Omdat het leuk is om in de huid van een ander te kruipenquote:
ja homo's vinden het fijn om in een ander te kruipenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Omdat het leuk is om in de huid van een ander te kruipen
Niet alleen homo's.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja homo's vinden het fijn om in een ander te kruipen
Wou ik net zeggenquote:
veel plezier in zwollywoodquote:Op donderdag 9 april 2009 13:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wou ik net zeggen![]()
Ik ben naar Zwolleveel plezier met het nadoen van hetero's
Uitspoelen heet dat toch?quote:
Heb wel gereageerd jaquote:Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij nog terug gereageerd naar Endemol om een gay versie van Daten in het donker ?
ja die zijn nu natuurlijk heul druk om alles te regelen voor de grote dagquote:
Nee Winston is te zeer een brave hockeybal.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan aan Winston in plaats van aan Renate gaan voelen ?
Ow da's al snel!quote:
vanwege achtergrond ?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Winston is te zeer een brave hockeybal.
Meer iets voor MisterO.
Ja heel het topic staat bij de uitgang van de stopera klaar om in plaats van rijst met dildo's en ander leuks te gooienquote:Op donderdag 9 april 2009 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow da's al snel!
Gaan we partycrashen?x
Ja die gaat de Grote Fout makenquote:
Dus nou hèdde gullie dur helemaol gènne loate vlieguh ?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:26 schreef Ang3l het volgende:
Ow.... bel ik os mam op om te vroage hoe loat of da we zondag gan vliege.... is os pap vergete nar da vliegeld te belle! Dus nou kenne we zondag hullemoal nie vliege! Ja os pap die haj 'n vliegcursus gekrege veur zunne verjoardag en dan mocchte os mam en ik op de achteerbank meejvliege!
Ik ook. I'm just a supercalifragile piece of fucked up a la I need a spoonfull of something fast!!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ahw.
Ik haat mensen die succes hebben.
Da doe'k noit!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus nou hèdde gullie dur helemaol gènne loate vlieguh ?
toch wel, die zat vroeger in uden in het pand van Esprit/edcquote:Op donderdag 9 april 2009 14:28 schreef Ang3l het volgende:
Ow, wehehehe, ik ben er achter gekomen dat ons mam ook kledingmodel is geweest
Runss in the family!Voor Witteveen (niet dat iemand dat wat zegt)
net als Akeem, king of Zamunde ?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da doe'k noit!
Ik schijt alleen roseblajkes!
Bitch, u know shittttttttttttttttttquote:
And you DON'T now shitt, because shit's when the ass is down, not up.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Bitch, u know shitttttttttttttttttt
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And you DON'T now shitt, because shit's when the ass is down, not up.
Tuurlijk heb ik die gezienquote:Op donderdag 9 april 2009 15:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
je hebt zeker nooit 2girls1cup gezien. Alles is mogelijk, popje
Nee, ik heb niet aan die jongens gezeten.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:14 schreef Stroekie het volgende:
@ Mieke
Heb je via Elize nou ook al eens aan die jongen(s) van Di-rect mogen zitten ?
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik die gezien![]()
Doet die gast van je dat ook voor je op de cam?
The Unbrella Academy wordt verfilmdquote:Op donderdag 9 april 2009 15:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ruby Wax is grappig...
Nederlandse beroemdheden zijn NIET grappig...
Hans Teeuwen is zo ongrappig dat het pijn doet.
I know you like it and recommended it to mequote:Op donderdag 9 april 2009 15:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
Don't even dare try to pretend you know something about the Umbrella Academy!
Pssshhhh!!! And why not??quote:Op donderdag 9 april 2009 15:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
Honey, you can play your Malkavian Drag Queen in some other chronicle, 'cause it ain't happening in mine.
Bon Bon is dan weer niet geliefd bij de storyteller.quote:Bon Bon vind polo-bal niet aardig.
Dat, en Malkavians zijn figuren die het op het sociale vlak nogal moeilijk gaan krijgen.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Pssshhhh!!! And why not??
O ja, jij wil weer dat de alom geliefde playboy Noell wakker wordt
Storyteller vind Polo-bal ook niet aardig, en die was ook behoorlijk buiten het spel gehouden, net als onze grote lelijke vriend.quote:Bon Bon is dan weer niet geliefd bij de storyteller.
Hij heeft hem gister ook best wel buiten het spel gehouden, niet?
Oh mijn god, ben jij met polo-bal naar bed geweest!quote:O, en polo-bal was more than happy om in mijn bed te gana liggen als jou dat geld zou kosten
Ach, op zich is het wel leuk om mijn first character ever... nee wqcht da's niet waar, Dyllan Marchaud... nou ja, om mijn first character met jullie af te stoffenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dat, en Malkavians zijn figuren die het op het sociale vlak nogal moeilijk gaan krijgen.![]()
ST vind PB wel een stuk fijner om mee te werken dan BB. En hij vond, neet als ik, PB de laatste 22 weken uiterst behulpzaam en minder arrogant met dingen. Echt... what's up with that?quote:[..]
Storyteller vind Polo-bal ook niet aardig, en die was ook behoorlijk buiten het spel gehouden, net als onze grote lelijke vriend.
Neeeeeheeeeeeeeeeeej!quote:[..]
Oh mijn god, ben jij met polo-bal naar bed geweest!
Iedereen, iedereen, in het vorige topic staat een foto van Stephan's laatste verovering! Van goede smaak kunnen we hem niet betichten na deze bekentenis!
You might actually need it in the upcoming chronicle. Je mag van mij Noell opnieuw invullen, maar qua persoonlijkheid is het altijd grappig als hij terugkomt. Hij is een van de weinige die het hele gebeuren heeft overleeft zonder een bloodhunt.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Ach, op zich is het wel leuk om mijn first character ever... nee wqcht da's niet waar, Dyllan Marchaud... nou ja, om mijn first character met jullie af te stoffenDie was wel niet zo heel goed opgebouwd qua stats (who the fuck needs etiquette?!), maar uiteindelijk toch best sterk geworden!
Daar had ze het wel over... al wilde ze wel van clan veranderen misschien...quote:Komt Pixie dan ook terug?
PB is arrogant en betweterig tegen iedereen die hij nog niet zo heel lang kent. BB vind hem namelijk heel erg arrogant en betweterig, en gaf dat als reden waarom hij PB niet zo smashing vind.quote:ST vind PB wel een stuk fijner om mee te werken dan BB. En hij vond, neet als ik, PB de laatste 22 weken uiterst behulpzaam en minder arrogant met dingen. Echt... what's up with that?
Me thinks the lady doth protests too much.quote:Neeeeeheeeeeeeeeeeej!
Maar Lily had hem over de "weddenschap" verteld en hij was niet te beroerd om mee te werken
Ik was er best een beetje trots opquote:Op donderdag 9 april 2009 15:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
You might actually need it in the upcoming chronicle. Je mag van mij Noell opnieuw invullen, maar qua persoonlijkheid is het altijd grappig als hij terugkomt. Hij is een van de weinige die het hele gebeuren heeft overleeft zonder een bloodhunt.
[..]
Neeeeeeeeeeeee!!!quote:Daar had ze het wel over... al wilde ze wel van clan veranderen misschien...
Connifeerquote:[..]
PB is arrogant en betweterig tegen iedereen die hij nog niet zo heel lang kent. BB vind hem namelijk heel erg arrogant en betweterig, en gaf dat als reden waarom hij PB niet zo smashing vind.
PB is jullie misschien wel aan het accepteren... de vieze conniver!
quote:[..]
Me thinks the lady doth protests too much.
Ja Jamie is leukquote:Op donderdag 9 april 2009 15:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet aan die jongens gezeten.ik zag Jamie vaker dan die andere jongens.
Zijn echt leuke jongens.
je had er toch twee? welke vakken?quote:
ik wilde het net opperenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:56 schreef Ang3l het volgende:
EN NEE MENSEN! IK KAN NIET OP MSN HIERVOOR!
Voordat dat gezeik begint
Ja jammer danquote:
Of je pakt gewoon Noell zoals je hem aan het begin speelde, zonder de XP die je hebt gewonnen tijdens de chronicle. Anders heeft Noell een wel heel grote voorsprong op de rest van de groep.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:54 schreef Ang3l het volgende:
O, ik las over het opnieuw invullen heen
Maar hoe gaat dat dan werken? Mag ik de bolletjes herverdelen maar dan wel binnen de categorieen of zo, zodta het geen extra of minder XP zou kosten?
Veel plezierquote:
Drieenhalve week of zo. Tot vijf mei in ieder geval.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Veel plezier
Hoelang blijf je in Nederland?
Queensdayquote:Op donderdag 9 april 2009 17:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Drieenhalve week of zo. Tot vijf mei in ieder geval.
viespeukquote:Op donderdag 9 april 2009 17:51 schreef Xiance het volgende:
zow...
kleine kinderen fotograferen is toch wel ernstig vermoeiend hoor
Maar het is gelukt!
Meer dan zat.quote:
Alleen het concept?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Of je pakt gewoon Noell zoals je hem aan het begin speelde, zonder de XP die je hebt gewonnen tijdens de chronicle. Anders heeft Noell een wel heel grote voorsprong op de rest van de groep.
hoe komt dat?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Aaaaaaaahaaaaaahaaaaaaaaaauuwww, hand verbrand....
auw. Erg verbrand?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Aaaaaaaahaaaaaahaaaaaaaaaauuwww, hand verbrand....
Flinke rode plekken };|quote:
En wat doe je hier nu? 10 minuten koelen onder de lauwe kraan jij!quote:Op donderdag 9 april 2009 18:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Flinke rode plekken };|
Ik flikkerde een hoop groenten iets te wild in de pan waardoor alle olie opspatte en over m'n hand vloog.
Auw.
hoe komt ie nou weer bij bloemen dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:18 schreef Ang3l het volgende:
Maar de dadels zijn wel lekker!
Of zoals Mex het zegt "Are you eating flowers again?!"
Weet ik 't. Ik zocht eerst de vertaling op van dadels in 't engels en dat is "dates".quote:Op donderdag 9 april 2009 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe komt ie nou weer bij bloemen dan?
10 minuten?! Ik vond 1 minuut al lang.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En wat doe je hier nu? 10 minuten koelen onder de lauwe kraan jij!
Placebo zalf bedoel jequote:Op donderdag 9 april 2009 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
10 minuten?! Ik vond 1 minuut al lang.
Al doet ie nu dus wel zeer. Maar er zit wel zalf opmet placenta erin!
Nee. Placenta.quote:
Dadels zijn gewoon vruchten heeft ie er geen plaatje van gezien ofzo?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik 't. Ik zocht eerst de vertaling op van dadels in 't engels en dat is "dates".
Maar dat vond ie maar een raar woord en hij vond het maar vreemde bloemen
He's weird.
Stamceltechnologie?quote:
Ik gok van nietquote:Op donderdag 9 april 2009 18:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dadels zijn gewoon vruchten heeft ie er geen plaatje van gezien ofzo?
Vast niet. Bonusan Derma Creme. Zit placenta extract, collageen en vitamine E in. Heb ik nog staan van toen mijn gezicht op Twoface leek.quote:
denk hij dat we hier alleen maar bloemen eten ofzoquote:Op donderdag 9 april 2009 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gok van nietIk denk dat ie gewoon besloten heeft "Ik ken 't niet, tis zoet, tis eng... bloempje!"
Tulpenquote:Op donderdag 9 april 2009 18:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk hij dat we hier alleen maar bloemen eten ofzo
quote:
Mij als tapas?quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ratel ratel ratel met mijn mond en
vol
Om te typen heb ik alleen mijn vingers nodig hoor!
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:57 schreef keizerpinguin het volgende:
mannetje heeft net de sauna aan gezet zo ff lekker dampen.....
Er zijn wel 1000 verschillende tapassen hequote:Op donderdag 9 april 2009 19:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
aks in wat ik niet ken eet ik niet? heb wel eens tapas gehad
gehaktballetjes, stukjes worst, garnalen in knoflook, allemaal vormen van tappasquote:
wtfquote:
en je bent nu blij omdat?quote:
nu jij nogquote:
Je ziet meer dan ok uit hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 21:28 schreef Xiance het volgende:
hmz nouja, niet de meest perfecte foto maar ok
ik vind "spontane" fotos afschuwelijk!quote:
quote:
YUUUUUPPPPPPquote:Op donderdag 9 april 2009 22:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
eff kijken dan maar
bah je bent homovolgens fobo
Het is heir behoorlijk fris...quote:Op donderdag 9 april 2009 23:03 schreef Ang3l het volgende:
Jeeeeeeeeuuuumig, tis nog kei lekker weer buiten!!
oh moet je niet naar de dokter lijkt me toch vrij ernstig bloed hoestenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:36 schreef Xiance het volgende:
tis hier kou..
mijn oorthermometer geeft 40C aan, en ik hoest bloed
mAaaaaaar ik voel me al wel weer beter
ansich, als je erg veel hoest knapt er wel eens een adertje, en t zijn geen liters ofzoquote:Op donderdag 9 april 2009 23:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
oh moet je niet naar de dokter lijkt me toch vrij ernstig bloed hoesten
ik heb niet echt verstand van maar ik zou als ik jou was toch eff langs gaan, kan geen kwaad.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
ansich, als je erg veel hoest knapt er wel eens een adertje, en t zijn geen liters ofzo
ik moet gewoon lekker rustig aan doen weer eventjes
ik heb verstand van mijn lichaamquote:Op donderdag 9 april 2009 23:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik heb niet echt verstand van maar ik zou als ik jou was toch eff langs gaan, kan geen kwaad.
Weet je dat huisartsen niets erger vinden dan zelf diagnosticerende patienten?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:51 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb verstand van mijn lichaam
en de dokter kent me goed genoeg om te weten dat ik wel langs kom als het te erg word
dus die ga ik dr vrije weekend niet vernaggelen hoor
weet je wat huisartsen erger vinden dan zelf diagnoserende patienten?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Weet je dat huisartsen niets erger vinden dan zelf diagnosticerende patienten?
dan moet je onder de wol, anders kunnen we zondag niet gaan flanerenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:36 schreef Xiance het volgende:
tis hier kou..
mijn oorthermometer geeft 40C aan, en ik hoest bloed
mAaaaaaar ik voel me al wel weer beter
Hypochondrie:quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:03 schreef Xiance het volgende:
[..]
weet je wat huisartsen erger vinden dan zelf diagnoserende patienten?
patienten die willens en wetens bij de dokter zitten elke week..
zodat de dokter nauwelijks tijd heeft voor mensen die WEL ernstige klachten hebben
ik heb onze huisarts gebeld toen ik de eerste keer naar de thermometer keek,
ik heb ook netjes gemeld dat ik langs kom als het erger wordt.
maar nee.. ik ga niet naar de dokter als ik weet aar het probleem zit.
van veel hoesten heeft je keel gewoon een hoop te verduren, en dat je dan bloed ophoest is helemaal niet vreemd
precies!quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Hypochondrie:
Overdreven bezorgdheid een ernstige ziekte te hebben op grond van zelf waargenomen verschijnselen die niet door een arts kunnen worden bevestigd. Zelfs de meest onbeduidende klachten (bijv. verkoudheid) kunnen als ernstiger worden ervaren dan ze daadwerkelijk zijn. Ook ziekten bij personen in de omgeving kunnen leiden tot angst dezelfde ziekte te krijgen. De vrees voor een ernstige ziekte blijft ook na geruststelling door een arts bestaan.
De oorzaak van hypochondrie is een verkeerde interpretatie van lichamelijke of geestelijke klachten.
ik slaap nooitquote:Op vrijdag 10 april 2009 04:34 schreef keizerpinguin het volgende:
waarom slaap jij eigenlijk nog niet?
ongeveer jaquote:Op vrijdag 10 april 2009 04:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie je er zo ongeveer uit dan.....
Nou dat heb ik nou toch echt nog nooit gehad, en ik heb zoveel gehoest dat ik er een rib mee kneusdequote:Op donderdag 9 april 2009 23:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
ansich, als je erg veel hoest knapt er wel eens een adertje, en t zijn geen liters ofzo
ik moet gewoon lekker rustig aan doen weer eventjes
ik vind het wel lekkerquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:15 schreef Ang3l het volgende:
Werken op Goede Vrijdag is toch helemaal niet Goed?
mooie start om je eerste geregistreerde post bij ons te makenquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:53 schreef Baltar het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben nieuw hier (na even meegelezen te hebben.
Gatver, werken op Goede Vrijdag....
heyquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:53 schreef Baltar het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben nieuw hier (na even meegelezen te hebben.
Gatver, werken op Goede Vrijdag....
Achterstand? Welke achterstand? Ik doe niet aan achterstanden!quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind het wel lekker
geeft weer wat lucht om heerlijk rustig wat achterstand in te halen
Ja dat herken ik wel, maar dat schuif ik dan onder andermans achterstanden hequote:Op vrijdag 10 april 2009 09:21 schreef Baltar het volgende:
Achterstanden zijn zo 2008![]()
owh, wacht, ik ben met cijfers en puinzooi bezig op te ruimen vanaf 2006![]()
![]()
Met dank aan 3 voorgaande collega's![]()
En een zonnig ook nogquote:Maar goed, bijna lang weekend
Ik dus welquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Achterstand? Welke achterstand? Ik doe niet aan achterstanden!
Shoppen in de Koopgoot, of ???quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:22 schreef Ang3l het volgende:
En een zonnig ook nog
Op naar Rotterdam morgen
En in welk globaal deel van Nederland ligt die tuin van je ?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
Shoppen in de Koopgoot, of ???
Hier waarschijnlijk (als het dan echt zonnig wordt), lekker in de tuin zitten die weer klaar is voor komend seizoen
Mijn tuin ligt in Havana aan de Waalquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En in welk globaal deel van Nederland ligt die tuin van je ?
de stad van Barbarossaquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
Globaal gesproken in Havana aan de Waal, je weet wel die stad met Via Gladiola
Nopequote:Op vrijdag 10 april 2009 10:14 schreef Ang3l het volgende:
Vandaag mogen we geen vlees eten he....
Mogen we wel sex hebben? Technisch gezien EET je 'm niet op toch?
Maar ook van Rita Verdonk in haar studententijdquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de stad van Barbarossaen keizer Karel
dat is bij mij om de hoek
Yeps.quote:
Ossistan vol met SP tomaatjesquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:17 schreef Baltar het volgende:
[..]
Maar ook van Rita Verdonk in haar studententijd(of toch niet?)
Wat is om de hoek dan?
Hij... hij... gglimlacht!quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:23 schreef Cairon het volgende:
[..]
Yeps.
en check dit... hij... hij... toont "emotie"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ronniequote:Op vrijdag 10 april 2009 10:37 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
en toen kwam ik erachter dat eigenlijk alle deelnemers vorig seizoen een beter figuur hadden dan de heren van dit seizoen.
Zelfs Ronnie.
Daar kom je dan de taaie (Goede) vrijdag wel mee door. Beter dan met een bejaarde (65+) huismeester op een kamer te zittenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Whehehe, de nieuwe (knappe) collega plagen is zo leuk
Die heeft er al een keer gestaan!quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:46 schreef Cairon het volgende:
foto van je nieuwe zogenaamd knappe collega!
Dank je!quote:
Dat is geen verkeerd uitzicht, kun je hem niet een keer deze kant uit sturen??quote:
Ze betaalde wel voor meerdere stoelen neem ik aan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dank je!
Ja hoorIk had twee stoelen voor mezelf tot een dikke negerin besloot dat ze liever bij het raampje wilde zitten en zonder overleg verhuisde...
Nee.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:04 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat is geen verkeerd uitzicht, kun je hem niet een keer deze kant uit sturen??
Play your own league bitch!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:05 schreef Cairon het volgende:
Jah, daar ben ik het mee eens, stuur 'em maar Baltar's kant op.
quequote:Op vrijdag 10 april 2009 11:05 schreef Cairon het volgende:
Jah, daar ben ik het mee eens, stuur 'em maar Baltar's kant op.
Waarom heb je eigenlijk een nieuwe nickname aangenomen Baltar?
Heb je nooit op de basisschool geleerd dat je altijd netjes moet delen met anderenquote:
Ik heb Yoppie alquote:
Riiiiiiiight and Salome is fat because she's having her period...quote:
Believe what you wantquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:13 schreef Cairon het volgende:
[..]
Riiiiiiiight and Salome is fat because she's having her period...
Jawel. Maar ik ben een enig kind dus dat werkt nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
Heb je nooit op de basisschool geleerd dat je altijd netjes moet delen met anderen
Rooooze.quote:
Je bent nooit te oud om daarmee te beginnenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:50 schreef wonderer het volgende:
Wel balen dat ik geen cafeine drink... dat zou wel mooi uitkomen nu
Ja, daarom dacht ik, ik post hem hier ffquote:
Ook geen cola nee?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:50 schreef wonderer het volgende:
Zo, van een douche knapt een mens ook wel op
Wel balen dat ik geen cafeine drink... dat zou wel mooi uitkomen nu
Precies! Eindelijk, Ik zit hier niet voor niets in een V-hals Tshirtje!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:50 schreef Baltar het volgende:
En de zon begint hier nu eindelijk echt te schijnen
Punt is meer dat ik (om "medische" redenen) gestopt ben een paar jaar terug.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om daarmee te beginnen
Cafeinevrije colaquote:
Op de fiets naar je werk doet ook wonderenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:55 schreef Ang3l het volgende:
Zegt de kantine juf net "Steephje, wel in de zon gaan zitten dit weekend he! Dan word je minder bleek."
Ik zeg "Mens ik ga al 4 weken onder de zonnebank!!!"
Waaaaaaarom heb ik zo'n ivoren huidje
Ja vooral in NLquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op de fiets naar je werk doet ook wonderen
Waarom zit het je niet lekker dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cafeinevrije cola
Ik dronk tot een tijdje terug wel gewoon Sunkist (een sinaasappeldrank, feloranje, niet fanta-achtig) totdat ik de ingredientenlijst een keer bestudeerde.
Ik merkte er overigens niks van hoor (ik dronk ook geen sloten tegelijk), maar toch, het zit me niet lekker (en wie verwacht er nou cafeine in een sinaasappeldrank
Ow ik las het al, medische redenenquote:
Een voordeel (over het algemeen) is dat als je ouder wordt, je huid ook verandert en je sneller bruin wordt.quote:
Nee, rooie haren en kromme benenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, ik drink alleen geen koffie omdat je van koffie lelijk wordt, zeggen ze
Ik ben al 30, geldt dat dan nog steeds?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
Een voordeel (over het algemeen) is dat als je ouder wordt, je huid ook verandert en je sneller bruin wordt.
Had altijd hetzelfde probleem, kleur nu gelukkig sneller bruin (nog steeds niet overdreven bruin, maar goed)
Dat laatste heb ik alquote:
Ja, ben al over de 30 heen (quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben al 30, geldt dat dan nog steeds?
En van die zonnebank wordt mijn buik altijd heel bruin, kei stom
Armen en zo vallen wel mee. Gelukkig id dan ook het witste van m'n gezicht af.
Heb je in ieder geval iets te doen om de jetlag tegen te gaanquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:42 schreef wonderer het volgende:
OMG. De laptop van mijn moeder is echt retetraag, om te janken gewoon. Zal wel volstaan met malware
Jij zit gewoon in de wolken van de schoorsteen van Weurtquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
heul niet waar, grijs, maar wel zonnetje
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij zit gewoon in de wolken van de schoorsteen van Weurt![]()
daar komt geen zon doorheen
Jij draagt daadwerkelijk de KAN gedachte uitquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:40 schreef Baltar het volgende:
[..]
nee, op m'n werk zit ik daar niet onder. Maarja, we hebben het dan over Arnhem
En qua wonen heb ik daar gelukkig geen hinder van
Alleen als ze opschieten met de 2de stadsbrug in Nijmegen, anders wordt het dramaquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij draagt daadwerkelijk de KAN gedachte uit
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:47 schreef Ang3l het volgende:
Arnhem, daar was ik zaterdag.
Toen was 't ook al koud en bewolkt.
Conclusie: Ligt aan de stad!
Ben je ook in het nieuwe deeel, Burgers Rimba geweest? Laatste keer dat wij er waren (2008) was het nog in aanbouw.quote:
Ja ben ik geweest, maar is niet echt super bjzonder eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ben je ook in het nieuwe deeel, Burgers Rimba geweest? Laatste keer dat wij er waren (2008) was het nog in aanbouw.zag er toen leuk uit (al is dat wel moeilijk te zeggen als het under construction is.
ik hoop zondag het tegendeel te bewijzenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:47 schreef Ang3l het volgende:
Arnhem, daar was ik zaterdag.
Toen was 't ook al koud en bewolkt.
Conclusie: Ligt aan de stad!
Bovenstaande gaat u dit jaar aanschouwen vanuit de koninklijke VIP loge met den belgique adellijke meneer ?quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Line up
DONDERDAG
MAIN STAGE
[ 01:10 - 02:25 ]THE PRODIGY
[ 23:00 - 00:30 ]OASIS
[ 20:50 - 22:20 ]PLACEBO
[ 18:45 - 20:10 ]DAVE MATTHEWS BAND
[ 17:15 - 18:15 ]LILY ALLEN
[ 16:00 - 16:50 ]EAGLES OF DEATH METAL
PYRAMID MARQUEE
[ 00:05 - 01:55 ]TIGA
[ 22:10 - 23:20 ]PENDULUM
[ 20:35 - 21:35 ]LAURENT GARNIER
[ 19:00 - 20:00 ]FLEET FOXES
[ 17:35 - 18:25 ]EMILIANA TORRINI
[ 16:20 - 17:05 ]EXPATRIATE
VRIJDAG
MAIN STAGE
[ 23:00 - 00:30 ]COLDPLAY
[ 20:50 - 22:20 ]THE KILLERS
[ 18:55 - 20:10 ]BLOC PARTY
[ 17:20 - 18:20 ]ELBOW
[ 15:45 - 16:45 ]AMY MACDONALD
[ 14:15 - 15:15 ]WHITE LIES
[ 12:45 - 13:45 ]JUST JACK
PYRAMID MARQUEE
[ 23:20 - 00:10 ]LADY GAGA
[ 21:45 - 22:45 ]ARSENAL
[ 20:10 - 21:10 ]JASON MRAZ
[ 18:35 - 19:35 ]THE STREETS
[ 17:00 - 18:00 ]M.WARD
[ 15:25 - 16:25 ]PRISCILLA AHN
[ 13:50 - 14:50 ]HENRY ROLLINS - SPOKEN WORD
ZATERDAG
MAIN STAGE
[ 23:55 - 01:25 ]2MANYDJS
[ 21:45 - 23:15 ]KINGS OF LEON
[ 19:45 - 21:00 ]NICK CAVE AND THE BAD SEEDS
[ 18:05 - 19:05 ]FRANZ FERDINAND
[ 16:30 - 17:30 ]LIMP BIZKIT
[ 14:50 - 15:50 ]RODRIGO Y GABRIELA
[ 13:30 - 14:20 ]SOCIAL DISTORTION
[ 12:15 - 13:00 ]TRIGGERFINGER
PYRAMID MARQUEE
[ 23:45 - 01:00 ]BOYS NOIZE
[ 21:40 - 23:10 ]GRACE JONES
[ 19:40 - 20:40 ]KATY PERRY
[ 18:05 - 19:05 ]MOGWAI
[ 16:30 - 17:30 ]YEAH YEAH YEAHS
[ 14:55 - 15:55 ]REGINA SPEKTOR
[ 13:35 - 14:25 ]JASPER ERKENS
ZONDAG
MAIN STAGE
[ 23:10 - 01:30 ]METALLICA
[ 21:05 - 22:20 ]NINE INCH NAILS
[ 19:15 - 20:25 ]KAISER CHIEFS
[ 17:35 - 18:35 ]BLACK EYED PEAS
[ 16:00 - 17:00 ]THE MARS VOLTA
[ 14:35 - 15:25 ]SEASICK STEVE
[ 13:15 - 14:05 ]MASTODON
[ 12:00 - 12:45 ]METRO STATION
PYRAMID MARQUEE
[ 23:20 - 00:50 ]MILK INC.
[ 21:10 - 22:40 ]RÖYKSOPP
[ 19:30 - 20:30 ]GHINZU
[ 17:50 - 18:50 ]THE SCRIPT
[ 16:10 - 17:10 ]LADY LINN & HER MAGNIFICENT SEVEN
[ 14:35 - 15:35 ]DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG
[ 13:00 - 14:00 ]THE HICKEY UNDERWORLD
Holy piep wat een namen voor Rock Werchter deze keer!
Milk Inc
Afsluiter van het festival samen met metallice
alsof jij daar niet ZELF al aan gedacht hadquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:07 schreef Ang3l het volgende:
O dat kan ik naatuurlijk wel vragen ja, of ie een VIP kaartje kan regelen![]()
als "aanhang" van Abraxis ?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:08 schreef Ang3l het volgende:
(ZO ben ik ook al aan VIP kaarten voor dancefestivals geekomen, incl cd's en zo, freee of charge
)
Nee zo groot ben ik nietquote:
een nieuweling?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:53 schreef Baltar het volgende:
Zo nu thuis, het ligt toch aan de stad Arnhem want Nijmegen heeft prachtig weer
(sorry Stroekie)
ben ik eindelijk newbie afquote:
Des te gemotiveerder ben ik voor zondag om je het tegendeel te bewijzenquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:53 schreef Baltar het volgende:
Zo nu thuis, het ligt toch aan de stad Arnhem want Nijmegen heeft prachtig weer
(sorry Stroekie)
Laat je je bevindingen even weten??quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Des te gemotiveerder ben ik voor zondag om je het tegendeel te bewijzen
als een ontknaping.quote:
Stroekiequote:Op vrijdag 10 april 2009 16:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daarom sta jij bij Do en Elize en Di-rect altijd vooraan ?
Jemig een kruisverhoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als een ontknaping.![]()
hoe oud ben je? wat doe je?
En hoe oud ben jij en wat doe jij dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als een ontknaping.![]()
hoe oud ben je? wat doe je?
48 en hij is pornokoning.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij en wat doe jij dan?
Hmm...... hoe moet ik me dat voorstellenquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
48 en hij is pornokoning.
ja ik denk, ik kop hem maar vast in, hebben we dat ook weer gehad
ik ben 33 en werk voor een soort pr-bureau.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij en wat doe jij dan?
hoezo dat?quote:
Hoe kun je nou met Do omgaan en in d ekast blijven?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Stroekie![]()
![]()
Nee niet altijd.Maar als ik in Nederland ben dan spreken we wel af.
PR-buro? PR being the abbreviation for PORN?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ben 33 en werk voor een soort pr-bureau.
Do weet het wel. u dumb bitch.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kun je nou met Do omgaan en in d ekast blijven?
My god, the people you hang out with are either clueless or your stories are bullshit
Nee, Public Relationsquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PR-buro? PR being the abbreviation for PORN?
nouja van iemand uit nijmegen kun je ook niks verwachten he..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |