Gossie.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Als je het zelf gewoon niet begrijpt houdt het op he...
Laat ik het nog 1 keer proberen. Jij zegt : bewijs maar dat A niet groter is dan B. Dan zeg je dus dat A groter is dan B.
Ja, laat hem daar maar even op reageren dan.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:51 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gelezen blijft staan het verwijt dat Bommenlegger zou suggereren dat de meeste Marokkanen aso's zijn.
?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, laat hem daar maar even op reageren dan.
Omdat ik van mening ben dat niet voor ieder nieuwtje een topic hoeft te worden geopend. Ik kan ook de lokale kranten en nieuwssites uit gaan spitten om vervolgens een topic te openen over autochtoon asociaal gedrag. Maar dan zou ik me schuldig maken aan hetgeen ik ongewenst vind. Punt is dat "nieuws" met allochtonen erin, en helemaal met Marokkaanse daders, veel sneller tot media aandacht en dus topics op FOK! leidt. Het is hier verdorie toch geen Hart van Nederland forum ?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een paar maanden terug werd er in NWS-feedback geklaagd over het overschot aan Wilders- en Marokkanen-topics. Ik heb toen eens (voor de aardigheid) een lijst gemaakt van nieuwe topics in NWS waar weinig reacties op kwamen. Van allerlei interessante onderwerpen, maar slechts weinigen reageren. Ook de klagers zie je er niet. Die kiezen ook alleen de Wilders/Marokkanen-topics uit voor hun klaagzang.
Klopt het niet wat ik zeg of wat ?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:54 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Gossie.
Ik vraag jou wat, je zalvende vriendje sch antwoord.
Jij komt ermee aan dat ik iets suggereer.
Dat zijn jouw ideetjes, niet de mijne.
Dus waar je al deze wijsheid vandaan haalt is mij een raadsel.
Alhoewel...
Succes trollen.
Blababla gelly , er is gewoon behoefte aan gezien de reacties. En anders ga je toch lekker op GL forums of op het PF forum posten ?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Omdat ik van mening ben dat niet voor ieder nieuwtje een topic hoeft te worden geopend. Ik kan ook de lokale kranten en nieuwssites uit gaan spitten om vervolgens een topic te openen over autochtoon asociaal gedrag. Maar dan zou ik me schuldig maken aan hetgeen ik ongewenst vind. Punt is dat "nieuws" met allochtonen erin, en helemaal met Marokkaanse daders, veel sneller tot media aandacht en dus topics op FOK! leidt. Het is hier verdorie toch geen Hart van Nederland forum ?
Maar hij heeft toch wel gelijk?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:09 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Blababla gelly , er is gewoon behoefte aan gezien de reacties. En anders ga je toch lekker op GL forums of op het PF forum posten ?
Mijn punt was echter dat ik ook de klagers niet in die andere topics zie, terwijl je ze daar dan wel zou verwachten. Ik vind het dan ook raar om, tot vervelens toe, steeds dezelfde vorm van verontwaardiging te lezen.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:58 schreef gelly het volgende:
Omdat ik van mening ben dat niet voor ieder nieuwtje een topic hoeft te worden geopend. Ik kan ook de lokale kranten en nieuwssites uit gaan spitten om vervolgens een topic te openen over autochtoon asociaal gedrag. Maar dan zou ik me schuldig maken aan hetgeen ik ongewenst vind. Punt is dat "nieuws" met allochtonen erin, en helemaal met Marokkaanse daders, veel sneller tot media aandacht en dus topics op FOK! leidt. Het is hier verdorie toch geen Hart van Nederland forum ?
Dat topics met andere onderwerpen nauwelijks aandacht krijgen zegt toch wel genoeg over de figuren die NWS aantrekt. Het niveau is idd ver te zoeken en de mensen die dat soort zaken wel interessant vinden laten zich niet meer zien. Waarom zou je serieus op een onderwerp ingaan als het vervolgens toch ondersneeuwt met debiele oneliners en postings van simpele zielen die geen belang bij een fatsoenlijke discussie hebben en enkel hun onderbuik komen ledigen.
mee oneens, dan ook zelfde commentaarquote:Op donderdag 9 april 2009 14:27 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als dit niet Sporting Maroc betrof zouden de reacties lang niet zo fel geweest zijn. Je kan het eerste topic hierover ook bekijken om erachter te komen dat het mensen niet te doen is om wat er gebeurd is, nee men heeft het continu over de afkomst.
Als dit gewoon een boerenclubje was in het noorden van het land, zou dit gebeuren echt niet breed uitgemeten worden in een landelijke krant.
NEE NEE en nog eens NEE , hetzelfde antwoord.quote:
Precies. Juist deze topics worden door hen uitgekozen om zich te profileren als tolerant, moreel superieur, kosmopoliet of ruimdenkend.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn punt was echter dat ik ook de klagers niet in die andere topics zie, terwijl je ze daar dan wel zou verwachten. Ik vind het dan ook raar om, tot vervelens toe, steeds dezelfde vorm van verontwaardiging te lezen.
Laat dan eens zien waar jij iets positiefs post over deze groep.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:17 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
NEE NEE en nog eens NEE , hetzelfde antwoord.
Het is goed dat er kritisch word gekeken naar de verrichtingen van de "nieuwkomers" in onze maatschappij .
En dat geldt zowel naar positief als minder positief gedrag.
Neem er een voorbeeld aan - dat bange, kwaadaardige, bekrompen, intolerante en naar binnen gerichte van jou en anderen, levert al helemaal niks opquote:Op donderdag 9 april 2009 17:20 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Precies. Juist deze topics worden door hen uitgekozen om zich te profileren als tolerant, moreel superieur, kosmopoliet of ruimdenkend.
Liever niet. Ik vind jou en anderen niet bepaald verdraagzamer als die islam apologeten die zich zo tegen Het Westen afzetten.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Neem er een voorbeeld aan - dat bange, kwaadaardige, bekrompen, intolerante en naar binnen gerichte van jou en anderen, levert al helemaal niks op
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Laat dan eens zien waar jij iets positiefs post over deze groep.
Het gaat hier trouwens helemaal niet over nieuwkomers.
We zijn wel een stuk realistischer en blijven niet hangen in die verongelijktheid die jou zo kenmerkt.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:28 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Liever niet. Ik vind jou en anderen niet bepaald verdraagzamer als die islam apologeten die zich zo tegen Het Westen afzetten.
Zeer goed gezegd.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn punt was echter dat ik ook de klagers niet in die andere topics zie, terwijl je ze daar dan wel zou verwachten. Ik vind het dan ook raar om, tot vervelens toe, steeds dezelfde vorm van verontwaardiging te lezen.
Wat een domme post, wat wil je nou eigenlijk zeggen. Dat je jezelf zo geweldig vindt?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent niet erg op dreef vandaag, is het wel?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een domme post, wat wil je nou eigenlijk zeggen. Dat je jezelf zo geweldig vindt?
Wat ik niet begrijp is dat kritiek op andere thema's vanzelfsprekend is (bijvoorbeeld het Nederlandse kernenergiebeleid en de kwestie Duyvendak), maar op het thema integratie en minderheden dit resulteert in een stuiptrekking en wild om je heen slaande iedereen die zich te uitgesproken profileert minimaal te betichten van racisme.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:36 schreef SCH het volgende:
[..]
We zijn wel een stuk realistischer en blijven niet hangen in die verongelijktheid die jou zo kenmerkt.
Die slaan ook geen scheidsrechters in elkaar. Hoe moeilijk is het om te zien dat Maroc gewon fout zat hier? Ze hadden nota bene al een voorwaardelijke straf...quote:Op donderdag 9 april 2009 17:22 schreef Meki het volgende:
Benieuwd wanneer Feijenoord of een Hollandse club het competitie wordt uitgezet
NOOIT !!!!!!!!!!!!!!!!
was het maar zo, maar de feiten zeggen het wel andersquote:Op donderdag 9 april 2009 17:50 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Die slaan ook geen scheidsrechters in elkaar. Hoe moeilijk is het om te zien dat Maroc gewon fout zat hier? Ze hadden nota bene al een voorwaardelijke straf...
Nee, het woord is 'geirriteerd', dat is het juiste woord, SCH.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:21 schreef SCH het volgende:
Blijkbaar zijn jij en anderen enorm gefascineerd door Marokkanen, of verliefd, of geobsedeerd, of zeg het maar.
Het is ook niet zozeer een kwestie van ethniciteit.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Zolang er geen wetenschappelijk onderzoek is dat aantoont dat etniciteit er wel significant toe doet is dat ook zo, je borrelende onderbuik is geen betrouwbare bron wat dat betreft.
quote:Dus nee, de Marokkaanse achtergrond is in de meeste gevallen totaal niet relevant.
Want in Marokko is het normaal dat voetbalwedstrijden eindigen als bokswedstrijden? Als er een cultuur mee gemoeid is is het de straatcultuur die met afkomst weinig te doen heeft.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:00 schreef ExTec het volgende:
Google even op 'marokkaanse mythen', en leer dat afkomst (weliswaar in de vorm van cultuur, niet zozeer ethniciteit) er wel toe doet.
Beste Mehmet wat is je punt ?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Want in Marokko is het normaal dat voetbalwedstrijden eindigen als bokswedstrijden? Als er een cultuur mee gemoeid is is het de straatcultuur die met afkomst weinig te doen heeft.
Ik noem het pas racisme als het dat is.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:41 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat kritiek op andere thema's vanzelfsprekend is (bijvoorbeeld het Nederlandse kernenergiebeleid en de kwestie Duyvendak), maar op het thema integratie en minderheden dit resulteert in een stuiptrekking en wild om je heen slaande iedereen die zich te uitgesproken profileert minimaal te betichten van racisme.
Hoe komt dat toch? Ik begrijp het werkelijk niet.
Dit is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik noem het pas racisme als het dat is.
Je doet een onjuiste aanname en koppelt daar een vraag aan. De aanname klopt niet dus vervalt de vraag.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:42 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op mijn vraag.
Je had natuurlijk ook gewoon even kunnen googlenquote:Op donderdag 9 april 2009 18:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Want in Marokko is het normaal dat voetbalwedstrijden eindigen als bokswedstrijden? Als er een cultuur mee gemoeid is is het de straatcultuur die met afkomst weinig te doen heeft.
Die club had gewoon harder moeten ingrijpen. Ze hebben al jaren een reputatie.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:25 schreef thewishmaster het volgende:
Dat de leden van zo'n club nou ook niet begrijpen dat ze door dit gedrag niet alleen de club een slechte naam geven,
Dat is echt onzin. Er voetballen duizenden Marokkanen bij zeg maar 'traditioneel Nederlandse' clubs en daar is amper gezeik mee. Dit gaat echt specifiek om deze club. Nogmaals, Chabab en andere clubs kunnen het ook.quote:maar ook de hele Marokkaanse gemeenschap (die toch al onder een vergrootglas ligt) is mij een raadsel overigens.
Andere allochtone clubs uit Amsterdam hebben ook allemaal een slechte reputatie en niemand wil daar eigenlijk tegen spelen, dus met die stelling ben ik het sowieso niet eens.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:34 schreef Xenomaniac het volgende:
Dat is echt onzin. Er voetballen duizenden Marokkanen bij zeg maar 'traditioneel Nederlandse' clubs en daar is amper gezeik mee. Dit gaat echt specifiek om deze club. Nogmaals, Chabab en andere clubs kunnen het ook.
Xeno heeft het over individuele allochtone spelers van andere clubs waar geen problemen mee zijn. Zijn er met alle andere allochtone Amsterdamse clubs problemen? Turkyiemspor toch niet? Bovendien hangt het ook van anderen af of ze dit meteen op alle Marokkanen afschuiven.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:36 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Andere allochtone clubs uit Amsterdam hebben ook allemaal een slechte reputatie en niemand wil daar eigenlijk tegen spelen, dus met die stelling ben ik het sowieso niet eens.
Mwoah, je hebt wel een beetje gelijk maar ik vind ze niet allemaal even erg.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:36 schreef thewishmaster het volgende:
Andere allochtone clubs uit Amsterdam hebben ook allemaal een slechte reputatie en niemand wil daar eigenlijk tegen spelen, dus met die stelling ben ik het sowieso niet eens.
Turkiyem is failliet.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:41 schreef SCH het volgende:
Turkyiemspor toch niet?
Ik mag niet meer over jou discussieren van de moderator (quote:Op donderdag 9 april 2009 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Xeno heeft het over individuele allochtone spelers van andere clubs waar geen problemen mee zijn. Zijn er met alle andere allochtone Amsterdamse clubs problemen? Turkyiemspor toch niet? Bovendien hangt het ook van anderen af of ze dit meteen op alle Marokkanen afschuiven.
Turkiyemspor is failliet gegaan.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Xeno heeft het over individuele allochtone spelers van andere clubs waar geen problemen mee zijn. Zijn er met alle andere allochtone Amsterdamse clubs problemen? Turkyiemspor toch niet? Bovendien hangt het ook van anderen af of ze dit meteen op alle Marokkanen afschuiven.
Maar stonden die elftallen ook bekend als heel onsportief en agressief? Ik dacht dat dat wel meeviel.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Turkiyemspor is failliet gegaan.
Ging bergafwaards toen de voorzitter is geliquideerd.
Het eerste elftal niet, maar goed dat bestond gewoon uit goedbetaalde voetballers gefinanceerd met zwart geld. De rest heb ik nooit mee te maken gehad.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar stonden die elftallen ook bekend als heel onsportief en agressief? Ik dacht dat dat wel meeviel.
In het begin wel. Daarna kwam Imac met zijn geld en heeft daar een goede organisatie neergezet. Goede jeugd, goede staf etc. Stond allemaal best goed tot letterlijk het geld om/weg viel, toen was het klaar met de dicipline, maar er stond best wel wat. Turkiyem was zo'n club die dat soort raargedrag niet pikte en kon je gewoon oprotten, al gebeurde er weleens wat. De laatste 5 jaar van hun bestaan kan ik me niets herinneren.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:51 schreef sjimz het volgende:
De rest heb ik nooit mee te maken gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |