Herkenbaar.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
Extra klacht: Oude vrouwen die met hun smoel op het stuur hangen en echt serieus alleen maar oog hebben voor de 5M weg voor hun en verder helemaal NIETS!
Normaal rijden mensen toch ook altijd 85 waar je 80 mag, 55-60 waar je 50 mag en 40 waar je 30 mag. Alleen op de snelweg is het altijd een probleem, mensen die 100-110 rijden.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:39 schreef karr-1 het volgende:
Dus jij rijd 130 en gaat dan zeuren over andere mensen?
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:45 schreef Lundegaard het volgende:
Van die mensen die 10 km harder willen rijden en denken dat ze dan veel eerder thuis zijn.
+1quote:Op donderdag 9 april 2009 14:45 schreef Lundegaard het volgende:
Van die mensen die 10 km harder willen rijden en denken dat ze dan veel eerder thuis zijn.
daarom rij ik ook 40km harderquote:Op donderdag 9 april 2009 14:45 schreef Lundegaard het volgende:
Dat jouw auto nu niet harder dan 110 km/h kan.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:45 schreef Lundegaard het volgende:
huh..?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:51 schreef DrD00m het volgende:
[..]
daarom rij ik ook 40km harder![]()
Dat gezeik op : 'ohhoh, hij rijdt te hard' zijn zeker dezelfde mensen die heel hard roepen : 'GADVER... MCDONALDS!' en vervolgens 's avonds hun big-mac zonder te morren naar binnen schuiven.
Wat een vergelijkingquote:Op donderdag 9 april 2009 14:51 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Dat gezeik op : 'ohhoh, hij rijdt te hard' zijn zeker dezelfde mensen die heel hard roepen : 'GADVER... MCDONALDS!' en vervolgens 's avonds hun big-mac zonder te morren naar binnen schuiven.
Ik snap de vergelijking niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:51 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Opzich wel allemaal verwachtte opmerkingen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
![]()
Terwijl ze ondertussen alleen maar meer problemen veroorzaken.
120 is te zacht, maar 130 is wel hard genoeg?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Opzich wel allemaal verwachtte opmerkingen.
Doch spijtig al die moraalridders.
Wat betreft de opmerking van hierboven. Het gaat mij helemaaaal niet om eerder thuis te zijn ofso, maar gevoelsmatig is 120km/h gewoon te traag.
Gevoelskwestie dus.
Ook rare capriolen als over vluchtstrook voor een gedeelte of dat andere lapje rijstrook aan de linker kant van de weg doe ik zeker niet aan. Ik rijd voor mijn gevoel wel verantwoord. Duw ook geen mensen weg of wat dan ook.
Mensen die 120- km/h op de snelweg rijden![]()
Hippies
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die 120- km/h op de snelweg rijden![]()
Hippies
Opzich wel allemaal verwachtte opmerkingen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
![]()
Terwijl ze ondertussen alleen maar meer problemen veroorzaken.
Helemaaal verkeerd beeld, maar ik begrijp wat je bedoeld. Maar persoonlijk ik niet dus.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef Lundegaard het volgende:
Zoeff..Zoeeeffff... Van de linker naar de rechterbaan....zooeefff. beetje gas erbij...harder dan de rest....zoeeefff..daar weer een gaatje...zoeeefff...inhalen...inhalen...sneller zijn dan de rest..zoeeefff...
En dan bij het eerst volgende stoplicht bij de afslag samen in de rij bij het stoplicht staan..
Zoef.. Tuut Tuuut..
Iemand die begrijpt wat mijn frustratie is. Dat proberen op te voeden van andere mensen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:51 schreef kikoooooo het volgende:
Het ergste soort mensen inderdaad, mensen die anderen willen opvoeden in het verkeer "als ik het niet doe, dan mag jij het ook niet" mentaliteit
Als ik je in wil halen met 180, dan doe ik dat. Als jij gewoon mooi op je rechterbaan blijft is er niets aan de hand. Toch heb je regelmatig mensen die je inderdaad expres langzamer laten rijden door in t midden te gaan rijden op een lege snelweg. Kanslozen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |