abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:11:02 #161
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_67927232
Een paar jaar geleden, met Bosz, was al vastgesteld dat er meer met de jeugd gedaan moest worden dan destijds het geval was. Feyenoord heeft toen enorm geïnvesteerd in de jeugdopleiding met als gevolg dat Feyenoord nu het meeste in de jeugdopleiding investeert van alle Eredivisieclubs. Dus die jeugdspelers waren er sowieso wel gekomen, geld of geen geld. Het is nu alleen erg veel geworden, vanwege de vele blessures. Ken wel je feiten voordat je je toetsenbord een douw geeft.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:11:48 #162
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_67927256
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Kom ik vandaag Slory tegen,

[ afbeelding ]

met zijn auto
De Privé is ergens anders.
pi_67927345
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:11 schreef Tomasso het volgende:
Een paar jaar geleden, met Bosz, was al vastgesteld dat er meer met de jeugd gedaan moest worden dan destijds het geval was. Feyenoord heeft toen enorm geïnvesteerd in de jeugdopleiding met als gevolg dat Feyenoord nu het meeste in de jeugdopleiding investeert van alle Eredivisieclubs. Dus die jeugdspelers waren er sowieso wel gekomen, geld of geen geld. Het is nu alleen erg veel geworden, vanwege de vele blessures. Ken wel je feiten voordat je je toetsenbord een douw geeft.
Dat is het enige goede onderdeel van Bosz z'n plan.
-
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:18:22 #164
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_67927446
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:15 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is het enige goede onderdeel van Bosz z'n plan.
Ja, want het andere was werkelijk debiel . Op korte termijn met gevestigde namen resultaten halen om ervoor te zorgen dat de jeugd op Europees podium ervaring op kan doen voor de lange termijn. Wat een nitwit. Het heeft totaal verkeerd uitgepakt, hij sloeg door (Landzaat) en omtrent de kwestie Verbeek heeft hij verkeerd gehandeld, maar het idee was best aardig.
pi_67927992
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:18 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ja, want het andere was werkelijk debiel . Op korte termijn met gevestigde namen resultaten halen om ervoor te zorgen dat de jeugd op Europees podium ervaring op kan doen voor de lange termijn. Wat een nitwit. Het heeft totaal verkeerd uitgepakt, hij sloeg door (Landzaat) en omtrent de kwestie Verbeek heeft hij verkeerd gehandeld, maar het idee was best aardig.
Dat idee hadden jij en ik toch ook wel kunnen bedenken? Dat is geen kunst. Het gaat om de uitvoering en die is naar mijn mening niet goed geweest, al heeft hij ook idd wat pech erbij gehad.

Maar over al die jaren gezien heeft Bosz maar wat aangekloot, die man heeft gewoon geen visie.
-
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:38:20 #166
185115 Juk
Misschien
pi_67928046
Ik moet zeggen dat ik dit keer Ritmo de beste argumenten vind hebben.
Als je vorig jaar die laatste wedstrijd tegen Willem II wint (iedereen herinnert zich de blunderende Ekramy nog) wordt je "gewoon" 3de. Dit seizoen is geen afspiegeling van de potentie van deze spelersgroep.

Als je tegen PSV en AZ de nul kunt houden wil zeggen dat het wel KAN met deze spelers. Dat het tegen Volendam dan dramatisch fout gaat is te wijten aan de instelling. Ik snap dat mensen denken dat het dan volgend seizoen weer niet goed gaat, maar ik denk dat Been de ideale man is om dat wel goed te krijgen.

Tel daarbij op dat er wellicht nog een leuke speler gratis ergens vandaan wordt getoverd door Beenhakker, spelers als Lucius en Timmer geen negatieve invloed meer kunnen hebben op de sfeer (ik verwacht dat bv Landzaat er ook nog uit gaat, al is het alleen al vanwege het financiële plaatje) en de talentvolle spelers alleen nog maar beter worden en ik denk dat meedoen voor directe plaatsing voor Europees voetbal best reëel is.

Overigens is het afdoen van gebrek aan ervaring, een kloof tussen spelers en trainer en zoveel onrust rond een club als rede van slechte prestaties gewoon dom. Natuurlijk heeft dat naast de blessures er ook voor gezorgd dat het niet goed ging.
Dat het vorig seizoen na de winterstop ook al niet goed ging zonder deze rand taferelen is ook waar, maar de stand op de ranglijst is dan ook wezenlijk anders. Dit seizoen kan je gewoon echt niet met een ander seizoen vergelijken.
The only thing I fear is my MoM
pi_67928194
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:38 schreef Juk het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dit keer Ritmo de beste argumenten vind hebben.
Als je vorig jaar die laatste wedstrijd tegen Willem II wint (iedereen herinnert zich de blunderende Ekramy nog) wordt je "gewoon" 3de. Dit seizoen is geen afspiegeling van de potentie van deze spelersgroep.
Wat dacht je van Jol die ons 3 punten uit de handen rukte en aan Sparta cadeau gaf?
quote:
Als je tegen PSV en AZ de nul kunt houden wil zeggen dat het wel KAN met deze spelers. Dat het tegen Volendam dan dramatisch fout gaat is te wijten aan de instelling. Ik snap dat mensen denken dat het dan volgend seizoen weer niet goed gaat, maar ik denk dat Been de ideale man is om dat wel goed te krijgen.
Vergeet Don Leo niet, ondanks z'n vervelende persoonlijkheid mogen we op onze knietjes dat zo'n vakman ons helpt. Ik vind dat ie hier echt enorm ondergewaardeerd wordt maar dat gebeurt wel vaker bij mensen waarvan het soort karakter niet is wat Feyenoord-supporters wensen te zien.
quote:
Tel daarbij op dat er wellicht nog een leuke speler gratis ergens vandaan wordt getoverd door Beenhakker, spelers als Lucius en Timmer geen negatieve invloed meer kunnen hebben op de sfeer (ik verwacht dat bv Landzaat er ook nog uit gaat, al is het alleen al vanwege het financiële plaatje) en de talentvolle spelers alleen nog maar beter worden en ik denk dat meedoen voor directe plaatsing voor Europees voetbal best reëel is.
Slechter dan Lucius, Timmer en Greene het deden kan toch nauwelijks. Om over de sfeer idd nog maar te zwijgen.
quote:
Overigens is het afdoen van gebrek aan ervaring, een kloof tussen spelers en trainer en zoveel onrust rond een club als rede van slechte prestaties gewoon dom. Natuurlijk heeft dat naast de blessures er ook voor gezorgd dat het niet goed ging.
Dat het vorig seizoen na de winterstop ook al niet goed ging zonder deze rand taferelen is ook waar, maar de stand op de ranglijst is dan ook wezenlijk anders. Dit seizoen kan je gewoon echt niet met een ander seizoen vergelijken.
Precies.
-
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:53:35 #168
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_67928465
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:11 schreef Tomasso het volgende:

[..]

De Privé is ergens anders.
Hij ging ontkennen dat die Slory was
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:54:15 #169
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_67928485
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:36 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat idee hadden jij en ik toch ook wel kunnen bedenken? Dat is geen kunst.
Het uitvoeren van zo'n plan doen jij en ik alleen niet. Kan je hoog en laag springen, maar hij heeft destijds met die spelers goed gehandeld. Het had beter gekund, absoluut.
quote:
Het gaat om de uitvoering en die is naar mijn mening niet goed geweest, al heeft hij ook idd wat pech erbij gehad.
Ligt dat aan Bosz of aan de trainer? Ik denk dat beide fout zijn. Er is niet gekeken om een team bij elkaar te halen, maar meer alleen individuen. Maar ook de trainer heeft gefaald, want die was bij dat proces betrokken. In dit geval waren dat Van Marwijk en Verbeek. Nu heb je te maken met een onsamenhangende selectie waarbij Vlemmings met man en macht probeert dit recht te trekken totdat Been begint.
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:55:03 #170
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_67928505
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Hij ging ontkennen dat die Slory was
Ok.
pi_67928630
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:54 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Het uitvoeren van zo'n plan doen jij en ik alleen niet. Kan je hoog en laag springen, maar hij heeft destijds met die spelers goed gehandeld. Het had beter gekund, absoluut.
Hij heeft goed gehandeld maar het totaaloverzicht heeft ie niet gehad. Anders had je b.v. ook geen Lee gehaald terwijl je voor die 2 miljoen een jonge stand-in voor Makaay had moeten halen.
quote:
Ligt dat aan Bosz of aan de trainer? Ik denk dat beide fout zijn. Er is niet gekeken om een team bij elkaar te halen, maar meer alleen individuen. Maar ook de trainer heeft gefaald, want die was bij dat proces betrokken. In dit geval waren dat Van Marwijk en Verbeek. Nu heb je te maken met een onsamenhangende selectie waarbij Vlemmings met man en macht probeert dit recht te trekken totdat Been begint.
Dat ben ik met je eens ja, maar een technisch directeur is er ook voor om trainers op de vingers te tikken als ze iets niet goed doen. Aan Leo en Mario nu de taak om dit in de komende jaren recht te trekken. De jeugdspelers hebben dan gelukkig al wat meer ervaring en ik hoop dat er nog 2 of 3 spelers van tussen de 20-27 gehaald kunnen worden.
-
  zaterdag 11 april 2009 @ 18:19:45 #172
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_67929140
Bosz en visie in éen zin noemen is ook triest trouwens, die vent heeft echt de ballen verstand van hetgeen waarvoor ie werd aangenomen.

Als we zo'n duidelijke koers hadden en een profielschets hadden opgesteld voor de trainer waarmee het beleidsplan tot uiting zou moeten komen hadden we echt niet van Van Marwijk ineens naar Verbeek gegaan.
Bosz gaf destijds zelf ook aan dat ze opnieuw een profielschets voor de trainer maakten toen Van Marwijk weg ging en waarom eigenlijk? In die paar maanden tijd is er geen speler vertrokken en geen enkeling gehaald en dan zou je toch op dezelfde koers verder moeten gaan?
Nee, Bosz lult een eind weg en ik ben blij dat ie opgerot is.

En zo kun je nog wel 50 voorbeelden noemen waaruit bleek dat ie echt geen flauw idee had van wat ie aan het doen was.
pi_67929350
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 16:19 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Meestal zo he, als je niets te vieren hebt ga je om anderen lachen
jij kan het weten
pi_67929915
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:38 schreef Juk het volgende:
Dit seizoen is geen afspiegeling van de potentie van deze spelersgroep.
Ja en nee. Feit is wel dat je er <altijd> moet staan en dat hebben ze meer dan eens nagelaten te doen. Volendam van de week was daar bijvoorbeeld weereens een voorbeeldje van, en zo heb je er wel meer. Hopelijk kunnen Vlemmings en volgend seizoen Been de benodigde scherpte brengen in de groep.
pi_67930269
Vlemmings? Een trainer die een vuurwerkramp en een bijlmerboy samen opstelt is een flagrante lafbek.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  zaterdag 11 april 2009 @ 19:17:08 #176
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67930619
Het vorige seizoen werd op een paar punten na zesde, klopt helemaal. Echter, de tweede seizoenshelft was dramatisch. Niet beter dan de tweede seizoenshelft van Feyenoord nu. Die 'hoge' positie is voor een groot deel te danken aan de eerste seizoenshelft. Natuurlijk, toen hadden we ook dezelfde spelers als nu, dus blijkbaar zit er wel voetballend vermogen in deze ploeg. Maar die sterke reeks is inmiddels al zolang geleden, daar kan je niet meer op vertrouwen. Als je de wedstrijden vanaf januari 2008 kijkt t/m nu nogmaals bekijkt, dan zie je dat dik 90% van de wedstrijden het aanzien niet waard is. De negatieve reeks is niet begonnen met Verbeek, maar met PSV-thuis dik een jaar geleden. Het niveau van die reeks is niet geschikt voor de top 5. Ik heb er weinig vertrouwen in dat deze dramatische reeks 'ineens' verbroken zal worden. De spelers zullen ook niet beter worden, Makaay en Van Bronckhorst zullen misschien juist verder aftakelen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 11 april 2009 @ 19:17:38 #177
53267 TC03
pi_67930635
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 19:03 schreef DikVoormekaar het volgende:
Vlemmings? Een trainer die een vuurwerkramp en een bijlmerboy samen opstelt is een flagrante lafbek.
Wat is het alternatief dan?
pi_67930888
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 19:17 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat is het alternatief dan?
Nieveld en Landzaat
  zaterdag 11 april 2009 @ 19:29:22 #179
53267 TC03
pi_67931000
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 19:25 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

Nieveld en Landzaat
.
pi_67931036
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 19:29 schreef TC03 het volgende:

[..]

.
Heracles mag zelfs voor de maandagploeg geen probleem zijn.
  zaterdag 11 april 2009 @ 19:32:39 #181
53267 TC03
pi_67931118
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 19:30 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

Heracles mag zelfs voor de maandagploeg geen probleem zijn.
Nieveld is eigenlijk nog een A-junior en Landzaat is geen verdediger. Het lijkt me niet meer dan logisch dat hij gewoon voor de vaste verdedigers van het eerste elftal kiest.
  zaterdag 11 april 2009 @ 22:59:43 #182
185115 Juk
Misschien
pi_67937173
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 19:17 schreef TC03 het volgende:
Het vorige seizoen werd op een paar punten na zesde, klopt helemaal. Echter, de tweede seizoenshelft was dramatisch. Niet beter dan de tweede seizoenshelft van Feyenoord nu. Die 'hoge' positie is voor een groot deel te danken aan de eerste seizoenshelft. Natuurlijk, toen hadden we ook dezelfde spelers als nu, dus blijkbaar zit er wel voetballend vermogen in deze ploeg. Maar die sterke reeks is inmiddels al zolang geleden, daar kan je niet meer op vertrouwen. Als je de wedstrijden vanaf januari 2008 kijkt t/m nu nogmaals bekijkt, dan zie je dat dik 90% van de wedstrijden het aanzien niet waard is. De negatieve reeks is niet begonnen met Verbeek, maar met PSV-thuis dik een jaar geleden. Het niveau van die reeks is niet geschikt voor de top 5. Ik heb er weinig vertrouwen in dat deze dramatische reeks 'ineens' verbroken zal worden. De spelers zullen ook niet beter worden, Makaay en Van Bronckhorst zullen misschien juist verder aftakelen.
Had je hier niet mee kunnen beginnen, dan had ik niet verder gelezen.

Natuurlijk worden die jonge spelers alleen maar beter. Als die spelers dit niveau zouden hebben op 26 jarige leeftijd is het niks bijzonders. Het bijzondere is juist dat ze op 18 jarige leeftijd al dit niveau halen en dus nog gaan groeien. Door al die speelminuten die ze nu krijgen gaat dat alleen maar sneller. Als je de Fer van 7 maanden geleden vergelijkt met nu dan is dat een wereld van verschil.

Het grootte probleem wat er nu is is puur mentaal. Tegen Volendam was er een bepaalde nonchalance door het makkelijke begin en ongetwijfeld de 5-0 thuis overwinning dat ze in de problemen kwamen. Een mentaal sterkere ploeg had een tandje bijgeschakeld en wel de 0-2 gemaakt.
Mario Been staat er juist om bekend dat hij een bepaalde snaar kan raken in een groep waardoor ze allemaal dat stapje meer zetten. En met de potentie in deze groep is dan een 5de plaats echt niet ondenkbaar.

En die slechte reeks wordt ook niet "ineens" doorbroken. Het wegsnijden van het dode hout wat Lucius, Timmer en Greene heet is al een begin. Vooral die eerste 2 lijken mij een erg slechte invloed op de sfeer. Dus er is voor volgend jaar nu al een verschil en wellicht is dit al het zetje wat nodig is om die dramatische wedstrijden uit te bannen.
The only thing I fear is my MoM
  zondag 12 april 2009 @ 11:37:23 #183
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67944634
Ik ga zo maar eens kijken of De Kuip er nog staat.
  zondag 12 april 2009 @ 15:24:47 #184
53267 TC03
pi_67950375
Goeie genade, wat een galavooorstelling.
pi_67950605
quote:
Op zondag 12 april 2009 15:24 schreef TC03 het volgende:
Goeie genade, wat een galavooorstelling.
Meen je dit? Ja, aanvallend komen er leuke dingen uit maar op het middenveld staat het verdedigend fucking zwak en laat ik maar niet over de verdediging beginnen. Doortastendheid is nergens te bekken :/
  zondag 12 april 2009 @ 15:36:49 #186
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_67950642
Pure sarcasme uiteraard. Het lijkt he-le-maal nergens op. Hopelijk komen ze scherp uit de kleedkamer en kunnen we snel naar 4-1 lopen, anders gaan we dit gewoon weggeven.
  zondag 12 april 2009 @ 15:52:14 #187
53267 TC03
pi_67951092
Het middenveld is inderdaad dramatisch vandaag. Landzaat voegt ook echt niks toe hè. We missen gewoon Tomasson.
pi_67951466
Toch een aardige tussenstand zo
  zondag 12 april 2009 @ 16:05:24 #189
53267 TC03
pi_67951480
pi_67951811
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 19:17 schreef TC03 het volgende: Natuurlijk, toen hadden we ook dezelfde spelers als nu, dus blijkbaar zit er wel voetballend vermogen in deze ploeg.
waar heb jij het over? feyenoord stond verdedigend redelijk goed in die fase, maar voetballend was het niet om aan te zien. en nu ook niet.

edit: er zit wel voetballend vermogen in, natuurlijk, maar dat is nooit echt gebleken in de wedstrijden.

[ Bericht 10% gewijzigd door buddyb op 12-04-2009 16:23:37 ]
  zondag 12 april 2009 @ 16:26:33 #191
139407 jorienvdherik
pi_67952097
Mooie uitslag.

Maar Bruins wat ben je toch slecht dit seizoen. Mits er goede vervangers voor Lucius en Greene komen is het maar goed dat ze weg gaan.

En Timmer, matig hoor bij die goal, tot ziens

5-1
3x Makaay
Wijnaldum
pi_67952221
Het is zeker... geen nacompetitie voor ons dit jaar
http://www.moneymiljonair.nl/?u=723707&c=nl&rt=2
maak mij en jezelf rijk! oktnxbye
  zondag 12 april 2009 @ 16:32:00 #193
53267 TC03
pi_67952277

[ Bericht 100% gewijzigd door TC03 op 12-04-2009 16:32:12 ]
pi_67952309
Makaay is los?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 12 april 2009 @ 16:35:03 #195
139407 jorienvdherik
pi_67952392
quote:
Op zondag 12 april 2009 16:32 schreef Suijk het volgende:
Makaay is los?
Mwah
pi_67952519
quote:
Op zondag 12 april 2009 16:05 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_67952815
Wijnaldum, wat een koning is dat zeg. Voor de rest weinig sfeer maar ingelopen op utreg en nec. Prima zondagje dus!
pi_67952845
Wijnaldum
Wat een speler zeg!
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_67952888
3 punten, dat telt.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_67952997
oeps, verkeerde topic. Kusje aan de Wijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')