vanwege achtergrond ?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Winston is te zeer een brave hockeybal.
Meer iets voor MisterO.
Ja heel het topic staat bij de uitgang van de stopera klaar om in plaats van rijst met dildo's en ander leuks te gooienquote:Op donderdag 9 april 2009 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow da's al snel!
Gaan we partycrashen?x
Ja die gaat de Grote Fout makenquote:
Dus nou hèdde gullie dur helemaol gènne loate vlieguh ?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:26 schreef Ang3l het volgende:
Ow.... bel ik os mam op om te vroage hoe loat of da we zondag gan vliege.... is os pap vergete nar da vliegeld te belle! Dus nou kenne we zondag hullemoal nie vliege! Ja os pap die haj 'n vliegcursus gekrege veur zunne verjoardag en dan mocchte os mam en ik op de achteerbank meejvliege!
Ik ook. I'm just a supercalifragile piece of fucked up a la I need a spoonfull of something fast!!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ahw.
Ik haat mensen die succes hebben.
Da doe'k noit!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus nou hèdde gullie dur helemaol gènne loate vlieguh ?
toch wel, die zat vroeger in uden in het pand van Esprit/edcquote:Op donderdag 9 april 2009 14:28 schreef Ang3l het volgende:
Ow, wehehehe, ik ben er achter gekomen dat ons mam ook kledingmodel is geweest
Runss in the family!Voor Witteveen (niet dat iemand dat wat zegt)
net als Akeem, king of Zamunde ?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da doe'k noit!
Ik schijt alleen roseblajkes!
Bitch, u know shittttttttttttttttttquote:
And you DON'T now shitt, because shit's when the ass is down, not up.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Bitch, u know shitttttttttttttttttt
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And you DON'T now shitt, because shit's when the ass is down, not up.
Tuurlijk heb ik die gezienquote:Op donderdag 9 april 2009 15:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
je hebt zeker nooit 2girls1cup gezien. Alles is mogelijk, popje
Nee, ik heb niet aan die jongens gezeten.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:14 schreef Stroekie het volgende:
@ Mieke
Heb je via Elize nou ook al eens aan die jongen(s) van Di-rect mogen zitten ?
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik die gezien![]()
Doet die gast van je dat ook voor je op de cam?
The Unbrella Academy wordt verfilmdquote:Op donderdag 9 april 2009 15:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ruby Wax is grappig...
Nederlandse beroemdheden zijn NIET grappig...
Hans Teeuwen is zo ongrappig dat het pijn doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |