Dan zal je het verdiend hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Leuk, ik krijg ook wel eens een standje
Op mij komt het over alsof de man moet zwoegen vooruit te komen en de vrouw het blok aan zijn been is. Rug in dit geval.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:54 schreef Soury het volgende:
Ik weet niet wat het is .. Maar nogmaals het komt me als desperate en samen zijn over
ik heb eens op de buienradar zitten kijken, maar het gaat hier niet meer gebeurenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:55 schreef lies1958 het volgende:
even off the record onweer is over hier. Thank god
Ja!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:57 schreef Soury het volgende:
In ieder geval heeft de kunstenaar een discussie opgewekt. Das al mooi
Nu wil ik het eigenlijk wel weten ook .. Shit ik googelde op kamasutraquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op mij komt het over alsof de man moet zwoegen vooruit te komen en de vrouw het blok aan zijn been is. Rug in dit geval.
Grappig altijd, die persoonlijke interpretatie van kunst.
Wat een verschil van hoe mensen dingen als onweer kunnen beleven he, ik haat het en jij kijkt er naar uit en bent teleurgesteld als het niet jou kant op komt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb eens op de buienradar zitten kijken, maar het gaat hier niet meer gebeuren![]()
En ze hadden het juist beloofd in het zuid-westen
Euh, zonder terug te lezen: Kunst?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:57 schreef Copycat het volgende:
Grappig altijd, die persoonlijke interpretatie van kunst.
Het grappige is, dat ik na jouw interpretatie nog eens keek, en dat toen ook zag.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:57 schreef Soury het volgende:
In ieder geval heeft de kunstenaar een discussie opgewekt. Das al mooi
Deze wat zie je erinquote:
Stelletje gevoelige randdebielenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
D'r is iets mis met de aanhechting van z'n piemel
Nee, hij zit op z'n kniequote:Op vrijdag 10 april 2009 23:07 schreef lies1958 het volgende:
en dat haar rechtervoet heel erg breed is.
Captain Caveman.quote:
Nee sportiequote:
Anyway, ik zie d'r niks in, 't lijkt mij nogal vermoeiend en volgens mij lost het ook niets opquote:
Zij lijkt me ziek en hij gaat haar naar een dokter zeulen, denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |