idd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:50 schreef IJsbergsla het volgende:
Ik heb FOK!Silver maar weer aan gezet, al die banners door het forum zelf heen zijn zwaar irritant
Voel aan je hoofd. Uitroeptekenquote:Op maandag 20 april 2009 00:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Silver mag van mij weg. Uitroepteken
Kost ekstra ontwikkelingstijd en dat is schaars.quote:Op maandag 20 april 2009 01:42 schreef PallominnoX het volgende:
Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat je iets dat werkt, silver in dit geval dus, zou verwijderen en vervangen voor een nieuwe layout, waarvan we niet eens weten of we hem fijn vinden. Waarom niet gewoon de keuze tussen die 2? Of zelfs alle andere lay outs..
Silver behouden kost ekstra ontwikkelingstijd? Leg uut.quote:Op maandag 20 april 2009 09:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kost ekstra ontwikkelingstijd en dat is schaars.
Ik snap Danny wel, maar ben niet blij met de beslissing.
Als er onderliggende dingen aangepast worden, moet silver ook aangepst worden, anders werkt de hele boel niet meer.quote:Op maandag 20 april 2009 09:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Silver behouden kost ekstra ontwikkelingstijd? Leg uut.
Daar wordt die jongen toch voor betaald door al die abootjes? Ik vind het knap als hij iets tegen de zin van de meerderheid van de community doet.quote:Op maandag 20 april 2009 10:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als er onderliggende dingen aangepast worden, moet silver ook aangepst worden, anders werkt de hele boel niet meer.
Ik heb geen abo. En die max 100 mensen in dit topic kan je ook niet echt een meerderheid noemen.quote:Op maandag 20 april 2009 10:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Daar wordt die jongen toch voor betaald door al die abootjes? Ik vind het knap als hij iets tegen de zin van de meerderheid van de community doet.
Jij bent representatief voor dit hele forum? Maar goed volgens mij liep het wel lekker met de abo's.quote:Op maandag 20 april 2009 10:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb geen abo. En die max 100 mensen in dit topic kan je ook niet echt een meerderheid noemen.
Hoeveel grote fora en websites ken jij waarbij je kan kiezen voor de layout?quote:Op maandag 20 april 2009 10:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Daar wordt die jongen toch voor betaald door al die abootjes? Ik vind het knap als hij iets tegen de zin van de meerderheid van de community doet.
Ook alleen maar omdat er iets te winnen viel, wat volgens mij ook een dikke hoax was.quote:Op maandag 20 april 2009 10:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij bent representatief voor dit hele forum? Maar goed volgens mij liep het wel lekker met de abo's.
Ik ook niet, maar daar staan wel printscreens van de nieuwe layoutquote:Op maandag 20 april 2009 00:28 schreef Fogel het volgende:
Ik doen niet aan twitter.
Ja.quote:Op zondag 26 april 2009 19:49 schreef Leeuwinneke het volgende:
Ziet er gelikt uit. Blijft je je abbo wel houden als die nieuwe layout er is ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |