SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gisteren toch nog één zaak gezien, van Het Zesde Zintuig.quote:
Coos ! hier is het toepje wat ik gisteren niet kon vindenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:12 schreef Coos het volgende:
Fuck a duck mag met dit mooie weer niet de zon in en tante Ronald belde net of ik meeging naar het strand.![]()
Ik ga maar een kappertje doen.![]()
Lies opschieten anders komt het nooit af!!!
Ja om 2 uur is ex weer klaar daar, en ga ik beginnen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:12 schreef Coos het volgende:
Fuck a duck mag met dit mooie weer niet de zon in en tante Ronald belde net of ik meeging naar het strand.![]()
Ik ga maar een kappertje doen.![]()
Lies opschieten anders komt het nooit af!!!
O, misschien wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja om 2 uur is ex weer klaar daar, en ga ik beginnen.
Oeh kom je straks even kijken Coos?
Ok, ik ga nu de laptop dichtklappen, op mijn mobiel kijken en dan naar mijn huisje fietsenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:28 schreef Coos het volgende:
[..]
O, misschien wel.
en kijk eens op je mobiel![]()
Is daar een topic over? waar waar waar??? ik ga meteen zoekenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toch nog één zaak gezien, van Het Zesde Zintuig.![]()
En een ontregelend stukje gepost in dat topic, vlak onder iemand die het allemaal erg serieus lijkt te nemen.
Wel frappant hoor, dat de paragnosten onafhankelijk van elkaar vonden dat de hoofddader rond de 40 is.![]()
Hier is het zonloos (en zinloos), en het licht doet pijn aan mijn ogen.
Ben ook netjes in de schaduw gebleven maar de zon is alweer weg hier.quote:
Ja hoor ze schiet best op.quote:
Ik zou graag willen, maar heb spierpijn van 400 meter lopen gister en licht benauwdquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hoor ze schiet best op.
Maar als training of zo kan jij toch wel gaan helpen een paar dagen?![]()
Daar wordt je weer groot en sterk van.
Heerlijk geslapen tot 12 uur ongeveer. Daarna lekker in de tuin zitten hangen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:20 schreef Marrije het volgende:
Nee hoor, ik zit binnen, mn kindjes sliepen om en om vanmiddag dus kon de deur niet uit.
Ik destijds ook, al begrijp ik daar nu niets meer vanquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Dat vond ik zo'n mooi meekrijs liedje nmns
Net het eten op, zie ik een folder in de bus, drie pizza's halen, twee betalen. Da's wel wat voor mijquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:50 schreef beequeen het volgende:
Tijd om in de pizza in de oven te schuiven....smakelijk allemaal.
Gewoon bestellen en in de vriezer pleuren. For a rainy day, zeg maar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Net het eten op, zie ik een folder in de bus, drie pizza's halen, twee betalen. Da's wel wat voor mij
Dan zal jij het wel verdiend hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:50 schreef beequeen het volgende:
Oh wat erg, ik durf het bijna niet te posten maar ik heb de hele dag lekker in het zonnetje gezeten. sorry Deisyy en Marrije.
Het is hier nu ook bewolkt, af en toe valt er een spat regen en hoor ik het rommelen in de verte.
Tijd om in de pizza in de oven te schuiven....smakelijk allemaal.
Op één avond?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Net het eten op, zie ik een folder in de bus, drie pizza's halen, twee betalen. Da's wel wat voor mij
Jah, jij ook fijne paas, laat ze niet te hard in je eieren happenquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:55 schreef willem-jozef het volgende:
terugvomitpaaseierentyfusverpakkingplastic![]()
leters daisy, bbqueen, nmns fijne paas alvast als ik jullie niet meer spreek op msn/yahoo/27mc or whatever![]()
Dat lukt me nog niet eens op een hele dagquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat red ik niet, maar twee moet lukken met wat doorzettingsvermogen
Een avond duurt best lang, dat krijg je toch wel weg dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat lukt me nog niet eens op een hele dag
Zalig pasen, wim-josquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:55 schreef willem-jozef het volgende:
terugvomitpaaseierentyfusverpakkingplastic![]()
leters daisy, bbqueen, nmns. fijne paas alvast als ik jullie niet meer spreek op msn/yahoo/27mc or whatever![]()
Hou je niet van pizza?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat lukt me nog niet eens op een hele dag
Nee, over het algemeen eet ik niet zoveelquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een avond duurt best lang, dat krijg je toch wel weg dan?
Jups, uit een Europees land, 2500 kilometer verderop.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:13 schreef Marrije het volgende:
Wat een foto NMNS, brrr.
Hoi!quote:
quote:
Spreek je wel vaker wartaal Marrijequote:Op vrijdag 10 april 2009 20:37 schreef Marrije het volgende:
nou, als Angela aan de beurt is om een kandidate te verliezen dan Irma graag
x-factor taal NMNSquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spreek je wel vaker wartaal Marrije![]()
Dan had jij het ook niet verdiend Gertquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier hetzelfde Deisy. Ik ging extra vroeg richting huis, nog even lekker doezelen in de achtertuin dacht ik. Stond er eerst 11 kilomter file vanwege een ongeluk, en tegen de tijd dat ik eindelijk m'n dorp inreed was het al betrokken. En normaal denk je dan: "helaas pindakaas", maar nu dacht ik "godverdomme sterf allemaal maar". Kun je zo es hebben hè.
Hoe smaakte de champignonsoep en wat heb je er doorheen gemikt vandaag?
Begrijp er niks vanquote:
Ah dat kijk ik morgen terugquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zit er eigenlijk niet zo in en heb net weggezapt![]()
Ik kijk nu naar de leugen regeert.
als je die xl oid mag geloven was de selectieronde wel succesvolquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:42 schreef lies1958 het volgende:
de nieuwsinfo qua bunker valt wel helemaal stil he. Zouden er wel genoeg aanmeldingen zijn binnengekomen. Er was tot de 5e april dat er aangemeld kon worden he.
Ja tis zo alweer afgelopen en dan is er niks meer op tv. Niks leuks in elk geval. Tenminste, niet wat ik leuk vindquote:
Ja kut, bad karma.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had jij het ook niet verdiend Gert![]()
Vanavond stond er eens geen champignoncremesoep op het menu, maar spinazie, diepvries, dat dan weer wel![]()
Ik wil ook onweer
Echt?! Ik moet gaan verhuizenquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:55 schreef Soury het volgende:
Sjesus harde klappen hier nu !! Alarm dingen die aan gaan enz
Ik vind het wel coolquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik moet gaan verhuizen![]()
Gaat ff snel op buienradar kijken.
Meen jij het dat je onweer leuk vindt om te zien. Ik heb gewoon een trauma opgelopen als 20 jarige dat het insloeg in een vakantiehuis waar ik was. Zie nog de vlammetjes boven het hoofd van een vriend gaan van de geiser naar de gevelkachel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik moet gaan verhuizen![]()
Gaat ff snel op buienradar kijken.
Ik ook welquote:
Zijn maar botsende wolkjes Lies.. Oh en nu je hier toch bent. Wat is je Ava ?? Ik zie een schaats hangen. Klopt datquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:05 schreef lies1958 het volgende:
godver de godver het komt hier gewoon weer terug. Was net even weg. En ik hou niet van onweer.
Heb nu keiharde muziek op mijn hoofd aanstaan en rolgordijnen dicht maar nog komen die flitsen er door heen.
ik vindt onweer ook wel leuk ......... maar ja ik heb ook nog nooit zoiets meegemaakt dan kanquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:07 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Meen jij het dat je onweer leuk vindt om te zien. Ik heb gewoon een trauma opgelopen als 20 jarige dat het insloeg in een vakantiehuis waar ik was. Zie nog de vlammetjes boven het hoofd van een vriend gaan van de geiser naar de gevelkachel.
Ik slaap er ook lekker op als het noodweer is met donders en toeters en bellen..quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook welik denk dat jij hetzelfde hoort als ik nu.... romelderommelderommel en het giet
als de neten...........
Ja is een schaats die in het vikinskipet hangt in hamar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn maar botsende wolkjes Lies.. Oh en nu je hier toch bent. Wat is je Ava ?? Ik zie een schaats hangen. Klopt dat
Als ik uit mijn slaapkamerraam kijk kan ik over het IJ kijkenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik slaap er ook lekker op als het noodweer is met donders en toeters en bellen..![]()
Vroeger niet hoor als kind zijnde ..Toen scheet ik alle kleuren
Ahhh... de schaats had ik goed de rest nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:11 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja is een schaats die in het vikinskipet hangt in hamar.
Is een hobby van mij, ga naar allerlei wedstrijden in het buitenland toe met 9 vriendinnen en 1 man.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhh... de schaats had ik goed de rest niet
Ja dan komt het wel érg dichtbij.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:07 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Meen jij het dat je onweer leuk vindt om te zien. Ik heb gewoon een trauma opgelopen als 20 jarige dat het insloeg in een vakantiehuis waar ik was. Zie nog de vlammetjes boven het hoofd van een vriend gaan van de geiser naar de gevelkachel.
Mmm we hadden een huisje in de duinen (Egmond) en geloof me das angstig soms als het donderd...quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik uit mijn slaapkamerraam kijk kan ik over het IJ kijken![]()
dat ziet er wel cool uit![]()
neu was vroeger eigenlijk ook niet bang voor... vond ik het wel altijd spannend
Zou al blij zijn als ik mijn knieen op schouder hoogte zou krijgen. God wat zou ik dan lenig overkomen zeg.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:15 schreef FANN het volgende:
dit is toch de chat voor ''flexibele mensen?''
wel uitkijken als je de vijftig gepasseerd bent![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_vast__.html?p=27,2
ik moest even googelen wat voor standje dat was standje 'Indrani
indrani; de knieën van de vrouw tegen haar schouders aan
dus die twee zijn saampjes op een brancard naar de EHBO gebracht
romantisch.....
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:17 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Zou al blij zijn als ik mijn knieen op schouder hoogte zou krijgen. God wat zou ik dan lenig overkomen zeg.
Daar wil ik dan best wel daarna een bezoekje aan de ehbo willen brengen hoor.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja kut, bad karma.
Hee lekker zegg, diepvries-spinazie!!! Alleen het is wel stevig doorkauwen.![]()
Sorry, net de dikvoormekaarshow gezien
(het is groen en het houdt alles in de gaten...
- spionazi)
Oh god dat heb ik ook gegoogeld vanmiddag.. Kreeg een bewegend plaatje btw.. Zo moeilijk lijkt het me nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:17 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Zou al blij zijn als ik mijn knieen op schouder hoogte zou krijgen. God wat zou ik dan lenig overkomen zeg.
Daar wil ik dan best wel daarna een bezoekje aan de ehbo willen brengen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |