--> www.gay.nlquote:Op donderdag 9 april 2009 15:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Blijven zonder die tietenheader kan dat ook?
Ik nog klikken ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik nog klikken ook
-->SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: ik faal![]()
quote:
Hoe komen we daarachter?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:49 schreef ursel het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de verhouding zijn tussen deze templates, hoeveel users de bagger hebben en hoeveel de silver..
Check mijn postgeschiedenis..quote:Op donderdag 9 april 2009 16:04 schreef ursel het volgende:
Waar staat dat trouwens dat silver weg gaat??
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:04 schreef ursel het volgende:
Waar staat dat trouwens dat silver weg gaat??
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:30 schreef Danny het volgende:
Overigens zal binnen ongeveer twee maanden (als alles goed gaat) de nieuwe layout af zijn. op dat moment vervallen de volgende layouts volledig:
- fokforum_dark
- fokforum_light
- foksilver
- baggerlayout
alles behalve silverquote:
IDD. en dat die balk overloopt in de post is ook lelijk (die tijd balk etc.)quote:Op donderdag 9 april 2009 16:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Maargoed alles gaat dus weg i.v.m. een nieuwe layout.
Ik gebruik nu ook Silver omdat bagger gewoon lelijk en onoverzichtelijk is.
Ik ook.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Silver al sinds ik op FOK! kwam
Da's langquote:
Ja, ik weet ook niet of het waar is, maar ik wilde even mee dramatisch doen en ik kan me de vorige lay-out dan niet herinneren.quote:
Ja, maar jij bent dan ook een noob. Ik zat hier bijna een maand eerder dan jij.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
Er is volgens mij geen lay-out voor Silver geweest. In elk geval niet sinds dat ik hier ben.
Kloptquote:Op donderdag 9 april 2009 17:05 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook een noob. Ik zat hier bijna een maand eerder dan jij.
Newbeequote:Op donderdag 9 april 2009 17:05 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook een noob. Ik zat hier bijna een maand eerder dan jij.
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:02 schreef Fipomacher het volgende:
Uit protest ga ik nu m'n layout op silver zetten, ook al was ik al gewend geraakt aan bagger.
Al die irritante functies hoef ik niet in m'n oude vertrouwde silver, die had ik op bagger toch allemaal al uitgevinkt. Silver is gewoon veel overzichtelijker zonder te veel poespas daarom is ie zo goed.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:34 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb er geen last van, ik vind het wel fijn om zo nu en dan eens van layout te kunnen wisselen.
Maar goed, de zeikerds die vinden dat nieuwe functies 5 keer moeten worden toegevoegd in de andere layouts.... Nee.
En ik weet waar alles zit enzo..quote:Op donderdag 9 april 2009 18:36 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Al die irritante functies hoef ik niet in m'n oude vertrouwde silver, die had ik op bagger toch allemaal al uitgevinkt. Silver is gewoon veel overzichtelijker zonder te veel poespas daarom is ie zo goed.
QFTquote:Op donderdag 9 april 2009 18:36 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Al die irritante functies hoef ik niet in m'n oude vertrouwde silver, die had ik op bagger toch allemaal al uitgevinkt. Silver is gewoon veel overzichtelijker zonder te veel poespas daarom is ie zo goed.
Alles draait om geld tegenwoordig.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:34 schreef PallominnoX het volgende:
Mensen dwingen om een layout te kiezen is een beetje jammer. Maar wel begrijpelijk aangezien in die nieuwe layout meer reclame, dus inkomsten, zullen komen.
Nieuw betekent nog niet altijd vooruitgang.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:29 schreef remlof het volgende:
Silver
Jullie kijken ook nog naar een zwart/wit tv?
Jij luistert alleen naar muziek dat dit jaar is uitgebracht? Zelfde onlogische vergelijkingquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:29 schreef remlof het volgende:
Silver
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:29 schreef remlof het volgende:
Silver
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:37 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Jij luistert alleen naar muziek dat dit jaar is uitgebracht? Zelfde onlogische vergelijking
De bagger-layout is de nieuwe CDI-speler.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:29 schreef remlof het volgende:
Silver
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:57 schreef Pool het volgende:
[..]
De bagger-layout is de nieuwe CDI-speler.
Ultimate GMTA dit. Ik las de post van remlof en wilde exact dezelfde vergelijking maken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:57 schreef Pool het volgende:
[..]
De bagger-layout is de nieuwe CDI-speler.
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:41 schreef Emimich het volgende:
Godverdomme man, Silver moet blijven.
Als je dat doet ben ik de eerste die hem van je koopt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:52 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Alles draait om geld tegenwoordig.![]()
Misschien kijken of ik een tooltje kan bouwen wat alles Bagger omzet naar foksilver en dat voor grof geld gaan verkopen.![]()
Verkopen zal ik dus niet doen (ik wil ook niet nog eens users naaien), maar lijkt me wel fun om zo'n online tool te bouwen, just for the lulz.quote:Op zondag 12 april 2009 04:13 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Als je dat doet ben ik de eerste die hem van je koopt.![]()
Dwingen houd ik niet zo van
+1. Post van de dagquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:35 schreef Dutchguy het volgende:
Blijven zonder tietenheader.
Oh ja sorry jij werkt natuurlijk niet. Nou kijk het staat niet echt netjes als je steeds 2 tieten met tepels bovenin beeld hebt op het kantoor.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:32 schreef Fir3fly het volgende:
Blijven aub. Die baggerlayout is ook echt bagger. Ik heb het nooit langer dan 3 week volgehouden voordat ik weer terug ging naar silver.
Moraalridderquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
Je moet ook helemaal niet fokken op je werk
quote:
14.gifkikkerquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je ouders hadden je niet moeten verwekken. Waarheid
dmv Greasemonkey?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef SharQueDo het volgende:
Wehehe, men is al druk bezig met een online Bagger -> Foksilver converter tooltje.![]()
![]()
Sssstquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef SharQueDo het volgende:
Wehehe, men is al druk bezig met een online Bagger -> Foksilver converter tooltje.![]()
![]()
quote:
Bagger -> Silver heeft weinig nut als Bagger ook verdwijnt natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef SharQueDo het volgende:
![]()
Bagger oud wordt >> bagger nieuwquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Bagger -> Silver heeft weinig nut als Bagger ook verdwijnt natuurlijk.
Bagger wordt 'de' (en tevens enige) standaardlayout.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Bagger -> Silver heeft weinig nut als Bagger ook verdwijnt natuurlijk.
Toch wel nog aangepast en niet de huidige bagger versie?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:13 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Bagger wordt 'de' (en tevens enige) standaardlayout.
idd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:50 schreef IJsbergsla het volgende:
Ik heb FOK!Silver maar weer aan gezet, al die banners door het forum zelf heen zijn zwaar irritant
Voel aan je hoofd. Uitroeptekenquote:Op maandag 20 april 2009 00:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Silver mag van mij weg. Uitroepteken
Kost ekstra ontwikkelingstijd en dat is schaars.quote:Op maandag 20 april 2009 01:42 schreef PallominnoX het volgende:
Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat je iets dat werkt, silver in dit geval dus, zou verwijderen en vervangen voor een nieuwe layout, waarvan we niet eens weten of we hem fijn vinden. Waarom niet gewoon de keuze tussen die 2? Of zelfs alle andere lay outs..
Silver behouden kost ekstra ontwikkelingstijd? Leg uut.quote:Op maandag 20 april 2009 09:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kost ekstra ontwikkelingstijd en dat is schaars.
Ik snap Danny wel, maar ben niet blij met de beslissing.
Als er onderliggende dingen aangepast worden, moet silver ook aangepst worden, anders werkt de hele boel niet meer.quote:Op maandag 20 april 2009 09:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Silver behouden kost ekstra ontwikkelingstijd? Leg uut.
Daar wordt die jongen toch voor betaald door al die abootjes? Ik vind het knap als hij iets tegen de zin van de meerderheid van de community doet.quote:Op maandag 20 april 2009 10:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als er onderliggende dingen aangepast worden, moet silver ook aangepst worden, anders werkt de hele boel niet meer.
Ik heb geen abo. En die max 100 mensen in dit topic kan je ook niet echt een meerderheid noemen.quote:Op maandag 20 april 2009 10:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Daar wordt die jongen toch voor betaald door al die abootjes? Ik vind het knap als hij iets tegen de zin van de meerderheid van de community doet.
Jij bent representatief voor dit hele forum? Maar goed volgens mij liep het wel lekker met de abo's.quote:Op maandag 20 april 2009 10:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb geen abo. En die max 100 mensen in dit topic kan je ook niet echt een meerderheid noemen.
Hoeveel grote fora en websites ken jij waarbij je kan kiezen voor de layout?quote:Op maandag 20 april 2009 10:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Daar wordt die jongen toch voor betaald door al die abootjes? Ik vind het knap als hij iets tegen de zin van de meerderheid van de community doet.
Ook alleen maar omdat er iets te winnen viel, wat volgens mij ook een dikke hoax was.quote:Op maandag 20 april 2009 10:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij bent representatief voor dit hele forum? Maar goed volgens mij liep het wel lekker met de abo's.
Ik ook niet, maar daar staan wel printscreens van de nieuwe layoutquote:Op maandag 20 april 2009 00:28 schreef Fogel het volgende:
Ik doen niet aan twitter.
Ja.quote:Op zondag 26 april 2009 19:49 schreef Leeuwinneke het volgende:
Ziet er gelikt uit. Blijft je je abbo wel houden als die nieuwe layout er is ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |