Sad is dat, al die haast tegenwoordig.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen gaan hier nog rennen voor een tram, als er 2 minuten later de volgende aan komt
Zou je de hele dag met jezelf spelen zekerquote:Op donderdag 9 april 2009 16:10 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik wou dat ik liiszle was. Dan was ik gewoon 19 EN had ik borsten
Nou zegquote:
bier en tieten en voor NG baapquote:Op donderdag 9 april 2009 16:12 schreef Cybey het volgende:
Geef eens even een mooi thema. Kan ik edit doen voordat ik naar huis ga
G'day, BT!quote:
Weinig verschil met nu...quote:Op donderdag 9 april 2009 16:12 schreef BobbyB het volgende:
Zou je de hele dag met jezelf spelen zeker
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou je de hele dag met jezelf spelen zeker
als in; geen grijs erin ofzo?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja de hele foto zwart wit, niet gedeelten zwart wit.
Randstadquote:Op donderdag 9 april 2009 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sad is dat, al die haast tegenwoordig.
Bejaarden mogen ze uit het openbaar vervoer filteren.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Randstad![]()
Probeer maar eens normaal in te stappen, zonder door bejaarden met stres omver gelopen te worden...wtf.
Mensen die willen 'onthaasten'quote:Op donderdag 9 april 2009 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sad is dat, al die haast tegenwoordig.
Ik was de hele middag de My super sweet sixteen marathon aan het kijkenquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als in; geen grijs erin ofzo?
die van mij doet gewoon dit
[ afbeelding ]
Bobby doet stom.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was de hele middag de My super sweet sixteen marathon aan het kijkennadat ik uit bed kwam rollen om 1 uur
!
Hoe is jullie dag?
Qftquote:Op donderdag 9 april 2009 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bejaarden mogen ze uit het openbaar vervoer filteren.
Je bent zelf stom.quote:
Als je gaat rennen voor de tram, terwijl twee minuten later de volgende komt, ben je een no0b.quote:
ah gesnopen, ik had om dat om me heen stuk gelezenquote:Op donderdag 9 april 2009 16:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je een kleurenfoto hebt van een kroket, en je wil alles zwart wit behalve de kroket, dan moet je dat bewerken. Tenminste mijn camera kan of alles incl. kroket zwart wit of alles kleur.
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was de hele middag de My super sweet sixteen marathon aan het kijkennadat ik uit bed kwam rollen om 1 uur
!
Krentenbol is irritant.quote:Hoe is jullie dag?
Hey, look. It is mister quotefail.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 9 april 2009 16:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben de lucky luck onder de centroal zetters.
[/quoteLucky luck?![]()
Hoe schrijf je dan dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 9 april 2009 16:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben de lucky luck onder de centroal zetters.
[/quoteLucky luck?![]()
handigquote:Op donderdag 9 april 2009 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ziekenhuizen met onmogelijke openingstijden...![]()
Wij zijn geopend vanaf 11.00 - 14.00 en van 15.00 tot 16.00
Lucky Lukequote:
quote:
Uiteraard bel ik net om 16.15...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |