Ik heb een andere UIquote:
Paint jouw god erop dan...quote:Op donderdag 23 april 2009 22:28 schreef Skylark. het volgende:
Mijn god.
Vanaf vandaag 9:15 tot/met 6 mei 9.15quote:
ikke al sins gisteren 14:25quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vanaf vandaag 9:15 tot/met 6 mei 9.15
Ik had alleen maar gym vanochtedquote:
paint mij er ff bij dan want ik kan dat nietquote:Op donderdag 23 april 2009 23:00 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
paint mij er ff bij dan want ik kan dat niet
* Trevland gebruikt ook maar fotosoep in plaats van paintquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
paint mij er ff bij dan want ik kan dat niet
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Het is een vorm van luiheid en blond zijn![]()
Heb iets ingesteld en nu zie ik alle images anders en kan ik ze niet opslaan, en ik heb echt geen zin om uit te zoeken hoe of wat vind het wel best zo
Neeeee m'n mooie schommel helemaal kapotquote:Op woensdag 29 april 2009 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Whehe... fiiiirreeee en ik moet beschermen...
[ afbeelding ]
MY bunker...
Wees blij dat ik gericht je neus eraf schoot en niet je hele lijf aan flarden...quote:Op woensdag 29 april 2009 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neeeee m'n mooie schommel helemaal kapot
helaas zoog ik je kogels maar moest toen een beetje bloed spuigen.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wees blij dat ik gericht je neus eraf schoot en niet je hele lijf aan flarden...
Je wijsneus.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
helaas zoog ik je kogels maar moest toen een beetje bloed spuigen.
en welke neus?
quote:
Ik ben het eensch met trevquote:
En wederom kan ik niet anders dan het helemaal met trev eens zijn.quote:
Het is vakantie en aangezien wij niet de heledag "achter" de pc zittenquote:Op donderdag 30 april 2009 08:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wederom kan ik niet anders dan het helemaal met trev eens zijn.
OT: Hoe lang duurt het speelkwartier hier op school? We zitten nu al zo lang op het schoolplein
Noooooooooooooquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
School is dicht wegens mexicaanse griep
Dat zou ze nooit doen ik geloof je nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Huppelmuts was op een sexdate met Pablo from Mexico, en nu is ze besmet
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |