Gesink presteert wel constanter, maar hij moet nog heel wat winnen om aan de palmares van Dekker te komen. En die is nog steeds ook pas 24. Veel te jong om af te schrijven.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tsjah, ik had het met een maat van me nog over hem vanavond. Hij dacht eerst ook dat Dekker verder zou komen dan Gesink. Maar onze mening is nu nogal bijgesteld
Dat is zo. Maar ik denk dat Gesink z'n potentie wel groter is. Al schrijf ik Dekker niet af. Ik zie Dekker eerder een klassieker winnen dan Gesink, dat wel.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gesink presteert wel constanter, maar hij moet nog heel wat winnen om aan de palmares van Dekker te komen. En die is nog steeds ook pas 24. Veel te jong om af te schrijven.
Alhier: http://atdhe.net/live-tv-5647.html maar kwaliteit is mager...quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:17 schreef TargaFlorio het volgende:
De tijdrit in Baskenland vanmiddag nog ergens te volgen?
Theoquote:Op zondag 12 april 2009 13:41 schreef TheArt het volgende:
Ongelooflijk wat ik net zag. Een groep van 30 tot 40 man rijdt vooruit in de eerste etappe van de Ronde van Turkije. De rest van het peloton gedubbeld op een plaatselijke ronde, die zoveel keer gereden moest worden met daarin twee heuveltjes.
Met nog 5 km. te gaan reed Frapporti (CSF) alleen op kop en daarachter een aanval van......Theo Bos. Hij reed in één ruk naar Frapporti toe (een gat van 20 sec. dicht) en kreeg Hunter mee die op het vlakke amper zijn wiel kon houden. In het heuveltje naar de finish moest Bos helaas lossen en Frapporti weet nog te winnen.
Die maakt echt reuzensprongen in zijn ontwikkeling.
Goed nieuws!quote:Op zondag 12 april 2009 16:16 schreef The_Hives het volgende:
Freire is voldoende hersteld om de komende klassiekers te rijden.
De ontsnapte Rabo gisteren was niet Theo Bos maar Martijn Keizer (zie filmpje op http://www.rabosport.nl/wielrennen )quote:Op maandag 13 april 2009 11:34 schreef Ambrosius het volgende:
De Ronde van Turkije is vanmiddag live op Eurosport.
Om 13.30 een samenvatting van de eerste etappe, vanaf 14.00 de tweede live. Ook de komende dagen deze ronde live.
Duitsers en wielrennen. Of ze zenden helemaal niets uit (meestal, zoals P-R gisteren) of zenden een niet veel betekende koers uit van het begin tot het einde.quote:Op maandag 13 april 2009 10:58 schreef kawotski het volgende:
Rund um Koln is nu op de WDR maar kan deze zender niet ontvangen.. is er nog irgendwo eine livestream ?
hab es jetzt gefunden
http://www.wdr.de/wdrlive/media/wdrfs-gross.asx
valt inderdaad zwaar tegen. Ik ga maar eens de Ronde van Turkije kijkenquote:Op maandag 13 april 2009 12:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Duitsers en wielrennen. Of ze zenden helemaal niets uit (meestal, zoals P-R gisteren) of zenden een niet veel betekende koers uit van het begin tot het einde.
Vakkundig commentaar aldaar.quote:
WDR is natuurlijk een regionale zenderquote:Op maandag 13 april 2009 12:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Duitsers en wielrennen. Of ze zenden helemaal niets uit (meestal, zoals P-R gisteren) of zenden een niet veel betekende koers uit van het begin tot het einde.
Apart, op diezelfde Rabo-site hadden ze het gisteravond nog over een indrukwekkende demarrage van Bosquote:Op maandag 13 april 2009 11:53 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
De ontsnapte Rabo gisteren was niet Theo Bos maar Martijn Keizer (zie filmpje op http://www.rabosport.nl/wielrennen )
Zou Rabo dan weer vol op Freire spelen om aan de voet van de Cauberg tot de conclusie te komen dat hij wederom de Keutenberg niet heeft overleeft?quote:Op zondag 12 april 2009 16:16 schreef The_Hives het volgende:
Freire is voldoende hersteld om de komende klassiekers te rijden.
Ik neem aan dat je niet serieus bent.quote:Op maandag 13 april 2009 17:52 schreef Zelva het volgende:
Rabobank heeft gewoon niemand die een rol kan spelen in de Amstel Gold Race of Luik-Bastenaken-Luik.
Ik zie niemand in de ploeg die in de laatste klim als in LBL explosief met renners als Cunego, Rebellin, F en S Schleck, (Valverde), Rodríguez meekan om eerlijk te zijn. Niet iemand met die explosiviteit bergop. Dus proberen ze dan maar Freire die het op het vlakke/valsplat kan in stelling te brengen in hoop hem te lanceren op het einde, met name in de AGR. Maar ik zie het niet echt gebeuren verder.quote:Op maandag 13 april 2009 18:23 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet serieus bent.
Ah, ik vond het al vreemde tenues. Hoe breek je een koers af...quote:Op maandag 13 april 2009 14:12 schreef DutchSL het volgende: In hun oneindige wijsheid hebben ze dit jaar echter sponsorploegen verboden ofzo en het is het niet eens een veredelde amateurkoers maar gewoon een echte amateurkoers die geheel onterecht nog de 1.1 status heeft. Er doet geen enkele PCT ploeg mee, laat staan een PT ploeg.
Niet voor het hoogste treetje in ieder geval.quote:Op maandag 13 april 2009 18:23 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet serieus bent.
Dat is toch wel degelijk het doel van Robert Gesink. Ik geloof ook echt niet dat ie zal winnen, maar een rol spelen is wel het minste...quote:Op maandag 13 april 2009 19:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zie niemand in de ploeg die in de laatste klim als in LBL explosief met renners als Cunego, Rebellin, F en S Schleck, (Valverde), Rodríguez meekan om eerlijk te zijn. Niet iemand met die explosiviteit bergop. Dus proberen ze dan maar Freire die het op het vlakke/valsplat kan in stelling te brengen in hoop hem te lanceren op het einde, met name in de AGR. Maar ik zie het niet echt gebeuren verder.
Als je podium rijdt heb je een behoorlijke rol gespeeld dacht ik zoquote:Op maandag 13 april 2009 20:08 schreef Zelva het volgende:
[..]
Niet voor het hoogste treetje in ieder geval.
De Waalse Pijl daarentegen... Daar maakt Gesink wel een kans.
nee, ze hebben al gezegd dat hij mee gaat in een dienende rol, niet als kopmanquote:Op maandag 13 april 2009 17:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Zou Rabo dan weer vol op Freire spelen om aan de voet van de Cauberg tot de conclusie te komen dat hij wederom de Keutenberg niet heeft overleeft?
Dat had ik even gemist.quote:Op maandag 13 april 2009 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, ze hebben al gezegd dat hij mee gaat in een dienende rol, niet als kopman
Podium wordt het ook echt niet. Plaats zeven tot en met tien op de tweede lijn moet er wel in zitten. En dan heb je echt niet meer gedaan dan leuk meegereden, heel wat anders dan een rol spelen.quote:Op maandag 13 april 2009 20:22 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Als je podium rijdt heb je een behoorlijke rol gespeeld dacht ik zoen dat is dan ook het doel...
quote:* Gesink steekt in de gewenste vorm
Gesink steekt in de gewenste vorm
AALTEN - Wielrenner Robert Gesink is in de juiste vorm voor de belangrijke week met de Amstel Gold Race, de Waalse Pijl en Luik-Bastenaken-Luik.
Hij reed ter voorbereiding de Ronde van Baskenland. "Ik ben tevreden. In de zwaarste bergetappe kon ik mee met de allerbesten en de tijdrit was heel degelijk. De benen zijn goed, ik ben sterker dan een jaar geleden."
Gesink zag vorig jaar in de Waalse Pijl de winnaar finishen. "Nu ook, want ik zie mezelf finishen", lacht de Aaltenaar. "Nee serieus, ik ben heel benieuwd. Op den duur moet Luik mij het beste liggen."
quote:Silence-Lotto slachtoffert trainer Tom Steels
HLN update Ex-sprinter Tom Steels is ontslagen als trainer van Silence-Lotto. Zijn vernieuwende en moderne aanpak sloeg duidelijk niet aan bij het merendeel van de renners van de Belgische wielerformatie. Zo stapte Leif Hoste al van in het begin niet mee in het programma.
Powertec
Steels begeleidde sinds het begin van dit seizoen op individuele basis een vijfentwintigtal renners verspreid over een zestal ploegen, waaronder Silence-Lotto, met Powertec. Dat softwareprogramma heeft tot doel om via een wetenschappelijke aanpak de individuele trainingsschema's te optimaliseren zodat de renners beter gaan presteren.
Cadel Evans
Aangezien Silence-Lotto het al een volledig voorjaar serieus laat afweten, werd de samenwerking met Steels wegens een gebrek aan resultaten stopgezet. Een vierde en een vijfde plaats in Parijs-Roubaix kon het management niet overtuigen om met Steels door te gaan. Momenteel staat de teller van Silence-Lotto op één overwinning, een ritzege van de Australiër Cadel Evans in de Internationale Wielerweek Coppi en Bartali. (dea/belga)
Hij rijdt dan ook niet voor plaats zeven tot en met tien. Als dat het wordt dan is dan is dat een teleurstelling.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:03 schreef Zelva het volgende:
[..]
Podium wordt het ook echt niet. Plaats zeven tot en met tien op de tweede lijn moet er wel in zitten. En dan heb je echt niet meer gedaan dan leuk meegereden, heel wat anders dan een rol spelen.
quote:Nieuwe klim in Waalse Pijl
De 73ste editie van de Waalse Pijl, het eerste luik van de Ardense klassiekers, zal woensdag 22 april op een licht gewijzigd parcours gereden worden.
Met de côte de Bousalle (1,7 km aan 4,9%) na 173,5 km wedstrijd is er een nieuwe klim in het traject, dat de renners van Charleroi naar Hoei brengt over in totaal 195,5 km.
Vier dagen na de Waalse Pijl volgt traditiegetrouw Luik-Bastenaken-Luik. La Doyenne is in 2009 toe aan zijn 95ste editie en zal gereden worden op hetzelfde parcours als vorig jaar: 261 km met elf beklimmingen en de aankomst in Ans. Beide klimklassiekers zijn dinsdag voorgesteld in de nucleaire centrale van Tihange.
quote:Mollema voorlopig uit de roulatie
Bauke Mollema komt voorlopig niet in actie. De Rabo-renner op stapte vorige week af in de Ronde van het Baskenland en ondergaat dinsdag in Groningen een bloedonderzoek.
"Ik ben nog steeds niet 100 procent fit", zei Mollema."Ik weet niet waar het aan ligt. Mijn herstelvermogen leek niet in orde. Ik neem hoe dan ook de komende week rust en ik zal dan ook niet aan de start verschijnen in de Waalse Pijl en in de Ronde van Romandië."
Wow, tof.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:42 schreef maril het volgende:
Op eurosport is op dit moment de ronde van Turkijen te volgen, met oa Theo Bos.
quote:Carlos Sastre en Cadel Evans zullen aanstaande zondag aan de Amstel Gold Race deelnemen. Dit heeft de organisatie van de Nederlandse wielerklassieker woensdag bekend gemaakt.
Sastre zal vooral nog extra kilometers maken, zodat hij begin mei met een goed gevoel aan de Giro d'Italia kan beginnen. Jean-Paul van Poppel, ploegleider van Cervélo Test Team, verwacht overigens niet dat de Spanjaard zich in de strijd om de ereplaatsen zal gaan mengen.
Silence-Lotto heeft wel hoge verwachtingen bij de deelnamen van Evans. De Australiër eindigde in de Ronde van het Baskenland namelijk als vierde. Daarnaast is hij ervan overtuigd dat de Cauberg hem goed moet liggen.
De Belgische formatie weet nog niet of Thomas Dekker ook een hoofdrol kan vervullen. De Nederlander stapte in de voorlaatste rit van de Ronde van het Baskenland af.
Thomas Dekker.. doet die nog steeds aan wielrennen?quote:
Zonder Cavendish, vond de organisatie niet zon probleem volgens mij.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:34 schreef -skippybal- het volgende:
Om 15.15 de Scheldeprijs op Sporza.
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:42 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Zonder Cavendish, vond de organisatie niet zon probleem volgens mij.
zal wel sarcasme zijnquote:
Ze waren niet zo blij dat Cav' een weekje rust wilde.quote:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ns-belachelijk.dhtmlquote:"Daarbovenop zijn alle grote namen bij Team Columbia-High Road reserve geworden en komt een ploeg met minder bekende namen aan het vertrek. Dat allemaal zonder dat we daar als organisatie, die ondanks de crisis goed betaalt, vat op hebben. Voor mijn part mag niet alleen Cavendish maar zijn hele ploeg wegblijven. Ze bieden toch geen meerwaarde meer aan de Scheldeprijs."
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:00 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ze waren niet zo blij dat Cav' een weekje rust wilde.
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ns-belachelijk.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |