Je denkt zeker dat mijn leven als een 'film' isquote:
Ik dacht, hm, half twaalf, zou best een vroege lunch kunnen zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 17:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat mijn leven als een 'film' is![]()
![]()
helaas![]()
Had een business meeting per telefoon.![]()
Maar hoeveel km loop jij nu dan in je training?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat mijn leven als een 'film' is![]()
![]()
helaas![]()
Had een business meeting per telefoon.![]()
Nee dat is hopelijk vanavond.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht, hm, half twaalf, zou best een vroege lunch kunnen zijn
Stroekiequote:
Whehehe.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee dat is hopelijk vanavond.
dat mijn eerste vraag aan hem is: How are u doing?
En mijn tweede vraag: how do u want ur eggs? ('s ochtends dan)![]()
Niet veel, naar de glasbak en terug.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Maar hoeveel km loop jij nu dan in je training?
Gewoon die vierdaagse doen. Da's goed voor je. Als je nou niet in Munich zou gaan...quote:Op woensdag 8 april 2009 17:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Niet veel, naar de glasbak en terug.
nee, ik loop nu 25 kilometer. Ik loop normaliter hard in het park. Maar gewoon lopen moest ik wel aanwennen, doe ik ook in het park en jij?
Xit nog met een dilemma. Madonna treedt op in Zaragoza op 25 julli. Ik ga voor Munich in augustus, maar ja..
En dat komt als een verrassing?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:58 schreef mike_hunt het volgende:
Xat al mijn TT's eens te lezen. Tis wel weer one track minded.![]()
quote:
quote:
Hamsterquote:
Da's een marmot, volgens mij. Of een gopher.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hamster![]()
![]()
![]()
Ik heb deze nooit echt gezien, alleen in Southpark
de majority van jou is toch gewoon sex-related?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sex sells.
Ik heb ook wel normale TT's, maar de majority is toch wel euh....
Een Murmeltierquote:Op woensdag 8 april 2009 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's een marmot, volgens mij. Of een gopher.
ohja je geen datequote:Op woensdag 8 april 2009 18:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
neuh, SSDD
maar vanavond een opening van een club.
Ben net een giggling schoolboy
Ja, wilde marmot toch?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik in 't wild gevoerd.
ja ben daar niet zo in thuis. ben een cityboy.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's een marmot, volgens mij. Of een gopher.
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
de majority van jou is toch gewoon sex-related?
Zijn ze agressief?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik in 't wild gevoerd.
Ze houden van holletjes...quote:
nou dan maar niet, want ik heb geen plu nu en zoquote:Op woensdag 8 april 2009 18:08 schreef Xiance het volgende:
Mike:
een businessmeeting per telefoon?
OMG.. je hebt een eigen sexline?
0900-mikecunt cool!
Stroekie:
zondag langs de rijn? kan ansich wel hoor!
maar t gaat regenen enzo....
dirty boyquote:Op woensdag 8 april 2009 18:08 schreef Xiance het volgende:
Mike:
een businessmeeting per telefoon?
OMG.. je hebt een eigen sexline?
0900-mikecunt cool!
Stroekie:
zondag langs de rijn? kan ansich wel hoor!
maar t gaat regenen enzo....
quote:
you did it yourself!quote:
Die houdt van gerbils.quote:
quote:
quote:
Nee, ik heb geen naamtopics gedaan. Dat deden anderen. To fuck with my head.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:17 schreef Xiance het volgende:
[..]
you did it yourself!
ik heb van jou geen topicslet gemaakt hoor.. dat heb je helemaal zelfstandig gedaan!
![]()
lijkt me alles behalve geilquote:Op woensdag 8 april 2009 18:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
hoe dat ooit in de wereld is gekomen? Je steeds dat toch niet in je reet?
nee neequote:Op woensdag 8 april 2009 18:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen naamtopics gedaan. Dat deden anderen. To fuck with my head.
Heb je nou gereageerd op die gast van gay.eu? die hot bitch..
ga die gast... waarom ga je daar niet op in?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee nee![]()
je hebt het allemaal aan jezelf te danken dat iedereen nu denkt dat je een fuckslut bent..![]()
die gast van gay.nl?
Dat is uit American Psycho. Het boek tenminste, van Bret Easton Ellisquote:Op woensdag 8 april 2009 18:26 schreef wonderer het volgende:
Zo'n beest dat geen kant meer opkan en zich dan maar een weg door je endeldarm gaat graven en bijten... brr.
ik moest nog aan je denken. Ik hoorde Halo vanmorgenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:28 schreef Xiance het volgende:
treurig..
krijg ik net een telefoontje van iemand.. die loopt ergens te shoppen, en daar hoorde ze "i drove all night" en prompt wordt ik gebeld
omdat ik (_O_) ben..quote:Op woensdag 8 april 2009 18:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ga die gast... waarom ga je daar niet op in?![]()
je bent alleen bottom?quote:
precies!quote:Op woensdag 8 april 2009 18:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent alleen bottom?Let him do all the work?
halo is een mooi nummer, maar IDAN blijft voor mij HET ultieme wakeup nummerquote:Op woensdag 8 april 2009 18:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik moest nog aan je denken. Ik hoorde Halo vanmorgen
asleep nog wel, dan doet ie toch iets niet goed.quote:
nouja.. een plu heb ik nog wel!quote:Op woensdag 8 april 2009 18:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dan maar niet, want ik heb geen plu nu en zo
dan maar wachten op betere tijden
er zijn er tot nu toe maar weinig die me echt hebben laten genietenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
asleep nog wel, dan doet ie toch iets niet goed.
oh nu al smoesjequote:Op woensdag 8 april 2009 17:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Niet veel, naar de glasbak en terug.
nee, ik loop nu 25 kilometer. Ik loop normaliter hard in het park. Maar gewoon lopen moest ik wel aanwennen, doe ik ook in het park en jij?
Xit nog met een dilemma. Madonna treedt op in Zaragoza op 25 julli. Ik ga voor Munich in augustus, maar ja..
Ik wilde net zeggen, leuke jongenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:09 schreef Ang3l het volgende:
Eigenlijk is't meer iets voor MisterO. Blond & Braaf.
Maar ja, die is inmiddels al bezet
welja.. wat jij wil.. ik ben zo makkelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 19:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
picknicken in het zonnetje is wel een aanlokkelijker idee ?
wellicht dan maar 1e pinksterdag ?
kom maar met een beter tegenvoorstelquote:Op woensdag 8 april 2009 21:05 schreef Xiance het volgende:
[..]
welja.. wat jij wil.. ik ben zo makkelijk
vind je het erg dat ik, gezien mijn prive problemen, nu even totaal geen voorstellen hebquote:Op woensdag 8 april 2009 21:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kom maar met een beter tegenvoorstel
zal wel aan hun liggenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
er zijn er tot nu toe maar weinig die me echt hebben laten genieten![]()
of dat nou aan hen ligt of mijn hoge verwachtingen....
nee nee, ik heb dit afgesproken met Maud. Anders wordt ze wel heel kwaad.quote:
he popjequote:
is in elk geval beter dan thuis op bank te gaan zitten sikkeneuren over b.v. het weerquote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
vind je het erg dat ik, gezien mijn prive problemen, nu even totaal geen voorstellen heb
ik ga in op andermans voorstellen, maar heb zelf even niet de inspiratie om zelf te bedenken
en langs de rijn wandelen is helemaal zo slecht nog niet, zelfs niet als het regend
wat voor toetsen?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef Cahir het volgende:
kijk, een homo!
* Cahir heeft 2 toetsen morgen + nog niet geleerd
DAT bedoel ik.. dus wij zien elkaar zondag?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is in elk geval beter dan thuis op bank te gaan zitten sikkeneuren over b.v. het weer
Geef ze de volgende keer aanwijzingen. Hoe je het wilt hebben.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
DAT bedoel ik.. dus wij zien elkaar zondag?
gezellig
En Mike:
ik denk ook dat het altijd aan anderen ligt ja!!
bonnie?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he popje
![]()
ja lekker. And constructive. Tevens gingen er twee flessen wijn doorheen.![]()
Rustig hier!
bonnie?quote:
volgens mij doe jij al flink jolig zonder dat er 1 fles in zitquote:Op woensdag 8 april 2009 22:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bonnie?nee, twee flessen met 3 personen is niets. Maar doe wel jolig
Newsflash, sunday, the meeting of the lamme en de blindequote:Op woensdag 8 april 2009 21:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
DAT bedoel ik.. dus wij zien elkaar zondag?
gezellig
En Mike:
ik denk ook dat het altijd aan anderen ligt ja!!
vind jijquote:Op woensdag 8 april 2009 22:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bonnie?nee, twee flessen met 3 personen is niets. Maar doe wel jolig
gezellig, ik zal je morgen even bellenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Newsflash, sunday, the meeting of the lamme en de blinde![]()
ik ben niet lazarus ofzoquote:
niet doen, bitchquote:Op woensdag 8 april 2009 22:33 schreef wonderer het volgende:
't Is altijd stom dat je nadat je gegeten hebt nog steeds honger hebt omdat je hersenen nog niet doorhebben dat je maag weer vol zitNu heb ik zin in nog meer eten.
En dan zit je hier?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef Cahir het volgende:
kijk, een homo!
* Cahir heeft 2 toetsen morgen + nog niet geleerd
quote:
quote:
als het om het even is mag het ook vrijdag dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:33 schreef Xiance het volgende:
[..]
gezellig, ik zal je morgen even bellen
ik zit nu in mijn PCD fase!!quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zit nu in mijn PCD fase!!
bitches zijn toch best wel geweldig!!![]()
Ik ben helemaal verslaafd aan dit nieuwe nummer van zequote:Op woensdag 8 april 2009 23:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zit nu in mijn PCD fase!!
bitches zijn toch best wel geweldig!!![]()
doe je een lerarenopleiding?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:04 schreef Bartjebart het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb eindelijk een basisschool gevonden die mij wil en kan begeleiden in mijn afstudeeronderzoek.
Joehoe... bijna afstuderen?
handtas?? u fucking bitch hahaahahahquote:
jaaaaaaaaaaaa klinkt lekkerquote:Op woensdag 8 april 2009 23:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verslaafd aan dit nieuwe nummer van ze![]()
ik gelukkig welquote:
ja Yuri tis geen Alice Cooper.quote:
iemand leren hoe je je anus moet ontspannen tijdens het neuken hardly qualifies you as a teacher...quote:Op woensdag 8 april 2009 23:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe je een lerarenopleiding?![]()
ik ben ook leraar geweest
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
iemand leren hoe je je anus moet ontspannen tijdens het neuken hardly qualifies you as a teacher...
nopequote:Op woensdag 8 april 2009 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja Yuri tis geen Alice Cooper.
Is Yuri je echte naam?
discipline schat..quote:Op woensdag 8 april 2009 23:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
u bitch
ik ben leraar Engels geweest.
Do i need to discpline u?![]()
wat is je echte naam dan?quote:
Sorry, ik ben iets te rozig en ben met 2 anderen aan het msnen.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
discipline schat..
you cant even get THAT right
en DAT was leraar engels?
oh lordy.. geen wonder dat half amerika verneukt is
Oh, give the guy a break. Een typo is wat anders dan die tenenkrommende taalfouten die jij constant maakt.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
discipline schat..
ik geloof niet dat ik veel engelse spelfouten maakquote:Op woensdag 8 april 2009 23:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Sorry, ik ben iets te rozig en ben met 2 anderen aan het msnen.
what's ur excuse for ur grammar mistakes?
Voor jou een vraag en voor mij een weetquote:Op woensdag 8 april 2009 23:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat is je echte naam dan?
don't be evasive, bitch
Je hebt ook altijd wel een excuus klaar he, tis altijd drank en msn bij jouquote:Op woensdag 8 april 2009 23:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Sorry, ik ben iets te rozig en ben met 2 anderen aan het msnen.
what's ur excuse for ur grammar mistakes?
ze zijn wel okequote:Op woensdag 8 april 2009 23:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
handtas?? u fucking bitch hahaahahah
das heul niet waar!!![]()
je zijn ondergewaardeerd...
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, give the guy a break. Een typo is wat anders dan die tenenkrommende taalfouten die jij constant maakt.
misschien leraar Engels op basisschool?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
discipline schat..
bitch!!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Voor jou een vraag en voor mij een weet
tis soms net een man.. hij kan echt maar 1 ding tegelijk!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je hebt ook altijd wel een excuus klaar he, tis altijd drank en msn bij jou
niemand verplicht je om mijn posts te lezen hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, give the guy a break. Een typo is wat anders dan die tenenkrommende taalfouten die jij constant maakt.
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je hebt ook altijd wel een excuus klaar he, tis altijd drank en msn bij jou
tss smekenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitch!!
pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik zei toch dat ik een nephomo benquote:Op woensdag 8 april 2009 23:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
tis soms net een man.. hij kan echt maar 1 ding tegelijk!
of hier posten, of 1 msn gesprek, of 1 smsje versturen...
dus we gaa helemaal niet ass up face down, als je weer in NL bent?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik een nephomo ben
wanneer is het in novotel ?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
Festen wordt heeeeeeeeeeeeel mooi
maar wel vragen of ik me hier naakt wil posten..quote:
je was toch klaar met mij?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
dus we gaa helemaal niet ass up face down, als je weer in NL bent?
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
Festen wordt heeeeeeeeeeeeel mooi
er was weinig nep aan de telefoonquote:Op woensdag 8 april 2009 23:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik een nephomo ben
16 en 17 mei, maar je moet in Nuenen komen daar wordt het mooier hoorquote:
ik zei dat je ze mag posten dat is wat anders dan iemand smekenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar wel vragen of ik me hier naakt wil posten..![]()
i'm done with u.
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er was weinig nep aan de telefoongewoon een echte homo
\quote:
en cava komende zomerquote:Op woensdag 8 april 2009 23:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
we gaan nog wel aan de port samen, toch?
nee nee nee... jij riep maanden geleden al dat ik te high maintenance wasquote:Op woensdag 8 april 2009 23:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
\
Nee dat zei jij.....
en toen gaf je aan dat je high maintenance was...
please bitch!! iedereen vraagt de shirt of my back. dus als ik vraag hoe iemand echt heet , is niet smeken..quote:Op woensdag 8 april 2009 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zei dat je ze mag posten dat is wat anders dan iemand smeken
Danku!quote:
dat pleeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeee lijkt me toch ene beetje op smeken hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 00:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
please bitch!! iedereen vraagt de shirt of my back. dus als ik vraag hoe iemand echt heet , is niet smeken..
quote:
Slaap lekker!quote:
nee hoor ik vraag je pincode nietquote:Op donderdag 9 april 2009 00:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat pleeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeee lijkt me toch ene beetje op smeken hoor
Wat tis toch zo je kan er gewoon niet tegen dat ik gelijk hebquote:Op donderdag 9 april 2009 00:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee hoor ik vraag je pincode niet![]()
like i said, i'm done
dat je gelijk hebt??? met wat??quote:Op donderdag 9 april 2009 00:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat tis toch zo je kan er gewoon niet tegen dat ik gelijk heb
nee dat heet overdrijven...hahahaquote:Op donderdag 9 april 2009 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat jij wel smeekte en ik niet
if you cant win, leavequote:Op donderdag 9 april 2009 00:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee dat heet overdrijven...hahaha
maar als je nu al raar doet .being so evasive... daar ga ik mijn tijd niet aan verprutsen haha
i'm done
Als het een beetje meezit dan ben ik voor de zomervakantie nog leerkracht basisonderwijsquote:Op woensdag 8 april 2009 23:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe je een lerarenopleiding?![]()
ik ben ook leraar geweest
Que?!quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit dan ben ik voor de zomervakantie nog leerkracht basisonderwijs
i mean dat de PCD zijn ondergewaardeerd hahahquote:
Klinkt bekendquote:Op donderdag 9 april 2009 00:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als ik gelijk heb dan moet ik het ook duidelijk makenvraag maar aan mn moeder
Nja... dat tekort zal niet dankzij mij "opgelost" zijn ik ga namelijk niet voor de klas. Of in ieder geval niet voor de basisschoolquote:Op donderdag 9 april 2009 00:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
er schijnt een tekort te zijn..
ga je er wel mee door? doe je de PABO?
Is het laatste album niet zo onwijs geflopt dat ze nu een nieuwe versie hebben opgenomen?quote:Op donderdag 9 april 2009 00:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i mean dat de PCD zijn ondergewaardeerd hahah![]()
ik was er na 4 jaar ook klaar mee hahahahquote:Op donderdag 9 april 2009 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja... dat tekort zal niet dankzij mij "opgelost" zijn ik ga namelijk niet voor de klas. Of in ieder geval niet voor de basisschool
das waar! vind het eerste album nog steeds het bestequote:Op donderdag 9 april 2009 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het laatste album niet zo onwijs geflopt dat ze nu een nieuwe versie hebben opgenomen?
Wie word er dan ook leraarquote:Op donderdag 9 april 2009 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik was er na 4 jaar ook klaar mee hahahah
Als ik kinderen niet zo zou haten, zou ik dat best willen worden. Lekker alles beter wetenquote:
ik gaf 1 jaar VMBO les en de rest HBO onderbouw gelukkig waren dat geen kutkinderen hahahah maar uiteindelijk was ik er toch klaar meehahahahahahquote:Op donderdag 9 april 2009 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik kinderen niet zo zou haten, zou ik dat best willen worden. Lekker alles beter weten
kan niet er zitten altijd kut kinderen bijquote:Op donderdag 9 april 2009 01:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik gaf 1 jaar VMBO les en de rest HBO onderbouw gelukkig waren dat geen kutkinderen hahahah maar uiteindelijk was ik er toch klaar meehahahahahah
quote:
die staat er gewoon hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 01:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
waar is je avatar?
ik heb je in tijden al niet gezien hahah
echt waar? er staat niets bij mij. zelfde bij MisterOquote:
vreemd ik zie gewoon allesquote:Op donderdag 9 april 2009 01:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt waar? er staat niets bij mij. zelfde bij MisterO
Xie Kylie nietquote:Op donderdag 9 april 2009 01:41 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik ook bij mij doet kylie het gewoon nog hoor!?
haha ja dat zie je wel, doe het niet met mijn mobieltje....quote:Op donderdag 9 april 2009 01:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Xie Kylie niet![]()
ben je nu aan het werk? kan je wel internetten?
Ga naar een parkeer plaats aan de snelweg neem een hamer mee en je kan beide krijgenquote:Op donderdag 9 april 2009 01:52 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb zin in seks en een nieuwe auto...
'quote:Op donderdag 9 april 2009 01:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
haha ja dat zie je wel, doe het niet met mijn mobieltje....
Ik heb had een nieuwe auto waar ik sex in hebquote:Op donderdag 9 april 2009 01:52 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb zin in seks en een nieuwe auto...
Een vriendinnetje van mij heeft die ook. Maar denk niet dat ze er seks in heeft. Is zwaar christelijk (vanuit Urk) en zal als maagd het huwelijk in gaan....quote:Op donderdag 9 april 2009 02:00 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ik heb had een nieuwe auto waar ik sex in heb
[ afbeelding ]
dat doe ik straks well, die kerel stopt allerlei dinge in zijn reet... hahahahahahahahaquote:Op donderdag 9 april 2009 02:14 schreef wonderer het volgende:
Pompom.
Mike, check je instellingen van fok of je webicons ziet of upload icons.
ben je weer aan het cammen?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat doe ik straks well, die kerel stopt allerlei dinge in zijn reet... hahahahahahahaha
nee de rest zie ik wel qua avator......alleen die twee nietquote:Op donderdag 9 april 2009 02:14 schreef wonderer het volgende:
Pompom.
Mike, check je instellingen van fok of je webicons ziet of upload icons.
quote:
wij hadden toevallig ook een verstopping, afvoer buis open gemaakt en wat een derrie er eerst kwam boven drijvenquote:
als maagd het huwelijk in is zo 1960quote:Op donderdag 9 april 2009 02:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is zwaar christelijk (vanuit Urk) en zal als maagd het huwelijk in gaan....
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
quote:
jaquote:Op donderdag 9 april 2009 03:19 schreef keizerpinguin het volgende:
beetje wel ja, niet altijd tijd om hier te posten, en meestal als ik wel post is er niemand?!
of bijna niemand dus vandaar.......
Hoezo heb je me gemist!?
Drive ik you crazy?! wat schattig!quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 03:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Drive ik you crazy?! wat schattig!
quote:Op donderdag 9 april 2009 03:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Xit nu in mijn Britney fase
Heb straks een date
jij hebt al een man!quote:
dus....??? ik moet ook scoren hahahahahquote:
dan kan je ons beide score!quote:Op donderdag 9 april 2009 03:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus....??? ik moet ook scoren hahahahah
quote:
Tip 1: STOP LOOKING!quote:Op donderdag 9 april 2009 03:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
jij kan op je man klimmen.![]()
i've been looking for love in all the wrong places
je hebt makkelijk pratenquote:
been there, done the same darling......quote:Op donderdag 9 april 2009 03:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt makkelijk praten![]()
voor straf
stop eerst maar eens met zo hysterisch te gillenquote:Op donderdag 9 april 2009 03:57 schreef mike_hunt het volgende:
Prince Charmingi'm done with this fucking around . k wil wil wel nu een vriendje
![]()
willa ford![]()
gillen??quote:Op donderdag 9 april 2009 04:01 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
stop eerst maar eens met zo hysterisch te gillen
dat is volgens mij ook al de zoveelste keer dat je dat vraagtquote:Op donderdag 9 april 2009 04:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gillen??![]()
i don't think so![]()
maar hoe is het met jou? draai je nachtdienst? ben je verpleger ofzo?
Al die coke, he...quote:Op donderdag 9 april 2009 04:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat is volgens mij ook al de zoveelste keer dat je dat vraagt
please bitch...dat is pas voor laer...heb al wel in huis gehaald.quote:
misschien handig dat je eerst op mijn profiel leest voordat je die vraag voor de 20ste keer stelt?!quote:Op donderdag 9 april 2009 04:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gillen??![]()
i don't think so![]()
maar hoe is het met jou? draai je nachtdienst? ben je verpleger ofzo?
Durf je anders niet te sexen met je date?!quote:Op donderdag 9 april 2009 04:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
please bitch...dat is pas voor laer...heb al wel in huis gehaald.
please bitch.quote:Op donderdag 9 april 2009 04:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
misschien handig dat je eerst op mijn profiel leest voordat je die vraag voor de 20ste keer stelt?!
\quote:Op donderdag 9 april 2009 04:14 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Durf je anders niet te sexen met je date?!
Krijg je wel en slappe van he?!
i hope you rot in hellquote:Op donderdag 9 april 2009 04:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
please bitch.
het is courtesy dat ik het vraag, Nobody fucking cares
Hoe gaat ie?quote:
fucking bitchquote:
Laatste voorbereidingen voor vakantie morgen.quote:Op donderdag 9 april 2009 04:28 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
goed hoor druk aan het werk he!![]()
met jou dan?
kom je naar nederland?!quote:Op donderdag 9 april 2009 04:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laatste voorbereidingen voor vakantie morgen.
o fuck ja,, je gaat naar Nederlandquote:Op donderdag 9 april 2009 04:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laatste voorbereidingen voor vakantie morgen.
bitch!!quote:
Yepquote:
Je bent net terug in de VS toch?quote:Op donderdag 9 april 2009 04:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o fuck ja,, je gaat naar Nederland
ik mis dat wel![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 04:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitch!!
ik zal je helemaal raw slaan
jaaa vanuit Spanje!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 04:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep
[..]
Je bent net terug in de VS toch?
quote:
toe maarquote:Op donderdag 9 april 2009 04:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitch!!
ik zal je helemaal raw slaan
jij belt met Do?quote:
u fucking bitch!!quote:
hoe kent zo'n man uit de porno industrie die nette dames ?quote:Op donderdag 9 april 2009 04:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u fucking bitch!!
heb je al die topics niet gelezen? Ik zei toch dat zij een vriendin was, net zoals Elize
u fucking bitches don't know who i am
Oh jaquote:
What are you gonna do?quote:
omg u remember hahahahahquote:
\\quote:Op donderdag 9 april 2009 04:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
What are you gonna do?
Talk to me -- tell me your dreams
Am I in them?
Tell me your fears
Are you scared?
Tell me your stories
I'm not afraid of who you are
I'm open and ready
For you to justify my love
Zo slecht is mijn geheugen niet neequote:
OMGquote:Op donderdag 9 april 2009 05:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Love me, that's right, love me
I wanna be your baby
I don't think you know what pain isquote:Op donderdag 9 april 2009 05:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
je bent wel een hot bitch, van wat ik zie![]()
i only hurt the ones i love
Je hebt succes nodig bij het douchen?quote:
eroticquote:Op donderdag 9 april 2009 05:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
I don't think you know what pain is
I don't think you've gone that way
I could bring you so much pleasure
I'll come to you when you say
I know you want me
I'm not gonna hurt you
I'm not gonna hurt you, just close your eyes
no u fuckin bitch,quote:Op donderdag 9 april 2009 05:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt succes nodig bij het douchen?
zo zie je maar.....quote:Op donderdag 9 april 2009 05:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
erotic
that's my anthem![]()
i love u so much for this
Hee, hee. Ga je mond eens spoelen, deugniet.quote:
Het is toch algemeen bekend dat homo's goed zijn in porren in de stront.quote:Op donderdag 9 april 2009 03:01 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wij hadden toevallig ook een verstopping, afvoer buis open gemaakt en wat een derrie er eerst kwam boven drijven![]()
Daarna ff goed porren in de buis en hoepla........
Daar liep alles weer door!
En dat voor homo's en toch zelf zo handig!
Ja ik dacht iets soortgelijks, over porren in de buis en hoepla.quote:Op donderdag 9 april 2009 07:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat homo's goed zijn in porren in de stront.
en jij hebt nog in je opvoeding meegekregen dat je niet met volle mond mag praten ?quote:Op donderdag 9 april 2009 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik dacht iets soortgelijks, over porren in de buis en hoepla.
Dat moet toch niet alt te moeilijk zijn voor een heaumeau.
Jeumig, moest wle een boel teruglezen! Die Pinguin ratelt wat af zeg!
Als ik een vriend had als die van hem dan ratelde ik nietDan had ik mijn mond vol!
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:16 schreef hierissieweer het volgende:
goedo morgen
Die hoor ik soms bij martijn en ruud in de ochtendquote:
nee eigenlijk helemaal niet, maar het is acceptabel.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klaar voor het ontvangen van bezoek ?
en nu?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee eigenlijk helemaal niet, maar het is acceptabel.
Alleen kan mijn raam nier ver genoeg open om te luchten...
Ik heb hem echt heel vaak opstaan in de autoquote:Op donderdag 9 april 2009 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een toffe tekst. En een tof nummer..
the king of imperfection
takes back the prince of mistakes[/i]
Jaaa, daar heb ik mijn duet op gedanst.quote:
Neequote:Op donderdag 9 april 2009 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem echt heel vaak opstaan in de auto
Had je de cd nog gevonden?
[..]
Jaja, ik heb weer eens geen primeur, dat wist ik alquote:Jaaa, daar heb ik mijn duet op gedanst.
En...... ik ga haar morgen in Rotterdam zien!
Riggghtttttttttquote:Op donderdag 9 april 2009 04:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u fucking bitch!!
heb je al die topics niet gelezen? Ik zei toch dat zij een vriendin was, net zoals Elize
u fucking bitches don't know who i am
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |