--> www.gay.nlquote:Op donderdag 9 april 2009 15:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Blijven zonder die tietenheader kan dat ook?
Ik nog klikken ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik nog klikken ook
-->SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: ik faal![]()
quote:
Hoe komen we daarachter?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:49 schreef ursel het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de verhouding zijn tussen deze templates, hoeveel users de bagger hebben en hoeveel de silver..
Check mijn postgeschiedenis..quote:Op donderdag 9 april 2009 16:04 schreef ursel het volgende:
Waar staat dat trouwens dat silver weg gaat??
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:04 schreef ursel het volgende:
Waar staat dat trouwens dat silver weg gaat??
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:30 schreef Danny het volgende:
Overigens zal binnen ongeveer twee maanden (als alles goed gaat) de nieuwe layout af zijn. op dat moment vervallen de volgende layouts volledig:
- fokforum_dark
- fokforum_light
- foksilver
- baggerlayout
alles behalve silverquote:
IDD. en dat die balk overloopt in de post is ook lelijk (die tijd balk etc.)quote:Op donderdag 9 april 2009 16:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Maargoed alles gaat dus weg i.v.m. een nieuwe layout.
Ik gebruik nu ook Silver omdat bagger gewoon lelijk en onoverzichtelijk is.
Ik ook.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Silver al sinds ik op FOK! kwam
Da's langquote:
Ja, ik weet ook niet of het waar is, maar ik wilde even mee dramatisch doen en ik kan me de vorige lay-out dan niet herinneren.quote:
Ja, maar jij bent dan ook een noob. Ik zat hier bijna een maand eerder dan jij.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
Er is volgens mij geen lay-out voor Silver geweest. In elk geval niet sinds dat ik hier ben.
Kloptquote:Op donderdag 9 april 2009 17:05 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook een noob. Ik zat hier bijna een maand eerder dan jij.
Newbeequote:Op donderdag 9 april 2009 17:05 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook een noob. Ik zat hier bijna een maand eerder dan jij.
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:02 schreef Fipomacher het volgende:
Uit protest ga ik nu m'n layout op silver zetten, ook al was ik al gewend geraakt aan bagger.
Al die irritante functies hoef ik niet in m'n oude vertrouwde silver, die had ik op bagger toch allemaal al uitgevinkt. Silver is gewoon veel overzichtelijker zonder te veel poespas daarom is ie zo goed.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:34 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb er geen last van, ik vind het wel fijn om zo nu en dan eens van layout te kunnen wisselen.
Maar goed, de zeikerds die vinden dat nieuwe functies 5 keer moeten worden toegevoegd in de andere layouts.... Nee.
En ik weet waar alles zit enzo..quote:Op donderdag 9 april 2009 18:36 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Al die irritante functies hoef ik niet in m'n oude vertrouwde silver, die had ik op bagger toch allemaal al uitgevinkt. Silver is gewoon veel overzichtelijker zonder te veel poespas daarom is ie zo goed.
QFTquote:Op donderdag 9 april 2009 18:36 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Al die irritante functies hoef ik niet in m'n oude vertrouwde silver, die had ik op bagger toch allemaal al uitgevinkt. Silver is gewoon veel overzichtelijker zonder te veel poespas daarom is ie zo goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |