Toen ik lang haar had, had ik nooit slag. Het was supersteil (en dun). Maar toen ik het korter knipte (tot mn schouders ongeveer) en wat laagjes erin, toen kreeg ik opeens superveel slag. Ik had geen slag, omdat lang haar daar te zwaar voor was.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Slag krijg je bij mij van je leven lang niet (jammer genoeg)
En laagjes heb ik ook een tijd gehad maar staat helemaal niet (ook te dun haar voor?)
De laatste is zeker niet heel flatteus (dat krijg je als ik ga bowlen --> zweten)
'afgrijselijk'quote:Op donderdag 9 april 2009 22:56 schreef mspoez het volgende:
PF zo'n pony vind ik echt niet mooi; geen leven in!
Politiemens worden lijkt me afgrijselijk- dan vind echt niemand je meer leuk, niemand vertrouwt je meer en je wordt never meer ergens over in vertrouwen genomen. Maar goed, ieder het zijne.
Daar lijk je wel Oosters! Heel chicquote:Op donderdag 9 april 2009 22:57 schreef conleche het volgende:
Jaaaa een TT naar mijn hart!!![]()
[ afbeelding ]
Ieder het zijne, Moblo, ik hoop dat het jou brengt wat je zoekt!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'afgrijselijk'
ik weet niet wat voor politiemensen jij dan kentof wat voor ervaringen je met de politie hebt, maar dat slaat werkelijk nergens op
Ken verschillende mensen bij de politie in verschillende functies en werkelijk niets van wat jij beweert is hierop van toepassing
Ik heb altijd eigenlijk kort haar gehad en toen was mijn type haar precies hetzelfdequote:Op donderdag 9 april 2009 22:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Toen ik lang haar had, had ik nooit slag. Het was supersteil (en dun). Maar toen ik het korter knipte (tot mn schouders ongeveer) en wat laagjes erin, toen kreeg ik opeens superveel slag. Ik had geen slag, omdat lang haar daar te zwaar voor was.
Maarja, als je lang haar hebt, is het ook wel zonde om het zomaar af te knippen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die pakte hij op het laatst ook mee. Terwijl ik al best donkere wenkbrauwen van mezelf heb, leken ze raar genoeg toch te licht bij die kleur haar!!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Daar lijk je wel Oosters! Heel chic
Waren je wenkbrauwen ook meegekleurd?
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb altijd eigenlijk kort haar gehad en toen was mijn type haar precies hetzelfde![]()
Maar goed ik moet maar accepteren dat dit mijn haar is, en als ik er blij mee ben moet ik ook niet zeuren als anderen dat niet zo vinden.Erm, niemand heeft gezegd dat je lelijk bent hoor. Ik zou je niet als knap betitelen (maar dat doe ik eigenlijk zelden) maar zeker niet als lelijk. Vooral op die 1e foto die je postte ben je heel sweet. En je hebt een jaloersmakende taille en goede verhoudingen, daar moet je ook maar geluk mee hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik vind het wel heel goed gedaan, het staat je goed. Net als dat wat je nu hebt.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, die pakte hij op het laatst ook mee. Terwijl ik al best donkere wenkbrauwen van mezelf heb, leken ze raar genoeg toch te licht bij die kleur haar!!
* Cootje timmert gezellig mee op de schouders van de Greys!!quote:Op donderdag 9 april 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
Wat spellen die lui in Ik Hou Van Holland vreselijk slecht
Ik heb alle woorden nog goed![]()
* Greys klopt zichzelf op de schouder
Woorden als chimpansee, punniken, carillon.
Niemand weet het?
Die 1e foto is echt te zoet ja (was bij de ouders van mijn vriend dus moest me gedragen)quote:Op donderdag 9 april 2009 23:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Erm, niemand heeft gezegd dat je lelijk bent hoor. Ik zou je niet als knap betitelen (maar dat doe ik eigenlijk zelden) maar zeker niet als lelijk. Vooral op die 1e foto die je postte ben je heel sweet. En je hebt een jaloersmakende taille en goede verhoudingen, daar moet je ook maar geluk mee hebben.
Ja he!!quote:Op donderdag 9 april 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
Wat spellen die lui in Ik Hou Van Holland vreselijk slecht
Ik heb alle woorden nog goed![]()
* Greys klopt zichzelf op de schouder
Woorden als chimpansee, punniken, carillon.
Niemand weet het?
Ik was daar 27 of zo hoor. Scheelt ook!quote:Op donderdag 9 april 2009 23:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel goed gedaan, het staat je goed. Net als dat wat je nu hebt.
Ik ben er nog niet uit welke ik mooier vindHet heeft allebei wel wat.
Ik was al die woorden alweer vergeten die aan de andere kant verkeerd werden gespeldquote:Op donderdag 9 april 2009 23:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja he!!
En punniken en chimpansee waren wel goed gespeld
Luiwammesen hadden ze ook fout! En hoe kan je nou ascetisch zonder c doenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was al die woorden alweer vergeten die aan de andere kant verkeerd werden gespeld![]()
Gejeremieer
Ascetisch
Onzekerheid is vrouwen eigen volgens mijquote:Op donderdag 9 april 2009 23:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die 1e foto is echt te zoet ja (was bij de ouders van mijn vriend dus moest me gedragen)
En thanks (Denk ik ? )
Ben gewoon even onzeker bezig, dat hebben we allemaal wel toch?
En helemaal als je opgegroeid bent met altijd wel minstens 20 kilo teveel zoals ik.
Die dik 20 kilo zijn weg! Je hoeft de herinnering aan het gevoel ervan ook niet mee te blijven nemen. Probeer het eens, dat lucht best op denk ikquote:Op donderdag 9 april 2009 23:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die 1e foto is echt te zoet ja (was bij de ouders van mijn vriend dus moest me gedragen)
En thanks (Denk ik ? )
Ben gewoon even onzeker bezig, dat hebben we allemaal wel toch?
En helemaal als je opgegroeid bent met altijd wel minstens 20 kilo teveel zoals ik.
Het schijnt idd wel zo te zijn dat je als je ouder wordt wel minder donkere kleuren kan hebben.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik was daar 27 of zo hoor. Scheelt ook!
Ja maar hoe?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Die dik 20 kilo zijn weg! Je hoeft de herinnering aan het gevoel ervan ook niet mee te blijven nemen. Probeer het eens, dat lucht best op denk ik
Wat bij mij enorm hielp, waren naaktfoto's makenquote:
Ja maar de foto waarop ik lach vinden jullie weer niet leukquote:Op donderdag 9 april 2009 23:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat bij mij enorm hielp, waren naaktfoto's makenEn flatteuze foto's, gewoon, om een realistisch beeld van je lijf te krijgen.
En niet onbelangrijk: smile!Een blij mens is leuker om mee om te gaan, en bovendien komt er een of ander gelukshormoon vrij als je lacht (zelfs als het fake is).
Onzekerheid is de mens eigen denk ikquote:Op donderdag 9 april 2009 23:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Onzekerheid is vrouwen eigen volgens mij![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:17 schreef ElisaB het volgende:
Twee topics gemist (te laat thuis en weer te laat om bij de buren mijn pakje op te halen.... bummer!)
Als je te breeduit lacht op foto's dan krijg je een onderkin en je ogen worden kleiner, dus dat zijn niet de meest flatteuze foto's (ook niet van mezelf). Maar in het algemeen werkt lachen wel. Blije mensen zijn ook gewoon leuker om naar te kijken dan een chagrijnige kutkop.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar de foto waarop ik lach vinden jullie weer niet leuk![]()
En die naakt foto's.....dat heeft een paar maanden gewerktmaarja eigenlijk moet ik er gewoon vaker naar kijken.
Ik wist Esther Vergeer vrijwel meteen!quote:Op donderdag 9 april 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekker Muizelientje
EN ZONDER 'D' HE?
Misschien niet het beste voor op fotos maar toch iets om wel te blijven doenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je te breeduit lacht op foto's dan krijg je een onderkin en je ogen worden kleiner, dus dat zijn niet de meest flatteuze foto's (ook niet van mezelf). Maar in het algemeen werkt lachen wel. Blije mensen zijn ook gewoon leuker om naar te kijken dan een chagrijnige kutkop.
Ja, Schotse Minstrels!quote:Op donderdag 9 april 2009 23:19 schreef conleche het volgende:
Wat zit er in dat pakketje? Die chocoballetjes uit de UK??
Ben heul niet nieuwsgierig.......
Bril is kwaliteitquote:Op donderdag 9 april 2009 23:22 schreef Ewelina het volgende:![]()
Zeg mensen, pas eens op, ik ga naast mijn schoenen lopenIs het een schrale troost dat ik een bril heb?
Perfect is dat lijf overigens niet hoor. Ik heb nog steeds een buikje waarvan ik al jaren roep dat ie eraf moet, maar er iets aan doen, ho maar
Que? Enlighten me?quote:
SFW!? (so fucking what)quote:Op donderdag 9 april 2009 23:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar de foto waarop ik lach vinden jullie weer niet leuk![]()
En die naakt foto's.....dat heeft een paar maanden gewerktmaarja eigenlijk moet ik er gewoon vaker naar kijken.
Dat weet ikquote:Op donderdag 9 april 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft ie zelf ook![]()
En Neen is ook een cutie!
Neen is wat kilotjes aangekomen, daar is hij niet zo blij meequote:Op donderdag 9 april 2009 23:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat weet ik
Neen ziet er inderdaad goed uit, dat is waar
Zou me dat wel goed staan?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:26 schreef loveli het volgende:
[..]
SFW!? (so fucking what)
Ik vind dat je je haar moet milimeteren en groen verven.
Ja, en ik ben al twee dagen op rij nét te laat thuis (pakjes worden altijd afgeleverd bij de buren; een bedrijf, dus overdag altijd 'thuis'). Stomquote:Op donderdag 9 april 2009 23:19 schreef conleche het volgende:
Wat zit er in dat pakketje? Die chocoballetjes uit de UK??
Ben heul niet nieuwsgierig.......
Ohhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 9 april 2009 23:23 schreef Muis006 het volgende:
Oh nog heel even!
Ik krijg net een mailtje van de Engelsman in Devon waar ik in maart zou gaan helpen met lamben (dat ging niet door omdat ik bekaf was van mijn bestralingen). Hij heeft een filmpje gemaakt van de lammetjes![]()
![]()
Ja lief hequote:Op donderdag 9 april 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhh
Het allerallerallerliefst van lammetjes zijn die staarten die in verhouding zo groot zijn
En alleen al het woord 'cottage' doet me smelten. Ik vind dat zo'n fijn woord!
Tot dat moment heb ik kunnen volhouden dat ze niet dom wasquote:Op donderdag 9 april 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
Vraag: hoe heet het turnonderdeel waarmee Epke Zonderland goud won?
Antwoord Kim (HNTM): verspringen!
Waar gebeurd
Dat meiske (wel mooi en leuk is ze) dat Hollands Next Top Model won, ze praat een beetje gek.quote:
Ze praat gek omdat ze doof wasquote:Op donderdag 9 april 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat meiske (wel mooi en leuk is ze) dat Hollands Next Top Model won, ze praat een beetje gek.
Kim Feenstra.
[ afbeelding ]
Oh ja, dat wist ik! Het staat (klinkt) haar wel charmant eigenlijk, totaal niet storendquote:Op donderdag 9 april 2009 23:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze praat gek omdat ze doof wasze heeft een CI
Wiki zegt slechthorend. Maar goed, doven/slechthorenden die dat vanaf hun kindertijd zijn, praten zoals zij. Sommigen erger, sommigen minder erg.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:58 schreef ElisaB het volgende:
Zei ze niet 'heel.... erg... verspringen'?
Echt waar muis? Was ze doof? Ze klinkt altijd een beetje alsof ze vroeger in een vat met Valium is gevallen (mijn beeb zei het van de week nog)
Ik vind het altijd wel erg lekker ontspannen klinken. Alsof ze steeds net wakker is (of dus zoiets met dat vatquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:00 schreef Muis006 het volgende:
Wiki zegt slechthorend. Maar goed, doven/slechthorenden die dat vanaf hun kindertijd zijn, praten zoals zij. Sommigen erger, sommigen minder erg.
Neen moet weer foto's postenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft ie zelf ook![]()
En Neen is ook een cutie!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:24 schreef Greys het volgende:
Oh my.....
Broek van ¤130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectar
*zwaai zwaai*quote:
slaap lekker!!!quote:
Het is niet echt een fotogenieke foto maar zo heb ik hem nu, vind ik zelf ook leukerquote:Op donderdag 9 april 2009 22:56 schreef mspoez het volgende:
PF zo'n pony vind ik echt niet mooi; geen leven in!
Politiemens worden lijkt me afgrijselijk- dan vind echt niemand je meer leuk, niemand vertrouwt je meer en je wordt never meer ergens over in vertrouwen genomen. Maar goed, ieder het zijne.
wel een lieve foto trouwensquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Het is niet echt een fotogenieke foto maar zo heb ik hem nu, vind ik zelf ook leuker(Al is het niet helemaal gestijled en lijk ik dood)
[ afbeelding ]
Ik ben echt benieuwd hoe je er nu uitziet zonder bril! Dus ga eens oefenen met die lenzenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:22 schreef Ewelina het volgende:![]()
Zeg mensen, pas eens op, ik ga naast mijn schoenen lopenIs het een schrale troost dat ik een bril heb?
Perfect is dat lijf overigens niet hoor. Ik heb nog steeds een buikje waarvan ik al jaren roep dat ie eraf moet, maar er iets aan doen, ho maar
Omg mag ik meequote:Op donderdag 9 april 2009 23:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja lief heook al moest je onder dwang kijken
![]()
Ik heb een uitnodiging om volgend jaar weer te komen dus dat ga ik zeker doen!
En nu ga ik echt echt slapen.
Trusten!
Dank jequote:
voor jou dan ook maar weltrusten, slaap lekker en sweet dreamsquote:Op vrijdag 10 april 2009 02:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Dank je
Zo. Bijgelezen. Net wat wezen drinken met een vriendinnetje, echt super leuk!
Nu kan ik maar beter gaan slapen
schapen en lammetjes zijn cooooolquote:Op vrijdag 10 april 2009 02:08 schreef P.F het volgende:
Lammetjes![]()
[ link | afbeelding ]
*is een filmpje
Dat geluid dat die schapen maken!!!!
ik sprak laatst iemand die nog nooit van het woord "aggenebisch" had gehoordquote:Op donderdag 9 april 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was al die woorden alweer vergeten die aan de andere kant verkeerd werden gespeld![]()
Gejeremieer
Ascetisch
Restaurant Lukkien in Helpman (15 minuten lopen bij mij vandaan)quote:Op donderdag 9 april 2009 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Ik zou er niet aan moeten dènken..
Even verder lezen!
Oh ja Vik, welk restaurant met binnenplaats bedoelde je?
Echt waar?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze praat gek omdat ze doof wasze heeft een CI
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, dan tvp ik nog even met mijn haarkleur, en dan ga ik daarna lekker slapen.
[ afbeelding ]
Gezien de TT van een paar topics terug zal ik dat maar als een compliment opvatten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat lijk jij op mij van de achterkant
![]()
Is het ook, want ik ben best blij met mezelfquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gezien de TT van een paar topics terug zal ik dat maar als een compliment opvatten..
Nouja, die krolsheid is ook niet alles. En misschien mag ze later wel naar buiten, dus we doen het toch maar voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:23 schreef Viking84 het volgende:
Hier is alleen de kat geholpen. Aangezien ze toch niet buiten komen hoeft de poes niet ook geholpen te worden.
is ze al eens krols geweest?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:23 schreef Viking84 het volgende:
Hier is alleen de kat geholpen. Aangezien ze toch niet buiten komen hoeft de poes niet ook geholpen te worden.
Ja meer dan eens.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
is ze al eens krols geweest?
mijn poes ging in de mand van mijn ex-kater piesen....was ik niet blij mee dus -> dierenarts
Ik ben tegenwoordig ook best blij met mezelf.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is het ook, want ik ben best blij met mezelf![]()
Gek trouwens, het lijkt wel hoe ouder je wordt, hoe gelukkiger je bent met je uiterlijk. En dat terwijl je -objectief gezien- vaak mooier was toen je jonger was. Ik zie dit zo vaak!
Niets!quote:Op donderdag 9 april 2009 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is er mis met Slayer, Obituary, Sepultura enzo??
Jeetje wat belachelijk zegquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:28 schreef Viking84 het volgende:
Dagverblijf houdt kinderen binnen na gescheld buurtbewoners
Jezus, dit is toch niet normaal. Je gaat peuters toch niet met vieze luiers bekogelen?.
Thanksquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Bijgelezen.
Welkom terug Miss_S.
Nou ik ben maar wat blij dat ik geen kuddes gillende kleuters elke dag hoef aan te horen....mijn bovenburen zijn al erg genoeg qua lawaaiquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:41 schreef Sylvana het volgende:
Goedemorgen
[..]
Jeetje wat belachelijk zegWaar gaat het toch heen met de wereld?
Ja maar het zijn kinderen, die doen gewoon waar ze goed in zijn: kind zijn. Kinderen moeten gewoon lekker kunnen spelen. En als je je eraan ergert, neem dan contact op met de leidsters of met de gemeente, maar je gaat in geen geval een kind dat zich van geen kwaad bewust is bekogelen met eieren en vieze luiersquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nou ik ben maar wat blij dat ik geen kuddes gillende kleuters elke dag hoef aan te horen....mijn bovenburen zijn al erg genoeg qua lawaai
Preciesquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar het zijn kinderen, die doen gewoon waar ze goed in zijn: kind zijn. Kinderen moeten gewoon lekker kunnen spelen. En als je je eraan ergert, neem dan contact op met de leidsters of met de gemeente, maar je gaat in geen geval een kind dat zich van geen kwaad bewust is bekogelen met eieren en vieze luiers.
Je bent een schat!quote:Op vrijdag 10 april 2009 02:05 schreef P.F het volgende:
Ooh ik moet morgen dat boekje voor muis nog even opsturen, ik moet het niet vergeten!
nee bekogelen zou ik ook nooit doen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar het zijn kinderen, die doen gewoon waar ze goed in zijn: kind zijn. Kinderen moeten gewoon lekker kunnen spelen. En als je je eraan ergert, neem dan contact op met de leidsters of met de gemeente, maar je gaat in geen geval een kind dat zich van geen kwaad bewust is bekogelen met eieren en vieze luiers.
en als jij er al jaren woonde voordat er een KDV kwam?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Precies
Als je ergens gaat wonen dan weet je meestal wel dat er een KDV is en dan moet je niet gaan zeuren
Denk 't niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:02 schreef Muis006 het volgende:
Mijn mister woont tegenover een basisschool/KDV en dat vindt ie eigenlijk wel handig, want overdag als hij niet thuis is heeft ie inbraakbeveiliging vanwege alle pauzes en buitenspelende kinderenen 's avonds is het lekker rustig want dan zitten die koters toch allemaal thuis Sesamstraat te kijken.
En nu ga ik buiten zitten
Wat? Echt waarquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk 't niet.
Wegens het tijdstip van uitzenden (17:00) schijnen er nog maar 30.000 kinderen naar Sesamstraat te kijken.
Ja, meneer Aart was bij DWDD en die vertelde dat.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat? Echt waar
Schandelijk! Wie kan er nou opgroeien zonder Tommie en Ieniemienie
Hoe oud zijn je kinderen eigenlijk Tink? Het lijkt mij echt fijn om zowel Nederlands als Duits vloeiend te kunnen spreken. Mijn Duits is niet zo fabelhaftquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:14 schreef Tinkepink het volgende:
Klopt. Wij kijken ook geen Sesamstraat. Helaas, want ik vind het belangrijk dat mijn kinderen ook eens iemand anders Nederlands horen spreken behalve hun moeder.
4 en 6. Overigens spreekt alleen mijn dochter nederlands. Mijn zoon vertikt hetquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn je kinderen eigenlijk Tink? Het lijkt mij echt fijn om zowel Nederlands als Duits vloeiend te kunnen spreken. Mijn Duits is niet zo fabelhaft
Ohquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
4 en 6. Overigens spreekt alleen mijn dochter nederlands. Mijn zoon vertikt het
Je hebt me al zonder bril op gezien!quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe je er nu uitziet zonder bril! Dus ga eens oefenen met die lenzen
Dat is zo'n lekker nummer!quote:
Telt tuincentra ook?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:42 schreef neen het volgende:
Gaan er nog mensen naar de meubelboulevards met pasen?
Jayquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:54 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen.
PF, ik heb je broek gepast (kan nu pas een beetje op 2 benen staan, het lukte eerst niet) en hij past en hij is tof. Dankje
.
Vandaag gaat zo heerlijk worden. Even naar het ziekenhuis,
douchen
, huiswerk maken en lekker in de zon zitten. Hmmmm.
Mijn beste vriend is een politie agent. En mijn vriendje heeft "een hekel" aan politie maar ze kunnen het samen goed vinden..quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:12 schreef Tinkepink het volgende:
Wat betreft de politie. Ik ken dit soort gedachten van mspoez wel. Waar ik opgegroeid ben werd ook zo gedacht over politieagenten. Maar de laatste 12 jaar ben ik niemand meer tegengekomen die zo over de politie denkt, dus ik denk dat het allemaal wel meevalt.
NOg even OT, mijn daglijstje
o. 2 geroosterd brood met franse kaas en jam
t. 2 brood met pindakaas + fruit
l. groente met magere worstjes
t. ijsje en
d. brood en salade
Nee ik wil liever niet dood. Op feestdagen naar de meubelboulevard staat voor mij gelijk aan zelfmoord.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:42 schreef neen het volgende:
Gaan er nog mensen naar de meubelboulevards met pasen?
dat van die luiers is trouwens nogal overdreven.....er zijn luiers gevonden in de binnentuin naast het KDV. Hier in deze stad gooien mede-stedelingen (vooral niet-nl komaf) ook afval naar beneden omdat ze te lui zijn om met afvalzakken naar beneden te lopen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:00 schreef Viking84 het volgende:
Het is ook niet zo dat ik er geen begrip voor heb, hoor. Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen gek worden van dat gegil, zeker als dat KDV er pas kwam toen zij er al lang woonde. Het is ook gewoon een lastig probleem. Maar je lost het hoe dan ook niet op met dit soort acties. Daarmee traumatiseer je die kinderen alleen maar.
Dat vind ik toch zo asociaalquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat van die luiers is trouwens nogal overdreven.....er zijn luiers gevonden in de binnentuin naast het KDV. Hier in deze stad gooien mede-stedelingen (vooral niet-nl komaf) ook afval naar beneden omdat ze te lui zijn om met afvalzakken naar beneden te lopen.
ik ben laatst met de bus gegaan toen ik mn lampje vergeten was.. had geen achterlicht meer en geen zin om 25 euro te moeten betalenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef Ewelina het volgende:
De enige keer wanneer ik agenten ontwijk, is wanneer ik zonder licht fiets
euh, jawel, hier welquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:20 schreef P.F het volgende:
EchtOp achterlichtjes controleren ze nooit joh!
Besmet?quote:
Dat is wel de beste manier, maar in Amsterdam kun je dan een abonnement op de fietsenmaker nemen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:24 schreef Sylvana het volgende:
Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die nog gewoon de lampen op de fiets gebruikt ipv losse lampjes. Als mijn licht kapot is dan ga ik gewoon naar de fietsenmaker om het te laten maken. Dat gesleep met losse lampjes vind ik maar niks. En als je ze een keer vergeet eraf te halen zijn ze weg.
Dan ben je toch al lang voorbijquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh, jawel, hier wel
al vaak genoeg met een groep meegefietst waar met boetes gestrooid werd, óók voor achterlichten
Tja, hier in Deventer valt dat wel mee en ik heb mn fiets in een bewaakte betaalde fietsenstalling staan, omdat ik thuis geen ruimte heb om mn fiets neer te zetten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is wel de beste manier, maar in Amsterdam kun je dan een abonnement op de fietsenmaker nemen.
Aangestoken door omaquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Die snap ik niet?
Ik heb nog nooit een cryptisch raadsel kunnen oplossen!!!!!!
Oké.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aangestoken door oma
Besmet.
Bes = oude oma
Besmet = aangestoken
(Bes) mét = door
Ik ben daar zó slecht inquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aangestoken door oma
Besmet.
Bes = oude oma
Besmet = aangestoken
(Bes) mét = door
Jawelquote:
Denk aan een verkoudheid PF!quote:
Bel jij maar, delen we de prijs welquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:30 schreef P.F het volgende:
je moet even naar radio noord holland of flevoland bellen is een prijsvraag
Laatst sprak ik met een tweetalig meisje, ze had een Duitse moeder en Nederlandse vader. Haar vader bleef Nederlands praten en als zij Duits antwoordde, 'verstond' hij haar niet. Achteraf is ze daar heel blij mee, op het moment zelf dacht ze er anders over.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
4 en 6. Overigens spreekt alleen mijn dochter nederlands. Mijn zoon vertikt het
Als je het zo uitlegt is het heel logisch jaquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aangestoken door oma
Besmet.
Bes = oude oma
Besmet = aangestoken
(Bes) mét = door
Waarder is 6 lettersquote:
Of je worst lustquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:37 schreef XcUZ_Me het volgende:![]()
![]()
Ze kunnen soms heel lastig zijn inderdaad.
Ik doe nog wel eens de Scrypto uit de NRC van J.J. Steenhuis. Die heeft altijd mooie omschrijvingen. Mooiste die ik me kan heugen is:
Uit ergernis vraag ik naar je appreciatie van een bepaald vleesproduct (2 + 2 + 5 + 4).
Ik zal verklappen dat het om een spreekwoord gaat!
slaan die cijfers op het aantal letters in de woorden?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:37 schreef XcUZ_Me het volgende:![]()
![]()
Ze kunnen soms heel lastig zijn inderdaad.
Ik doe nog wel eens de Scrypto uit de NRC van J.J. Steenhuis. Die heeft altijd mooie omschrijvingen. Mooiste die ik me kan heugen is:
Uit ergernis vraag ik naar je appreciatie van een bepaald vleesproduct (2 + 2 + 5 + 4).
Ik zal verklappen dat het om een spreekwoord gaat!
Tof. Bring on the koelkast!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:51 schreef P.F het volgende:
oma = bes
in gezelschap van = met
besmet = aangestoken
zeiden ze net op de radiowas bij flevoland.
Huh?! Zit je onder een steen ofzo?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
da's stom
hier geen zon, overigens
Thuiszorg is toch best oke? Ik had altijd bijbaantjes in de horeca. Of later als secretaresse. Maar met dat laatste moet je al echt geluk hebben.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
Grrrrrrrrrrrr, ik ben al tijden op zoek naar een bijbaantje maar ik kan maar niets vinden. Of er is niets, of het zijn van die callcenter/thuiszorgbanen. En dat weiger ik gewoon. Stel ik dan echt te hoge eisen? Ik wil een baaahaantje
.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn vriend is ook heel goed in cryptogrammen, ik absoluut niet. Bij de omschrijving 'opgewonden om erin te steken' heb ik laatst ergens erectie ingevuld. Moest natuurlijk energie zijn..
Die uitdrukking ken ik inderdaad niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Of je worst lust.
Mijn vriend kende die uitdrukking trouwens niet.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn vriend is ook heel goed in cryptogrammen, ik absoluut niet. Bij de omschrijving 'opgewonden om erin te steken' heb ik laatst ergens erectie ingevuld. Moest natuurlijk energie zijn..
Klinkt als iets wat ik ook zou kunnen doenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Peter is ook heel goed in cryptogrammen, ik niet. Hier trouwens ook niet echt heel veel zon nog. Niet heel erg donkerbewolkt ofzo, maar echt zonnig is het ook nog niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:
quote:In deze functie is het belangrijk dat je ruime ervaring hebt als telefoniste / receptioniste.
Geschiedenis.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
BS, wat deed je ookalweer voor studie?
misschien kun je bij het bedrijf waar ik werk aan de slag
quote:
1 |
ik doe nu alles behalve softwaretesten op het moment, maar ben bezig met het vertalen en opmaken van handleidingen van de softwarequote:Op vrijdag 10 april 2009 11:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Geschiedenis.
Jij was softwaretester toch?
Ik heb wel een Engelse (Australische) moeder en een Engelse vriendquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik doe nu alles behalve softwaretesten op het moment, maar ben bezig met het vertalen en opmaken van handleidingen van de softwaremaar ik dacht dat je Engels deed. Da's jammer, want ik riep laatst nog dat een student Engelse Taal en Cultuur wel handig zou zijn bij het maken van de handleidingen
kies?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:00 schreef conleche het volgende:
Bij cryptogrammen moet je op een bepaalde manier denken. Als je dat eenmaal in de gaten hebt, is het niet heel moeilijk. Alhoewel de Scrypto van het NRC wel vrij lastig is!
Delicaat gedeelte van een gebit (4)
Kies. Die is wel heel gemakkelijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:00 schreef conleche het volgende:
Bij cryptogrammen moet je op een bepaalde manier denken. Als je dat eenmaal in de gaten hebt, is het niet heel moeilijk. Alhoewel de Scrypto van het NRC wel vrij lastig is!
Delicaat gedeelte van een gebit (4)
straatverkopen, dat zou ik persoonlijk écht nooit doen...quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:01 schreef P.F het volgende:
En hier hebben ze altijd wel mensen nodigAls je de proefdag doorkomt krijg je sowieso iets van minimaal 35 voor 4 uurtjes. Tot je ontslagen wordt. En als je goed bent wel 20/u
http://www.streetwisedirectdialogue.nl/
Nee hoor! Want ik vroeg het eerst aan m'n moeder! En daarna aan m'n vader! Die zei eerst kroon en toen zei ik nee 4 letters.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kies. Die is wel heel gemakkelijk.
Maar ik ben heel leuk dus dan is het ook leukquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
straatverkopen, dat zou ik persoonlijk écht nooit doen...![]()
vind het al niet leuk om aangesproken te worden door die mensen, dus wil ik ze zelf ook niet aanspreken![]()
![]()
heb een keer callcenterwerk gedaan, en dat was best ergop een gegeven moment kreeg ik op mn flikker omdat ik gezellig met iemand aan de praat was geraakt
![]()
na de opmerking 'ik doe dit ook niet omdat ik het zo leuk vind, moet mn huur betalen', toen ze in eerste instantie wat snauwig reageerde
![]()
Nouja, ik post hem omdat ik bij deze organisatie heb gewerkt als intercedente. En ik weet dat ze in de zomerperiode altijd zitten te springen om ambulante krachten en dan wordt er niet zo nauw naar de ervaring gekeken. Bovendien werken ze met een intake + telefoontest en als een beetje slim bent en gewoon normale omgangsvormen kentquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
[..]. Maar doe geen moeite om vacatures op te zoeken hoor, ik heb zo langzamerhand heel het internet wel gehad. Thanks though
.
Ik ben ook 21 en heb ook niet een ge-wel-dig baantje. Ik ben ook opzoek maar flexibiliteit is ook belangrijk voor mij.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dat werk heb ik al eens ooit gedaan, PF, en het was echt vre-se-lijk. Ik denk dat ik gewoon te hoge eisen stel. Ik wil er niet op achteruit tov mijn vorige baantjes. Supermarkt, werven, schoonmaken, allemaal al gedaan. Ik ben potdikkie 21, dan mag ik toch wel een leuk baantje?.
En thanks, moblo.
ik ben ook geweldig, maar dat maakt het werk er niet leuker opquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar ik ben heel leuk dus dan is het ook leuk!
Je mag alles. Of je zo'n baantje vindt is een tweedequote:Op vrijdag 10 april 2009 12:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben potdikkie 21, dan mag ik toch wel een leuk baantje?.
Dat is echt een kutbedrijf. Je wordt ook aangemoedigd om te gaan zwartrijden zodat ze geen reiskosten hoeven te declareren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:01 schreef P.F het volgende:
En hier hebben ze altijd wel mensen nodigAls je de proefdag doorkomt krijg je sowieso iets van minimaal 35 voor 4 uurtjes. Tot je ontslagen wordt. En als je goed bent wel 20/u
http://www.streetwisedirectdialogue.nl/
Ik bedoel het niet zo krom als het daar staat. Maar ik zie het absoluut wel zo dat er in je carriere een soort opwaardse stijging moet zijn wat leuk werk betreft. 'Iedereen' begint als krantenbezorger of vulploegmedewerker, maar je hoopt dat je in de loop van je leven toch wel wat leukers en beters tegen komt dan dat. Aangezien ik vind dat ik het kutwerk wel achter de rug heb, verwacht ik ook gewoon en enigszins leuk baantjequote:Op vrijdag 10 april 2009 12:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je mag alles. Of je zo'n baantje vindt is een tweedeEn denk eens aan al die mensen van 21+. Die hebben dan nog meer recht op een leuk baantje, vind je niet
I tried, maar hier hebben ze niemand nodig.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
BS: probeer 's bij een woningcorporatie binnen te komen op klantenservice, als parttimerverdient geweldig, leuk afwisselend werk en nou ja..
je hebt er geen opleiding voor nodig opzich
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is echt een kutbedrijf. Je wordt ook aangemoedigd om te gaan zwartrijden zodat ze geen reiskosten hoeven te declareren.
De grote hier heb ik al geprobeerd (niemand nodig) en sowieso heb ik vaak doordeweeks 's middags college...quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
BS: probeer 's bij een woningcorporatie binnen te komen op klantenservice, als parttimerverdient geweldig, leuk afwisselend werk en nou ja..
je hebt er geen opleiding voor nodig opzich
maar je hebt wel zonquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:17 schreef P.F het volgende:
Zo kut is dat. Met je laptop in de zon. Beeld is amper meer te lezen
Welk bedrijf?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar ik heb gewerkt, betaalt op zich wel redelijk goed. Voor iemand van 21 lag het - in Rotterdam althans - rond de 10 a 11 euro per uur.
Maar goed, je moet zelf weten wat je ermee doet. Just trying to help enzo.
Ik vind het heel fijn hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar ik heb gewerkt, betaalt op zich wel redelijk goed. Voor iemand van 21 lag het - in Rotterdam althans - rond de 10 a 11 euro per uur.
Maar goed, je moet zelf weten wat je ermee doet. Just trying to help enzo.
Je kan me altijd contacten als je wat meer wilt weten, of stel dat je op intake zou gaan, tips voor de voorbereiding van het gesprek. Heb er 2 jaar gewerkt, dus weet er nog wel wat vanquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik vind het heel fijn hoor. En ik hou die link zeker in m'n achterhoofd. Het is alleen een erg vage omschrijving van de functie en ik struikel nog steeds over de ervaring. Sowieso wil ik eigenlijk liever gister aan de slag en niet hoeven wachten tot de vakantie.
dan moet je goed gaan zitten en je scherm lichter zetten, helpt bij mij primaquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Omdat een een of andere nerd niet heeft bedacht dat ik graag wil laptoppen in de zon.
Mn benen zien er nog wat ongelijk uit nu, ene been is heel dik enzoquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Foto van Chico in de broek!![]()
En heettie echt Count von Count? Nouja, da's nog steeds vrij geniaal![]()
Planningslijstje!
O: special k met melk
L: twee sneetjes brood met kipfilet denk ik
T: aardbeitjes![]()
D: bloemkool met kaassaus en iets van vlees.
Ik heb contact gehad met heeeeel veeeel uitzendbureau's. Ook Susa, Asa, Gorilla, JMV, etc. Maar het zijn gewoon allemaal de kutbaantjes (pardon my french)quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Had je je nu ingeschreven bij het / Susa uitzendbureau, BS?
Hadden die ook niets leuks voor je dan?
Het betekent alleen niet per definitie dat je niets meer kunt ruiken. Anosmie kan ook betrekking hebben op bepaalde geuren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:25 schreef P.F het volgende:
Anosmie betekent niet kunnen ruiken, gister geleerd.
Dan heeft meneer de huisarts ons verkeerd voorgelicht.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het betekent alleen niet per definitie dat je niets meer kunt ruiken. Anosmie kan ook betrekking hebben op bepaalde geuren.
Een zielig kasteel?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:28 schreef conleche het volgende:
Ik heb wel zon. Maar ben aan het werk zou aan het werk moeten zijn........![]()
Zit nu maar een crypto op te lossen. Dank voor het idee, Scusi!!
Sentimenteel slot (9)
Bedroevend maar dat zijn er 10quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:28 schreef conleche het volgende:
Ik heb wel zon. Maar ben aan het werk zou aan het werk moeten zijn........![]()
Zit nu maar een crypto op te lossen. Dank voor het idee, Scusi!!
Sentimenteel slot (9)
Thxquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het juist een hele leuke foto!
Ik ook! En mooie tuin zo te zien!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het juist een hele leuke foto!
Die hier in het durrep wel gewoon, tot 19.00 uur.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:30 schreef conleche het volgende:
Zijn de winkels eigenlijk dicht vandaag. De Albert Heijn bedoel ik???
nee, die zijn gewoon open, maar gaan meestal wel eerder dicht ( 19 uur hier)quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:30 schreef conleche het volgende:
Zijn de winkels eigenlijk dicht vandaag. De Albert Heijn bedoel ik???
De tuin is awesome, vorig jaar gemaakt en nu voor 't eerst echt optimaal van genietenquote:
Ja maar ik wist niets van die lengte..quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:33 schreef conleche het volgende:
o en als er staat (9) dan is het 1 woord. Als er staat (4,3,5) dan zijn het meer woorden met dat aantal letters.
Dan zeg je: O dank je wel ik heb nu het licht gezien. Je hebt me gered. Dank je wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
er wordt net beweerd, op ander forum, dat ik met mijn BMI van 22 ondergewicht heb, en meneer wil er maar niet aan dat het GEEN ONDERGEWICHT is
OMG, dan zou ik ook ondergewicht hebben, dacht het nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
er wordt net beweerd, op ander forum, dat ik met mijn BMI van 22 ondergewicht heb, en meneer wil er maar niet aan dat het GEEN ONDERGEWICHT is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |