I know you like it and recommended it to mequote:Op donderdag 9 april 2009 15:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
Don't even dare try to pretend you know something about the Umbrella Academy!
Pssshhhh!!! And why not??quote:Op donderdag 9 april 2009 15:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
Honey, you can play your Malkavian Drag Queen in some other chronicle, 'cause it ain't happening in mine.
Bon Bon is dan weer niet geliefd bij de storyteller.quote:Bon Bon vind polo-bal niet aardig.
Dat, en Malkavians zijn figuren die het op het sociale vlak nogal moeilijk gaan krijgen.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Pssshhhh!!! And why not??
O ja, jij wil weer dat de alom geliefde playboy Noell wakker wordt
Storyteller vind Polo-bal ook niet aardig, en die was ook behoorlijk buiten het spel gehouden, net als onze grote lelijke vriend.quote:Bon Bon is dan weer niet geliefd bij de storyteller.
Hij heeft hem gister ook best wel buiten het spel gehouden, niet?
Oh mijn god, ben jij met polo-bal naar bed geweest!quote:O, en polo-bal was more than happy om in mijn bed te gana liggen als jou dat geld zou kosten
Ach, op zich is het wel leuk om mijn first character ever... nee wqcht da's niet waar, Dyllan Marchaud... nou ja, om mijn first character met jullie af te stoffenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dat, en Malkavians zijn figuren die het op het sociale vlak nogal moeilijk gaan krijgen.![]()
ST vind PB wel een stuk fijner om mee te werken dan BB. En hij vond, neet als ik, PB de laatste 22 weken uiterst behulpzaam en minder arrogant met dingen. Echt... what's up with that?quote:[..]
Storyteller vind Polo-bal ook niet aardig, en die was ook behoorlijk buiten het spel gehouden, net als onze grote lelijke vriend.
Neeeeeheeeeeeeeeeeej!quote:[..]
Oh mijn god, ben jij met polo-bal naar bed geweest!
Iedereen, iedereen, in het vorige topic staat een foto van Stephan's laatste verovering! Van goede smaak kunnen we hem niet betichten na deze bekentenis!
You might actually need it in the upcoming chronicle. Je mag van mij Noell opnieuw invullen, maar qua persoonlijkheid is het altijd grappig als hij terugkomt. Hij is een van de weinige die het hele gebeuren heeft overleeft zonder een bloodhunt.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Ach, op zich is het wel leuk om mijn first character ever... nee wqcht da's niet waar, Dyllan Marchaud... nou ja, om mijn first character met jullie af te stoffenDie was wel niet zo heel goed opgebouwd qua stats (who the fuck needs etiquette?!), maar uiteindelijk toch best sterk geworden!
Daar had ze het wel over... al wilde ze wel van clan veranderen misschien...quote:Komt Pixie dan ook terug?
PB is arrogant en betweterig tegen iedereen die hij nog niet zo heel lang kent. BB vind hem namelijk heel erg arrogant en betweterig, en gaf dat als reden waarom hij PB niet zo smashing vind.quote:ST vind PB wel een stuk fijner om mee te werken dan BB. En hij vond, neet als ik, PB de laatste 22 weken uiterst behulpzaam en minder arrogant met dingen. Echt... what's up with that?
Me thinks the lady doth protests too much.quote:Neeeeeheeeeeeeeeeeej!
Maar Lily had hem over de "weddenschap" verteld en hij was niet te beroerd om mee te werken
Ik was er best een beetje trots opquote:Op donderdag 9 april 2009 15:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
You might actually need it in the upcoming chronicle. Je mag van mij Noell opnieuw invullen, maar qua persoonlijkheid is het altijd grappig als hij terugkomt. Hij is een van de weinige die het hele gebeuren heeft overleeft zonder een bloodhunt.
[..]
Neeeeeeeeeeeee!!!quote:Daar had ze het wel over... al wilde ze wel van clan veranderen misschien...
Connifeerquote:[..]
PB is arrogant en betweterig tegen iedereen die hij nog niet zo heel lang kent. BB vind hem namelijk heel erg arrogant en betweterig, en gaf dat als reden waarom hij PB niet zo smashing vind.
PB is jullie misschien wel aan het accepteren... de vieze conniver!
quote:[..]
Me thinks the lady doth protests too much.
Ja Jamie is leukquote:Op donderdag 9 april 2009 15:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet aan die jongens gezeten.ik zag Jamie vaker dan die andere jongens.
Zijn echt leuke jongens.
je had er toch twee? welke vakken?quote:
ik wilde het net opperenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:56 schreef Ang3l het volgende:
EN NEE MENSEN! IK KAN NIET OP MSN HIERVOOR!
Voordat dat gezeik begint
Ja jammer danquote:
Of je pakt gewoon Noell zoals je hem aan het begin speelde, zonder de XP die je hebt gewonnen tijdens de chronicle. Anders heeft Noell een wel heel grote voorsprong op de rest van de groep.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:54 schreef Ang3l het volgende:
O, ik las over het opnieuw invullen heen
Maar hoe gaat dat dan werken? Mag ik de bolletjes herverdelen maar dan wel binnen de categorieen of zo, zodta het geen extra of minder XP zou kosten?
Veel plezierquote:
Drieenhalve week of zo. Tot vijf mei in ieder geval.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Veel plezier
Hoelang blijf je in Nederland?
Queensdayquote:Op donderdag 9 april 2009 17:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Drieenhalve week of zo. Tot vijf mei in ieder geval.
viespeukquote:Op donderdag 9 april 2009 17:51 schreef Xiance het volgende:
zow...
kleine kinderen fotograferen is toch wel ernstig vermoeiend hoor
Maar het is gelukt!
Meer dan zat.quote:
Alleen het concept?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Of je pakt gewoon Noell zoals je hem aan het begin speelde, zonder de XP die je hebt gewonnen tijdens de chronicle. Anders heeft Noell een wel heel grote voorsprong op de rest van de groep.
hoe komt dat?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Aaaaaaaahaaaaaahaaaaaaaaaauuwww, hand verbrand....
auw. Erg verbrand?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Aaaaaaaahaaaaaahaaaaaaaaaauuwww, hand verbrand....
Flinke rode plekken };|quote:
En wat doe je hier nu? 10 minuten koelen onder de lauwe kraan jij!quote:Op donderdag 9 april 2009 18:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Flinke rode plekken };|
Ik flikkerde een hoop groenten iets te wild in de pan waardoor alle olie opspatte en over m'n hand vloog.
Auw.
hoe komt ie nou weer bij bloemen dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:18 schreef Ang3l het volgende:
Maar de dadels zijn wel lekker!
Of zoals Mex het zegt "Are you eating flowers again?!"
Weet ik 't. Ik zocht eerst de vertaling op van dadels in 't engels en dat is "dates".quote:Op donderdag 9 april 2009 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe komt ie nou weer bij bloemen dan?
10 minuten?! Ik vond 1 minuut al lang.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En wat doe je hier nu? 10 minuten koelen onder de lauwe kraan jij!
Placebo zalf bedoel jequote:Op donderdag 9 april 2009 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
10 minuten?! Ik vond 1 minuut al lang.
Al doet ie nu dus wel zeer. Maar er zit wel zalf opmet placenta erin!
Nee. Placenta.quote:
Dadels zijn gewoon vruchten heeft ie er geen plaatje van gezien ofzo?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik 't. Ik zocht eerst de vertaling op van dadels in 't engels en dat is "dates".
Maar dat vond ie maar een raar woord en hij vond het maar vreemde bloemen
He's weird.
Stamceltechnologie?quote:
Ik gok van nietquote:Op donderdag 9 april 2009 18:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dadels zijn gewoon vruchten heeft ie er geen plaatje van gezien ofzo?
Vast niet. Bonusan Derma Creme. Zit placenta extract, collageen en vitamine E in. Heb ik nog staan van toen mijn gezicht op Twoface leek.quote:
denk hij dat we hier alleen maar bloemen eten ofzoquote:Op donderdag 9 april 2009 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gok van nietIk denk dat ie gewoon besloten heeft "Ik ken 't niet, tis zoet, tis eng... bloempje!"
Tulpenquote:Op donderdag 9 april 2009 18:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk hij dat we hier alleen maar bloemen eten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |