Volgens mij zie je dat goed.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:09 schreef Spraakwater het volgende:
Gesink moest die achtervolgende 4 toch laten gaan, maar dat is natuurlijk geen schande.
Samuel Sanchez zal in de afdaling wel snel oversteken naar Contador, of zie ik dat nou verkeerd op het etappekaartje?
Gesink op 32 seconden iets van 8e?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:14 schreef franklop het volgende:
hahazie precies de finish als ik de stream aanzet
zo is het klassement ook toch? (geen boni's volgens mij)quote:Op woensdag 8 april 2009 17:15 schreef TheArt het volgende:
1 - Contador
2 - Evans 8"
3 - Samuel Sanchez
4 - Colom
5 - Cunego 27"
6 - Gesink 32"
7 - L.L. Sanchez 35"
Met een Contador, Evans en Sanchez heeftie natuurlijk ook gewoon 3 wereltoppers voor hem. Helemaal niet slecht.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:18 schreef marcodej het volgende:
Gesink gewoon weer goed. Dit is nu gewoon zijn niveau.
Klopt, maar nu moet hij nog die ene (of het liefst 2 natuurlijk) stapje zetten om dr bij te blijven of er zelfs voor te komenquote:Op woensdag 8 april 2009 17:19 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Met een Contador, Evans en Sanchez heeftie natuurlijk ook gewoon 3 wereltoppers voor hem. Helemaal niet slecht.
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Klopt, maar nu moet hij nog die ene (of het liefst 2 natuurlijk) stapje zetten om dr bij te blijven of er zelfs voor te komen
Daar heb je zeker een punt. Gesink houdt niet zo van het korte/explosieve werk.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:03 schreef icebliss het volgende:
Gesink is ook meer van de langere cols hè. Dit was maar een paar kilometer geloof ik?
Bij mij liep de stream trouwens juist vast 500 meter voor het einde.
Daar kan hij ook nog in groeien natuurlijk, daarom is dat 'Waalse' drieluik ook wel goed voor hemquote:Op woensdag 8 april 2009 18:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daar heb je zeker een punt. Gesink houdt niet zo van het korte/explosieve werk.
Klopt, maar het zou mij verbazen als Gesink daar hoge ogen gaat gooien. Denk dat hij meer een ronderenner is dan een man voor de klassiekers.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar kan hij ook nog in groeien natuurlijk, daarom is dat 'Waalse' drieluik ook wel goed voor hem
In potentie wel ja. Maar hij heeft ook verklaard dat de Waalse klassiekers dit seizoen nog een groter doel is dan het grote rondewerk.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Klopt, maar het zou mij verbazen als Gesink daar hoge ogen gaat gooien. Denk dat hij meer een ronderenner is dan een man voor de klassiekers.
was hij 2 jaar terug niet 4e in de Waalse Pijl, nadat ie helemaal van achter moest komen op de laatste klim?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
In potentie wel ja. Maar hij heeft ook verklaard dat de Waalse klassiekers dit seizoen nog een groter doel is dan het grote rondewerk.
Zoiets ja. Toen vertelde 'ie nog dat 'ie verbaasd was dat 'ie Freire voorbij reed.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:14 schreef franklop het volgende:
[..]
was hij 2 jaar terug niet 4e in de Waalse Pijl, nadat ie helemaal van achter moest komen op de laatste klim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |