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Leuk, ik krijg ook wel eens een standje
Op mij komt het over alsof de man moet zwoegen vooruit te komen en de vrouw het blok aan zijn been is. Rug in dit geval.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:54 schreef Soury het volgende:
Ik weet niet wat het is .. Maar nogmaals het komt me als desperate en samen zijn over
ik heb eens op de buienradar zitten kijken, maar het gaat hier niet meer gebeurenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:55 schreef lies1958 het volgende:
even off the record onweer is over hier. Thank god
Ja!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:57 schreef Soury het volgende:
In ieder geval heeft de kunstenaar een discussie opgewekt. Das al mooi
Nu wil ik het eigenlijk wel weten ook .. Shit ik googelde op kamasutraquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op mij komt het over alsof de man moet zwoegen vooruit te komen en de vrouw het blok aan zijn been is. Rug in dit geval.
Grappig altijd, die persoonlijke interpretatie van kunst.
Wat een verschil van hoe mensen dingen als onweer kunnen beleven he, ik haat het en jij kijkt er naar uit en bent teleurgesteld als het niet jou kant op komt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb eens op de buienradar zitten kijken, maar het gaat hier niet meer gebeuren![]()
En ze hadden het juist beloofd in het zuid-westen
Euh, zonder terug te lezen: Kunst?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:57 schreef Copycat het volgende:
Grappig altijd, die persoonlijke interpretatie van kunst.
Het grappige is, dat ik na jouw interpretatie nog eens keek, en dat toen ook zag.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:57 schreef Soury het volgende:
In ieder geval heeft de kunstenaar een discussie opgewekt. Das al mooi
Deze wat zie je erinquote:
Stelletje gevoelige randdebielenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
D'r is iets mis met de aanhechting van z'n piemel
Nee, hij zit op z'n kniequote:Op vrijdag 10 april 2009 23:07 schreef lies1958 het volgende:
en dat haar rechtervoet heel erg breed is.
Captain Caveman.quote:
Nee sportiequote:
Anyway, ik zie d'r niks in, 't lijkt mij nogal vermoeiend en volgens mij lost het ook niets opquote:
Zij lijkt me ziek en hij gaat haar naar een dokter zeulen, denk ik.quote:
Ja voor een powernap wel. Die duurt normaal een minuut of 20 toch?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een beetje te lang geslapen geloof ik
Interessante beelden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:18 schreef Coos het volgende:
In Oslo heb je het Vigeland beeldenpark.
Daar staat het vol met dit soort "kunst".
[ afbeelding ]
Normaal gesproken wel, maar bij mij vaak 2 uur. 3 uur is iets teveel van het goedequote:Op vrijdag 10 april 2009 23:21 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja voor een powernap wel. Die duurt normaal een minuut of 20 toch?
Wat ik al zei.. Google op Indrani ... Vond dit plaatje en nu niet meer !! ik ben op zoek naar de achtergrond van dit beeld. Ik vind het eigenlijk aandoenlijk .. Maar ik hou ook van pijn (grapje)quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij lijkt me ziek en hij gaat haar naar een dokter zeulen, denk ik.
Waar heb je dat plaatje gevonden, staat daar niet wat het voorstelt?
Das cool !!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:18 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Heb zelf ooit ook nog alle beelden gefotografeerd voor een brochure.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Interessante beelden.
Daar staat ook het beeld van Soury![]()
http://vigelandscupturepark.blogspot.com/
Mag niet van de instanties geloof ik. Maar het fijne weet ik er niet van.quote:
Wat ik daar in zie is het leven een cirkel.. Man vrouw . Geboorte Doodquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:18 schreef Coos het volgende:
log.nl/artikeltjes_van_schrijfst/images/2008/09/28/excursie_reis_fagernes_606.jpg]afbeelding[/url] ]
Echt?! Ik vind ze wel gaafquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb zelf ooit ook nog alle beelden gefotografeerd voor een brochure.
[ afbeelding ]
Wat een lulletje lampekatoen is die Rutte toch!! (bij P&W)
Haaaaaaa geweldig.. Ik had het niet goed dus.. Maar ik vind ze wel mooi !!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Interessante beelden.
Daar staat ook het beeld van Soury![]()
http://vigelandscupturepark.blogspot.com/
quote:
Beequeen zag ik even niet, dus zelf op zoek naar het topic. Dus dat.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat vond ik ook tot dinsdag, maar heb na die tijd toch positieve berichten ontvangen.
Druk bezig met een baan en einde schuldsanering.
Tja, daar ga ik dus echt niet voor in een bunker zitten.
Kijk, iemand die geen leven heeft, zoals ik en wel in is voor een uitdaging, daar is het perfect voor.
Maar, als je dan ineens een leven in het vooruitschiet ligt, dan kies ik toch voor die tweede optie.
Aan de andere kant zal ik wel met weemoed (of niet natuurlijk }de streams gaan bekijken.
En dan erbij of ik natuurlijk door de selectie zou zijn gekomen.
Ohquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag niet van de instanties geloof ik. Maar het fijne weet ik er niet van.
Merci, tuinfluitert.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Beequeen zag ik even niet, dus zelf op zoek naar het topic. Dus dat.
Dat vind ik creepie spookie enz..quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
In Apeldoorn hebben we het kunstwerk "De zwevende maagden".
Het staat ook nog eens in het midden van een vrij drukke rotonde.
Die vind ik een beetje engquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee juist niet denk ik .. maar vogels zijn er ook niet te bekennenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vind ik een beetje eng![]()
Daar gebeuren zeker wel veel aanrijdingen?
Graag gedaan jongen, ben blij dat ik je hier meer zie.quote:
Dat dus. Peter6000 en Gert.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nope, bewindvoerder vond het wel prima, maar daar hadden die instanties maling aan.
Maar achteraf ook wel weer geluk bij een ongeluk, want ik moet 20 mei naar de rechter om schuldsanering te beëindigen.![]()
En ik ben druk bezig met een baan.
Dus misschien komt het zelfs met mij uiteindelijk ooit nog weer eens goed.![]()
En het is een teringbende in mijn huis. Die gasten van de renovatie dekken de vloer wel goed af, dat dan weer wel.
Maar laten continue de deur open en gaan de honden en de kat er weer vandoor.
Maar in Apeldoorn hebben ze wel een rok aan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is ook niet zoquote:
Maar de renovatie was vandaag afgelopen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Graag gedaan jongen, ben blij dat ik je hier meer ziet.
[..]
Dat dus.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:18 schreef Deisyy het volgende:
Dit is trouwens de gekuisde versie.
[ afbeelding ]
Moeilijk heb niks met kinderen... Lijkt alsof ze honger hebben .. TIETUH !!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:41 schreef Coos het volgende:
Opzouten of bijblijvenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:41 schreef FANN het volgende:
Ja wat nou !
gaan jullie nou gewoon verder ik zat te genieten
Oh dacht ff die lekkere EO'erquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:44 schreef FANN het volgende:
ow.... meneer Knevel is op T.V. effe inhouden.......
dan moet dit gewone porno zijn. In jouw visiequote:
Ja zonder woordenquote:
nah.... een beetje drukquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:46 schreef Coos het volgende:
[..]
dan moet dit gewone porno zijn. In jouw visie![]()
[ afbeelding ]
Wel leuk om die beelden weer eens te zien.
Is toch weer zó anders dan een Thais kippenhok.
Note voor Coosquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Wel leuk om die beelden weer eens te zien.
Is toch weer zó anders dan een Thais kippenhok.
Een fallussymbool van in elkaar gestrengelde mensen. Moeilijk om daar geen seksuele lading in te zien.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:46 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Laat maar ik koop de playgirl wel (of Linda ofzo)quote:
ow...... ik zit nu helemaal in de ''hogere sferen''......quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat maar ik koop de playgirl wel (of Linda ofzo)
[ afbeelding ]
maar jij gaat natuurlijk weer niet klikkenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat maar ik koop de playgirl wel (of Linda ofzo)
[ afbeelding ]
Ik heb al mijn borden kapot gegooidquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... ik zit nu helemaal in de ''hogere sferen''......
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
maar jij gaat natuurlijk weer niet klikken![]()
weet ik nu al......
Joh !!! Dat is LS op dat plaatjequote:Op zaterdag 11 april 2009 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wordt er helemaal zweverig van.......
Gelijkenisquote:
Ik ga maar de was ff buiten hangenquote:
Oh shit verkeerde SCquote:
Hoezo?quote:
nah..... ik heb me er ook niet mee bezig gehouden hoor..quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoezo?
Geintje natuurlijk.. niet echt veel meegepost de laatste dagen dus ik heb het een beetje gemist.
nou krijg ik zin in buikdansen.......quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik doe hem nog een keer.....![]()
Weet je ik ben ooit op een forum gekomen met een serieus iets .. En werd ronduit weggelachen en vertrapt omdat het mij eerste post was (niet op fok btw) maar ik voelde me echt kutquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
nah..... ik heb me er ook niet mee bezig gehouden hoor..
ik word er een beetje moe van al die klonenis steeds hetzelfde gedoe......
als het tenminste een kloon is..... kweetniet........
jah.... daarom ik wacht het wel af hoor.....quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je ik ben ooit op een forum gekomen met een serieus iets .. En werd ronduit weggelachen en vertrapt omdat het mij eerste post was (niet op fok btw) maar ik voelde me echt kut
Uiteindelijk is iedereen hier een kloon (van zichzelf)quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je ik ben ooit op een forum gekomen met een serieus iets .. En werd ronduit weggelachen en vertrapt omdat het mij eerste post was (niet op fok btw) maar ik voelde me echt kut
Ik vertrouw het ook niet hoor .. als je de post geschiedenis ziet dan denk je van ja hoor...Maar zo hard er tegen in gaan is ook niet nodig.. Ze missen de test lijstjes daar ffquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
jah.... daarom ik wacht het wel af hoor.....
Juistquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uiteindelijk is iedereen hier een kloon (van zichzelf)
quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:26 schreef FANN het volgende:ik ben moe......... ik denk dat ik effe ga leggen........
ik had een drukke dagsorry.....
![]()
![]()
en niet allemaal in een kramp hé straks na de pasen.......
doei
Laters Fannquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:26 schreef FANN het volgende:ik ben moe......... ik denk dat ik effe ga leggen........
ik had een drukke dagsorry.....
![]()
![]()
en niet allemaal in een kramp hé straks na de pasen.......
doei
Haal je wel eerst de glazen van de tafel!quote:
jah ik eigenlijk letterlijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uiteindelijk is iedereen hier een kloon (van zichzelf)
Denk niet dat ze op het buikje van de Griek blijven staanquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Haal je wel eerst de glazen van de tafel!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
jah ik eigenlijk letterlijkheb nog even het plaatje afgeluisterd......
maar nu ga ik écht
doei![]()
Ik bookmark deze effe, had ik nog niet gedaan.quote:
Samenloop van redenen.quote:
Ik ga me er niet mee bemoeien, want dan gaan de volgende 20 topics weer over LS op zoek naar grote kans op werk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Samenloop van redenen.
1. CWI en Sociale Dienst zagen het niet zitten, omdat ze een reïntegratiepakket voor me hebben aangeboden met grote kans op werk.
2. 20 Mei moet ik naar de rechter voor beëindiging van de schuldsanering. En dat ziet er heel goed uit.
Kweet niet hoe maar moest aan deze film denken ..quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bookmark deze effe, had ik nog niet gedaan.
Misschien kan tuinfluiter ook nog wel een post vinden waarbij Bart me enigzins had gevraagd of ik niet mee wilde doen. En dat leek me wel wat. En ik had al de Gouden Tip van Jaap gehad.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga me er niet mee bemoeien, want dan gaan de volgende 20 topics weer over LS op zoek naar grote kans op werk.
Succes met de schuldsanering.
Maar je hebt dus nu (bijna) een baan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien kan tuinfluiter ook nog wel een post vinden waarbij Bart me enigzins had gevraagd of ik niet mee wilde doen. En dat leek me wel wat. En ik had al de Gouden Tip van Jaap gehad.(maar die zet ik wel op marktplaats voor de deelnemers
)
En nee, ik hoop niet dat het wéér Tanja-achtige vormen gaat aannemen. Je vroeg zelf waarom ik niet meedeed en je hebt je antwoord erop.
Je hoeft toch niet in de verlichting te springen. Tis al weken duidelijk. Jammer maar jou toekomst is belangrijker dat was klaar als een klontje. Dat sommige dat hebben gemist kan gebeurenquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien kan tuinfluiter ook nog wel een post vinden waarbij Bart me enigzins had gevraagd of ik niet mee wilde doen. En dat leek me wel wat. En ik had al de Gouden Tip van Jaap gehad.(maar die zet ik wel op marktplaats voor de deelnemers
)
En nee, ik hoop niet dat het wéér Tanja-achtige vormen gaat aannemen. Je vroeg zelf waarom ik niet meedeed en je hebt je antwoord erop.
Ga ff zingen ofzo.. Dit is oud nieuwsquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Maar je hebt dus nu (bijna) een baan?
Bij jou is het altijd veel wol en weinig schaap oid.
Ga effe blowen ofzo.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga ff zingen ofzo.. Dit is oud nieuws
quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ga effe blowen ofzo.
Als iemand -op beequeen na- in aanmerking komt voor de 'Mis De Plank Award' dan ben jij het dus effe dimmen.
Jij dult ook geen tegenspraak he?? Oetlulquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ga effe blowen ofzo.
Als iemand -op beequeen na- in aanmerking komt voor de 'Mis De Plank Award' dan ben jij het dus effe dimmen.
Ga effe zingen ofzoquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is de miss plank award eigenlijk aangezien jij er ook mee eens bentquote:
Nee gek, ik ben het er niet mee eens troela, ze moeten van je afblijvuhquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is de miss plank award eigenlijk aangezien jij er ook mee eens bent
Wat deed hij daar terwijl je naar hem keek?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Frits! Ik zag je in de dagcijfers
Eerst dit nog he?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog een paar maandjes, dan is het weer zover![]()
Op nr 2 staanquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat deed hij daar terwijl je naar hem keek?![]()
Nee!quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Okay, ik had mij voorgenomen om niemand de dood toe te wensen hedenavond, maar...quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Moet ie mij hebben dan ofzo.. Kale fatso opzouten !!!!quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee gek, ik ben het er niet mee eens troela, ze moeten van je afblijvuh![]()
Maar dit is natuurlijk koren op de molen van APK, want je slaat de plank nu mis
Als je het maar laatquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, ik had mij voorgenomen om niemand de dood toe te wensen hedenavond, maar...![]()
![]()
![]()
Denk dat je je blocknote tevoorschijn moet halen .. (oh en een pen)quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, ik had mij voorgenomen om niemand de dood toe te wensen hedenavond, maar...![]()
![]()
![]()
Heerlijk!quote:
Je geilt op je eigen YT postquote:
Het is inmiddels slechte zaterdag.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet 'm een beetje gunstig stemmen op "Goede Vrijdag"
Ga ik nu doenquote:
Godver ik las iemandquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over zeven postings gaan we hier verder [TBO SC#19] Waar we niemand kruisigen
Nee joh, natuurlijk wenst hij je dat niet écht toequote:Op zaterdag 11 april 2009 01:44 schreef Soury het volgende:
Kut zal je zien dat ze toeslaan in de Coentunnel als ik erin zit Ja dat wensen sommige me toe bespaard APK weer een post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |