Ja je hebt je ochtend bagger om 8 uur met mij gemist...quote:Op donderdag 9 april 2009 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog even inkomen denk ik
Sorryquote:Op donderdag 9 april 2009 12:45 schreef kurk_droog het volgende:teveel lichaam in beeld voor op stage
!
Krijg je ook al last van schizofrenie?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook niet, had gehoopt dat iemand hier hem wel kende
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:47 schreef Gupje het volgende:
[..]
Krijg je ook al last van schizofrenie?
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:42 schreef Gupje het volgende:
Hee, Big2 stop die beat effe, want uuh ik wil shinen zonder beat effe, enne ik wil dat je me ziet effe, dussuh sluit je ogen en geniet effe. Maar genoeg over mij, laten we het hebben over mij.
Laat me even rappen over mij, want ik ben dol op gesprekken over mij, dus ik vul tracks en coupletten over mij. Ik ben einde, ik ben de toekomst, ik geef die mannetjes, wat die mannetjes toekomt. Ik pak die money als die money naar me toekomt, money in me zakken, money voor de toekomst. Ik ben jaloers op die mannen. Je moet me goed begrijpen, ik zou ook naar mezelf willen kijken. Tja, als ik mezelf moet omschrijven. Sorry, ik wil het woord swagger niet gebruiken. Ik ben weg!
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:52 schreef Gupje het volgende:
[..]
Als je 2e persoonlijkheid nu 80 of 2 is dan?
Jaquote:Op donderdag 9 april 2009 12:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vergeet je je ook wel eens uit te kleden voordat je gaat douchen?
[ afbeelding ]
home pics van bolletjequote:
quote:
The Oppositesquote:Op donderdag 9 april 2009 12:57 schreef sezten het volgende:
Elk weekend in de kroeg, ik zuip met de boys
Door een les die ik moest leren yo de duivel is mooi
En dat leeft in een kooi, waarom doe ik wat ik doe
Het gaat verder dan dit, als je voelt wat ik bedoel
Want het leven is een struggle, en mensen ingewikkeld
Maar als je terug komt uit de dood, dan ben je pas een bikkel
En dit is hoe het is, yo ik geloof niet in God
Yo ik geloof niet in de duivel, ik geloof ik het lot
Daarom doe ik wat ik doe en ook al lach je me uit
Maar bij elke stap denk ik weer 20 stappen vooruit
ik heb de gehele seriequote:
dan krijg ik vanavond geen beurt van bolletjequote:
Ze komt er niet achterquote:Op donderdag 9 april 2009 13:00 schreef gers het volgende:
[..]
dan krijg ik vanavond geen beurt van bolletje
Want wij zijn Sjonnie en Anita,quote:
quote:
Natte krentenbollen zijn sowieso ranzigquote:Op donderdag 9 april 2009 12:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vergeet je je ook wel eens uit te kleden voordat je gaat douchen?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:10 schreef Zotheid het volgende:
Beste bezoeker van NZB-Portal, we zijn ons er van bewust dat de site down is. Contact met ons opnemen heeft daarom geen zin. Zodra er meer informatie is, zullen wij dat op deze site mededelen.
Kutzooi!
Ik vond nzb-portal een stuk makkelijker werken.quote:
Kijk nog eens in de quote die je van mij in je fotoboek hebt.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Natte krentenbollen zijn sowieso ranzig
Ik kijk gewoon altijd op bepaalde forums voor HD films.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vond nzb-portal een stuk makkelijker werken.
Die heb ik onder dwang erin moeten zetten.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kijk nog eens in de quote die je van mij in je fotoboek hebt.
is die downquote:Op donderdag 9 april 2009 13:10 schreef Zotheid het volgende:
Beste bezoeker van NZB-Portal, we zijn ons er van bewust dat de site down is. Contact met ons opnemen heeft daarom geen zin. Zodra er meer informatie is, zullen wij dat op deze site mededelen.
Kutzooi!
Invloed hebben ze in ieder geval welquote:Op donderdag 9 april 2009 13:11 schreef Zotheid het volgende:
Maar Brein is toch niks meer dan een lobbygroepje? Die kunnen toch geen site uit de lucht halen?
Vet schoolfeest als er maar 10 mensen waren...quote:Op donderdag 9 april 2009 13:17 schreef bloodysunday het volgende:
Gister schoolfeestvan de 10 man hebben er maar 4 het einde van de avond gehaald
Dan haal hem er maar uit.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die heb ik onder dwang erin moeten zetten.
breezahsletjes geplayedquote:Op donderdag 9 april 2009 13:17 schreef bloodysunday het volgende:
Gister schoolfeestvan de 10 man hebben er maar 4 het einde van de avond gehaald
Nee 10 man van mijn groep jewaidsquote:Op donderdag 9 april 2009 13:18 schreef Cybey het volgende:
[..]
Vet schoolfeest als er maar 10 mensen waren...
Het is een lemmingquote:Op donderdag 9 april 2009 13:18 schreef Cybey het volgende:
[..]
Vet schoolfeest als er maar 10 mensen waren...
Nee, ik laat hem erin, anders haal je me weg bij Favo FOK!kersquote:
tsstquote:
Waarom heb je geen ondertitel meer?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik laat hem erin, anders haal je me weg bij Favo FOK!kers
sletjes playen is veel belangrijker dan moshpittenquote:
Ja ik weetquote:Op donderdag 9 april 2009 13:22 schreef gers het volgende:
[..]
sletjes playen is veel belangrijker dan moshpitten
Er zijn geen ondertitelwaardige opmerkingen meer gemaaktquote:Op donderdag 9 april 2009 13:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom heb je geen ondertitel meer?
Mijn opmerkingen zet je er niet eens in.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zijn geen ondertitelwaardige opmerkingen meer gemaakt
Hoi interistiquote:
interquote:
Ik ga een beetje opmerkingen van zo'n kutmod erin zetten.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn opmerkingen zet je er niet eens in.
Hey Maisnon, ook weer terug?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:24 schreef Maisnon het volgende:
Een letterlijke bazennummer die ik wel moest delen
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga een beetje opmerkingen van zo'n kutmod erin zetten.
quote:
maisnonquote:Op donderdag 9 april 2009 13:24 schreef Maisnon het volgende:
Een letterlijke bazennummer die ik wel moest delen
awwwhquote:Op donderdag 9 april 2009 13:37 schreef Maisnon het volgende:
Ben er even hier
M'n verstandskies is net getrokkendoe een kwartier over een worstenbroodje eten
kutquote:Op donderdag 9 april 2009 13:10 schreef Zotheid het volgende:
Kutzooi!
Komt vanzelf goed hequote:
Spit hier rhymes in Gino Pietermaai stijl.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:42 schreef Gupje het volgende:
Hee, Big2 stop die beat effe, want uuh ik wil shinen zonder beat effe, enne ik wil dat je me ziet effe, dussuh sluit je ogen en geniet effe. Maar genoeg over mij, laten we het hebben over mij.
Laat me even rappen over mij, want ik ben dol op gesprekken over mij, dus ik vul tracks en coupletten over mij. Ik ben einde, ik ben de toekomst, ik geef die mannetjes, wat die mannetjes toekomt. Ik pak die money als die money naar me toekomt, money in me zakken, money voor de toekomst. Ik ben jaloers op die mannen. Je moet me goed begrijpen, ik zou ook naar mezelf willen kijken. Tja, als ik mezelf moet omschrijven. Sorry, ik wil het woord swagger niet gebruiken. Ik ben weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |