Herkenbaar.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
Extra klacht: Oude vrouwen die met hun smoel op het stuur hangen en echt serieus alleen maar oog hebben voor de 5M weg voor hun en verder helemaal NIETS!
Normaal rijden mensen toch ook altijd 85 waar je 80 mag, 55-60 waar je 50 mag en 40 waar je 30 mag. Alleen op de snelweg is het altijd een probleem, mensen die 100-110 rijden.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:39 schreef karr-1 het volgende:
Dus jij rijd 130 en gaat dan zeuren over andere mensen?
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:45 schreef Lundegaard het volgende:
Van die mensen die 10 km harder willen rijden en denken dat ze dan veel eerder thuis zijn.
+1quote:Op donderdag 9 april 2009 14:45 schreef Lundegaard het volgende:
Van die mensen die 10 km harder willen rijden en denken dat ze dan veel eerder thuis zijn.
daarom rij ik ook 40km harderquote:Op donderdag 9 april 2009 14:45 schreef Lundegaard het volgende:
Dat jouw auto nu niet harder dan 110 km/h kan.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:45 schreef Lundegaard het volgende:
huh..?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:51 schreef DrD00m het volgende:
[..]
daarom rij ik ook 40km harder![]()
Dat gezeik op : 'ohhoh, hij rijdt te hard' zijn zeker dezelfde mensen die heel hard roepen : 'GADVER... MCDONALDS!' en vervolgens 's avonds hun big-mac zonder te morren naar binnen schuiven.
Wat een vergelijkingquote:Op donderdag 9 april 2009 14:51 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Dat gezeik op : 'ohhoh, hij rijdt te hard' zijn zeker dezelfde mensen die heel hard roepen : 'GADVER... MCDONALDS!' en vervolgens 's avonds hun big-mac zonder te morren naar binnen schuiven.
Ik snap de vergelijking niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:51 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Opzich wel allemaal verwachtte opmerkingen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
![]()
Terwijl ze ondertussen alleen maar meer problemen veroorzaken.
120 is te zacht, maar 130 is wel hard genoeg?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Opzich wel allemaal verwachtte opmerkingen.
Doch spijtig al die moraalridders.
Wat betreft de opmerking van hierboven. Het gaat mij helemaaaal niet om eerder thuis te zijn ofso, maar gevoelsmatig is 120km/h gewoon te traag.
Gevoelskwestie dus.
Ook rare capriolen als over vluchtstrook voor een gedeelte of dat andere lapje rijstrook aan de linker kant van de weg doe ik zeker niet aan. Ik rijd voor mijn gevoel wel verantwoord. Duw ook geen mensen weg of wat dan ook.
Mensen die 120- km/h op de snelweg rijden![]()
Hippies
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hippies
Opzich wel allemaal verwachtte opmerkingen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
![]()
Terwijl ze ondertussen alleen maar meer problemen veroorzaken.
Helemaaal verkeerd beeld, maar ik begrijp wat je bedoeld. Maar persoonlijk ik niet dus.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef Lundegaard het volgende:
Zoeff..Zoeeeffff... Van de linker naar de rechterbaan....zooeefff. beetje gas erbij...harder dan de rest....zoeeefff..daar weer een gaatje...zoeeefff...inhalen...inhalen...sneller zijn dan de rest..zoeeefff...
En dan bij het eerst volgende stoplicht bij de afslag samen in de rij bij het stoplicht staan..
Zoef.. Tuut Tuuut..
Iemand die begrijpt wat mijn frustratie is. Dat proberen op te voeden van andere mensen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:51 schreef kikoooooo het volgende:
Het ergste soort mensen inderdaad, mensen die anderen willen opvoeden in het verkeer "als ik het niet doe, dan mag jij het ook niet" mentaliteit
Als ik je in wil halen met 180, dan doe ik dat. Als jij gewoon mooi op je rechterbaan blijft is er niets aan de hand. Toch heb je regelmatig mensen die je inderdaad expres langzamer laten rijden door in t midden te gaan rijden op een lege snelweg. Kanslozen
Ok, ok eigenlijk 140.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
120 is te zacht, maar 130 is wel hard genoeg?
Oh, op die manier.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:04 schreef DrD00m het volgende:
Met die vergelijking doelde ik op dat iedereen roept : schandalig, dat hard rijden!! en vervolgens in zijn auto stapt en even flink op zijn gaspendaal trapt.
Als ik op de weg zit zie ik OF mensen die te langzaam rijden OF mensen die te hard rijden (meerderheid)
Jij verwacht eist van anderen dat ze rekening moeten houden met jou, maar wil zelf geen rekening houden met anderenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Opzich wel allemaal verwachtte opmerkingen.
Doch spijtig al die moraalridders.
Wat betreft de opmerking van hierboven. Het gaat mij helemaaaal niet om eerder thuis te zijn ofso, maar gevoelsmatig is 120km/h gewoon te traag.
Gevoelskwestie dus.
Ook rare capriolen als over vluchtstrook voor een gedeelte of dat andere lapje rijstrook aan de linker kant van de weg doe ik zeker niet aan. Ik rijd voor mijn gevoel wel verantwoord. Duw ook geen mensen weg of wat dan ook.
Hippies
Ja, jij bent natuurlijk wel een topchauffeurquote:Op donderdag 9 april 2009 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, auto. Maar wel de wettelijk toegestane snelheid.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, ok eigenlijk 140.
Jij rijd bakfiets?
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee, auto. Maar wel de wettelijk toegestane snelheid.
Ja, zo kun je wel honderden manieren verzinnen om je eigen gedrag goed te praten. Wat dacht je ervan eens gewoon lekker 110 te gaan rijden. Misschien dat je 5 tot 10 minuten later thuis bent. Maar je komt wel een stuk relaxter aan dan wanneer je zo opgefokt je aan andere weggebruikers zit te ergeren omdat je perse de maximale snelheid wil halen.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:18 schreef DrD00m het volgende:
Het ligt ook altijd aan de mensen die wat harder rijden![]()
Ok.. we gaan even uit van een 3-baans weg.
Rechterbaan : aantal vrachtwagens (80km/u) en ongev. 300 meter ruimte tussen elkaar
Middelste baan : de 100km/u rijders, want 120 is te snel![]()
(ze vergeten even dat hun teller niet geijkt is, dus dat ze in feite dus maar 92km/u rijden). De ruimte tussen de vrachtwagens vullen ze niet op, want ja, dalijk wordt je dichtgereden en zit je vast tussen die vrachtwagens
En daar heb je dan ook nog redelijk vaak ruimtes tussen de auto's
Linkerbaan : een aantal 110km/u moraalridders die gaan inhalen en links blijven rijden vanwege hetzelfde 'stel je voor dat ik naar rechts ga en niet meer naar links kan' mentaliteit, met daarachter iemand die zit te wachten tot hij opzij gaat zodat hij er voorbij kan. Daarachter nog iemand die aan het wachten is enz enz. en het is vervolgens een drukke spits
![]()
Maar nee, te hard rijden...
Yep en ik ben er trots op ook.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zo kun je wel honderden manieren verzinnen om je eigen gedrag goed te praten. Wat dacht je ervan eens gewoon lekker 110 te gaan rijden. Misschien dat je 5 tot 10 minuten later thuis bent. Maar je komt wel een stuk relaxter aan dan wanneer je zo opgefokt je aan andere weggebruikers zit te ergeren omdat je perse de maximale snelheid wil halen.
Moeilijk he, je eens gewoon aan de regeltjes houden.quote:
Voor sommigen wel.....quote:Op donderdag 9 april 2009 15:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moeilijk he, je eens gewoon aan de regeltjes houden.
En dan vervolgens janken als anderen het een keer niet doen.quote:
Tsja het is altijd makkelijk schelden op een ander, dan hoef je je eigen fouten niet toe te geven.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan vervolgens janken als anderen het een keer niet doen.![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tsja het is altijd makkelijk schelden op een ander, dan hoef je je eigen fouten niet toe te geven.
Erg henkenbaar.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:25 schreef bluebit het volgende:
ah TS heeft zeker wel een punt.
er zijn van die mensen die inderdaad 110 km per uur rijden en de auto gewoon naar links gooien uit angst dat ze er niet meer tussen kunnen komen.
Aan de andere kant heb je ook van die lamzakken waarvoor ik even naar rechts schuif, en vervolgens gaan ze zo langzaam mogelijk inhalen in plaats van even door te rijden zodat ik ook weer naar links kan en niet in de ankers moet voor die vrachtauto.
die lui mogen ze ook afschieten
Wat ook een oorzaak van files is, zijn al die lui die maar links blijven plakken en wachten tot de "slak" aan de voorkant naar rechts gaat. Want "je zou maar je plaats in de rij verliezen en 30 seconden later voorbij rijden". Daar irriteer ik me mateloos aan. Ga gewoon rechts rijden als er ruimte is. Ongeacht je snelheid.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:39 schreef DrD00m het volgende:
[..]
![]()
Ik geef toch toe dat ik te hard rij? Maar ik hou niemand op. Die lutsers die 100 rijden, en niet naar rechts durven gaan omdat ze anders niet meteen weer naar links kunnen wel.
En het voorbeeld wat ik gaf is niet zomaar verzonnen, maar 9 van de 10 keer de oorzaak van een drukke spits. Je ziet links een enorme sliert aan mensen die allen wachten tot ze harder kunnen. slome middenbaan hangers met veel ruimte af en toe en rechts vrachtwagens waar veel mensen zich niet tussen willen zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |