Alleen de dames doen dat nog, en Florian.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:40 schreef RickoKun het volgende:
Volges mij kunnen jullie die thema's wel ertussenuit halen, want zo te zien (en ook tijdens mijn ban) pleurt niemand daar nog wat in
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen de dames doen dat nog, en Florian.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgeschrikt door de TTquote:
Hoezo, al die gaten in je broek is hip toch?quote:
Het is m'n beste broek. En aan de zijkant, op de naad, zit een gaatje.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo, al die gaten in je broek is hip toch?
Ga dichtnaaien dan.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is m'n beste broek. En aan de zijkant, op de naad, zit een gaatje.
Nog meer gaten? JE MAAKT ME GEK!!1quote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat dan weer welquote:Op donderdag 9 april 2009 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kerst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
watquote:
Weggooien.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
als je onder me gaat liggen, zit er een soort slang.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij van die ranzige reacties?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:27 schreef dagdag het volgende:
[..]
als je onder me gaat liggen, zit er een soort slang.
trek daar een paar keer en aan er komt soort witte lijm uit, prima op je broek te repareren
Ben je ziek of zo? Is m'n beste broek. M'n andere goede broek zat ook een gat in, die moest ik ook weggooien. En ik heb nog een grijze broek en een groene, dus ik moet ook een mooie blauwe spijkerbroek hebben JOAHquote:
quote:
Mod invasiequote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij van die ranzige reacties?
Vergeet dat maar. Vuige Italiaan.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:27 schreef dagdag het volgende:
[..]
als je onder me gaat liggen, zit er een soort slang.
trek daar een paar keer en aan er komt soort witte lijm uit, prima op je broek te repareren
Kleren weggooien is voor mensen die niet zelf kleding kunnen herstellen en met geld smijten.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben je ziek of zo? Is m'n beste broek. M'n andere goede broek zat ook een gat in, die moest ik ook weggooien. En ik heb nog een grijze broek en een groene, dus ik moet ook een mooie blauwe spijkerbroek hebben JOAH
Dan koop je toch gewoon een nieuwe. Zou ik doen iigquote:Op donderdag 9 april 2009 11:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben je ziek of zo? Is m'n beste broek. M'n andere goede broek zat ook een gat in, die moest ik ook weggooien. En ik heb nog een grijze broek en een groene, dus ik moet ook een mooie blauwe spijkerbroek hebben JOAH
Ja, maar dat gat kon niet gered worden. Het zat echt precies bij mijn poes..quote:Op donderdag 9 april 2009 11:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kleren weggooien is voor mensen die niet zelf kleding kunnen herstellen en met geld smijten.
Ja, nog maar paar dagen.quote:
Geld groeit niet op mijn rug. En als ik het kan maken doe ik dat toch.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan koop je toch gewoon een nieuwe. Zou ik doen iig
Bedoelde het eigenlijk tegen Lakitu.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar dat gat kon niet gered worden. Het zat echt precies bij mijn poes..
(poes)
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
(poes)
Kleren herstellen is voor zwerversquote:Op donderdag 9 april 2009 11:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kleren weggooien is voor mensen die niet zelf kleding kunnen herstellen en met geld smijten.
Wat jammer, nu weet je het tochquote:Op donderdag 9 april 2009 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoelde het eigenlijk tegen Lakitu.
poesquote:Op donderdag 9 april 2009 11:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
(poes)
een echte of zoeen gaatje?quote:
Dus jij koop bij een los draadje gelijk een nieuwe broek?quote:
mr herman heette hijquote:
M'n broeken gaan nooit kapot, ik weet niet wat jullie allemaal doen ermee.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus jij koop bij een los draadje gelijk een nieuwe broek?
*kuch*kankeridioot*kuch*
Veel pijpen van mijn broeken zijn beetje afquote:Op donderdag 9 april 2009 11:34 schreef Florian_ het volgende:
Mijn beste broek is in de kettingkast van fiets terecht gekomen. Nu zitten er van die gaatjes onderaan één pijp
Maar ik draag hem nog steeds
Bij de pijpen maakt mij ook niet uitquote:Op donderdag 9 april 2009 11:34 schreef Florian_ het volgende:
Mijn beste broek is in de kettingkast van fiets terecht gekomen. Nu zitten er van die gaatjes onderaan één pijp
Maar ik draag hem nog steeds
Broeken worden gemaakt met plakband iddquote:Op donderdag 9 april 2009 11:35 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga toch niet met een genaaide broek rondlopen?
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Broeken worden gemaakt met plakband idd
Jij draagt ook geen strakke broeken lijkt me. Het gaatje was niet groter dan 0,5cm, dat kan ik toch makkelijk naaien.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
M'n broeken gaan nooit kapot, ik weet niet wat jullie allemaal doen ermee.Maar mocht er zich een gat vormen gaat ie naar de negertjes jah
Ik ga toch niet met een genaaide broek rondlopen?
quote:
brave jongenquote:
en ik heb nog niet eens wintersport geregeld.quote:
Nee aub geen strakke broeken.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij draagt ook geen strakke broeken lijkt me. Het gaatje was niet groter dan 0,5cm, dat kan ik toch makkelijk naaien.
Mensen die niet geloven in muziek uit eigen landquote:
quote:
Rokjesquote:Op donderdag 9 april 2009 11:38 schreef dagdag het volgende:
Waarom zitten we als homos over broeken te praten
De rappers die enigzins te doen zijn in nl zijn op 1 hand te tellenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Mensen die niet geloven in muziek uit eigen land![]()
Nederland geeft kwaliteit gek! click click bang bang
Wacht maar tot er een gaatje in je Levi's 501 zit. Janken zal je.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee aub geen strakke broeken.Maar het hangt er ook vanaf hoowr, 1 minuscuul gaatje gaat wel maar ik ben niet zo van de geragde broeken
Jij zit te FOK!ken tijdens een vergadering?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
Ellenlange vergadering, val bijna van mn stoel van de slaap
ik luister wel Nl hiphopquote:Op donderdag 9 april 2009 11:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Mensen die niet geloven in muziek uit eigen land![]()
Nederland geeft kwaliteit gek! click click bang bang
Volgens mij is de mijne een 503quote:Op donderdag 9 april 2009 11:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een gaatje in je Levi's 501 zit. Janken zal je.
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De rappers die enigzins te doen zijn in nl zijn op 1 hand te tellen
hay Guppekopquote:
Ik weet wat ik zeg. Noem een paar van jouw helden op danquote:
Ali Bquote:Op donderdag 9 april 2009 11:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De rappers die enigzins te doen zijn in nl zijn op 1 hand te tellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |