Net als 54 anderen. Het was ook uitermate klote weer, maar ik had wel verwacht dat hij uit zou rijden.quote:
quote:Het zit erop... 10-04-2009
Het zit erop...
Het zit erop..1 dag te vroeg. Nu herstellen en dan kijken wat volgende week brengt! Toch nog maar het vertrouwen houden. Want een 1dagskoers is anders. TD
Ach de vorige dagen voelde hij zich juist met de dag beter worden. Nu hopen dat we daar iets van kunnen gaan zien de komende weken, maar ik denk het niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:50 schreef marcodej het volgende:
"Toch nog maar het vertrouwen houden" klinkt niet al te vertrouwenwekkend.
of die uberhaupt nog wat gaat laten zienquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach de vorige dagen voelde hij zich juist met de dag beter worden. Nu hopen dat we daar iets van kunnen gaan zien de komende weken, maar ik denk het niet.
Tsjah, ik had het met een maat van me nog over hem vanavond. Hij dacht eerst ook dat Dekker verder zou komen dan Gesink. Maar onze mening is nu nogal bijgesteldquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
of die uberhaupt nog wat gaat laten zien
Gesink presteert wel constanter, maar hij moet nog heel wat winnen om aan de palmares van Dekker te komen. En die is nog steeds ook pas 24. Veel te jong om af te schrijven.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tsjah, ik had het met een maat van me nog over hem vanavond. Hij dacht eerst ook dat Dekker verder zou komen dan Gesink. Maar onze mening is nu nogal bijgesteld
Dat is zo. Maar ik denk dat Gesink z'n potentie wel groter is. Al schrijf ik Dekker niet af. Ik zie Dekker eerder een klassieker winnen dan Gesink, dat wel.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gesink presteert wel constanter, maar hij moet nog heel wat winnen om aan de palmares van Dekker te komen. En die is nog steeds ook pas 24. Veel te jong om af te schrijven.
Alhier: http://atdhe.net/live-tv-5647.html maar kwaliteit is mager...quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:17 schreef TargaFlorio het volgende:
De tijdrit in Baskenland vanmiddag nog ergens te volgen?
Theoquote:Op zondag 12 april 2009 13:41 schreef TheArt het volgende:
Ongelooflijk wat ik net zag. Een groep van 30 tot 40 man rijdt vooruit in de eerste etappe van de Ronde van Turkije. De rest van het peloton gedubbeld op een plaatselijke ronde, die zoveel keer gereden moest worden met daarin twee heuveltjes.
Met nog 5 km. te gaan reed Frapporti (CSF) alleen op kop en daarachter een aanval van......Theo Bos. Hij reed in één ruk naar Frapporti toe (een gat van 20 sec. dicht) en kreeg Hunter mee die op het vlakke amper zijn wiel kon houden. In het heuveltje naar de finish moest Bos helaas lossen en Frapporti weet nog te winnen.
Die maakt echt reuzensprongen in zijn ontwikkeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |