Ik zit geloof ik al met iemand anders in een boom.quote:
Ja.quote:Op zondag 12 april 2009 14:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zit geloof ik al met iemand anders in een boom.
Maar Porsche is wel mijn vriendje want ik ben zijn fan sinds zijn uche nu zijn jullie ook ziek topic.
Das echt waar, he porsche?![]()
quote:
neeeeeheee. ik wil naar mamaaaaa.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
Aaaaaah, misschien moet je ff bellen met mama, met dit mooie weer blijven we nog een weekendje
quote:
ik zou zeggen paint je er maar bij(en als je een scheet laat doe dat dan wel richting de tent van Paul en porsche1)quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:05 schreef 1Gentleman1 het volgende:
kan ik bij het kamp? maar 1 ding, als ik een scheet laat gebeurt er dit:
[ afbeelding ]
Nu al?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
We gaan alweer naar huis nog lange wel nog lange wel
[ afbeelding ]
IKquote:Op maandag 20 april 2009 13:01 schreef Trevland het volgende:
[ afbeelding ]
wie wil er bij mij op de schommel?
Je zult het er helaas mee moeten doenquote:Op maandag 20 april 2009 13:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op vrouwelijk schoon
Wedstrijdje schommelen?quote:Op maandag 20 april 2009 13:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op vrouwelijk schoon
Eigenlijk is het ook al meivakantie en hangen alleen de Fokkers die zich vervelen nog op school rond.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:36 schreef Trevland het volgende:
Goh ik vind het speel kwartier wel lekker lang duren. Het is ook raar dat er maar een paar buiten zijn.
Had je maar beter moeten painten, ik heb meer dan een week op 1 plaats in een grasveldje gezeten...quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:17 schreef retuow82 het volgende:
En ondertussen zit ik al sinds gisteren op die pokke wip....
Ik voel mijn reet niet meer door dat houten zitje en mijn benen slapen
Baas boven baas, ik zat niet eens in de bus terug naar het speelplein!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had je maar beter moeten painten, ik heb meer dan een week op 1 plaats in een grasveldje gezeten...
Kan je nagaan, ik wel...quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:24 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Baas boven baas, ik zat niet eens in de bus terug naar het speelplein!![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |