Testosteron?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:37 schreef P.F het volgende:
Een maskertjes avond met je vriendje is best een leuk idee toch? (Zijn voorstel)
Maare.. stomen, scrubben, maskertje, créme, vergeet ik iets?
Nu welquote:Op donderdag 9 april 2009 19:38 schreef Muis006 het volgende:
En weer geen slank in de TT!
Zou Co het kunnen vinden?
Vast wel. Ik kon 't ook vindenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:38 schreef Muis006 het volgende:
En weer geen slank in de TT!
Zou Co het kunnen vinden?
quote:
Bizar vriendje heb jij. Noemen ze zoiets nou een metroseksueel?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:37 schreef P.F het volgende:
Een maskertjes avond met je vriendje is best een leuk idee toch? (Zijn voorstel)
Maare.. stomen, scrubben, maskertje, créme, vergeet ik iets?
Valse nichtquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bizar vriendje heb jij. Noemen ze zoiets nou een metroseksueel?.
Bij de mijne stond ook een PI. En PF is oké, dus behoeft geen zwachtels.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah joh! PF weet dat ik een grapje maaken ik had er een PI bijgezet.
dat zou mijn vriendje vast ook fijn vinden! Die heeft ook een heleboel crempjes enzo in z'n badkamerkastje staan....quote:
En ook al vegaquote:Op donderdag 9 april 2009 19:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat zou mijn vriendje vast ook fijn vinden! Die heeft ook een heleboel crempjes enzo in z'n badkamerkastje staan....
Dat laat ik aan jou overquote:Op donderdag 9 april 2009 19:43 schreef P.F het volgende:
De enige die een kusje kroel nodig heeft is geloof ik het vriendje in kwestie
Nee, z'n lichaam. Z'n rug en armen dan vooralquote:
En de OP komt die ook nog?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:46 schreef mspoez het volgende:
Ik vind het ook niet handig dat er geen slank in de tt staat. Moest net via Muis' historie ontdekken waar ik heen moest.
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:36 schreef P.F het volgende:
Op komt zooooo. Oki.?
Wie maakt een samenvatting?
Gaaaaf! Ik ben stiekem (okee niet zo heel stiekemquote:Op donderdag 9 april 2009 19:42 schreef mspoez het volgende:
Ik ga morgen naar de singalong JCSuperstar! Of had ik dat al verteld?
Oh, ik ook! Zenden ze de film dit jaar wel weer uit? Vorig jaar nietquote:Op donderdag 9 april 2009 19:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gaaaaf! Ik ben stiekem (okee niet zo heel stiekem) best wel fan van JCS
![]()
Vooral van de Judas-liedjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betraptquote:Op donderdag 9 april 2009 19:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik weet niet of ze JCS gaan uitzenden, ik luister voornamelijk de MP3tjes of kijk filmpjes op youtube![]()
Listen Jesus to the warning I give
Please remember that I want us to live!
But it's sad to see our chances
weakening with every hououououououourrrrr!
PF:Zeer bizar!
Ik wil me graag inschrijven, wat moet ik doen?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:38 schreef Viking84 het volgende:
Samenvatting:
Co zoekt een toyboy, geïnteresseerden kunnen zich melden bij ondergetekende die een voorselectie zal maken
Ermmm....
Kaasplankje, die avaquote:Op donderdag 9 april 2009 20:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik wil me graag inschrijven, wat moet ik doen?
Die toga klinkt goedquote:Op donderdag 9 april 2009 20:03 schreef mspoez het volgende:
Ik [ afbeelding ] JCS. Ik ken het allemaal woordelijk en ga morgen dus ook keihard meezingen!
De dresscode is wit. Dat heb ik dus niet, wel een wit shirtje ergens maar das ook zo saai. Ik heb wél zo'n toga, incusief diep decolleté zoals MM, wat de discipelen dragen in de film. Wat adviseren jullie dames? Ja of over de top zilveren glitterjurk met witte pruik, zoals de flim begint. Kan ook.
Zit ik net te luisterenquote:Op donderdag 9 april 2009 20:05 schreef conleche het volgende:
Iook zo van JCS
dit is mijn favoriete liedje:
Kippenvel... elke keer weer. En prikkende ogen.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:05 schreef conleche het volgende:
Iook zo van JCS
dit is mijn favoriete liedje:
Oeps sorry, vond je m niet leuk? Ik ben echt een fan van Rob Geusquote:Op donderdag 9 april 2009 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kaasplankje, die ava![]()
Ik associeer plaatjes altijd met de poster
Nee, sorryquote:Op donderdag 9 april 2009 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oeps sorry, vond je m niet leuk? Ik ben echt een fan van Rob Geus
Ik vind het allemaal primaquote:
Ik vond Dieter Troubleyn een lekkere Jezusquote:Op donderdag 9 april 2009 20:11 schreef Goodbye het volgende:
Die jezus uit de film vind ik stiekem ook best sexy trouwens
En check, hij heeft z'n vorige ava weer terugquote:Op donderdag 9 april 2009 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima![]()
Je vorige ava was leuker, though!
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En check, hij heeft z'n vorige ava weer terug.
Sommige mannen zijn zó gemakkelijk te beïnvloeden.
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:15 schreef conleche het volgende:
Ik had zowel PM van jou en Bolletje, dat was prettig, want toen ik uit bad kwam hoefde ik niet te zoeken.........
Ja, lastig is dat hequote:Op donderdag 9 april 2009 20:14 schreef kaasplankje het volgende:
ik neem de kat wel weer, eigenlijk wil k een nieuwe
Ik herken mensen echt aan hun ava's, dus niet veranderen plzquote:Op donderdag 9 april 2009 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, lastig is dat heIk hou maar gewoon dezelfde, is niet zo verwarrend voor de fokkende medemens
Hi againquote:
die van jou is ook leukquote:Op donderdag 9 april 2009 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, lastig is dat heIk hou maar gewoon dezelfde, is niet zo verwarrend voor de fokkende medemens
Gethsemanequote:Op donderdag 9 april 2009 20:17 schreef conleche het volgende:
Dat liedje wat ik net postte vooral na 4:30 zooooo mooi.
ik vind die roze ook lekkerquote:Op donderdag 9 april 2009 20:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hi again![]()
Hoe ist met joe?
Hooossana Heeeee, Sanna Sanna Sanna-hoooo, sanna-he, sanna-ho, saaanaaaaaa!![]()
Bareuh, ik ben opgeblazen![]()
Oh en ik heb mezelf beloofd dat ik van het weekend een glas groene fernandes mag, ipv colaFernandes
goeoeoeoedquote:Op donderdag 9 april 2009 20:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hi again![]()
Hoe ist met joe?
Hooossana Heeeee, Sanna Sanna Sanna-hoooo, sanna-he, sanna-ho, saaanaaaaaa!![]()
Oh en ik heb mezelf beloofd dat ik van het weekend een glas groene fernandes mag, ipv colaFernandes
Das echt toffe wegdroom-muziekquote:Op donderdag 9 april 2009 20:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gethsemane![]()
<drama-llama>
WHYYYYYYYYYYYYY!!!???!!!SHOULD IIIIII DIEEEE OHHHWWWW WHYYYYYY!!!
</drama-llama>
Ik heb echt een zwak voor zangers die zo kunnen uithalenDaarom hou ik ook van Sonata Arctica, zangerman Tony kan dat ook
Jaa!!quote:Op donderdag 9 april 2009 20:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hi again![]()
Hoe ist met joe?
Echt?quote:
Dit vond ik dan weer prachtig:quote:Op donderdag 9 april 2009 20:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gethsemane![]()
<drama-llama>
WHYYYYYYYYYYYYY!!!???!!!SHOULD IIIIII DIEEEE OHHHWWWW WHYYYYYY!!!
</drama-llama>
Ik heb echt een zwak voor zangers die zo kunnen uithalenDaarom hou ik ook van Sonata Arctica, zangerman Tony kan dat ook
Thanks! Maar ik lijk niet op Audrey hoor, wat Co wel dacht. Die moest haar beeld van mij ook even drastisch bijstellenquote:Op donderdag 9 april 2009 20:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
die van jou is ook leukalleen na een tijdje wil ik gewoon wat anders
Daar hoef je geen lurker voor te zijn hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 20:26 schreef Goodbye het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII don't know how to loooooooooooove him![]()
Omg, de lurkers zullen wel denken; wat een geeks![]()
Klopt, ik ook, ik ook!quote:Op donderdag 9 april 2009 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks! Maar ik lijk niet op Audrey hoor, wat Co wel dacht. Die moest haar beeld van mij ook even drastisch bijstellen
Ga een eind wieberen met je bon joviquote:Op donderdag 9 april 2009 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar hoef je geen lurker voor te zijn hoor.
Mijne is andersquote:Op donderdag 9 april 2009 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik herken mensen echt aan hun ava's, dus niet veranderen plz.
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ga een eind wieberen met je bon jovi
Poedelrock!quote:Op donderdag 9 april 2009 20:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ga een eind wieberen met je bon jovi
Jij dacht ook dat ik op Audrey leek?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Klopt, ik ook, ik ook!Ik zag laatst die foto voorbij komen en jij hebt echt een heel leuk hoofd!
Ik moet meteen weer denken aan de meet, toen jij bij de FEBO om je heen stond te kijken en ons, ondanks ons gezwaai, maar niet zagquote:Op donderdag 9 april 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat ik op Audrey leek?![]()
Een leuk hoofd, hmm, thanks, denk ik
dit overtreft echt ALLESquote:
Ohquote:Op donderdag 9 april 2009 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar jou herken ik aan je poststijl.
Jullie stonden ook niet BIJ de febo, maar er tien kilometer van afquote:Op donderdag 9 april 2009 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moet meteen weer denken aan de meet, toen jij bij de FEBO om je heen stond te kijken en ons, ondanks ons gezwaai, maar niet zag.
O ja, en wij maar lachenquote:Op donderdag 9 april 2009 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moet meteen weer denken aan de meet, toen jij bij de FEBO om je heen stond te kijken en ons, ondanks ons gezwaai, maar niet zag.
Dat doen mensen heel vaakquote:Op donderdag 9 april 2009 20:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit naar Smaken verschillen te kijken en aan tafel zeggen de gasten: "Oh dit is de allerlekkerste geit die ik ooit gegeten heb!" en dan achteraf: "Blah, niet mijn ding, ik vond het niet lekker."
Dat je niet zo snel aan tafel zegt dat je iets niet lekker vindt, ok, maar dit zijn wel de twee uitersten.
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jullie stonden ook niet BIJ de febo, maar er tien kilometer van af![]()
Sowieso ben ik daar slecht in, mensen zoek in menigtes. Al helemaal als ik de mensen niet ken
quote:
Kloptquote:Op donderdag 9 april 2009 20:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
het nummer blijft ook echt 1 van mijn alltime favourites![]()
![]()
![]()
en wat was hij toen mooooooooooi
(Bon Jovi live is trouwens ook zoooo mooi)
ik ookquote:Op donderdag 9 april 2009 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt
Als ze weer naar Nederland komen ga ik er weer naartoeOok al vind ik hun nieuwe muziek niks.
Maar bij I'll be there for you gingen ze maar door aan 't eind.
Ja maar altijd dezelfde klassiekers. Ik heb Livin' on a prayer, You give love a bad name en Keep the faith bijv al die keren live gehoord en Always nog niet één keerquote:Op donderdag 9 april 2009 20:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik ook
en ik vind de laatste albums ook niets... ik heb nog tot een jaartje of 7 geleden alle cd's gekocht en toen werd het minder....
vond Bounce trouwens nog wel tof hoor....
maar gelukkig spelen ze met concerten wel veel klassiekers
Huh wanneerquote:Op donderdag 9 april 2009 20:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
O ja, en wij maar lachenVooral omdat Tink ons wél heel snel zag.
ja das echt jammer...quote:Op donderdag 9 april 2009 20:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar altijd dezelfde klassiekers. Ik heb Livin' on a prayer, You give love a bad name en Keep the faith bijv al die keren live gehoord en Always nog niet één keer. Ik ben na Bounce gestopt met kopen geloof ik
.
Op de meet in Utrecht. Jij was er toen nog niet.quote:
haha, iddquote:Op donderdag 9 april 2009 20:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja das echt jammer...
en ik geloof dat we dan dezelfde periode zijn gestopt haha
volgens mij hebben we een topickilllllllllller
PF was laat idd. En het stomme was: toen PF binnen kwam dacht ik: "Hm, die ken ik ergens van, maar wáárvan?"quote:Op donderdag 9 april 2009 20:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Op de meet in Utrecht. Jij was er toen nog niet.
Van deze word ik altijd vrolijk
Ik moest eerst nog thuis etenquote:Op donderdag 9 april 2009 20:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PF was laat idd. En het stomme was: toen PF binnen kwam dacht ik: "Hm, die ken ik ergens van, maar wáárvan?".
Nee, dat had ik dan weer niet... ik herinner me alleen maar dat mooie torseletjequote:Op donderdag 9 april 2009 20:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PF was laat idd. En het stomme was: toen PF binnen kwam dacht ik: "Hm, die ken ik ergens van, maar wáárvan?".
ik vind het zelf ook enorm jammer, dat de muziekstijl zo is veranderd...quote:Op donderdag 9 april 2009 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
haha, idd.
Valt me mee dat nog niemand heeft gezegd dat het Bon Jovi-topic in MUZ zit.
Maar volgens mij heeft Bon Jovi rond 2000 ook een heel ander soort fans gekregen. Het verschil met de oudere muziek is ook gewoon te groot. Ik ken iig veel mensen die de oude muziek leuk vinden en zijn afgehaakt na 2000.
Ik ga 1e paasdag schilderen bij de moeder van een vriend van me, in haar nieuwe huisquote:Op donderdag 9 april 2009 20:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik vind het zelf ook enorm jammer, dat de muziekstijl zo is veranderd...
vond het altijd zoooo tof...
naja thats life..![]()
![]()
wat gaan jullie trouwens dit weekend doen??? nog paasplannen???
Ja neendude, alleen heb ik 't zelf nooit doorquote:
Bedankt Viking, je bent een topperquote:Op donderdag 9 april 2009 19:38 schreef Viking84 het volgende:
Samenvatting:
Ewelina voelt zich rot, omdat ze haar studiegenoot heeft gedisst.
Viking heeft computerprobs
Co zoekt een toyboy, geïnteresseerden kunnen zich melden bij ondergetekende die een voorselectie zal maken
Sylvana is terug.
Miss_S ook.
Ermmm....
Ik heb in de stad een pizza gegetenquote:Op donderdag 9 april 2009 20:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja neendude, alleen heb ik 't zelf nooit door![]()
Ik ga ff wat eten bestellen, echt geen zin om te koken
Pfff... tranen over mijn wangen. Wat mooi!quote:Op donderdag 9 april 2009 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit vond ik dan weer prachtig:
Maar daar was niet iedereen het over eens en je moet ook niet letten op de gekke bekken die die gast trekt. Maar elke keer als ik het zie / hoor lopen de rillingen me over de rug bij:
Jij krijgt mijn dood
Jouw zooooooooon gaaaaaaaat doooooooood
De muziek of de man?quote:Op donderdag 9 april 2009 21:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat dus.
Sorry Vik. Maar I don't get it.
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat dus.
Sorry Vik. Maar I don't get it.
Vooral de muziek. De man zegt me ook niks, maar dat is verder bij muziek niet zo belangrijk. Ik vind het zoo niet muzikaal. Met van die uithalen die net irritant zijn. Terwijl ik best van rock hou, maar dan meer in het genre van de Stereophonics, de Red hot chili peppers, Nirvana etc.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:20 schreef mspoez het volgende:
Heb jij Canalplus ofzo Tink, dat je ook de nederlandse zenders hebt?
Graag gedaanquote:Op donderdag 9 april 2009 21:26 schreef conleche het volgende:
mejamiroquai!! Daar word ik vrolijk van. Thanx mighty mouse!!
Dat lijkt meer op die babyfluisteraar gone fat!!quote:
Helemaal niks!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is er mis met Slayer, Obituary, Sepultura enzo??
Haha, ik luister nu Guus Meeuwis
Dieet dip!!
Ik vind het helemaal niet leuk dat ik bijna op mijn streef ben, ik doe mijn best niet meer, voel me nog steeds lelijk, wetende dat slanker ook niet alles is...
Ik ben wel blij met mijn nieuwe lichaam maar tussen mijn oren ben ik vetter dan ooit, wat is dat toch??
dat zijn allemaal van die ongelikte berenquote:Op donderdag 9 april 2009 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is er mis met Slayer, Obituary, Sepultura enzo??
Zo voel ik me ook precies............quote:Op donderdag 9 april 2009 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Dieet dip!!
Ik vind het helemaal niet leuk dat ik bijna op mijn streef ben, ik doe mijn best niet meer, voel me nog steeds lelijk, wetende dat slanker ook niet alles is...
Ik ben wel blij met mijn nieuwe lichaam maar tussen mijn oren ben ik vetter dan ooit, wat is dat toch??
Dat is naar uniekhoorn. Waarom voel je je nog steeds lelijk? Wat bevalt je niet? Ben je, als je objectief naar jezelf kijkt, nog steeds ontevreden? Kan me overigens niet voorstellen dat jij lelijk bent? Ik heb toch weleens een foto van jou gezien, toch?quote:Op donderdag 9 april 2009 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Dieet dip!!
Weet je wat jij zou moeten doen? Je haar een wat lichter kleurtje geven Dat zou je zoveel mooier staanquote:Op donderdag 9 april 2009 21:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook precies............
Blond lijkt me dan weer too much... middenbruin ofzo.... denk dat dat wel leuk zou zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen? Je haar een wat lichter kleurtje geven Dat zou je zoveel mooier staan
http://cgi.ebay.nl/ROBOT-(...)Z43526QQcmdZViewItemquote:Op donderdag 9 april 2009 19:59 schreef P.F het volgende:
4. De stofzuiger. Je drukt op aan en je bukt. C'est tout.
quote:
Nee, dat valt dan wel weer meequote:Op donderdag 9 april 2009 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is naar uniekhoorn. Waarom voel je je nog steeds lelijk? Wat bevalt je niet? Ben je, als je objectief naar jezelf kijkt, nog steeds ontevreden? Kan me overigens niet voorstellen dat jij lelijk bent? Ik heb toch weleens een foto van jou gezien, toch?
Simpel. Je dacht dat het aan je lijf lag dat je je kut voelde. Nu is je lijf goed, maar er blijkt je toch iets anders dwars te zitten.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Dieet dip!!
Het erge is, dat ik het nog een leuke clip vind ookquote:
En wat vind je van de muziek?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het erge is, dat ik het nog een leuke clip vind ook.
Hier sluit ik me graag bij aan. Succesquote:Op donderdag 9 april 2009 22:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Simpel. Je dacht dat het aan je lijf lag dat je je kut voelde. Nu is je lijf goed, maar er blijkt je toch iets anders dwars te zitten.
Succes met vinden wat het werkelijke probleem is en het oplossen ervan!
Thanks but no thanksquote:Op donderdag 9 april 2009 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen? Je haar een wat lichter kleurtje geven Dat zou je zoveel mooier staan
Mijn haar is trouwens niet zwart hequote:Op donderdag 9 april 2009 22:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Blond lijkt me dan weer too much... middenbruin ofzo.... denk dat dat wel leuk zou zijnZwart maakt erg hard.
Speaking of which, ik wil mijn haar ook weer eens kleuren. Maar dan juist donkerder. Ik vrees alleen dat ik dan icm mijn bril wel een heel hard gezicht krijg.
Volgens mij heb ik die al eens gehadquote:Op donderdag 9 april 2009 22:08 schreef neen het volgende:
Je kan dezelfde kleur haar als mij nemenniet zwart maar ook niet lichtbruin, gewoon mooie kleur
Ja, waar dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Simpel. Je dacht dat het aan je lijf lag dat je je kut voelde. Nu is je lijf goed, maar er blijkt je toch iets anders dwars te zitten.
Succes met vinden wat het werkelijke probleem is en het oplossen ervan!
Je voelt je dus niet zo zeer lelijk als wel onaantrekkelijk. Nou, dáár is wel wat aan te doen hoor! Zorg voor een goed model haar. Draag een beetje make-up (als het je staat). Doe goede lingerie aan onder je kleding. Kleed je leuk aan. Lach veel en flirt eens met deze of geen. Wedden dat je jezelf binnen no-time een stuk leuker vindt?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, dat valt dan wel weer mee
Wat is lelijk? Ik zag laatst een docu over een verbrande man, die was helemaal verminkt, geen oren en neus meer enzo... maar hij was zo positief en enthousiast dat ik zijn uiterlijk niet meer zag maar blij werd door zijn blijheid, zeg maar...
Dat is dus niet lelijk..
Aaan mijn kop kan ik niks doenNee maar tussen de oren moet het anders maar ik weet niet hoe ik het moet doen?
Je haar lijkt echt zwart!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Thanks but no thanks
Dit is echt helemaal wie ik ben en wat ik mooi vind, juist met mijn blanke/witterdanwitte huid
Maar begrijp dat dit voor vele niet echt iets is dat mooi gevonden word
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik echt allergisch ben als er ook maar een beetje rood in mijn haar zit (wat bij bruin al snel is daarom heb ik het ook zo donker)quote:Op donderdag 9 april 2009 22:21 schreef mspoez het volgende:
Idem hier missS, ik ben ook zó bleek, ik verdwijn als het sneeuwt en ik heb jaren mijn haar dropjeszwart gehad. Nu is het niet geverfd en meer, ehm, modderbruin. En in de zomer krijg ik er dan sproeten bij.
Dank jequote:Op donderdag 9 april 2009 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Ewelina, wat ben jij een schoonheid!
Ik hou eigenlijk ook niet van musicals.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh en, musicals..
Beetje rare eetdag gehad, ik ga ook maar geen lijstje posten. Vooral omdat ik geen idee meer heb wat ik allemaal naar binnen heb geschoven.
Klopt, met een outfit in het geheel in het zwart moet ik opletten. Maar soms heb ik daar toch zin in en trek ik het gewoon aan, maakt me verder weinig uit wat er iemand van vind.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je haar lijkt echt zwart!
Hmmm... weet je wat het is? Op zich kun je het hebben, maar als je dan een compleet zwarte outfit aandoet, en dan bijv. dat zwarte corset, dan zie je er al snel uit als een gothic. En dan niet op een goede manier
Normaalgesproken zou ik het echt niets vinden, maar nu vind ik het wel okquote:Op donderdag 9 april 2009 22:16 schreef neen het volgende:
[..]
En wat vind je van de muziek?
Ik ben omgeschakeld naar releksen
Hm, nee, dan moet je inderdaad geen roodtinten nemen. Dan lijkt het alsof je echt een heel lelijke, oneffen huid hebt. Ik heb ooit aubergine gehad, althans, zo leek het op het plaatje, maar er lag een felrode gloed overheen.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik echt allergisch ben als er ook maar een beetje rood in mijn haar zit (wat bij bruin al snel is daarom heb ik het ook zo donker)
Ik heb erg veel rode kleuren in mijn gezicht en dan wordt dat alleen maar versterkt, als ik ooit een andere kleur neem zal het waarschijnlijk heel licht blond zijn
Ik hou wel van musicals, ben in Las Vegas naar Mama Mia! geweest, echt geweldigquote:Op donderdag 9 april 2009 22:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk ook niet van musicals.Alleen van de filmversies van Hair en van JCS.
En m'n beste vriendin, tevens huisgenootje, is juist dól op musicals. Muziek is het enige waar we het totaal niet met elkaar over kunnen hebben, zij snapt weer niets voor mijn rock/mannen met gitaren-fascinatie.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk ook niet van musicals.Alleen van de filmversies van Hair en van JCS.
En met een vriendin?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik hou wel van musicals, ben in Las Vegas naar Mama Mia! geweest, echt geweldig
Zou wel vaker naar musicals willen, gewoon in Nederland, maar Peter houdt niet van musicals en om nou alleen te gaan heb ik ook niet echt zin in
Die in die post van net (Gare du Nord) of die ervoor... Pendulum, eigenlijk vind ik die Drum & Bass wel wat voor jouquote:Op donderdag 9 april 2009 22:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Normaalgesproken zou ik het echt niets vinden, maar nu vind ik het wel ok. Halp, mn muzieksmaak verandert.
Roken =buitenkant, afvallen = buitenkant, keuken = buitenkant... Je moet je binnenkant leren kennen en waarderen. Zegt de een-twee-drie-internetpsycholoog.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, waar dan?
Gestopt met roken, gescheiden, afgevallen... En geloof me, ik ben samen met mijn ex een aantal keren verhuist, verschillende banen gehad.
Daarna een eigen huis helemaal opgepimt met MIJN keuken, badkamer en zelfs wc..
Maar nee
Jj hebt dan ook een haarkleur waar de meeste vrouwen een moord voor zouden doen... of iig elke maand voor bij de kapper zitten.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:28 schreef Goodbye het volgende:
Volgensmij kan ik alleen maar mijn eigen haarkleur hebbenZou niet weten wat anders in ieder geval.
Ewelina, bij jou vind ik donkerbruin mooi!
Die ervoor, Pendulumquote:Op donderdag 9 april 2009 22:28 schreef neen het volgende:
[..]
Die in die post van net (Gare du Nord) of die ervoor... Pendulum, eigenlijk vind ik die Drum & Bass wel wat voor jouik zie jou zo op een d&b avondje rondlopen als ik je foto's zie
nu luister ik naar Fons - Casablanca![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jj hebt dan ook een haarkleur waar de meeste vrouwen een moord voor zouden doen... of iig elke maand voor bij de kapper zitten.
Hoe moet ik dieinterpreteren?
Het staat op zich wel, maar doordat je haar dun en sluik valt vind ik die pony niet zo mooi (ik heb het zelfde, bij blond haar a la kate moss staat het wel weer leuk) denk dat een schuine pony best leuk staat!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Thanks but no thanks
Dit is echt helemaal wie ik ben en wat ik mooi vind, juist met mijn blanke/witterdanwitte huid
Maar begrijp dat dit voor vele niet echt iets is dat mooi gevonden word
Hee!quote:
Heb ik niet, heb alleen vrienden en die houden er ook niet vanquote:
Ik denk dat dat heel persoonlijk is, ik heb echt een pony gekozen om een rechte pony te hebben.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Het staat op zich wel, maar doordat je haar dun en sluik valt vind ik die pony niet zo mooi (ik heb het zelfde, bij blond haar a la kate moss staat het wel weer leuk) denk dat een schuine pony best leuk staat!
Hell, ik heb mijn haar jaren in jouw kleur geverfd.... Zoveel natuurlijke (licht)blonde dames zijn er niet hoor.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die
had een
moeten zijn!! Sorry!!
![]()
En vind je joh? Ik heb gewoon simpel blond haar heurrr
Ja, maar jouw pony valt een beetje uiteen in stukjes.. Vind ik persoonlijk niet echt mooi. Kun je dat niet met de fohn als een 'echte' pony krijgen zegmaar?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heel persoonlijk is, ik heb echt een pony gekozen om een rechte pony te hebben.
Een schuine pony vind ik echt niets (behalve als mijn haar niet zit dan doe ik het snel zo)
Musicals zijn meestal niet in de buurt, dus dan er helemaal alleen anar reizen en de hele avond alleen te zijn vind ik niet echt leuk. Als er hier in de schouwburg wat leuks is dan ga ik er wel rustig alleen heen. Zo ben ik pas nog alleen naar Sara Kroos geweest bijvoorbeeldquote:Op donderdag 9 april 2009 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sylvana, dan ga je toch alleen? Ik ga ook alleen naar een Bruceconcert in Frankfurt straks, omdat niemand mee wil of kan.
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hell, ik heb mijn haar jaren in jouw kleur geverfd.... Zoveel natuurlijke (licht)blonde dames zijn er niet hoor.
Niet helemaal zoals iemand met heel dik haar, dat lukt gewoon niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar jouw pony valt een beetje uiteen in stukjes.. Vind ik persoonlijk niet echt mooi. Kun je dat niet met de fohn als een 'echte' pony krijgen zegmaar?
Ik ben er een en vind het vreselijkquote:Op donderdag 9 april 2009 22:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hell, ik heb mijn haar jaren in jouw kleur geverfd.... Zoveel natuurlijke (licht)blonde dames zijn er niet hoor.
Frankfurt is vanuit Groningen ook niet om de hoek hoor.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Musicals zijn meestal niet in de buurt, dus dan er helemaal alleen anar reizen en de hele avond alleen te zijn vind ik niet echt leuk. Als er hier in de schouwburg wat leuks is dan ga ik er wel rustig alleen heen. Zo ben ik pas nog alleen naar Sara Kroos geweest bijvoorbeeldMaar om nou in mn eentje naar Amsterdam/ Utrecht/Den Haag ofzo te gaan vind ik niet echt wat
Idd, ik heb het ook nog (jaja) knalroze gehadquote:
Ik heb geen pony hoor!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben er een en vind het vreselijk![]()
Wel grappig trouwens dat jullie allemaal zo van de pony zijn.Heb er jaren één gehad en draag mijn pony juist sinds kort weer lang. Een pony staat vaak zo tuttig en valt nooit goed (bij mij tenminste).
Ik heb vroeger ook altijd een pony gehad, maar nou heb ik mn pony al jaren lang en dat bevalt toch een stuk beterquote:Op donderdag 9 april 2009 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wel grappig trouwens dat jullie allemaal zo van de pony zijn.Heb er jaren één gehad en draag mijn pony juist sinds kort weer lang. Een pony staat vaak zo tuttig en valt nooit goed (bij mij tenminste).
Gewoon verven bedoel je? Met uitgroei? Ja ik doe dat iedere 6 wekenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb mijn haar ook al in alle mogelijke kleuren gehad...
de laatste jaren dus echt donkerdonkerbruin... denk een jaartje of 6... en dus sinds vorige maand weer wat lichter..
en eigenlijk wil ik het morgen even bijwerken, iemand ervaring mee???
Ik heb ook nog rood haar gepost hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef neen het volgende:
[..]
Het ging over bruin en blond in die posts!
Drum & Bass is muziek met veel drum en bas erinquote:Op donderdag 9 april 2009 22:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die ervoor, Pendulum. Die Gare du Nord vond k niet zo. Wat is Drum & Bass eigenlijk?
Ik luister nog steeds pendulum![]()
Sorryquote:Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Niet helemaal zoals iemand met heel dik haar, dat lukt gewoon niet.
Jullie weten wel iemand op te vrolijken he
Dat heb ik ook altijd willen doenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Idd, ik heb het ook nog (jaja) knalroze gehad
Zo'n kleur dus:
[ afbeelding ]
(dat ben ik niet)
Alleen was bij mij de bovenste laag nog wel lichtblond.
Die telde niet meequote:Op donderdag 9 april 2009 22:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb ook nog rood haar gepost hoor
True..quote:Op donderdag 9 april 2009 22:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heel persoonlijk is, ik heb echt een pony gekozen om een rechte pony te hebben.
Een schuine pony vind ik echt niets (behalve als mijn haar niet zit dan doe ik het snel zo)
Met een pony moet ik mijn haar gaan stylen en dat doe ik nooit. Het staat me wel, maar dan moet ik gaan föhnen en met stijltang aan de slag... neuh, bedankt.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
nou verven deed ik altijd al zelf...quote:Op donderdag 9 april 2009 22:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Gewoon verven bedoel je? Met uitgroei? Ja ik doe dat iedere 6 weken
Ghehequote:Op donderdag 9 april 2009 22:37 schreef neen het volgende:
[..]
Drum & Bass is muziek met veel drum en bas erin
ik weet niet hoe ik dat moet zeggen hoor
I knowquote:Op donderdag 9 april 2009 22:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
SorryWas niet gemeen bedoeld, maar het is iets wat ik zelf echt verschrikkelijk vond bij mezelf toen ik zo'n pony had!
Ik heb ook dik haar maar het werkt gewoon niet (door twee kruinen..)quote:Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Niet helemaal zoals iemand met heel dik haar, dat lukt gewoon niet.
Jullie weten wel iemand op te vrolijken he
Deze wel?quote:
Ow en als hij het zegt............quote:Op donderdag 9 april 2009 22:39 schreef P.F het volgende:
[..]
True..
Maaaaar (een wijze les van mijn vriendje) als je een rechte pony hebt. En je haar zit alleen leuk als het net gestyled is en het niet waait. Dan is een rechte pony misschien niet jouw ding. Dusss.
En hij weet veel van haar
Ik denk het wel. Ik geef geen garantiesquote:Op donderdag 9 april 2009 22:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nou verven deed ik altijd al zelf...
maar het gaat hier meer om blondering en daar heb ik geen ervaring mee...
het principe van de uitgroei is hetzelfde denk ik?
hoe wist je dat ik nog niet sliepquote:
Weet je zeker dat ie niet gay is?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:39 schreef P.F het volgende:
[..]
True..
Maaaaar (een wijze les van mijn vriendje) als je een rechte pony hebt. En je haar zit alleen leuk als het net gestyled is en het niet waait. Dan is een rechte pony misschien niet jouw ding. Dusss.
En hij weet veel van haar
Ik loop er wel eens rond, en rare gasten met rokken aan enzo veel piercings.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ghehe. Wat voor soort mensen lopen er op die feestjes rond? (misschien eens kijken
)
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe wist je dat ik nog niet sliep
ik heb ooit in de politieselectie gezeten, maar ben voor de sporttest afgehaakt.
Het blijft sluimeren, en ik wil gewoon weten of ik kan blijven twijfelen of dat ik het uberhaupt uit mn hoofd moet zetten. Dus ga ik wel de selectie doen.
Als ik 't niet haal, dan ga ik door met mn huidige opleiding, als ik 't wel red, dan zal ik moeten kiezen, maar ik wil gewoon weten of ik 't zou kunnen of niet, dusheb ik gisteren een sollicitatie naar de KLPD gestuurd
Eigenwijs haar, maar toch ben ik totally in love met mijn kapselquote:Op donderdag 9 april 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
Ik heb precies hetzelfde hoor Miss_S, dat mijn pony in plukjes valt.
Al föhn ik het goed en doe ik er een beetje lak op, binnen een uur zit het in plukjes.
Ik wil alleen maar zeggen. Ik wou het ook echt graag en wist zeker dat het prachtig stond. Maar soms werkt het gewoon niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ow en als hij het zegt............
Kom op zegvolgens mij beslist iedereen nog wel welk kapsel hij/zij wil en draagt
Wat een mooie foto!!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:42 schreef mspoez het volgende:
ik ben hyperdonkerbruin, bijna zwart: dit is mijn gewone haar
[ afbeelding ]
Wow dat is wel erg stoer MoBloquote:Op donderdag 9 april 2009 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe wist je dat ik nog niet sliep
ik heb ooit in de politieselectie gezeten, maar ben voor de sporttest afgehaakt.
Het blijft sluimeren, en ik wil gewoon weten of ik kan blijven twijfelen of dat ik het uberhaupt uit mn hoofd moet zetten. Dus ga ik wel de selectie doen.
Als ik 't niet haal, dan ga ik door met mn huidige opleiding, als ik 't wel red, dan zal ik moeten kiezen, maar ik wil gewoon weten of ik 't zou kunnen of niet, dusheb ik gisteren een sollicitatie naar de KLPD gestuurd
Klopt, al moet ik wel zeggen dat (mits je een goede hebt) de kapper er meestal wel een goede kijk op heeft. Althans, de mijne heeft dat wel.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ow en als hij het zegt............
Kom op zegvolgens mij beslist iedereen nog wel welk kapsel hij/zij wil en draagt
Waarom kijk jij nooit recht in de cameraquote:Op donderdag 9 april 2009 22:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Deze wel?
[ afbeelding ]
Hmmm, ik weet nu dat ik mijn haar noooooooit meer kort moet laten knippen!
De vriend van PF is kapper?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Klopt, al moet ik wel zeggen dat (mits je een goede hebt) de kapper er meestal wel een goede kijk op heeft. Althans, de mijne heeft dat wel.
Een hele hoop kappers vragen me of ze het alsjeblieft kort mogen knippen. Nee, dank je (waarom kun je zien op de eerdere foto's)
Ik was aan het kloten met mijn nieuwe telefoon.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Waarom kijk jij nooit recht in de camera?
Huh, ik dacht dat PF's vriendje economie studeerde... die klussen meestal niet bij als kapperquote:Op donderdag 9 april 2009 22:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
De vriend van PF is kapper?
Mijn kappers vonden het toch allemaal erg goed gelukt achteraf, van te voren wisten ze niet zeker of het goed zou staan.
Jup.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
De vriend van PF is kapper?
Mijn kappers vonden het toch allemaal erg goed gelukt achteraf, van te voren wisten ze niet zeker of het goed zou staan.
Die reken ik ook goed!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Deze wel?
[ afbeelding ]
Hmmm, ik weet nu dat ik mijn haar noooooooit meer kort moet laten knippen!
Hoe is je haar dan nu? Ik vind dit wel mooi eigenlijk, geeft je gezicht veel uitdrukking.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:42 schreef mspoez het volgende:
ik ben hyperdonkerbruin, bijna zwart: dit is mijn gewone haar
[ afbeelding ]
Wat vind je zelf?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
dank jullie
vind 't ook wel heel spannend allemaal. Iedereen die ik het zeg zegt meteen 'dat past veel beter bij je dan wat je nu doet! geweldig!' en dan ga ik alleen nog maar meer twijfelen en ben ik bang dat ze me niet geschikt achten en dat soort zaken
Jajajajaja!quote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 9 april 2009 22:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Jup.
Ja tuurlijk anders wil je je geld terugMaar binnen als het niet waait zit het waarschijnlijk wel super mooi.
Die zijn inderdaad goed!quote:
ik denk dat ik beide richtingen goed in ben, maar denk dat de politie, als ik het zou redden, beter bij me past..quote:
Trustenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:49 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga slapen trouwens! Welterusten alvast
In dat geval: ga ervoor!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik denk dat ik beide richtingen goed in ben, maar denk dat de politie, als ik het zou redden, beter bij me past..
Ik heb het andersom, als ik bij de kapper vandaan kom vind ik het vreselijk, maar als ik het thuis zelf gedaan heb, zit het weer primaquote:Op donderdag 9 april 2009 22:49 schreef Sylvana het volgende:
Dat heb ik idd ook altijd, als ik net bij de kapper vandaan kom zit mn haar helemaal goed, maar een uur later niet meer
Slaap lekker en veel plezierquote:Op donderdag 9 april 2009 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Liefjes: ik zwaai jullie even snel, zonder bij te lezen, gedagIk ga naar bed, morgen rond zessen de bus richting station richting vliegveld
Ik doe mijn best om het weekend slank door te komen, doen jullie dat ook!
Heel veel plezier komend weekendquote:Op donderdag 9 april 2009 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Liefjes: ik zwaai jullie even snel, zonder bij te lezen, gedagIk ga naar bed, morgen rond zessen de bus richting station richting vliegveld
Heel veel plezier!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zou gaan voor een combi... ik ben niet weg van de pony, maar misschien is de 1e foto gewoon wat flatteuzer.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:50 schreef Miss_S het volgende:
Ik vind het echt mooi Greys, maar goed dat is ook gewoon mijn smaak![]()
Ik heb een foto gevonden zonder pony met rode gloed (dus lichter haar)
[ afbeelding ]
En hoe het nu zit
[ afbeelding ]
Terug naar before?
Veel plezier!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind een schuine pony beter bij je staan eerlijk gezegd. Zonde als je je wenkbrauwen niet ziet.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:52 schreef P.F het volgende:
Ik vind die bovenste foto mooi! Heel lief!
Zo zat mijn pony als het wintstil was met haarlak. 1 minuut per week.
[ afbeelding ]
Slag krijg je bij mij van je leven lang niet (jammer genoeg)quote:Op donderdag 9 april 2009 22:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een combi... ik ben niet weg van de pony, maar misschien is de 1e foto gewoon wat flatteuzer.
Ik denk dat een laagjeskapsel je trouwens wel heel mooi zou staan, zeker als je er een beetje slag in föhntMaar het niet heel veel korter knippen dan nu, ik vind dat lange wel heel mooi.
Is een permanent geen idee dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Slag krijg je bij mij van je leven lang niet (jammer genoeg)
En laagjes heb ik ook een tijd gehad maar staat helemaal niet (ook te dun haar voor?)
De laatste is zeker niet heel flatteus (dat krijg je als ik ga bowlen --> zweten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |