Testosteron?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:37 schreef P.F het volgende:
Een maskertjes avond met je vriendje is best een leuk idee toch? (Zijn voorstel)
Maare.. stomen, scrubben, maskertje, créme, vergeet ik iets?
Nu welquote:Op donderdag 9 april 2009 19:38 schreef Muis006 het volgende:
En weer geen slank in de TT!
Zou Co het kunnen vinden?
Vast wel. Ik kon 't ook vindenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:38 schreef Muis006 het volgende:
En weer geen slank in de TT!
Zou Co het kunnen vinden?
quote:
Bizar vriendje heb jij. Noemen ze zoiets nou een metroseksueel?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:37 schreef P.F het volgende:
Een maskertjes avond met je vriendje is best een leuk idee toch? (Zijn voorstel)
Maare.. stomen, scrubben, maskertje, créme, vergeet ik iets?
Valse nichtquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bizar vriendje heb jij. Noemen ze zoiets nou een metroseksueel?.
Bij de mijne stond ook een PI. En PF is oké, dus behoeft geen zwachtels.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah joh! PF weet dat ik een grapje maaken ik had er een PI bijgezet.
dat zou mijn vriendje vast ook fijn vinden! Die heeft ook een heleboel crempjes enzo in z'n badkamerkastje staan....quote:
En ook al vegaquote:Op donderdag 9 april 2009 19:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat zou mijn vriendje vast ook fijn vinden! Die heeft ook een heleboel crempjes enzo in z'n badkamerkastje staan....
Dat laat ik aan jou overquote:Op donderdag 9 april 2009 19:43 schreef P.F het volgende:
De enige die een kusje kroel nodig heeft is geloof ik het vriendje in kwestie
Nee, z'n lichaam. Z'n rug en armen dan vooralquote:
En de OP komt die ook nog?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:46 schreef mspoez het volgende:
Ik vind het ook niet handig dat er geen slank in de tt staat. Moest net via Muis' historie ontdekken waar ik heen moest.
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:36 schreef P.F het volgende:
Op komt zooooo. Oki.?
Wie maakt een samenvatting?
Gaaaaf! Ik ben stiekem (okee niet zo heel stiekemquote:Op donderdag 9 april 2009 19:42 schreef mspoez het volgende:
Ik ga morgen naar de singalong JCSuperstar! Of had ik dat al verteld?
Oh, ik ook! Zenden ze de film dit jaar wel weer uit? Vorig jaar nietquote:Op donderdag 9 april 2009 19:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gaaaaf! Ik ben stiekem (okee niet zo heel stiekem) best wel fan van JCS
![]()
Vooral van de Judas-liedjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betraptquote:Op donderdag 9 april 2009 19:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik weet niet of ze JCS gaan uitzenden, ik luister voornamelijk de MP3tjes of kijk filmpjes op youtube![]()
Listen Jesus to the warning I give
Please remember that I want us to live!
But it's sad to see our chances
weakening with every hououououououourrrrr!
PF:Zeer bizar!
Ik wil me graag inschrijven, wat moet ik doen?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:38 schreef Viking84 het volgende:
Samenvatting:
Co zoekt een toyboy, geïnteresseerden kunnen zich melden bij ondergetekende die een voorselectie zal maken
Ermmm....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |