Dus de algemene mening die hier heerst is dat niemand vóór Sporting Limburg is. Maar dan toch roepen 'WIJ TEGEN IEDEREEN'quote:
Haha als dat zo is dan is dat inderdaad ook zeer hypocriet van hem. Ik mag Derksen wel, maar dat zou inderdaad nergens opslaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:54 schreef DarkShine het volgende:
Derksen neem ik niet serieus.
Hij zeikt over sentimentele Roda supporters maar blijft zelf weg bij zijn club, NEC, omdat ze naar zijn mening niet meer in het traditionele shirt spelen...
Ik voel een beste Johan aankomen hier om dit eens allemaal recht te zettenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:03 schreef Apekoek het volgende:
Ja sneu inderdaad, staat totaal haaks op zijn Sporting Limburg mening:
Meteen weer een grote waffelquote:Op donderdag 9 april 2009 23:28 schreef TuggsPandaFoundation het volgende:
AJAX sucks btw, volgend seizoen pakken we ze! Kutjoden.
Die kutjoden waren wel een van de weinige supportersgroeperingen die sympathie toonden voor Roda gedurende deze hele Sporting-soap, de rest van Nederland is Roda liever kwijt dan rijkquote:Op donderdag 9 april 2009 23:28 schreef TuggsPandaFoundation het volgende:
AJAX sucks btw, volgend seizoen pakken we ze! Kutjoden.
Inderdaad. Dat vond ik nogal behoorlijk sympathiek van de Ajacieden. Nog gedacht dat ik dat ooit nog eens van een Ajacied zou zeggenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:25 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Die kutjoden waren wel een van de weinige supportersgroeperingen die sympathie toonden voor Roda gedurende deze hele Sporting-soap, de rest van Nederland is Roda liever kwijt dan rijk
Zoals jij...bovendien, ook Sparta liet zien sympathie te hebben voor ons. Waarvoor bedankt, iedereen, ook Ajax.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:25 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Die kutjoden waren wel een van de weinige supportersgroeperingen die sympathie toonden voor Roda gedurende deze hele Sporting-soap, de rest van Nederland is Roda liever kwijt dan rijk
Dit zijn wel binnenstedelijke fusies he, dat is heel iets anders. Bovendien betreft dit ook nog eens een fusie tussen rivalen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jammer dat je er geen antwoord op wilt geven. Het lijkt dat je de feiten van Rapid naar Roda fusie heel normaal was, eigenlijk heb je nooit achter een op zich zelfs staande club gestaan want het was altijd al een fusie. Ik heb het slechts en alleen over het fusie aspect, niet over bestuursleden.
En nee ik ga niet naar die websites, mijn gevoel zegt dat daar ook stoeltjes vernielers tussen zitten. En dat keur ik gewoon weg niet goed, en ben bang dat inhoudelijke nette gesprekken er niet echt in zit.
Maar goed, in elk geval gefeli met de doorstart dan maar.
ik heb t ook jammer gevonden dat jullie de laatste jaren steeds door het oog van de naald gegaan zijnquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:49 schreef Emimich het volgende:
Oh, wat gun ik deze club toch de degradatie.
nee jij dan met je kutclub in je bakstenen legostadionquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:49 schreef Emimich het volgende:
Vitesse zegquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:49 schreef Emimich het volgende:
Ik zie het liever zo:quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:02 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Vitesse zegWat een non-club. Ik zal het in smiley's uitdrukken:
Ajax![]()
Roda![]()
Vitesse
Jammer, het was een wilde gok.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:10 schreef Emimich het volgende:
Ik sta helemaal niet voor Vitesse, proleten.
ok bedankt voor de bijdrage en nu opzouten uit dit Roda topic, tot in het pinkpop topic ofzoquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:02 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Vitesse zegWat een non-club. Ik zal het in smiley's uitdrukken:
Ajax![]()
Roda![]()
Vitesse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |