Alleen de dames doen dat nog, en Florian.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:40 schreef RickoKun het volgende:
Volges mij kunnen jullie die thema's wel ertussenuit halen, want zo te zien (en ook tijdens mijn ban) pleurt niemand daar nog wat in
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen de dames doen dat nog, en Florian.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgeschrikt door de TTquote:
Hoezo, al die gaten in je broek is hip toch?quote:
Het is m'n beste broek. En aan de zijkant, op de naad, zit een gaatje.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo, al die gaten in je broek is hip toch?
Ga dichtnaaien dan.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is m'n beste broek. En aan de zijkant, op de naad, zit een gaatje.
Nog meer gaten? JE MAAKT ME GEK!!1quote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat dan weer welquote:Op donderdag 9 april 2009 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kerst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
watquote:
Weggooien.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
als je onder me gaat liggen, zit er een soort slang.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij van die ranzige reacties?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:27 schreef dagdag het volgende:
[..]
als je onder me gaat liggen, zit er een soort slang.
trek daar een paar keer en aan er komt soort witte lijm uit, prima op je broek te repareren
Ben je ziek of zo? Is m'n beste broek. M'n andere goede broek zat ook een gat in, die moest ik ook weggooien. En ik heb nog een grijze broek en een groene, dus ik moet ook een mooie blauwe spijkerbroek hebben JOAHquote:
quote:
Mod invasiequote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij van die ranzige reacties?
Vergeet dat maar. Vuige Italiaan.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:27 schreef dagdag het volgende:
[..]
als je onder me gaat liggen, zit er een soort slang.
trek daar een paar keer en aan er komt soort witte lijm uit, prima op je broek te repareren
Kleren weggooien is voor mensen die niet zelf kleding kunnen herstellen en met geld smijten.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben je ziek of zo? Is m'n beste broek. M'n andere goede broek zat ook een gat in, die moest ik ook weggooien. En ik heb nog een grijze broek en een groene, dus ik moet ook een mooie blauwe spijkerbroek hebben JOAH
Dan koop je toch gewoon een nieuwe. Zou ik doen iigquote:Op donderdag 9 april 2009 11:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben je ziek of zo? Is m'n beste broek. M'n andere goede broek zat ook een gat in, die moest ik ook weggooien. En ik heb nog een grijze broek en een groene, dus ik moet ook een mooie blauwe spijkerbroek hebben JOAH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |