Alleen de dames doen dat nog, en Florian.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:40 schreef RickoKun het volgende:
Volges mij kunnen jullie die thema's wel ertussenuit halen, want zo te zien (en ook tijdens mijn ban) pleurt niemand daar nog wat in
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen de dames doen dat nog, en Florian.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgeschrikt door de TTquote:
Hoezo, al die gaten in je broek is hip toch?quote:
Het is m'n beste broek. En aan de zijkant, op de naad, zit een gaatje.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo, al die gaten in je broek is hip toch?
Ga dichtnaaien dan.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is m'n beste broek. En aan de zijkant, op de naad, zit een gaatje.
Nog meer gaten? JE MAAKT ME GEK!!1quote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat dan weer welquote:Op donderdag 9 april 2009 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kerst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
watquote:
Weggooien.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
als je onder me gaat liggen, zit er een soort slang.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij van die ranzige reacties?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:27 schreef dagdag het volgende:
[..]
als je onder me gaat liggen, zit er een soort slang.
trek daar een paar keer en aan er komt soort witte lijm uit, prima op je broek te repareren
Ben je ziek of zo? Is m'n beste broek. M'n andere goede broek zat ook een gat in, die moest ik ook weggooien. En ik heb nog een grijze broek en een groene, dus ik moet ook een mooie blauwe spijkerbroek hebben JOAHquote:
quote:
Mod invasiequote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij van die ranzige reacties?
Vergeet dat maar. Vuige Italiaan.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:27 schreef dagdag het volgende:
[..]
als je onder me gaat liggen, zit er een soort slang.
trek daar een paar keer en aan er komt soort witte lijm uit, prima op je broek te repareren
Kleren weggooien is voor mensen die niet zelf kleding kunnen herstellen en met geld smijten.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben je ziek of zo? Is m'n beste broek. M'n andere goede broek zat ook een gat in, die moest ik ook weggooien. En ik heb nog een grijze broek en een groene, dus ik moet ook een mooie blauwe spijkerbroek hebben JOAH
Dan koop je toch gewoon een nieuwe. Zou ik doen iigquote:Op donderdag 9 april 2009 11:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben je ziek of zo? Is m'n beste broek. M'n andere goede broek zat ook een gat in, die moest ik ook weggooien. En ik heb nog een grijze broek en een groene, dus ik moet ook een mooie blauwe spijkerbroek hebben JOAH
Ja, maar dat gat kon niet gered worden. Het zat echt precies bij mijn poes..quote:Op donderdag 9 april 2009 11:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kleren weggooien is voor mensen die niet zelf kleding kunnen herstellen en met geld smijten.
Ja, nog maar paar dagen.quote:
Geld groeit niet op mijn rug. En als ik het kan maken doe ik dat toch.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan koop je toch gewoon een nieuwe. Zou ik doen iig
Bedoelde het eigenlijk tegen Lakitu.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar dat gat kon niet gered worden. Het zat echt precies bij mijn poes..
(poes)
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
(poes)
Kleren herstellen is voor zwerversquote:Op donderdag 9 april 2009 11:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kleren weggooien is voor mensen die niet zelf kleding kunnen herstellen en met geld smijten.
Wat jammer, nu weet je het tochquote:Op donderdag 9 april 2009 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoelde het eigenlijk tegen Lakitu.
poesquote:Op donderdag 9 april 2009 11:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
(poes)
een echte of zoeen gaatje?quote:
Dus jij koop bij een los draadje gelijk een nieuwe broek?quote:
mr herman heette hijquote:
M'n broeken gaan nooit kapot, ik weet niet wat jullie allemaal doen ermee.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus jij koop bij een los draadje gelijk een nieuwe broek?
*kuch*kankeridioot*kuch*
Veel pijpen van mijn broeken zijn beetje afquote:Op donderdag 9 april 2009 11:34 schreef Florian_ het volgende:
Mijn beste broek is in de kettingkast van fiets terecht gekomen. Nu zitten er van die gaatjes onderaan één pijp
Maar ik draag hem nog steeds
Bij de pijpen maakt mij ook niet uitquote:Op donderdag 9 april 2009 11:34 schreef Florian_ het volgende:
Mijn beste broek is in de kettingkast van fiets terecht gekomen. Nu zitten er van die gaatjes onderaan één pijp
Maar ik draag hem nog steeds
Broeken worden gemaakt met plakband iddquote:Op donderdag 9 april 2009 11:35 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga toch niet met een genaaide broek rondlopen?
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Broeken worden gemaakt met plakband idd
Jij draagt ook geen strakke broeken lijkt me. Het gaatje was niet groter dan 0,5cm, dat kan ik toch makkelijk naaien.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
M'n broeken gaan nooit kapot, ik weet niet wat jullie allemaal doen ermee.Maar mocht er zich een gat vormen gaat ie naar de negertjes jah
Ik ga toch niet met een genaaide broek rondlopen?
quote:
brave jongenquote:
en ik heb nog niet eens wintersport geregeld.quote:
Nee aub geen strakke broeken.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij draagt ook geen strakke broeken lijkt me. Het gaatje was niet groter dan 0,5cm, dat kan ik toch makkelijk naaien.
Mensen die niet geloven in muziek uit eigen landquote:
quote:
Rokjesquote:Op donderdag 9 april 2009 11:38 schreef dagdag het volgende:
Waarom zitten we als homos over broeken te praten
De rappers die enigzins te doen zijn in nl zijn op 1 hand te tellenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Mensen die niet geloven in muziek uit eigen land![]()
Nederland geeft kwaliteit gek! click click bang bang
Wacht maar tot er een gaatje in je Levi's 501 zit. Janken zal je.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee aub geen strakke broeken.Maar het hangt er ook vanaf hoowr, 1 minuscuul gaatje gaat wel maar ik ben niet zo van de geragde broeken
Jij zit te FOK!ken tijdens een vergadering?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
Ellenlange vergadering, val bijna van mn stoel van de slaap
ik luister wel Nl hiphopquote:Op donderdag 9 april 2009 11:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Mensen die niet geloven in muziek uit eigen land![]()
Nederland geeft kwaliteit gek! click click bang bang
Volgens mij is de mijne een 503quote:Op donderdag 9 april 2009 11:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een gaatje in je Levi's 501 zit. Janken zal je.
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De rappers die enigzins te doen zijn in nl zijn op 1 hand te tellen
hay Guppekopquote:
Ik weet wat ik zeg. Noem een paar van jouw helden op danquote:
Ali Bquote:Op donderdag 9 april 2009 11:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De rappers die enigzins te doen zijn in nl zijn op 1 hand te tellen
steenquote:
alleen 1.5 te laat, das dan weer jammer.quote:
ik ooooook!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:42 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb lekker een dagje vrij vandaag, beste wat er is
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Volgens mij is de mijne een 503Maar janken zal ik ja
OMGquote:Op donderdag 9 april 2009 11:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ali B
Yes-r
Partysquad.
Meer kan ik er niet bedenken hoor.
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
alleen 1.5 te laat, das dan weer jammer.
staat toch wel boven aan mn lijstjequote:Op donderdag 9 april 2009 11:44 schreef Gupje het volgende:
[..]
Komt ook direct met Harde Grove Hiphop!
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ali B
Yes-r
Partysquad.
Meer kan ik er niet bedenken hoor.
Dat ben ik met je eens, maar kan boos worden die de Nederlandse hiphop geen kans gevenquote:
Nee, voor mensen die hun geld nuttig besteden.quote:
Steen is overduidelijk beter. maar och, Spinal mag er ook wezenquote:
New york state of mind is beter.quote:
daar ben ik het dan ook weer mee eens, NASquote:
Muziek voor je Oma!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
staat toch wel boven aan mn lijstje
Ik heb morgen lekker vrij. lekker lang weekendquote:Op donderdag 9 april 2009 11:42 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb lekker een dagje vrij vandaag, beste wat er is
Ik geef ze zeker wel een kans, maar er zijn er gewoon niet veel die me bevallen. Noem eens op wat jij luister qua nl danquote:Op donderdag 9 april 2009 11:46 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar kan boos worden die de Nederlandse hiphop geen kans geven
Maar samen =quote:Op donderdag 9 april 2009 11:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
Steen is overduidelijk beter. maar och, Spinal mag er ook wezen
Juistquote:
ik hád alle albums.quote:
Allebei. Queens get the money moet je gewoon snappen, anders vind je hem niet zo leuk.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
New york state of mind is beter.
ja, ze zijn wel bestquote:
dat lees je goed.quote:
Zo Moeilijkquote:Op donderdag 9 april 2009 11:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik geef ze zeker wel een kans, maar er zijn er gewoon niet veel die me bevallen. Noem eens op wat jij luister qua nl dan
De Vieze Furquote:Op donderdag 9 april 2009 11:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
Juist![]()
Uterecht aan zee
Ramptoeristen
maar de furrrrrr is dan ook gewoon goed.
Typhoon was live tof, tot Blaxtar kwam.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:50 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zo Moeilijk
Zwart Licht
Fakkelbrigade (ex Opgezwolle zonder delic)
Flinke Namen
Salah Edin
Duvel Duvel
Jawat
U-niq
Winne
Dio
De jeugd van Tegenwoordig
Turk
Jiggy Dje
SpaceKees
Steen
Typhoon
Blaxtar
En zo kan ik nog wel door gaan
Ik vond Blax live ook goedquote:Op donderdag 9 april 2009 11:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Typhoon was live tof, tot Blaxtar kwam.
de rest nog niet echt veel van gehoordquote:Op donderdag 9 april 2009 11:50 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zo Moeilijk
Zwart Licht
Flinke Namen
Salah Edin
Duvel Duvel
Jawat
U-niq
Winne
Dio
Turk
Jiggy Dje
SpaceKees
Steen
Typhoon
Blaxtar
In combinatie met zijn broer is het bagger.quote:
Duvel Duvel is tof.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:52 schreef liiszle het volgende:
[..]
de rest nog niet echt veel van gehoord
Wat ik kan waarderen.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:50 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zo Moeilijk
Zwart Licht
Flinke Namen
Salah Edin
Duvel Duvel
Jawat
U-niq
Winne
Dio
Turk
Jiggy Dje
SpaceKees
Steen
Typhoon
Blaxtar
*gaat luisteren.quote:
Iedereen dacht ik.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:54 schreef Lakitu het volgende:
Even snel een vraagje tussendoorIs iedereen nou vrij morgen of alleen de scholen?
Alleen scholen, ambtenaren en mensen die zelf vrij hebben gevraagd.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:54 schreef Lakitu het volgende:
Even snel een vraagje tussendoorIs iedereen nou vrij morgen of alleen de scholen?
ik niet hoor..quote:Op donderdag 9 april 2009 11:54 schreef Lakitu het volgende:
Heb Typhoon nog nooit live gezienquote:Op donderdag 9 april 2009 11:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In combinatie met zijn broer is het bagger.
Orly? Mijn ouders zijn beide vrijquote:Op donderdag 9 april 2009 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen scholen, ambtenaren en mensen die zelf vrij hebben gevraagd.
Ben er nog zoveel vergetenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:57 schreef Lakitu het volgende:
Je bent trouwens deze mannen vergeten: http://www.101.tv/page/10(...)1e3ca3a2b55ea225b55e
Nee, want het is geen erkende feestdagquote:
Ik moet gewoon werken.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:54 schreef Lakitu het volgende:
Vorig jaar stond ie op 't Metropolis. Ik stond vooraan hihihi. Los Zand deed 'ie toen alleen. En daarna kwam Blaxtar en z'n zus. En dat was waardelooosquote:
Dan hebben jouw ouders gewoon vrij genomen of is het bedrijf waar ze werken gewoon gesloten. Dat kan, maar Goede Vrijdag is geen erkende feestdag.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Orly? Mijn ouders zijn beide vrij
Bouw een hut, klim een ladder!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vorig jaar stond ie op 't Metropolis. Ik stond vooraan hihihi. Los Zand deed 'ie toen alleen. En daarna kwam Blaxtar en z'n zus. En dat was waardelooos
Hier op Urk nietquote:Op donderdag 9 april 2009 12:00 schreef Lakitu het volgende:
Gelukkig zijn tijdens pasen de winkels gewoon open
Makelaar en ministerie sociale zaken.. Dan moet ik morgen maar ontbijten met mijn ouders.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan hebben jouw ouders gewoon vrij genomen of is het bedrijf waar ze werken gewoon gesloten. Dat kan, maar Goede Vrijdag is geen erkende feestdag.
http://www.allevrijedagen(...)ije-dagen-feestdagen
RIP aan de nabestaandenquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:55 schreef Juicyhil het volgende:
GA NOU MAAR ES DOOD ZIELIG VENTJE DAT JE BENT.![]()
Emimich, wil je je UI veranderen in Jimi?quote:
Is er iets mis met du Kemp?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:06 schreef wolvendagen het volgende:
Emimich, wil je je UI veranderen in Jimi?
Draaideurcrimineel. Muziek is geen muziek.quote:
Nah, Kempi is een beetje de Geert Wilders van de rap gelet op het imago wat hij opgebouwd heeft.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:10 schreef wolvendagen het volgende:
Draaideurcrimineel. Muziek is geen muziek.
Oké, wil je het alsnog naar Jimi veranderen?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, Kempi is een beetje de Geert Wilders van de rap gelet op het imago wat hij opgebouwd heeft.
Waar werk je aan vandaag?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:17 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker muziekje, zonnetje, geen collega's op kantoor bijna
Is het een leuke cd?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:17 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker muziekje, zonnetje, geen collega's op kantoor bijna
Deze is toch prima? Ik weet geen site, maak ze meestal gewoon van foto's.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:18 schreef Emimich het volgende:
Btw: jullie weten vast wel een goede site om een puike avatar te scoren. Alvast bedankt.
Wat juuuh zéééégt ben jeeee zeelluuuufquote:Op donderdag 9 april 2009 12:18 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie zijn allemaal vieze, lelijke, dikke, puisterige nerds
www.google.comquote:Op donderdag 9 april 2009 12:18 schreef Emimich het volgende:
Btw: jullie weten vast wel een goede site om een puike avatar te scoren. Alvast bedankt.
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:18 schreef jitzzzze het volgende:
Zoutloos.quote:
quote:
Clint Eastwood is trouwens ook fucking lekkahquote:Op donderdag 9 april 2009 12:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
I like.
Toevallig dacht ik gisteren nog aan dat nummer, bijzonder catchy.
En je kont door de hellluuftquote:Op donderdag 9 april 2009 12:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat juuuh zéééégt ben jeeee zeelluuuuf
Twee testamenten en een echtscheiding, het is rustig.quote:
Vieze: checkquote:Op donderdag 9 april 2009 12:18 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, maar ik wil graag rouleren.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:18 schreef BobbyB het volgende:
Deze is toch prima? Ik weet geen site, maak ze meestal gewoon van foto's.
Eet een paar dagen chocola en je voldoet ook aan puisterigquote:Op donderdag 9 april 2009 12:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vieze: check![]()
Lelijk: check![]()
Dikke: check![]()
Puisterig: fail![]()
Nerd: check
In z'n jonge jaren ja.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Clint Eastwood is trouwens ook fucking lekkah
Betrapt op het gebruik van LSD?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:20 schreef Silentalarm het volgende:
gister van het schoolfeest afgestuurd![]()
schoolfeest, hoe jaren '90quote:Op donderdag 9 april 2009 12:20 schreef Silentalarm het volgende:
Dan jat je de UI van Juicyhil, die past zich aan aan de muziek die hui luistert.quote:
Komt wel vaker voor.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:22 schreef Florian_ het volgende:
Zo'n baby geboren, meisje, en die heet Daan. Beetje aparte naam, nietwaar?
Niet Danielle ofzo, gewoon Daan.
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:20 schreef Silentalarm het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Reafël Zoutloos, hm ken ik niet.
Dat is één grootquote:Op donderdag 9 april 2009 12:22 schreef BobbyB het volgende:
Dan jat je de UI van Juicyhil, die past zich aan aan de muziek die hui luistert.
Gewoon mininova manquote:
Sterf af Bobby, je weet dat ik het over het nummer heb.quote:
Ik stopte wel eens flesjes flugel in mijn sokkenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Had je alcohol meegesmokkeld naar binnen?
nee. Het is een alcoholvrij feest. En Ik ging met een groepje voorzitten, en toen we even los gingen met de DJ moesten we ineens blazen. Stomme mongolenquote:
Ken wel meer vrouwelijke Daansquote:Op donderdag 9 april 2009 12:22 schreef Florian_ het volgende:
Zo'n baby geboren, meisje, en die heet Daan. Beetje aparte naam, nietwaar?
Niet Danielle ofzo, gewoon Daan.
nee, zie andere post.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Had je alcohol meegesmokkeld naar binnen?
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sterf af Bobby, je weet dat ik het over het nummer heb.
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik stopte wel eens flesjes flugel in mijn sokken
Gewoon flessen wodka in de fietstassenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik stopte wel eens flesjes flugel in mijn sokken
Je bent zeker wel stoer op schoolquote:Op donderdag 9 april 2009 12:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee. Het is een alcoholvrij feest. En Ik ging met een groepje voorzitten, en toen we even los gingen met de DJ moesten we ineens blazen. Stomme mongolenEn dan te bedenken dat dat blaasapparaat zei dat ik 3 bier op had, en ik moest er evengoed af, want het was volledig alcohol vrij.
![]()
Leraar helemaal trippen, JA IK VIND HET NIET KUNNEN DIT EN DAT. En toen moest ik lachen, en toen zei hij, vind ej het grappig? dus ik zeg ja. Na toen ging hij helemaal uit zn plaat
Maar wie neemt er nou z'n fietstassen mee naar binnen?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gewoon flessen wodka in de fietstassen
mininova.orgquote:
Nee, zegt me helemaal nietsquote:Op donderdag 9 april 2009 12:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
mininova.org
Dat ken je echt wel, toch?
Zo, zo, je maakt nog eens wat mee hè.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:24 schreef Silentalarm het volgende:
nee. Het is een alcoholvrij feest. En Ik ging met een groepje voorzitten, en toen we even los gingen met de DJ moesten we ineens blazen. Stomme mongolenEn dan te bedenken dat dat blaasapparaat zei dat ik 3 bier op had, en ik moest er evengoed af, want het was volledig alcohol vrij.
![]()
Leraar helemaal trippen, JA IK VIND HET NIET KUNNEN DIT EN DAT. En toen moest ik lachen, en toen zei hij, vind ej het grappig? dus ik zeg ja. Na toen ging hij helemaal uit zn plaat
Deze clip vond ik altijd leukquote:Op donderdag 9 april 2009 12:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sterf af Bobby, je weet dat ik het over het nummer heb.
chickies hosselen deed je toen ook onder de overdekte fietsenstalling, dus dan was je in de buurt. En ook als je geen chick had, had je in elk geval wat te zuipenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wie neemt er nou z'n fietstassen mee naar binnen?
Jitze, de onwetendequote:
Natuurlijk, dat is waar ook. Ik wordt echt oudquote:Op donderdag 9 april 2009 12:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
chickies hosselen deed je toen ook onder de overdekte fietsenstalling, dus dan was je in de buurt. En ook als je geen chick had, had je in elk geval wat te zuipen
hihi. En het enige schoolfeest dat ik bijna nuchter ben, moet ik wel blazenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:26 schreef kurk_droog het volgende:
SchoolfeestenHelemaal klem zuipen ervoor en dan proberen binnen te komen en zorgen dat je niet hoefde te blazen
Ik hoefde nooit te bazen, want dat was ik alquote:Op donderdag 9 april 2009 12:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hihi. En het enige schoolfeest dat ik bijna nuchter ben, moet ik wel blazen
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:27 schreef jitzzzze het volgende:
Natuurlijk, dat is waar ook. Ik wordt echt oud
Ignorance is a bliss.quote:
Je komt toch uit '91? Dan mag je toch wel drinken voordat het feest begint? Raar verhaal.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
![]()
Je hebt zeker ook nog nooit gehoord van Google, he?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar deze keer heb ik echt geen idee
lulquote:Op donderdag 9 april 2009 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoefde nooit te bazen, want dat was ik al
hehe. Ik weet nog wel dat wij dat in de 2e hadden gedaan en dat onze fles drank toen gestolen was.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
chickies hosselen deed je toen ook onder de overdekte fietsenstalling, dus dan was je in de buurt. En ook als je geen chick had, had je in elk geval wat te zuipen
Door het spelletje zekerquote:Op donderdag 9 april 2009 12:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Deze clip vond ik altijd leuk
Hun muziek is wel tof
Deze is wel heel slecht Jitzquote:Op donderdag 9 april 2009 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoefde nooit te bazen, want dat was ik al
Heb hem zelf nog nooit gezien, maar een maat van me was er helemaal weg van.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:28 schreef Emimich het volgende:
Heeft iemand ooit Hotel Rwanda gezien en is het de moeite waard om die te gaan bekijken?
Dat is toch die online agenda?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook nog nooit gehoord van Google, he?
Indrukwekkend, niet heel goed, maar geeft wel een beeld van de Hutu-Tutsi verhoudingen.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:28 schreef Emimich het volgende:
Heeft iemand ooit Hotel Rwanda gezien en is het de moeite waard om die te gaan bekijken?
Tja, ach.quote:
Watte?quote:
Ik heb hem gezien en ik vond het de moeite waard ja.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:28 schreef Emimich het volgende:
Nee, die's op live.com.quote:
Gisterenavond even de eerste 10 minuten gekeken en die waren wel aardig, maar ik zit nu dus te twijfelen of ik er nog een uur in moet investeren.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:29 schreef BobbyB het volgende:
Heb hem zelf nog nooit gezien, maar een maat van me was er helemaal weg van.
Je hebt dat spelletje van de gorillaz, dat ze in die auto zittenquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt dat spelletje van de apen, dat ze op dat forum zitten
Ja kut manquote:Op donderdag 9 april 2009 12:28 schreef Emimich het volgende:
'92. Maar dat mag niet. Ik dacht altijd alleen was dat je weggestuurd wordt als je niet helemaal meer bij was. maar mijn alcohol promille was 0.4 en ik werd evengoed weggestuurd. Het argument was, we houden een volledig alcohol vrij feest, dus ook 1 biertje kan niet. Anders kunnen 2 en 3 en 4 en 5 biertjes ook wel. En enz.. Best triest eigenlijk. Aangezien er dan alleen 10 eersteklassertjes overblijven op zo'n feest. Maar je moet gewoon mazzel hebben dat je er niet uitgepikt wordt.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je komt toch uit '91? Dan mag je toch wel drinken voordat het feest begint? Raar verhaal.
Torrentsite.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar nu even zonder gekheid, wat is mininova en hoe werkt het?
Oh nee, die ken ik niet eensquote:Op donderdag 9 april 2009 12:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt dat spelletje van de gorillaz, dat ze in die auto zitten
En die bordkartonnen muurtjes, hou op schei uit.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja kut manSchimmel in de badkamer. Iets te hard op je bed springen en je zakt door de vloer. De mensen zijn wel weer aardig.
Maar ik zou een ander hotel bekijken als ik jou was.
zoek, klik, download, klaarquote:Op donderdag 9 april 2009 12:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omg. Dude. Dat spelletje speelde ik toen ik 6 was al.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh nee, die ken ik niet eensVond de clip gewoon leuk gemaakt
JUST FUCKING GOOGLE ITquote:Op donderdag 9 april 2009 12:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja kut manSchimmel in de badkamer. Iets te hard op je bed springen en je zakt door de vloer. De mensen zijn wel weer aardig.
Je kent thepiratebay wel, nou dat is het dus.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou en?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omg. Dude. Dat spelletje speelde ik toen ik 6 was al.
Ik zat er net nog. En fok kan toch ook?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan hier op mn werk toch geen torrent site bezoeken?
WAT?!quote:Op donderdag 9 april 2009 12:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou en?Ik hou niet zo van videospelletjes.
Nee, maar wel Wikipedia om het op het op te zoekenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan hier op mn werk toch geen torrent site bezoeken?
Aha, dan heb ik vanmiddag thuis iets te doenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kent thepiratebay wel, nou dat is het dus.
Zo erg is het allemaal nietquote:Op donderdag 9 april 2009 12:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar wel Wikipedia om het op het op te zoeken![]()
[jitzzzze]
Wat is Wikipedia?
[/jitzzzze]
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:31 schreef kurk_droog het volgende:
Nee. Alleen Tomb Raider en GTA. Vroeger speelde ik wel van die adventure spelletjes op de PC. Maar verder doe ik niet aan gamen.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WAT?!![]()
Je speelt ook geen playstation/xbox/wii/whatever?
Het middenveld van Omniworld schijnt best aardig groen te zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Welk middenveld zou jij opstellen tegen Willem II?
vermeerquote:Op donderdag 9 april 2009 12:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Welk middenveld zou jij opstellen tegen Willem II?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |