quote:
Mij als tapas?quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ratel ratel ratel met mijn mond en
vol
Om te typen heb ik alleen mijn vingers nodig hoor!
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:57 schreef keizerpinguin het volgende:
mannetje heeft net de sauna aan gezet zo ff lekker dampen.....
Er zijn wel 1000 verschillende tapassen hequote:Op donderdag 9 april 2009 19:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
aks in wat ik niet ken eet ik niet? heb wel eens tapas gehad
gehaktballetjes, stukjes worst, garnalen in knoflook, allemaal vormen van tappasquote:
wtfquote:
en je bent nu blij omdat?quote:
nu jij nogquote:
Je ziet meer dan ok uit hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 21:28 schreef Xiance het volgende:
hmz nouja, niet de meest perfecte foto maar ok
ik vind "spontane" fotos afschuwelijk!quote:
quote:
YUUUUUPPPPPPquote:Op donderdag 9 april 2009 22:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
eff kijken dan maar
bah je bent homovolgens fobo
Het is heir behoorlijk fris...quote:Op donderdag 9 april 2009 23:03 schreef Ang3l het volgende:
Jeeeeeeeeuuuumig, tis nog kei lekker weer buiten!!
oh moet je niet naar de dokter lijkt me toch vrij ernstig bloed hoestenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:36 schreef Xiance het volgende:
tis hier kou..
mijn oorthermometer geeft 40C aan, en ik hoest bloed
mAaaaaaar ik voel me al wel weer beter
ansich, als je erg veel hoest knapt er wel eens een adertje, en t zijn geen liters ofzoquote:Op donderdag 9 april 2009 23:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
oh moet je niet naar de dokter lijkt me toch vrij ernstig bloed hoesten
ik heb niet echt verstand van maar ik zou als ik jou was toch eff langs gaan, kan geen kwaad.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
ansich, als je erg veel hoest knapt er wel eens een adertje, en t zijn geen liters ofzo
ik moet gewoon lekker rustig aan doen weer eventjes
ik heb verstand van mijn lichaamquote:Op donderdag 9 april 2009 23:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik heb niet echt verstand van maar ik zou als ik jou was toch eff langs gaan, kan geen kwaad.
Weet je dat huisartsen niets erger vinden dan zelf diagnosticerende patienten?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:51 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb verstand van mijn lichaam
en de dokter kent me goed genoeg om te weten dat ik wel langs kom als het te erg word
dus die ga ik dr vrije weekend niet vernaggelen hoor
weet je wat huisartsen erger vinden dan zelf diagnoserende patienten?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Weet je dat huisartsen niets erger vinden dan zelf diagnosticerende patienten?
dan moet je onder de wol, anders kunnen we zondag niet gaan flanerenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:36 schreef Xiance het volgende:
tis hier kou..
mijn oorthermometer geeft 40C aan, en ik hoest bloed
mAaaaaaar ik voel me al wel weer beter
Hypochondrie:quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:03 schreef Xiance het volgende:
[..]
weet je wat huisartsen erger vinden dan zelf diagnoserende patienten?
patienten die willens en wetens bij de dokter zitten elke week..
zodat de dokter nauwelijks tijd heeft voor mensen die WEL ernstige klachten hebben
ik heb onze huisarts gebeld toen ik de eerste keer naar de thermometer keek,
ik heb ook netjes gemeld dat ik langs kom als het erger wordt.
maar nee.. ik ga niet naar de dokter als ik weet aar het probleem zit.
van veel hoesten heeft je keel gewoon een hoop te verduren, en dat je dan bloed ophoest is helemaal niet vreemd
precies!quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Hypochondrie:
Overdreven bezorgdheid een ernstige ziekte te hebben op grond van zelf waargenomen verschijnselen die niet door een arts kunnen worden bevestigd. Zelfs de meest onbeduidende klachten (bijv. verkoudheid) kunnen als ernstiger worden ervaren dan ze daadwerkelijk zijn. Ook ziekten bij personen in de omgeving kunnen leiden tot angst dezelfde ziekte te krijgen. De vrees voor een ernstige ziekte blijft ook na geruststelling door een arts bestaan.
De oorzaak van hypochondrie is een verkeerde interpretatie van lichamelijke of geestelijke klachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |