quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
maar jij gaat natuurlijk weer niet klikken![]()
weet ik nu al......
Joh !!! Dat is LS op dat plaatjequote:Op zaterdag 11 april 2009 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wordt er helemaal zweverig van.......
Gelijkenisquote:
Ik ga maar de was ff buiten hangenquote:
Oh shit verkeerde SCquote:
Hoezo?quote:
nah..... ik heb me er ook niet mee bezig gehouden hoor..quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoezo?
Geintje natuurlijk.. niet echt veel meegepost de laatste dagen dus ik heb het een beetje gemist.
nou krijg ik zin in buikdansen.......quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik doe hem nog een keer.....![]()
Weet je ik ben ooit op een forum gekomen met een serieus iets .. En werd ronduit weggelachen en vertrapt omdat het mij eerste post was (niet op fok btw) maar ik voelde me echt kutquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
nah..... ik heb me er ook niet mee bezig gehouden hoor..
ik word er een beetje moe van al die klonenis steeds hetzelfde gedoe......
als het tenminste een kloon is..... kweetniet........
jah.... daarom ik wacht het wel af hoor.....quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je ik ben ooit op een forum gekomen met een serieus iets .. En werd ronduit weggelachen en vertrapt omdat het mij eerste post was (niet op fok btw) maar ik voelde me echt kut
Uiteindelijk is iedereen hier een kloon (van zichzelf)quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je ik ben ooit op een forum gekomen met een serieus iets .. En werd ronduit weggelachen en vertrapt omdat het mij eerste post was (niet op fok btw) maar ik voelde me echt kut
Ik vertrouw het ook niet hoor .. als je de post geschiedenis ziet dan denk je van ja hoor...Maar zo hard er tegen in gaan is ook niet nodig.. Ze missen de test lijstjes daar ffquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
jah.... daarom ik wacht het wel af hoor.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |