ik slaap nooitquote:Op vrijdag 10 april 2009 04:34 schreef keizerpinguin het volgende:
waarom slaap jij eigenlijk nog niet?
ongeveer jaquote:Op vrijdag 10 april 2009 04:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie je er zo ongeveer uit dan.....
Nou dat heb ik nou toch echt nog nooit gehad, en ik heb zoveel gehoest dat ik er een rib mee kneusdequote:Op donderdag 9 april 2009 23:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
ansich, als je erg veel hoest knapt er wel eens een adertje, en t zijn geen liters ofzo
ik moet gewoon lekker rustig aan doen weer eventjes
ik vind het wel lekkerquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:15 schreef Ang3l het volgende:
Werken op Goede Vrijdag is toch helemaal niet Goed?
mooie start om je eerste geregistreerde post bij ons te makenquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:53 schreef Baltar het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben nieuw hier (na even meegelezen te hebben.
Gatver, werken op Goede Vrijdag....
heyquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:53 schreef Baltar het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben nieuw hier (na even meegelezen te hebben.
Gatver, werken op Goede Vrijdag....
Achterstand? Welke achterstand? Ik doe niet aan achterstanden!quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind het wel lekker
geeft weer wat lucht om heerlijk rustig wat achterstand in te halen
Ja dat herken ik wel, maar dat schuif ik dan onder andermans achterstanden hequote:Op vrijdag 10 april 2009 09:21 schreef Baltar het volgende:
Achterstanden zijn zo 2008![]()
owh, wacht, ik ben met cijfers en puinzooi bezig op te ruimen vanaf 2006![]()
![]()
Met dank aan 3 voorgaande collega's![]()
En een zonnig ook nogquote:Maar goed, bijna lang weekend
Ik dus welquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Achterstand? Welke achterstand? Ik doe niet aan achterstanden!
Shoppen in de Koopgoot, of ???quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:22 schreef Ang3l het volgende:
En een zonnig ook nog
Op naar Rotterdam morgen
En in welk globaal deel van Nederland ligt die tuin van je ?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
Shoppen in de Koopgoot, of ???
Hier waarschijnlijk (als het dan echt zonnig wordt), lekker in de tuin zitten die weer klaar is voor komend seizoen
Mijn tuin ligt in Havana aan de Waalquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En in welk globaal deel van Nederland ligt die tuin van je ?
de stad van Barbarossaquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
Globaal gesproken in Havana aan de Waal, je weet wel die stad met Via Gladiola
Nopequote:Op vrijdag 10 april 2009 10:14 schreef Ang3l het volgende:
Vandaag mogen we geen vlees eten he....
Mogen we wel sex hebben? Technisch gezien EET je 'm niet op toch?
Maar ook van Rita Verdonk in haar studententijdquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de stad van Barbarossaen keizer Karel
dat is bij mij om de hoek
Yeps.quote:
Ossistan vol met SP tomaatjesquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:17 schreef Baltar het volgende:
[..]
Maar ook van Rita Verdonk in haar studententijd(of toch niet?)
Wat is om de hoek dan?
Hij... hij... gglimlacht!quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:23 schreef Cairon het volgende:
[..]
Yeps.
en check dit... hij... hij... toont "emotie"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ronniequote:Op vrijdag 10 april 2009 10:37 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
en toen kwam ik erachter dat eigenlijk alle deelnemers vorig seizoen een beter figuur hadden dan de heren van dit seizoen.
Zelfs Ronnie.
Daar kom je dan de taaie (Goede) vrijdag wel mee door. Beter dan met een bejaarde (65+) huismeester op een kamer te zittenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Whehehe, de nieuwe (knappe) collega plagen is zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |