Sad is dat, al die haast tegenwoordig.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen gaan hier nog rennen voor een tram, als er 2 minuten later de volgende aan komt
Zou je de hele dag met jezelf spelen zekerquote:Op donderdag 9 april 2009 16:10 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik wou dat ik liiszle was. Dan was ik gewoon 19 EN had ik borsten
Nou zegquote:
bier en tieten en voor NG baapquote:Op donderdag 9 april 2009 16:12 schreef Cybey het volgende:
Geef eens even een mooi thema. Kan ik edit doen voordat ik naar huis ga
G'day, BT!quote:
Weinig verschil met nu...quote:Op donderdag 9 april 2009 16:12 schreef BobbyB het volgende:
Zou je de hele dag met jezelf spelen zeker
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou je de hele dag met jezelf spelen zeker
als in; geen grijs erin ofzo?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja de hele foto zwart wit, niet gedeelten zwart wit.
Randstadquote:Op donderdag 9 april 2009 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sad is dat, al die haast tegenwoordig.
Bejaarden mogen ze uit het openbaar vervoer filteren.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Randstad![]()
Probeer maar eens normaal in te stappen, zonder door bejaarden met stres omver gelopen te worden...wtf.
Mensen die willen 'onthaasten'quote:Op donderdag 9 april 2009 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sad is dat, al die haast tegenwoordig.
Ik was de hele middag de My super sweet sixteen marathon aan het kijkenquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als in; geen grijs erin ofzo?
die van mij doet gewoon dit
[ afbeelding ]
Bobby doet stom.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was de hele middag de My super sweet sixteen marathon aan het kijkennadat ik uit bed kwam rollen om 1 uur
!
Hoe is jullie dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |