Bijvoorbeeld. De waalse klassiekers kan hij dus ook gewoon goed aan.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:14 schreef franklop het volgende:
[..]
was hij 2 jaar terug niet 4e in de Waalse Pijl, nadat ie helemaal van achter moest komen op de laatste klim?
Ik dacht 't al, maar wist 't ook niet zekerquote:Op woensdag 8 april 2009 19:21 schreef franklop het volgende:
hij was overigens 9een geen 4e zoals ik in mn opwinding zei
Vorig jaar was hij 4equote:Op woensdag 8 april 2009 19:21 schreef franklop het volgende:
hij was overigens 9een geen 4e zoals ik in mn opwinding zei
Of allebeiquote:Op woensdag 8 april 2009 19:23 schreef Sautor het volgende:
Als Gesink iets meer explosief wordt zou hij in principe de AGR's en LBL's wel aan moeten kunnen. Maar toch zou het leuker zijn om hem in de rondes vooraan te zien
Preciesquote:Op woensdag 8 april 2009 19:31 schreef Zelva het volgende:
Maar de Waalse Pijl is natuurlijk wel iets heel anders dan AGR en LBL. In de Waalse Pijl is het met een groot peloton de Muur van Hoei opdraaien en dan volle bak 1,3 kilometer naar boven rijden. Dat ligt Gesink veel meer dan aanvallen pareren of aanvallen plaatsen op heuvels ver van de finish.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:28 schreef maartenducrot het volgende:
Maarten Ducrot is trouwens jarig vandaag!
Ja, hij zat echt op de bagagedrager he?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:48 schreef rubbereend het volgende:
Contador kon vandaag mooi achter de motor aan ontsnappen
Redelijk? Dit is gewoon zeer goed hoor. Kijk eens wie hij allemaal achter zich houdt en ook als je de leeftijden van de renners voor hem bekijkt.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:01 schreef The_Hives het volgende:
Gesink rijdt natuurlijk redelijk, maar denken jullie dat hij straks echt voor overwinningen ed gaat rijden?
quote:08-04-09: "He allemaal! De lastigste rit in het Baskenland zit erop en ik ben niet ontevreden! De hele dag werd hard gereden achter een sterke kopgroep aan. Op de laatste 4 klimmen was het aan Astana om te controleren voor torenhoog favoriet Contador. Dat deden ze erg sterk. En op de laatste klim gaf de laatste man, Horner, op indrukwekkende wijze vol gas. Ik kon lang met de eersten mee maar toen de nr 1 zelf ging moest ik passen. De hele klim heb ik geknokt om nog bij het 2e groepje aan te sluiten maar op de top kom ik tot op 10 sec. van Cunego. Ik ben tevreden. Zal dat ook moeten zijn want ik heb alles gegeven. Met een goede tijdrit kan ik een mooi klassement rijden. Al zijn er nog een paar ritten. Groeten! Robert."
Dus nog weer 5 seconden eraf gereden op het vlakke. Mooi hoor.quote:op de top kom ik tot op 10 sec. van Cunego.
Dit jaar misschien nog niet, maar de komende jaren heeft hij zeker de potentie om dat wel te gaan doen ja. Hij is pas 23.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:01 schreef The_Hives het volgende:
Gesink rijdt natuurlijk redelijk, maar denken jullie dat hij straks echt voor overwinningen ed gaat rijden?
22quote:Op donderdag 9 april 2009 12:37 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dit jaar misschien nog niet, maar de komende jaren heeft hij zeker de potentie om dat wel te gaan doen ja. Hij is pas 23.
Ik haal maart en mei altijd door elkaarquote:Op donderdag 9 april 2009 12:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
22Over anderhalve maand wordt hij 23.
Ik.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:25 schreef Cavalier1 het volgende:
Iemand die Baskenland aan het kijken is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |