Nee. Het ligt toch iets genuanceerder.quote:Op maandag 20 april 2009 05:24 schreef RD4 het volgende:
[..]
Dus Delorge is een goede voetballer en daarom pakt Addo kaarten en als Addo kaarten pakt gaat Delorge beter voetballen zodat Addo nog meer kaarten pakt en Delorge die dan weer beter gaat voetballen? Zo zie jij het?
Ik denk dat je je toch eens moet verdiepen in de hedendaagse taal en de betekenis eens moeten laten uitleggen door een capabele leraar van de term 'vicieuze cirkel'.
15 Roda JCquote:Op zondag 19 april 2009 20:18 schreef Schimpie het volgende:
Zaterdag volle bak? Als we dan verliezen is het gedaan maar ik heb er wel vertrouwen in.
Waar mag ik tekenen?quote:Op maandag 20 april 2009 11:41 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
15 Roda JC
16 ADO Den Haag
17 FC Volendam
18 De Graafschap
Dat lijkt mij gezien de programma's die deze clubs nog voor de boeg hebben en de vorm waar ze op dit moment in steken de eindstand te gaan worden.
Overigens mag ADO ook wel laatste worden en Volendam en De Graafschap er via de playoffs in blijven, leuke clubs.
Kirk is wat mij betreft de baas aller bazen. Maar volgens mij wilt hij ook onze weddenschap niet verliezen. Inderdaad, ADO mag eruit, maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 20 april 2009 11:41 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
15 Roda JC
16 ADO Den Haag
17 FC Volendam
18 De Graafschap
Dat lijkt mij gezien de programma's die deze clubs nog voor de boeg hebben en de vorm waar ze op dit moment in steken de eindstand te gaan worden.
Overigens mag ADO ook wel laatste worden en Volendam en De Graafschap er via de playoffs in blijven, leuke clubs.
bibberdebibber de komende wekenquote:De stand:
14 Sparta 31 8 6 17 30 41 - 65
15 ADO Den Haag 31 7 7 17 28 34 - 52
16 FC Volendam 31 7 6 18 27 35 - 63
17 Roda JC 31 6 8 17 26 34 - 54
18 De Graafschap 31 6 7 18 25 21 - 56
Speelronde 32:
vr 24/4 Sparta Rotterdam - De Graafschap 20.45
za 25/4 Roda JC - FC Volendam 18.45
zo 26/4 ADO Den Haag - Feyenoord 12.30
Speelronde 33:
zo 3/5 Roda JC - Willem II 14.30
zo 3/5 FC Volendam - FC Groningen 14.30
zo 3/5 Sparta Rotterdam - Ajax 14.30
zo 3/5 NAC Breda - De Graafschap 14.30
zo 3/5 SC Heerenveen - ADO Den Haag 14.30
Speelronde 34:
zo 10/5 Feyenoord - Roda JC 14.30
zo 10/5 De Graafschap - FC Volendam 14.30
zo 10/5 ADO Den Haag - Vitesse 14.30
zo 10/5 NEC - Sparta Rotterdam 14.30
wat geweldig zou het zijn als Feyenoord volgend seizoen alweer 10de staatquote:Op maandag 20 april 2009 12:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat geweldig zou het zijn als Feyenoord Roda er in de laatste speelronde keihard uit trapt
Volendam en Willem II-thuis dus. Win je twee keer dan ben je 15e, win je één keer dan ben je 16e of 17e denk ik. Win je ze beiden niet dan ben je zwaar genaaid.quote:Op maandag 20 april 2009 12:24 schreef planethugo het volgende:
[..]
bibberdebibber de komende weken![]()
6 punten zijn een absolute MUST
het doelsaldo met ado zal ook weleens belangrijk kunnen worden. Kut dat we de laatste wedstrijd alweer uit naar feyenoord moeten
Je moet beide thuiswedstrijden winnen, en win je van Volendam, dan komt dat ook wel goed denk ik. Zo niet, dan gaan we het ook tegen Willem II moeilijk krijgen. Laten we die Platje maar zijn knieschijven verneuken, liefst met geel i.p.v. rood. Want dat is een soort van Hooijdonk-syndroom geworden voor Roda, die Melvin.quote:Op maandag 20 april 2009 12:31 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Volendam en Willem II-thuis dus. Win je twee keer dan ben je 15e, win je één keer dan ben je 16e of 17e denk ik. Win je ze beiden niet dan ben je zwaar genaaid.
en hoe komt dat zo, nog stress geweest op de terugreis?quote:Op maandag 20 april 2009 17:43 schreef DarkShine het volgende:
Ik vermoed dat Rodajcfans nu achter gaat liggen met het nieuws, ik verwijs jullie dan ook naar:
http://rodajc.headliner.nl/
Ikzelf heb na zaterdag namelijk per direct mijn lidmaatschap opgezegt en ben gestopt als webmaster van rodajcfans (de meeste updates kwamen van mij)...
Spreek me zaterdag in de KO maar aan, leg ik het je wel uitquote:Op maandag 20 april 2009 17:50 schreef planethugo het volgende:
[..]
en hoe komt dat zo, nog stress geweest op de terugreis?
dat wordt dan de week erna. Ben er zaterdag helaas niet bijquote:Op maandag 20 april 2009 17:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Spreek me zaterdag in de KO maar aan, leg ik het je wel uit
anders internet cafe zoeken en via eredivisielive.nl 5 euro betalenquote:Op maandag 20 april 2009 18:12 schreef Professional het volgende:
Word wel een gezellig weekendje Zweden, misschien dat we nog ergens een bar vinden waar Roda op kan staan.
Die jou vervolgens zegt dat je niet in Nederland zit en je dus niet laat kijken...quote:Op maandag 20 april 2009 19:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
anders internet cafe zoeken en via eredivisielive.nl 5 euro betalen
Voorbarige conclusie, koempelemaan...quote:Op maandag 20 april 2009 05:24 schreef RD4 het volgende:
[..]
Dus Delorge is een goede voetballer en daarom pakt Addo kaarten en als Addo kaarten pakt gaat Delorge beter voetballen zodat Addo nog meer kaarten pakt en Delorge die dan weer beter gaat voetballen? Zo zie jij het?
Ik denk dat je je toch eens moet verdiepen in de hedendaagse taal en de betekenis eens moeten laten uitleggen door een capabele leraar van de term 'vicieuze cirkel'.
Bannier is een pier die een hekel aan Roda heeft, die man had al jaren geleden een stadionverbod moeten krijgen. Wat mij betreft volgt dat nu direct en Rob Sporken mag er ook eentje krijgen.quote:Op maandag 20 april 2009 21:59 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Bannier beweerde afgelopen zaterdag dat er maar 200 supporters mee waren.
quote:Sergio ongelukkig bij Sivasspor
REACTIE ‘Zo snel mogelijk naar Nederland’
Voormalig Roda JC-speler Sergio (foto) voelt zich doodongelukkig bij het Turkse Sivasspor.
De Braziliaanse middenvelder komt weinig tot niet aan spelen toe bij de verrassende koploper in de Turkse competitie, waar hij aan het einde van dit seizoen transfervrij mag vertrekken.
De 28-jarige Sergio verklaart niet lekker in zijn vel te zitten. „Ik ben topfit, maar speel bijna nooit. Ik ga sowieso weg bij Sivasspor. Het wordt tijd dat ik aan het voetballen kom. Mijn familie en ik willen zo snel mogelijk terug naar Nederland.
Ik hoop daar op korte termijn een nieuwe club te vinden, waarna ik nog een jaar of zeven denk te kunnen voetballen.” Volgens Kees Ploegsma jr., zaakwaarnemer van Sergio, hebben FC Twente en NAC Breda interesse getoond. „Ze hebben mij laten weten Sergio een interessante speler te vinden. Op dit moment hikken de twee clubs nog tegen zijn hoge salaris aan, omdat hij inmiddels weer een speler is geworden van buiten de EU. We gaan dit proberen op te lossen.”
Bron: Limburgs Dagblad & Dagblad de Limburger
excusez, je hebt gelijk...quote:Op maandag 20 april 2009 21:49 schreef blonchi het volgende:
[..]
Voorbarige conclusie, koempelemaan...
Maar toch, ik zal trachten wat duidelijker over te komen:
Ik doelde op een blunderend beleid van de club die jij met zoveel verve aanhangt.
Het komt wel eens voor dat de ene blunder de ander opvolgt. En bij Roda lijkt dat momenteel schering en inslag.
Voilà: Vicieuze cirkel.
Hij had gelijk als hij had vermeld dat Sporting Limburg door een opeenstapeling van blunders niet van de grond kwam.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:30 schreef Che1984 het volgende:
Is er een clubcardverplcihting aankomende zaterdag?
Volgens mij 1 kaart per cc en 4 kaarten per scc.quote:En zo ja, hoeveel kaarten kun je op een clubcard krijgen? WIl graag gaan met een groep!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |