Dus de algemene mening die hier heerst is dat niemand vóór Sporting Limburg is. Maar dan toch roepen 'WIJ TEGEN IEDEREEN'quote:
Haha als dat zo is dan is dat inderdaad ook zeer hypocriet van hem. Ik mag Derksen wel, maar dat zou inderdaad nergens opslaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:54 schreef DarkShine het volgende:
Derksen neem ik niet serieus.
Hij zeikt over sentimentele Roda supporters maar blijft zelf weg bij zijn club, NEC, omdat ze naar zijn mening niet meer in het traditionele shirt spelen...
Ik voel een beste Johan aankomen hier om dit eens allemaal recht te zettenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:03 schreef Apekoek het volgende:
Ja sneu inderdaad, staat totaal haaks op zijn Sporting Limburg mening:
Meteen weer een grote waffelquote:Op donderdag 9 april 2009 23:28 schreef TuggsPandaFoundation het volgende:
AJAX sucks btw, volgend seizoen pakken we ze! Kutjoden.
Die kutjoden waren wel een van de weinige supportersgroeperingen die sympathie toonden voor Roda gedurende deze hele Sporting-soap, de rest van Nederland is Roda liever kwijt dan rijkquote:Op donderdag 9 april 2009 23:28 schreef TuggsPandaFoundation het volgende:
AJAX sucks btw, volgend seizoen pakken we ze! Kutjoden.
Inderdaad. Dat vond ik nogal behoorlijk sympathiek van de Ajacieden. Nog gedacht dat ik dat ooit nog eens van een Ajacied zou zeggenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:25 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Die kutjoden waren wel een van de weinige supportersgroeperingen die sympathie toonden voor Roda gedurende deze hele Sporting-soap, de rest van Nederland is Roda liever kwijt dan rijk
Zoals jij...bovendien, ook Sparta liet zien sympathie te hebben voor ons. Waarvoor bedankt, iedereen, ook Ajax.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:25 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Die kutjoden waren wel een van de weinige supportersgroeperingen die sympathie toonden voor Roda gedurende deze hele Sporting-soap, de rest van Nederland is Roda liever kwijt dan rijk
Dit zijn wel binnenstedelijke fusies he, dat is heel iets anders. Bovendien betreft dit ook nog eens een fusie tussen rivalen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jammer dat je er geen antwoord op wilt geven. Het lijkt dat je de feiten van Rapid naar Roda fusie heel normaal was, eigenlijk heb je nooit achter een op zich zelfs staande club gestaan want het was altijd al een fusie. Ik heb het slechts en alleen over het fusie aspect, niet over bestuursleden.
En nee ik ga niet naar die websites, mijn gevoel zegt dat daar ook stoeltjes vernielers tussen zitten. En dat keur ik gewoon weg niet goed, en ben bang dat inhoudelijke nette gesprekken er niet echt in zit.
Maar goed, in elk geval gefeli met de doorstart dan maar.
ik heb t ook jammer gevonden dat jullie de laatste jaren steeds door het oog van de naald gegaan zijnquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:49 schreef Emimich het volgende:
Oh, wat gun ik deze club toch de degradatie.
nee jij dan met je kutclub in je bakstenen legostadionquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:49 schreef Emimich het volgende:
Vitesse zegquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:49 schreef Emimich het volgende:
Ik zie het liever zo:quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:02 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Vitesse zegWat een non-club. Ik zal het in smiley's uitdrukken:
Ajax![]()
Roda![]()
Vitesse
Jammer, het was een wilde gok.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:10 schreef Emimich het volgende:
Ik sta helemaal niet voor Vitesse, proleten.
ok bedankt voor de bijdrage en nu opzouten uit dit Roda topic, tot in het pinkpop topic ofzoquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:02 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Vitesse zegWat een non-club. Ik zal het in smiley's uitdrukken:
Ajax![]()
Roda![]()
Vitesse
Hey hallo, je hebt het wel tegen Kirk...zolang hij zich inhoudt, vind ik het prima...quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
ok bedankt voor de bijdrage en nu opzouten uit dit Roda topic, tot in het pinkpop topic ofzo
Hey Internet Ultraquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
ok bedankt voor de bijdrage en nu opzouten uit dit Roda topic, tot in het pinkpop topic ofzo
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:28 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Hey Internet UltraAls ik nu niet opzout, krijg ik dan een virtueel klapstoeltje naar m'n hoofd?
Toetsenbordheld...quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:28 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Hey Internet UltraAls ik nu niet opzout, krijg ik dan een virtueel klapstoeltje naar m'n hoofd?
Omdat SL een belachelijk slecht uitgevoerd idee is.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kan iemand dat hier uitleggen? Waarom supporters wel massaal achter een oud fusie club gaan staan, maar ow wee wanneer er een nieuwe fusie komt?
Ach jongeling, zijn we dat niet allemaal een beetje?quote:
Ja.. nu kan het weerquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:43 schreef iehlaak het volgende:
Laten we het weer eens over de opstelling hebben
Castro
de Wree - De Fauw - Kah - de Jong
Delorge - Vormer - Meeuwis - Linssen
Oper - Cisse
Of Hadouir voor Linssen?
je probeert grappig te zijn maar je verwart het PLS met de Arena, daar hebben ze zulke bioscoopstoeltjes, precies goed voor theaterpubliekquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:28 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
denk dat t wel zoiets zal worden ja. Zie liever hadouir voor linssen maar aangezien we daar toch niet al te veel aan aanvallen gaan toekomen is dit idd beter. Of Hadouir voor Cisse...quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:43 schreef iehlaak het volgende:
Laten we het weer eens over de opstelling hebben
Castro
de Wree - De Fauw - Kah - de Jong
Delorge - Vormer - Meeuwis - Linssen
Oper - Cisse
Of Hadouir voor Linssen?
Ik maakte een stoeltjes gerelateerd foutje indeed, maar wat jij zegt klopt ook niet he... in de ArenA is het altijd gezelligquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
je probeert grappig te zijn maar je verwart het PLS met de Arena, daar hebben ze zulke bioscoopstoeltjes, precies goed voor theaterpubliek
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
je probeert grappig te zijn maar je verwart het PLS met de Arena, daar hebben ze zulke bioscoopstoeltjes, precies goed voor theaterpubliek
Ik vind Hadouir meer een speler als je beter dan je tegenstander bent en in vorm bent. Cisse is handig als je op de counter speelt en twee man wil bezighouden. De tegenstander heeft toch vaak het beeld dat Cisse kansen kan afmaken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
denk dat t wel zoiets zal worden ja. Zie liever hadouir voor linssen maar aangezien we daar toch niet al te veel aan aanvallen gaan toekomen is dit idd beter. Of Hadouir voor Cisse...
Vast wel. Roda heeft zo'n trouwe aanhang, dat het altijd uitverkocht huis is...quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zullen er voor komend jaar uberhaupt seizoenskaarten verkocht worden?
Wanneer dat dan? Ik heb dat er nog niet meegemaakt iig.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:11 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik maakte een stoeltjes gerelateerd foutje indeed, maar wat jij zegt klopt ook niet he... in de ArenA is het altijd gezellig
Het zal drukken worden dan bij Corruptingquote:Op zaterdag 11 april 2009 05:31 schreef blonchi het volgende:
[..]
Vast wel. Roda heeft zo'n trouwe aanhang, dat het altijd uitverkocht huis is...
Ik hoop niet dat Olaf vanavond onze stoeltjes gaat afbreken omdat zijn club dood is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:15 schreef Plato1980 het volgende:
Maar goed vanavond dus naar Enschede. Ik zit op de hoofdtribune, wie weet kom ik Olaf nog wel tegen voor een lekker glas bier en een goed gesprek.
Normaliter verwacht ik ook dat Twente wint, maar de club Roda heeft de afgelopen dagen wel een enorme boost gekregen. De supporters staan er weer echt achter en als dat enigszins overslaat op de spelers kan het een spannende wedstrijd worden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Olaf vanavond onze stoeltjes gaat afbreken omdat zijn club dood is.![]()
Maar goed, geweldig natuurlijk dat de fusie niet doorgaat. Roda is door dit hele gedoe op de één of andere manier voor mijn gevoel ineens een veel mooiere club geworden en ze mogen van mij dan ook wel in de Eredivisie blijven.
Alleen vanavond nog even geen punten voor jullie. Ik ben benieuwd hoe de spelers van Roda JC met dit alles omgaan. Tegen Ajax speelde Roda best goed, met een beetje steun van het publiek hadden jullie toen wel een punt kunnen pakken denk ik.Vanavond is die steun er weer niet, maar Twente mist een aantal belangrijke spelers. Superspannende wedstrijd dus. Voor beide clubs is de wedstrijd enorm belangrijk en ik denk/hoop toch op een 1-nulletje voor Twente vanavond.
toch netjes! we zien ons over een uurtje of 3!quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:39 schreef DarkShine het volgende:
Aldus Bakker zijn er 100/150 kaarten voor de autocombi verkocht. En dat zonder echte verkoop!
In zoiets kan ik me inderdaad goed vinden:quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:12 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou ook voor Cisse kiezen vandaag. Het valt immers niet te verwachten dat we de aanvallende partij zullen zijn en dan is Cisse in de counter heel bruikbaar en houdt hij in ieder geval twee verdedigers bezig. Daarnaast zou ik Janssen opstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |