Wat ik van Falkenbach gehoord heb kon mij wel bekoren. Ik heb er echter nog geen CD's van gekocht. Ik zal me eens in Falkenbach verdiepen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:42 schreef Gewas het volgende:
Finntroll heb ik een cd van, heb hem alleen al heel lang niet meer geluisterd.![]()
Tyr heb ik een paar liedjes van geluisterd maar vind ik niet zo leuk eigenlijk.
Maarre mensen wat vinden jullie van Falkenbach?Ik ga binnenkort nog een cd van ze kopen.
Volgens mij heb ik Falkenbach samen met Kampfar in Zwolle gezien, was wel tof inderdaadquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:42 schreef Gewas het volgende:
Maarre mensen wat vinden jullie van Falkenbach?Ik ga binnenkort nog een cd van ze kopen.
Welke bands?quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:10 schreef Gewas het volgende:
Vorige week zei ik nog dat ik alleen metal luisterde zonder gekrijs maar nu heb ik een paar bands ontdekt die ik toch wel supertof vind met gekrijs.![]()
Taakequote:
Ze lullen over vikingenquote:Op donderdag 16 april 2009 20:25 schreef Gehenna het volgende:
amon amarth viking metal?? das toch gewoon death metal? maar kan ook aan mij liggen ken het ook niet bijster goed, vond het nogal een kutband
bathory, ulver en enslaved vind ik dan wel weer geniaal
Of het beter is dan voorheen genoemd materiaal weet ik niet, maar t'is wel leuk. Hele tijd geleden ontdekt en kmoet toch wel zeggen dat het grappig is af en toe mee te yarrrr-enquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |