quote:
wij hadden toevallig ook een verstopping, afvoer buis open gemaakt en wat een derrie er eerst kwam boven drijvenquote:
als maagd het huwelijk in is zo 1960quote:Op donderdag 9 april 2009 02:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is zwaar christelijk (vanuit Urk) en zal als maagd het huwelijk in gaan....
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
quote:
jaquote:Op donderdag 9 april 2009 03:19 schreef keizerpinguin het volgende:
beetje wel ja, niet altijd tijd om hier te posten, en meestal als ik wel post is er niemand?!
of bijna niemand dus vandaar.......
Hoezo heb je me gemist!?
Drive ik you crazy?! wat schattig!quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 03:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Drive ik you crazy?! wat schattig!
quote:Op donderdag 9 april 2009 03:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Xit nu in mijn Britney fase
Heb straks een date
jij hebt al een man!quote:
dus....??? ik moet ook scoren hahahahahquote:
dan kan je ons beide score!quote:Op donderdag 9 april 2009 03:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus....??? ik moet ook scoren hahahahah
quote:
Tip 1: STOP LOOKING!quote:Op donderdag 9 april 2009 03:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
jij kan op je man klimmen.![]()
i've been looking for love in all the wrong places
je hebt makkelijk pratenquote:
been there, done the same darling......quote:Op donderdag 9 april 2009 03:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt makkelijk praten![]()
voor straf
stop eerst maar eens met zo hysterisch te gillenquote:Op donderdag 9 april 2009 03:57 schreef mike_hunt het volgende:
Prince Charmingi'm done with this fucking around . k wil wil wel nu een vriendje
![]()
willa ford![]()
gillen??quote:Op donderdag 9 april 2009 04:01 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
stop eerst maar eens met zo hysterisch te gillen
dat is volgens mij ook al de zoveelste keer dat je dat vraagtquote:Op donderdag 9 april 2009 04:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gillen??![]()
i don't think so![]()
maar hoe is het met jou? draai je nachtdienst? ben je verpleger ofzo?
Al die coke, he...quote:Op donderdag 9 april 2009 04:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat is volgens mij ook al de zoveelste keer dat je dat vraagt
please bitch...dat is pas voor laer...heb al wel in huis gehaald.quote:
misschien handig dat je eerst op mijn profiel leest voordat je die vraag voor de 20ste keer stelt?!quote:Op donderdag 9 april 2009 04:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gillen??![]()
i don't think so![]()
maar hoe is het met jou? draai je nachtdienst? ben je verpleger ofzo?
Durf je anders niet te sexen met je date?!quote:Op donderdag 9 april 2009 04:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
please bitch...dat is pas voor laer...heb al wel in huis gehaald.
please bitch.quote:Op donderdag 9 april 2009 04:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
misschien handig dat je eerst op mijn profiel leest voordat je die vraag voor de 20ste keer stelt?!
\quote:Op donderdag 9 april 2009 04:14 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Durf je anders niet te sexen met je date?!
Krijg je wel en slappe van he?!
i hope you rot in hellquote:Op donderdag 9 april 2009 04:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
please bitch.
het is courtesy dat ik het vraag, Nobody fucking cares
Hoe gaat ie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |