SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gisteren toch nog één zaak gezien, van Het Zesde Zintuig.quote:
Coos ! hier is het toepje wat ik gisteren niet kon vindenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:12 schreef Coos het volgende:
Fuck a duck mag met dit mooie weer niet de zon in en tante Ronald belde net of ik meeging naar het strand.![]()
Ik ga maar een kappertje doen.![]()
Lies opschieten anders komt het nooit af!!!
Ja om 2 uur is ex weer klaar daar, en ga ik beginnen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:12 schreef Coos het volgende:
Fuck a duck mag met dit mooie weer niet de zon in en tante Ronald belde net of ik meeging naar het strand.![]()
Ik ga maar een kappertje doen.![]()
Lies opschieten anders komt het nooit af!!!
O, misschien wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja om 2 uur is ex weer klaar daar, en ga ik beginnen.
Oeh kom je straks even kijken Coos?
Ok, ik ga nu de laptop dichtklappen, op mijn mobiel kijken en dan naar mijn huisje fietsenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:28 schreef Coos het volgende:
[..]
O, misschien wel.
en kijk eens op je mobiel![]()
Is daar een topic over? waar waar waar??? ik ga meteen zoekenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toch nog één zaak gezien, van Het Zesde Zintuig.![]()
En een ontregelend stukje gepost in dat topic, vlak onder iemand die het allemaal erg serieus lijkt te nemen.
Wel frappant hoor, dat de paragnosten onafhankelijk van elkaar vonden dat de hoofddader rond de 40 is.![]()
Hier is het zonloos (en zinloos), en het licht doet pijn aan mijn ogen.
Ben ook netjes in de schaduw gebleven maar de zon is alweer weg hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |