Ja je hebt je ochtend bagger om 8 uur met mij gemist...quote:Op donderdag 9 april 2009 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog even inkomen denk ik
Sorryquote:Op donderdag 9 april 2009 12:45 schreef kurk_droog het volgende:teveel lichaam in beeld voor op stage
!
Krijg je ook al last van schizofrenie?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook niet, had gehoopt dat iemand hier hem wel kende
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:47 schreef Gupje het volgende:
[..]
Krijg je ook al last van schizofrenie?
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:42 schreef Gupje het volgende:
Hee, Big2 stop die beat effe, want uuh ik wil shinen zonder beat effe, enne ik wil dat je me ziet effe, dussuh sluit je ogen en geniet effe. Maar genoeg over mij, laten we het hebben over mij.
Laat me even rappen over mij, want ik ben dol op gesprekken over mij, dus ik vul tracks en coupletten over mij. Ik ben einde, ik ben de toekomst, ik geef die mannetjes, wat die mannetjes toekomt. Ik pak die money als die money naar me toekomt, money in me zakken, money voor de toekomst. Ik ben jaloers op die mannen. Je moet me goed begrijpen, ik zou ook naar mezelf willen kijken. Tja, als ik mezelf moet omschrijven. Sorry, ik wil het woord swagger niet gebruiken. Ik ben weg!
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:52 schreef Gupje het volgende:
[..]
Als je 2e persoonlijkheid nu 80 of 2 is dan?
Jaquote:Op donderdag 9 april 2009 12:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vergeet je je ook wel eens uit te kleden voordat je gaat douchen?
[ afbeelding ]
home pics van bolletjequote:
quote:
The Oppositesquote:Op donderdag 9 april 2009 12:57 schreef sezten het volgende:
Elk weekend in de kroeg, ik zuip met de boys
Door een les die ik moest leren yo de duivel is mooi
En dat leeft in een kooi, waarom doe ik wat ik doe
Het gaat verder dan dit, als je voelt wat ik bedoel
Want het leven is een struggle, en mensen ingewikkeld
Maar als je terug komt uit de dood, dan ben je pas een bikkel
En dit is hoe het is, yo ik geloof niet in God
Yo ik geloof niet in de duivel, ik geloof ik het lot
Daarom doe ik wat ik doe en ook al lach je me uit
Maar bij elke stap denk ik weer 20 stappen vooruit
ik heb de gehele seriequote:
dan krijg ik vanavond geen beurt van bolletjequote:
Ze komt er niet achterquote:Op donderdag 9 april 2009 13:00 schreef gers het volgende:
[..]
dan krijg ik vanavond geen beurt van bolletje
Want wij zijn Sjonnie en Anita,quote:
quote:
Natte krentenbollen zijn sowieso ranzigquote:Op donderdag 9 april 2009 12:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vergeet je je ook wel eens uit te kleden voordat je gaat douchen?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:10 schreef Zotheid het volgende:
Beste bezoeker van NZB-Portal, we zijn ons er van bewust dat de site down is. Contact met ons opnemen heeft daarom geen zin. Zodra er meer informatie is, zullen wij dat op deze site mededelen.
Kutzooi!
Ik vond nzb-portal een stuk makkelijker werken.quote:
Kijk nog eens in de quote die je van mij in je fotoboek hebt.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Natte krentenbollen zijn sowieso ranzig
Ik kijk gewoon altijd op bepaalde forums voor HD films.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vond nzb-portal een stuk makkelijker werken.
Die heb ik onder dwang erin moeten zetten.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kijk nog eens in de quote die je van mij in je fotoboek hebt.
is die downquote:Op donderdag 9 april 2009 13:10 schreef Zotheid het volgende:
Beste bezoeker van NZB-Portal, we zijn ons er van bewust dat de site down is. Contact met ons opnemen heeft daarom geen zin. Zodra er meer informatie is, zullen wij dat op deze site mededelen.
Kutzooi!
Invloed hebben ze in ieder geval welquote:Op donderdag 9 april 2009 13:11 schreef Zotheid het volgende:
Maar Brein is toch niks meer dan een lobbygroepje? Die kunnen toch geen site uit de lucht halen?
Vet schoolfeest als er maar 10 mensen waren...quote:Op donderdag 9 april 2009 13:17 schreef bloodysunday het volgende:
Gister schoolfeestvan de 10 man hebben er maar 4 het einde van de avond gehaald
Dan haal hem er maar uit.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die heb ik onder dwang erin moeten zetten.
breezahsletjes geplayedquote:Op donderdag 9 april 2009 13:17 schreef bloodysunday het volgende:
Gister schoolfeestvan de 10 man hebben er maar 4 het einde van de avond gehaald
Nee 10 man van mijn groep jewaidsquote:Op donderdag 9 april 2009 13:18 schreef Cybey het volgende:
[..]
Vet schoolfeest als er maar 10 mensen waren...
Het is een lemmingquote:Op donderdag 9 april 2009 13:18 schreef Cybey het volgende:
[..]
Vet schoolfeest als er maar 10 mensen waren...
Nee, ik laat hem erin, anders haal je me weg bij Favo FOK!kersquote:
tsstquote:
Waarom heb je geen ondertitel meer?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik laat hem erin, anders haal je me weg bij Favo FOK!kers
sletjes playen is veel belangrijker dan moshpittenquote:
Ja ik weetquote:Op donderdag 9 april 2009 13:22 schreef gers het volgende:
[..]
sletjes playen is veel belangrijker dan moshpitten
Er zijn geen ondertitelwaardige opmerkingen meer gemaaktquote:Op donderdag 9 april 2009 13:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom heb je geen ondertitel meer?
Mijn opmerkingen zet je er niet eens in.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zijn geen ondertitelwaardige opmerkingen meer gemaakt
Hoi interistiquote:
interquote:
Ik ga een beetje opmerkingen van zo'n kutmod erin zetten.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn opmerkingen zet je er niet eens in.
Hey Maisnon, ook weer terug?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:24 schreef Maisnon het volgende:
Een letterlijke bazennummer die ik wel moest delen
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga een beetje opmerkingen van zo'n kutmod erin zetten.
quote:
maisnonquote:Op donderdag 9 april 2009 13:24 schreef Maisnon het volgende:
Een letterlijke bazennummer die ik wel moest delen
awwwhquote:Op donderdag 9 april 2009 13:37 schreef Maisnon het volgende:
Ben er even hier
M'n verstandskies is net getrokkendoe een kwartier over een worstenbroodje eten
kutquote:Op donderdag 9 april 2009 13:10 schreef Zotheid het volgende:
Kutzooi!
Komt vanzelf goed hequote:
Spit hier rhymes in Gino Pietermaai stijl.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:42 schreef Gupje het volgende:
Hee, Big2 stop die beat effe, want uuh ik wil shinen zonder beat effe, enne ik wil dat je me ziet effe, dussuh sluit je ogen en geniet effe. Maar genoeg over mij, laten we het hebben over mij.
Laat me even rappen over mij, want ik ben dol op gesprekken over mij, dus ik vul tracks en coupletten over mij. Ik ben einde, ik ben de toekomst, ik geef die mannetjes, wat die mannetjes toekomt. Ik pak die money als die money naar me toekomt, money in me zakken, money voor de toekomst. Ik ben jaloers op die mannen. Je moet me goed begrijpen, ik zou ook naar mezelf willen kijken. Tja, als ik mezelf moet omschrijven. Sorry, ik wil het woord swagger niet gebruiken. Ik ben weg!
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Spit hier rhymes in Gino Pietermaai stijl.![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:51 schreef sezten het volgende:
Hoi Maisnon
Ik ben een baas
(excusez moi, ik probeer de versiertechniek van ricko uit)
Het is al avond hoor.quote:
darm?quote:
quote:
Ik ben wel naar iets opzoekquote:Op donderdag 9 april 2009 14:02 schreef liiszle het volgende:
iemand hier nog opzoek naar motortassen en schoenen?
moet je in ijsselstein komen zoekenquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
moet je in ijsselstein komen zoeken
quote:
Pashokje?quote:
Hoezo dat? Liiszle is toch al 18 of zo.quote:
Weet ik veelquote:Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo dat? Liiszle is toch al 18 of zo.
Teveel gezopenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:14 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ben jij vroeger een keer goed op je harses getieft of zo?
19 jaquote:Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo dat? Liiszle is toch al 18 of zo.
klopt!quote:
Ja, ik durfde geen 19 te zeggen, dan voelt ze zich meteen weer zo oud en beledigd en zo als ze toch jonger isquote:
hihi nee hoooooorquote:Op donderdag 9 april 2009 14:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik durfde geen 19 te zeggen, dan voelt ze zich meteen weer zo oud en beledigd en zo als ze toch jonger is
Niet echt mooi weer ofzo...quote:
Gelukkig maarquote:
Ik niet.quote:
Waarom heeft de paus een balkon als zijn gewrichten toch al vast zitten?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:20 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom heet een apenstaartje eigenlijk een apenstaartje, het is een a met een soort staart eraan. Maar een staart van een aap noem je ook een apenstaart/apenstaartje.
tis droog, en heeel licht grijs. en warm. prima dus.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:18 schreef Cybey het volgende:
[..]
Niet echt mooi weer ofzo...
Kan me niet voorstellen dat het in IJsselstein veel mooier is (zit weer in centrum Utrecht)
hmm ja maar de paus heeft wel een pausmobiel.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom heeft de paus een balkon als zijn gewrichten toch al vast zitten?
EM profielquote:Op donderdag 9 april 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een 6.5 voor mijn aardrijkskunde.
Ik noem jou toch ook lelijk omdat je lelijk bent?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:20 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom heet een apenstaartje eigenlijk een apenstaartje, het is een a met een soort staart eraan. Maar een staart van een aap noem je ook een apenstaart/apenstaartje.
Omdat appel.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:20 schreef bloodysunday het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik noem jou toch ook lelijk omdat je lelijk bent?
hier is t prima genoeg om te skeelerenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
skeelerenDoe ik ook vaak
Maar nu is het niet echt lekker weer hier.
Gaan we skeeleren?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
hier is t prima genoeg om te skeeleren![]()
ben alleen dinsdags nog al kut gevallen. dus even zien of t wel wil vandaag
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
hier is t prima genoeg om te skeeleren![]()
ben alleen dinsdags nog al op me kut gevallen. dus even zien of t wel wil vandaag
ja, nuquote:
Ik vroeg me al af wie zo flauw zou zijn er een opmerking over te maken of de quote aan te passen.quote:
ik wacht wel eventjes danquote:
dat wel.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie zo flauw zou zijn er een opmerking over te maken of de quote aan te passen.
Je bent zelf om te huilen.quote:
1.5/2 uur.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:33 schreef Gupje het volgende:
[..]
Tot zo![]()
Zal even kijken hoelang dat rijden is
Dat zei ik niet. Maar ik ga geen flauwe opmerkingen maken en dan zeggen dat het niveau om te janken isquote:
ja. ik kwam daar wel eensquote:
Ik had het ook over mijn eigen niveau vandaag, huilebalkquote:Op donderdag 9 april 2009 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Maar ik ga geen flauwe opmerkingen maken en dan zeggen dat het niveau om te janken is
correctiequote:
zeilenquote:
Dat is nog triesterquote:Op donderdag 9 april 2009 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had het ook over mijn eigen niveau vandaag, huilebalk
Hey lekkere geile gozerquote:
Omdat superaidsquote:Op donderdag 9 april 2009 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom krijgt McF een beter welkom dan ik?
HEIL NG!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Omdatquote:Op donderdag 9 april 2009 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe voelt dat, m'n anusje likkenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
HEIL NG!!!![]()
![]()
![]()
Wat fijn dat je er weer bent. We hebben je zo gemist!![]()
![]()
![]()
Beter?
Smaakt naar stront...quote:Op donderdag 9 april 2009 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe voelt dat, m'n anusje likken?
Shay Larenquote:
Lekkerquote:Op donderdag 9 april 2009 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe voelt dat, m'n anusje likken?
Niet woar. Wd is veel mooierderquote:
Goed hoor!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hi thar.
[..]
Hey, Bobby, lekkertje van me, hoe is het?
Ik mag niet klagen. Wil alleen vanavond zuipen, maar heb weinig geld en morgen om half zes er uit..quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is keira knightley.
Dat word dus niet zuipen vanavond.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen. Wil alleen vanavond zuipen, maar heb weinig geld en morgen om half zes er uit..
Echt niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben ik in het water
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben ik in het water
Hoi, moeder van Jitzzzze.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:12 schreef jitzzzze het volgende:
jullie plassen allemaal zittend en schijten staand [ afbeelding ]
Jup, je hebt gelijk, misschien een paar biertjes en dan op tijd slapen.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat word dus niet zuipen vanavond.
1) Geen geld probleem
2) Geen probleem met opstaan morgen
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:15 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jup, je hebt gelijk, misschien een paar biertjes en dan op tijd slapen.
Dat is ook waar.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Klopt, gay, maar af en toe moet het.
Ik zat in tinypic een foto te bewerken.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:29 schreef BobbyB het volgende:
Waar is die R&P mod ineens of heb ik d'r echt boos gemaakt?
Trek je topje en broek uit en maak de foto opnieuwquote:Op donderdag 9 april 2009 15:25 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik zat in tinypic een foto te bewerken.
Zat ik alles om me heen zwart wit te maken, heel precies en moeilijk te doen, maar mijn haar is al zwart en topje en broek zijn grijzig, dus helemaal voor niks zo moeilijk zitten doen.
Ik zeg alleen dat ik op dat deel van de foto niet zo moeilijk had hoeven doen, armen en gezicht enzo is wel kleur.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:26 schreef Cybey het volgende:
[..]
Trek je topje en broek uit en maak de foto opnieuw
Probleem opgelost
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zat ik alles om me heen zwart wit te maken, heel precies en moeilijk te doen, maar mijn haar is al zwart en topje en broek zijn grijzig, dus helemaal voor niks zo moeilijk zitten doen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen of je haar van nature wel echt zwart is
quote:
Die heb ik net vandaag zitten kijkenquote:
Mooi gemaakt dat nummerquote:Op donderdag 9 april 2009 15:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die heb ik net vandaag zitten kijken![]()
Geweldige aflevering, vooral dat einde
Nou niet meer.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:
Krijgen wij die foto ook te zien, Bolletje?
[..]
![]()
neuh. je kan dr alleen vis eten.quote:
Nee hoor, wel vermoeidquote:
ja, daar kwam ik dan weer nooitquote:Op donderdag 9 april 2009 15:44 schreef Cybey het volgende:
[..]
En ze hebben wijn en brood in de kerken...
quote:
Wie?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zijn sommige mensen zo ontzettend niet slim...
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik ooook!quote:
quote:
Treinreizigersquote:
quote:
vertelquote:
Tja... wat heb je nou weer gedaan? Of had je het niet over jezelf?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
moet je toch naar ijsselstein komen.quote:
Ja, en als ik het zeg is ze meteen beledigdquote:Op donderdag 9 april 2009 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken he?
Ja omdat ik niet goed foto's kan bewerken op tinypic noemde Bobby me ook al dom.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken he?
Moet we toch echt maar een keer doenquote:Op donderdag 9 april 2009 16:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
moet je toch naar ijsselstein komen.
Nee, want jij hebt een BMW 1 serie.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik voel me dus niet aangesproken.
Dat ben jij heul niet.quote:
Nou begin je er zelf weer over, volgens mij ben jij onwijs jaloersquote:Op donderdag 9 april 2009 16:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt een BMW 1 serie.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | .' \ (`._ (_) _ \ .' | '._) (_) | \ _.')\ .----..---. / |(_.' | / .-\-. \ | \ 0| | ( O| O) | o| | _ | .--.____.'._.-. | \ (_) | o -` .-` | | \ |`-._ _ _ _ _\ / \ | | `. |_||_| | | o | \_ \ | -. .-. |.-. \ `--..-' O | `.`-' .' _.' .' | `-.-' /-.__ ' .-' .' `-.` '.|='=.='=.='=.='=|._/_ `-'.' `-._ `. |________/\_____| `-.' .' ).| '=' '='\/ '=' | `._.` '---------------' //___\ //___\ || || LGB ||_.-. ||_.-. (_.--__) (_.--__) |
inderdaad je bent ook domquote:Op donderdag 9 april 2009 16:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja omdat ik niet goed foto's kan bewerken op tinypic noemde Bobby me ook al dom.
Leuke spongebob, liiszlequote:
Kloptquote:Op donderdag 9 april 2009 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou begin je er zelf weer over, volgens mij ben jij onwijs jaloers
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
je fotocamera krijgt toch een programma meegeleverd die dit soort dingen met 1 druk van de knop doetquote:Op donderdag 9 april 2009 16:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja omdat ik niet goed foto's kan bewerken op tinypic noemde Bobby me ook al dom.
Pff waar zal ik beginnen...quote:
Dat is dan weer niet aardig.quote:
mits we steen gaan luisterenquote:
ik ook over een poosjequote:Op donderdag 9 april 2009 16:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt een BMW 1 serie.
Hahaha, dat is altijd leuk om te zien, en maar rennen hequote:Op donderdag 9 april 2009 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pff waar zal ik beginnen...![]()
Mensen die in de stoptrein gaan zitten, terwijl ze de intercity moeten hebben
Mensen die in de eerste trein gaan zitten, terwijl het bordje aangeeft niet in de eerste trein te gaan zitten.
Mensen die pas op het allerlaatste moment gaan rennen en het dus ook niet halen.
Mensen die op het open-knopje duwen, als de trein al bezig is met wegrijden
jammer dit.quote:
Deze keer had ik het niet over mezelf.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja... wat heb je nou weer gedaan? Of had je het niet over jezelf?
Ik zag het aan de neus, dat jij dat niet was.quote:
Mensen gaan hier nog rennen voor een tram, als er 2 minuten later de volgende aan komtquote:Op donderdag 9 april 2009 16:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha, dat is altijd leuk om te zien, en maar rennen heMan, een half uur later komt er nog een trein hoor.
Hoezo, cybey?quote:
Ja de hele foto zwart wit, niet gedeelten zwart wit.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[..]
je fotocamera krijgt toch een programma meegeleverd die dit soort dingen met 1 druk van de knop doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |