Toen ik lang haar had, had ik nooit slag. Het was supersteil (en dun). Maar toen ik het korter knipte (tot mn schouders ongeveer) en wat laagjes erin, toen kreeg ik opeens superveel slag. Ik had geen slag, omdat lang haar daar te zwaar voor was.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Slag krijg je bij mij van je leven lang niet (jammer genoeg)
En laagjes heb ik ook een tijd gehad maar staat helemaal niet (ook te dun haar voor?)
De laatste is zeker niet heel flatteus (dat krijg je als ik ga bowlen --> zweten)
'afgrijselijk'quote:Op donderdag 9 april 2009 22:56 schreef mspoez het volgende:
PF zo'n pony vind ik echt niet mooi; geen leven in!
Politiemens worden lijkt me afgrijselijk- dan vind echt niemand je meer leuk, niemand vertrouwt je meer en je wordt never meer ergens over in vertrouwen genomen. Maar goed, ieder het zijne.
Daar lijk je wel Oosters! Heel chicquote:Op donderdag 9 april 2009 22:57 schreef conleche het volgende:
Jaaaa een TT naar mijn hart!!![]()
[ afbeelding ]
Ieder het zijne, Moblo, ik hoop dat het jou brengt wat je zoekt!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'afgrijselijk'
ik weet niet wat voor politiemensen jij dan kentof wat voor ervaringen je met de politie hebt, maar dat slaat werkelijk nergens op
Ken verschillende mensen bij de politie in verschillende functies en werkelijk niets van wat jij beweert is hierop van toepassing
Ik heb altijd eigenlijk kort haar gehad en toen was mijn type haar precies hetzelfdequote:Op donderdag 9 april 2009 22:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Toen ik lang haar had, had ik nooit slag. Het was supersteil (en dun). Maar toen ik het korter knipte (tot mn schouders ongeveer) en wat laagjes erin, toen kreeg ik opeens superveel slag. Ik had geen slag, omdat lang haar daar te zwaar voor was.
Maarja, als je lang haar hebt, is het ook wel zonde om het zomaar af te knippen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die pakte hij op het laatst ook mee. Terwijl ik al best donkere wenkbrauwen van mezelf heb, leken ze raar genoeg toch te licht bij die kleur haar!!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Daar lijk je wel Oosters! Heel chic
Waren je wenkbrauwen ook meegekleurd?
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb altijd eigenlijk kort haar gehad en toen was mijn type haar precies hetzelfde![]()
Maar goed ik moet maar accepteren dat dit mijn haar is, en als ik er blij mee ben moet ik ook niet zeuren als anderen dat niet zo vinden.Erm, niemand heeft gezegd dat je lelijk bent hoor. Ik zou je niet als knap betitelen (maar dat doe ik eigenlijk zelden) maar zeker niet als lelijk. Vooral op die 1e foto die je postte ben je heel sweet. En je hebt een jaloersmakende taille en goede verhoudingen, daar moet je ook maar geluk mee hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik vind het wel heel goed gedaan, het staat je goed. Net als dat wat je nu hebt.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, die pakte hij op het laatst ook mee. Terwijl ik al best donkere wenkbrauwen van mezelf heb, leken ze raar genoeg toch te licht bij die kleur haar!!
* Cootje timmert gezellig mee op de schouders van de Greys!!quote:Op donderdag 9 april 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
Wat spellen die lui in Ik Hou Van Holland vreselijk slecht
Ik heb alle woorden nog goed![]()
* Greys klopt zichzelf op de schouder
Woorden als chimpansee, punniken, carillon.
Niemand weet het?
Die 1e foto is echt te zoet ja (was bij de ouders van mijn vriend dus moest me gedragen)quote:Op donderdag 9 april 2009 23:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Erm, niemand heeft gezegd dat je lelijk bent hoor. Ik zou je niet als knap betitelen (maar dat doe ik eigenlijk zelden) maar zeker niet als lelijk. Vooral op die 1e foto die je postte ben je heel sweet. En je hebt een jaloersmakende taille en goede verhoudingen, daar moet je ook maar geluk mee hebben.
Ja he!!quote:Op donderdag 9 april 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
Wat spellen die lui in Ik Hou Van Holland vreselijk slecht
Ik heb alle woorden nog goed![]()
* Greys klopt zichzelf op de schouder
Woorden als chimpansee, punniken, carillon.
Niemand weet het?
Ik was daar 27 of zo hoor. Scheelt ook!quote:Op donderdag 9 april 2009 23:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel goed gedaan, het staat je goed. Net als dat wat je nu hebt.
Ik ben er nog niet uit welke ik mooier vindHet heeft allebei wel wat.
Ik was al die woorden alweer vergeten die aan de andere kant verkeerd werden gespeldquote:Op donderdag 9 april 2009 23:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja he!!
En punniken en chimpansee waren wel goed gespeld
Luiwammesen hadden ze ook fout! En hoe kan je nou ascetisch zonder c doenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was al die woorden alweer vergeten die aan de andere kant verkeerd werden gespeld![]()
Gejeremieer
Ascetisch
Onzekerheid is vrouwen eigen volgens mijquote:Op donderdag 9 april 2009 23:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die 1e foto is echt te zoet ja (was bij de ouders van mijn vriend dus moest me gedragen)
En thanks (Denk ik ? )
Ben gewoon even onzeker bezig, dat hebben we allemaal wel toch?
En helemaal als je opgegroeid bent met altijd wel minstens 20 kilo teveel zoals ik.
Die dik 20 kilo zijn weg! Je hoeft de herinnering aan het gevoel ervan ook niet mee te blijven nemen. Probeer het eens, dat lucht best op denk ikquote:Op donderdag 9 april 2009 23:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die 1e foto is echt te zoet ja (was bij de ouders van mijn vriend dus moest me gedragen)
En thanks (Denk ik ? )
Ben gewoon even onzeker bezig, dat hebben we allemaal wel toch?
En helemaal als je opgegroeid bent met altijd wel minstens 20 kilo teveel zoals ik.
Het schijnt idd wel zo te zijn dat je als je ouder wordt wel minder donkere kleuren kan hebben.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik was daar 27 of zo hoor. Scheelt ook!
Ja maar hoe?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Die dik 20 kilo zijn weg! Je hoeft de herinnering aan het gevoel ervan ook niet mee te blijven nemen. Probeer het eens, dat lucht best op denk ik
Wat bij mij enorm hielp, waren naaktfoto's makenquote:
Ja maar de foto waarop ik lach vinden jullie weer niet leukquote:Op donderdag 9 april 2009 23:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat bij mij enorm hielp, waren naaktfoto's makenEn flatteuze foto's, gewoon, om een realistisch beeld van je lijf te krijgen.
En niet onbelangrijk: smile!Een blij mens is leuker om mee om te gaan, en bovendien komt er een of ander gelukshormoon vrij als je lacht (zelfs als het fake is).
Onzekerheid is de mens eigen denk ikquote:Op donderdag 9 april 2009 23:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Onzekerheid is vrouwen eigen volgens mij![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:17 schreef ElisaB het volgende:
Twee topics gemist (te laat thuis en weer te laat om bij de buren mijn pakje op te halen.... bummer!)
Als je te breeduit lacht op foto's dan krijg je een onderkin en je ogen worden kleiner, dus dat zijn niet de meest flatteuze foto's (ook niet van mezelf). Maar in het algemeen werkt lachen wel. Blije mensen zijn ook gewoon leuker om naar te kijken dan een chagrijnige kutkop.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar de foto waarop ik lach vinden jullie weer niet leuk![]()
En die naakt foto's.....dat heeft een paar maanden gewerktmaarja eigenlijk moet ik er gewoon vaker naar kijken.
Ik wist Esther Vergeer vrijwel meteen!quote:Op donderdag 9 april 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekker Muizelientje
EN ZONDER 'D' HE?
Misschien niet het beste voor op fotos maar toch iets om wel te blijven doenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je te breeduit lacht op foto's dan krijg je een onderkin en je ogen worden kleiner, dus dat zijn niet de meest flatteuze foto's (ook niet van mezelf). Maar in het algemeen werkt lachen wel. Blije mensen zijn ook gewoon leuker om naar te kijken dan een chagrijnige kutkop.
Ja, Schotse Minstrels!quote:Op donderdag 9 april 2009 23:19 schreef conleche het volgende:
Wat zit er in dat pakketje? Die chocoballetjes uit de UK??
Ben heul niet nieuwsgierig.......
Bril is kwaliteitquote:Op donderdag 9 april 2009 23:22 schreef Ewelina het volgende:![]()
Zeg mensen, pas eens op, ik ga naast mijn schoenen lopenIs het een schrale troost dat ik een bril heb?
Perfect is dat lijf overigens niet hoor. Ik heb nog steeds een buikje waarvan ik al jaren roep dat ie eraf moet, maar er iets aan doen, ho maar
Que? Enlighten me?quote:
SFW!? (so fucking what)quote:Op donderdag 9 april 2009 23:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar de foto waarop ik lach vinden jullie weer niet leuk![]()
En die naakt foto's.....dat heeft een paar maanden gewerktmaarja eigenlijk moet ik er gewoon vaker naar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |