Dacht dat jij zelf kon painten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ey! Gooi mij er ook eens bij Porsche!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dacht dat jij zelf kon painten.
Okay, dan mag je naast Huppelmuts zitten.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan ik ook, maar ik ben lui.
Water? of een hele grote handdoek?quote:
Of dat natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Jongens het is zo heet zullen we straks naar het strand?Ik vind het goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WHIEJJJJJ liggen we dan lekker te genietenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:05 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Ook gearriveerd op het strand
[ afbeelding ]
Moest soofje ook mee neemen
Jah, heerlijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:07 schreef soofje het volgende:
[..]
WHIEJJJJJ liggen we dan lekker te genieten![]()
Nee, dat is leuk:quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
"Hee Soofje, schatje, zal ik eens een kuiltje graven waar we allebei inpassen?"
[ afbeelding ]
Ik zie oranje velgen en blauwe spaken...quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:45 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem me fiets mee.Kijk die speciale blauwe strand velgen.
Niehiet. Dat is een rode band. En die andere is lekker de blauwe velg.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:47 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik zie oranje velgen en blauwe spaken...
En daarmee rijd je tegen Tabloid aanquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niehiet. Dat is een rode band. En die andere is lekker de blauwe velg.
Ja. Want hij ging in de bus allemaal stom tegen mij en paul doen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En daarmee rijd je tegen Tabloid aan
Heul niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja. Want hij ging in de bus allemaal stom tegen mij en paul doen.
succes net painten, dat andere veltje was te klein..quote:
Dit laatste wil ik ook graag weten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
wie slaapt bij wie in de tent?
zijn het gemengde tenten?
en wie verzorgd het ontbijt morgen?
Gezellig...quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
wie slaapt bij wie in de tent?
zijn het gemengde tenten?
en wie verzorgd het ontbijt morgen?
jij en porsche samen in een tent neem ik aan?quote:
Nee met Static ga ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij en porsche samen in een tent neem ik aan?
Ik ga er ook bij liggen.quote:
quote:
geloof me, wij willen dat ook helemaal niet zien!quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
btw paint mij maar in zon kleine 1 persoonstent, ik moet wel ongezien kunnen fappen..
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
geloof me, wij willen dat ook helemaal niet zien!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik kom wel bij je liggen en dan doe ik het niet
BTW, ONWEER FTW !!!
quote:
Hier af en toe nog blauwe lucht maar onweerquote:
NEE! 3FM FTW!quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
IK ga ff niet painten vandaag![]()
kan iemand ff stereo met slamfm op zetten/painten?
Maar ik heb gister nog de laatste paint gemaakt.quote:Op zondag 12 april 2009 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paint dan iets, verkracht kwiwi ofzo, hits gegarandeerd
*kuch* uiteraard alleen op de paint héquote:Op zondag 12 april 2009 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paint dan iets, verkracht kwiwi ofzo, hits gegarandeerd
Ben al onderweg.quote:Op zondag 12 april 2009 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*kuch* uiteraard alleen op de paint hé
Niet nu ineens je biezen pakken en bij kwiwi langsgaan
Paul en ik zaten heul niet in de tent.quote:Op zondag 12 april 2009 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
"Loveless85 waagt een poging Kwiwi van de verschrompelde piemol van Porsche1 te redden, en de ultieme poging om FOK! van alle bagger van Paul te verlossen"
quote:Op zondag 12 april 2009 12:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Paul en ik zaten heul niet in de tent.ik zat de kamp te checken met mijn fiets en Paul zat de kampvuur te checken...
Dus HOAX!!
quote:Op zondag 12 april 2009 12:54 schreef Leanne het volgende:
loveless mag ik bij jou in de tent dan kunnen we sexen
quote:Op zondag 12 april 2009 14:25 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zoals porsche die steeds "de kamp" zegt i.p.v. "het kamp"?
Alberto stijl FTW. JWZ. Porsche checkt de post.quote:Op zondag 12 april 2009 14:25 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zoals porsche die steeds "de kamp" zegt i.p.v. "het kamp"?
liesje ook.quote:
Ik zit geloof ik al met iemand anders in een boom.quote:
Ja.quote:Op zondag 12 april 2009 14:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zit geloof ik al met iemand anders in een boom.
Maar Porsche is wel mijn vriendje want ik ben zijn fan sinds zijn uche nu zijn jullie ook ziek topic.
Das echt waar, he porsche?![]()
quote:
neeeeeheee. ik wil naar mamaaaaa.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
Aaaaaah, misschien moet je ff bellen met mama, met dit mooie weer blijven we nog een weekendje
quote:
ik zou zeggen paint je er maar bij(en als je een scheet laat doe dat dan wel richting de tent van Paul en porsche1)quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:05 schreef 1Gentleman1 het volgende:
kan ik bij het kamp? maar 1 ding, als ik een scheet laat gebeurt er dit:
[ afbeelding ]
Nu al?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
We gaan alweer naar huis nog lange wel nog lange wel
[ afbeelding ]
IKquote:Op maandag 20 april 2009 13:01 schreef Trevland het volgende:
[ afbeelding ]
wie wil er bij mij op de schommel?
Je zult het er helaas mee moeten doenquote:Op maandag 20 april 2009 13:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op vrouwelijk schoon
Wedstrijdje schommelen?quote:Op maandag 20 april 2009 13:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op vrouwelijk schoon
Eigenlijk is het ook al meivakantie en hangen alleen de Fokkers die zich vervelen nog op school rond.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:36 schreef Trevland het volgende:
Goh ik vind het speel kwartier wel lekker lang duren. Het is ook raar dat er maar een paar buiten zijn.
Had je maar beter moeten painten, ik heb meer dan een week op 1 plaats in een grasveldje gezeten...quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:17 schreef retuow82 het volgende:
En ondertussen zit ik al sinds gisteren op die pokke wip....
Ik voel mijn reet niet meer door dat houten zitje en mijn benen slapen
Baas boven baas, ik zat niet eens in de bus terug naar het speelplein!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had je maar beter moeten painten, ik heb meer dan een week op 1 plaats in een grasveldje gezeten...
Kan je nagaan, ik wel...quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:24 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Baas boven baas, ik zat niet eens in de bus terug naar het speelplein!![]()
![]()
![]()
Ik heb een andere UIquote:
Paint jouw god erop dan...quote:Op donderdag 23 april 2009 22:28 schreef Skylark. het volgende:
Mijn god.
Vanaf vandaag 9:15 tot/met 6 mei 9.15quote:
ikke al sins gisteren 14:25quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vanaf vandaag 9:15 tot/met 6 mei 9.15
Ik had alleen maar gym vanochtedquote:
paint mij er ff bij dan want ik kan dat nietquote:Op donderdag 23 april 2009 23:00 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
paint mij er ff bij dan want ik kan dat niet
* Trevland gebruikt ook maar fotosoep in plaats van paintquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
paint mij er ff bij dan want ik kan dat niet
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Het is een vorm van luiheid en blond zijn![]()
Heb iets ingesteld en nu zie ik alle images anders en kan ik ze niet opslaan, en ik heb echt geen zin om uit te zoeken hoe of wat vind het wel best zo
Neeeee m'n mooie schommel helemaal kapotquote:Op woensdag 29 april 2009 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Whehe... fiiiirreeee en ik moet beschermen...
[ afbeelding ]
MY bunker...
Wees blij dat ik gericht je neus eraf schoot en niet je hele lijf aan flarden...quote:Op woensdag 29 april 2009 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neeeee m'n mooie schommel helemaal kapot
helaas zoog ik je kogels maar moest toen een beetje bloed spuigen.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wees blij dat ik gericht je neus eraf schoot en niet je hele lijf aan flarden...
Je wijsneus.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
helaas zoog ik je kogels maar moest toen een beetje bloed spuigen.
en welke neus?
quote:
Ik ben het eensch met trevquote:
En wederom kan ik niet anders dan het helemaal met trev eens zijn.quote:
Het is vakantie en aangezien wij niet de heledag "achter" de pc zittenquote:Op donderdag 30 april 2009 08:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wederom kan ik niet anders dan het helemaal met trev eens zijn.
OT: Hoe lang duurt het speelkwartier hier op school? We zitten nu al zo lang op het schoolplein
Noooooooooooooquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
School is dicht wegens mexicaanse griep
Dat zou ze nooit doen ik geloof je nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Huppelmuts was op een sexdate met Pablo from Mexico, en nu is ze besmet
quote:
Ik dacht dat Jojoortje onze juf wasquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:39 schreef Dagoduck het volgende:
Wie wordt de nieuwe leraar?
[ afbeelding ]
Ja, maar die komt niet in dit topic (denk ik..)quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jojoortje onze juf was
Ga painten dan!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:28 schreef Weirdow het volgende:
Er gebeurt maar weinig in dat lokaal... kan mij nog tijden herinneren van pennen/propjes gooien e.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |