been there, done the same darling......quote:Op donderdag 9 april 2009 03:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt makkelijk praten![]()
voor straf
stop eerst maar eens met zo hysterisch te gillenquote:Op donderdag 9 april 2009 03:57 schreef mike_hunt het volgende:
Prince Charmingi'm done with this fucking around . k wil wil wel nu een vriendje
![]()
willa ford![]()
gillen??quote:Op donderdag 9 april 2009 04:01 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
stop eerst maar eens met zo hysterisch te gillen
dat is volgens mij ook al de zoveelste keer dat je dat vraagtquote:Op donderdag 9 april 2009 04:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gillen??![]()
i don't think so![]()
maar hoe is het met jou? draai je nachtdienst? ben je verpleger ofzo?
Al die coke, he...quote:Op donderdag 9 april 2009 04:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat is volgens mij ook al de zoveelste keer dat je dat vraagt
please bitch...dat is pas voor laer...heb al wel in huis gehaald.quote:
misschien handig dat je eerst op mijn profiel leest voordat je die vraag voor de 20ste keer stelt?!quote:Op donderdag 9 april 2009 04:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gillen??![]()
i don't think so![]()
maar hoe is het met jou? draai je nachtdienst? ben je verpleger ofzo?
Durf je anders niet te sexen met je date?!quote:Op donderdag 9 april 2009 04:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
please bitch...dat is pas voor laer...heb al wel in huis gehaald.
please bitch.quote:Op donderdag 9 april 2009 04:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
misschien handig dat je eerst op mijn profiel leest voordat je die vraag voor de 20ste keer stelt?!
\quote:Op donderdag 9 april 2009 04:14 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Durf je anders niet te sexen met je date?!
Krijg je wel en slappe van he?!
i hope you rot in hellquote:Op donderdag 9 april 2009 04:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
please bitch.
het is courtesy dat ik het vraag, Nobody fucking cares
Hoe gaat ie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |