Korpiklaani en Turisas vallen daaronder ja.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:57 schreef Norther het volgende:
Tja, ik vraag me af of ze allemaal onder de definitie vallen maar ik luister naar Eluveitie, Ensiferum, Kalmah, Korpiklaani Moonsorrow en Turisas.
Van de Faroer ? Ooit een keer een concert van gezien in de Goudvis met Heidevolk nog, klonk goedquote:Op donderdag 9 april 2009 19:58 schreef Gewas het volgende:
Zo die Falkenbach cd heerst de pan uit.![]()
Btw iemand bekent met de band Tyr?
Ik heb Tyr vorig jaar gezien. Was erg tof.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:58 schreef Gewas het volgende:
Zo die Falkenbach cd heerst de pan uit.![]()
Btw iemand bekent met de band Tyr?
Hell yeah! Ik heb ze een tijdje terug in de 013 gezien. Ze hadden het ook best warm...quote:Op donderdag 9 april 2009 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Turisas is inderdaad ook tof, heb ze al een keer live gezien dit jaar en in mei weer. Wat een feest maken die lui ervan!
Samen met Kamelot toevallig?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:44 schreef Norther het volgende:
[..]
Hell yeah! Ik heb ze een tijdje terug in de 013 gezien. Ze hadden het ook best warm...![]()
Ik vraag me ook af wat er met hun vorige accordionist gebeurd is...
Nee dat niet. Ik was te laat voor kaartjes van Kamelot.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Samen met Kamelot toevallig?Ik kende ze nog niet voor 013, dus een vorige accordeonist zou ik niet weten, maar mijn vriendin en ik konden hartelijk lachen om het feit dat je ouders je op accordeon-les sturen (lekker veilig) en je dan alsnog in een metalband terecht komt
En de volgende keer in mei zie ik ze samen met Moonspellen Cradle of Filth jeugdsentiment
Ach inderdaad, was met Dragonforcequote:Op donderdag 9 april 2009 20:54 schreef Norther het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik was te laat voor kaartjes van Kamelot.Turisas stond in het voorprogramma van Dragonforce. Ik ken Turisas ook nog niet zo lang en ik heb ze, denk ik, via last.fm ontdekt. Ik heb net even gezocht ja en ze komen met Filthfest European Tour. Misschien dat ik daar ook wel naartoe ga.
Ik heb trouwens vroeger ook accordion gespeelt.Ik ben nu bezig gitaar te leren spelen.
Even ontopic:
Deel 1:
Deel 2:
![]()
Wat ik van Falkenbach gehoord heb kon mij wel bekoren. Ik heb er echter nog geen CD's van gekocht. Ik zal me eens in Falkenbach verdiepen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:42 schreef Gewas het volgende:
Finntroll heb ik een cd van, heb hem alleen al heel lang niet meer geluisterd.![]()
Tyr heb ik een paar liedjes van geluisterd maar vind ik niet zo leuk eigenlijk.
Maarre mensen wat vinden jullie van Falkenbach?Ik ga binnenkort nog een cd van ze kopen.
Volgens mij heb ik Falkenbach samen met Kampfar in Zwolle gezien, was wel tof inderdaadquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:42 schreef Gewas het volgende:
Maarre mensen wat vinden jullie van Falkenbach?Ik ga binnenkort nog een cd van ze kopen.
Welke bands?quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:10 schreef Gewas het volgende:
Vorige week zei ik nog dat ik alleen metal luisterde zonder gekrijs maar nu heb ik een paar bands ontdekt die ik toch wel supertof vind met gekrijs.![]()
Taakequote:
Ze lullen over vikingenquote:Op donderdag 16 april 2009 20:25 schreef Gehenna het volgende:
amon amarth viking metal?? das toch gewoon death metal? maar kan ook aan mij liggen ken het ook niet bijster goed, vond het nogal een kutband
bathory, ulver en enslaved vind ik dan wel weer geniaal
Of het beter is dan voorheen genoemd materiaal weet ik niet, maar t'is wel leuk. Hele tijd geleden ontdekt en kmoet toch wel zeggen dat het grappig is af en toe mee te yarrrr-enquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |