Dat laatste... "waarschijnlijk ook geen L-B-L" staat nergens. Als het vanaf donderdag goed gaat doet 'ie gewoon mee. Toch?quote:Op maandag 20 april 2009 12:40 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
GEEN Gesink in de Waalse Pijl......spierscheuring oorzaak verstek laten gaan. Waarschijnlijk ook geen L-B-L.....errug kut dit.
Marianne is weer vrijgezel toch?quote:Op maandag 20 april 2009 22:27 schreef knep het volgende:
[..]
Jij bezoekt de laatste tijd veel vrouwenkoersen.
Zie je kansen?.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:27 schreef knep het volgende:
[..]
Jij bezoekt de laatste tijd veel vrouwenkoersen.
Zie je kansen?.
Ongelofelijk inderdaad. Nuyens gisteren nog achtste en Martens reed vorig jaar een heel sterke Waalse Pijl.quote:Op maandag 20 april 2009 16:58 schreef Zelva het volgende:
Kansloos team voor de Waalse Pijl nu ook. Laten ze Nuyens en Martens ook nog eens thuis.
quote:Op maandag 20 april 2009 16:03 schreef maril het volgende:
Lance Armstrong heeft op Twitters gezegd, dat Bos een lange straf verdiende door deze move.
Hij trok hem omlaag.
Vond ik ook altijd van Boogerd, die wilde zo graag LBL winnen dat hij nooit de WP reed. Die had hij denk ik toch echt kunnen winnen, ook in een "pelotonsprint" tegen de muur.quote:Op maandag 20 april 2009 23:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ongelofelijk inderdaad. Nuyens gisteren nog achtste en Martens reed vorig jaar een heel sterke Waalse Pijl.
quote:
Lijst verdachte renners binnenkort openbaar gemaakt
Een woordvoerder van de international wielerunie (UCI) heeft dinsdag in The Guardian verteld dat er eind deze maand bekend wordt gemaakt bij welke renners afwijkende waarden in het biologisch paspoort zijn gevonden.
De UCI voerde eind vorig jaar het biologisch paspoort in. Hiermee kunnen ze door testen op lange termijn met elkaar te vergelijken dopingzondaars opsporen. De internationale wielerunie had afgelopen jaar al een lijst met 23 verdachte renners, maar toen kreeg het het bewijs niet rond. Voor de start van de Giro d’Italia op 9 mei wordt de lijst openbaar gemaakt. (JB)
Dat filmpje in uit en te na besproken in het topic van Theo Bos. Misschien daar eens kijken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:38 schreef Intxaurraga het volgende:
Dat Bos-incident wordt hier wel erg makkelijk weggelachen. Zowel Impey als de beelden getuigen toch tegen hem. Hier nog een vertraagde weergave:
Al blijft het moeilijk te geloven dat iemand zoiets doet.
Dat zijn twee totaal verschillende dingen. Dit is een zaak van het biologisch paspoort, iets wat Anne Gripper vorig jaar al aankaartte.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:27 schreef The_Hives het volgende:
Ben benieuw of het een beetje overeenkomt met dat lijstje van die manager van Kohl uit die Duitse krant/blad met ondermeer Dekker en Boogerd erop.
[..]
Aha, die had ik nog niet gevondenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat filmpje in uit en te na besproken in het topic van Theo Bos. Misschien daar eens kijken.
dus dan mag ik niet benieuwd zijn?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zijn twee totaal verschillende dingen. Dit is een zaak van het biologisch paspoort, iets wat Anne Gripper vorig jaar al aankaartte.
Kortom, niets komt overeen.
Er wordt ook gesproken over duidelijke gevallen waarin met het bloed geknoeid is, dat lijkt me wel relevant.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:33 schreef -skippybal- het volgende:
Afwijkende waarde is toch geen positieve plas? Beetje nutteloos een bom gooien, imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |